Je hebt gezien waarom hij geel kreeg?quote:
quote:De aanvoerder ondergaat maandag een MRI-scan, die meer duidelijkheid moet geven. ,,Zijn enkel is meteen met ijs behandeld en is nu nog redelijk slank”, aldus Marco van Basten tijdens de persconferentie. ,,Het is even afwachten hoe ernstig de blessure is.”
Vanwege de schwalbe, ja.quote:Op zondag 9 november 2008 18:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je hebt gezien waarom hij geel kreeg?
Of het een echte schwalbe was weet ik niet, maar een geel wat totaal niet terecht..quote:
Kreeg iemand klappen dacht ikquote:Op zondag 9 november 2008 18:43 schreef Breach het volgende:
Waarom keek iedereen op een bepaald moment in de 2e helft allemaal naar beneden naar Zuid 1?
jupquote:Op zondag 9 november 2008 18:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat zag ik. Bij dat schot van Van der Wiel. Toch?.
Suarez is een echte ajax voetballer, speelde een fantastische wedstrijd.quote:Op zondag 9 november 2008 18:45 schreef MaxC het volgende:
http://ajax.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=215&details=uitslagenuitgebreid&id=10
Wat een geweldige goal alweer, de klasse druipt er echt van af. Net als die assist op de 4-1, buitenkantje rechts
Ongelooflijkquote:Op zondag 9 november 2008 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Had iemand zich zo´n voorhoede voorgesteld begin dit seizoen? Gek hoe dingen kunnen lopen...
En ook net voor psv thuis. Die boeren ook altijdquote:Op zondag 9 november 2008 18:54 schreef jna het volgende:
Kut dat Huntelaar juist nu geblesseerd moet raken. Volgens mij is dit z'n 1ste echte blessure sinds ie bij Ajax zit.
Als ik alles zo lees moet ik om 7u maar voor de buis gaan zitten. Er is weer genoeg gebeurtquote:Op zondag 9 november 2008 18:52 schreef _Mike_ het volgende:
Het klassieke vleugelspel was ook weer eens mooi om te zien![]()
Mooi.quote:
Normaal krijg je ze voor een zwaarder vergrijp. Hij heeft geen enkele gele gehad omdat hij iemand goed vloerde! Allemaal voor onzin dingetjes .. en onnodig gedoe.quote:Op zondag 9 november 2008 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog een en hij is weer geschorst toch? Dan heeft ie zijn zevende te pakken.
Wat een flutregel.
quote:
Idd een afstreep wedstrijd. Jammer dat AZ ook gewonnen heeft.quote:Op zondag 9 november 2008 19:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Kut van Huntelaar en de tegengoals. Verder typisch zo'n wedstrijd die je moet afstrepen.
Jah en voor AZ en Hsv. Ben benieuwd hoe ze een langdurige blesure van Huntelaar gaan oplossen. Hopenlijk toch niet met Sno in de Spitsquote:Op zondag 9 november 2008 18:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
En ook net voor psv thuis. Die boeren ook altijd.
Daarom is een boete geen slechte optie om dat uit m te krijgen. Hij heeft die swalbes helemaal niet nodig!quote:Op zondag 9 november 2008 19:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Normaal krijg je ze voor een zwaarder vergrijp. Hij heeft geen enkele gele gehad omdat hij iemand goed vloerde! Allemaal voor onzin dingetjes .. en onnodig gedoe.
Na elke oneven kaart is hij geschorst.quote:Op zondag 9 november 2008 19:57 schreef RayMania het volgende:
Als Suárez de volgende keer geel pakt, is hij geschorst. Maar is hij dan daarna bij élke gele kaart geschorst?.
Ja dat vraag ik me ook af, wat voor regel is dat dan?quote:Op zondag 9 november 2008 19:57 schreef RayMania het volgende:
Als Suárez de volgende keer geel pakt, is hij geschorst. Maar is hij dan daarna bij élke gele kaart geschorst?.
Vind ik wel een goede regelquote:Op zondag 9 november 2008 19:57 schreef RayMania het volgende:
Blijft beker he. Dat is toch altijd weer anders.quote:Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef Schanulleke het volgende:
Echt niet dat ze PSV nou de kans moeten geven om weer aan te haken.
Desnoods maakt Vertonghen gewoon de goals weer. Op karakter d'r overheen volgende week!
Oh, en Volendam is gewoon leuk om te oefenen in het afwerken op goal.
Ik hoorde ze bij Studio Sport heel optimistisch zeggen dat het nog wel een paar weken ging duren met Sulejmani.quote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Silenus het volgende:
Ik ben benieuw of, mocht KJH het toch niet redden voor zondag, Sulejmani toch gebracht gaat worden. Wie weet wordt ie morgen tegen Jong PSV toch al even ingezet.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik wel een goede regel
Hij maakte toch prachtige doelpunten en was heel belangrijk vandaag. Had Van Basten niet een ander moment uit kunnen kiezen om hem bestraffend toe te spreken?
Ik hoop trouwens dat Vermeer nog een keer (licht) geblesseerd raakt zodat Vonk nog een wedstrijdje mee kan pakken, zou prachtig zijn.
Dat zou opportunisme van de bovenste plank zijn en voor de zoveelste keer getuigen van medisch wanbeleid.quote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Silenus het volgende:
En vanaf 11 gele kaarten na elke wedstrijd. Dus als hij er weer één pakt, schorsing. Als ie er daarna weer een pakt, niets. Daarna, schorsing.
Ik ben benieuw of, mocht KJH het toch niet redden voor zondag, Sulejmani toch gebracht gaat worden. Wie weet wordt ie morgen tegen Jong PSV toch al even ingezet.
Hij is gewoon blessure vrij en kon maandag al spelen, Van Basten heeft het tegen gehouden omdat hij eerst weer fitter moet wordenquote:Op zondag 9 november 2008 20:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hoorde ze bij Studio Sport heel optimistisch zeggen dat het nog wel een paar weken ging duren met Sulejmani.
Gewoon normaal doen krijg je ze niet op die manier. Die man moet aan het team denken ipv aan zijn eigen ego.quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef SCH het volgende:
Maar hoe zit het nou met die gele kaarten regel?
We kunnen Vonk tegen Volendam in de beker wel laten spelen, het is geen prutser ofzo.quote:Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat Vermeer nog een keer (licht) geblesseerd raakt zodat Vonk nog een wedstrijdje mee kan pakken, zou prachtig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |