abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2008 @ 19:02:59 #126
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63081148
Van Basten overweegt boete voor Suárez
Geschreven op zondag, 9 november om 17:57

Marco van Basten overweegt Luis Suárez een boete op te leggen. De aanvaller van Ajax incasseerde zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Sparta (5-2) alweer zijn zesde gele kaart in deze competitie. "Dat is veel en veel te veel'', aldus de hoofdtrainer.

Suárez kreeg een gele kaart toen hij over de knie van Kevin Strootman dook en claimde vervolgens een strafschop. Scheidsrechter Pol van Boekel zag niets in de valpartij en trok een prent. "En volgens mij had de arbiter gelijk'', zei Van Basten.

"Luis is ongelooflijk belangrijk voor ons", vervolgde de hoofdtrainer van de Amsterdammers na afloop. "Hij is bijna bij alle doelpunten betrokken. Maar hij benadeelt ons ook met al die gele kaarten. Nog even en hij is bij iedere gele kaart geschorst. Dat kan niet. We gaan dus weer met hem praten. Ik sluit een boete niet uit."

Huntelaar
Klaas-Jan Huntelaar krijgt maandag uitsluitsel over de enkelblessure die hij in de eerste helft van het duel met de Rotterdammers opliep. De aanvalsleider ging enkele minuten voor de rust zwaar door zijn enkel en strompelde van het speelveld.

Huntelaar meldt zich maandag in het ziekenhuis voor een MRI-scan. "Dan weten we meer'', besloot Van Basten. "We hebben de enkel meteen in het ijs gezet. Ik vond het gewricht niet heel dik. Het is nu afwachten wat er vannacht met zijn enkel gebeurt. Het blijft speculeren. We moeten gewoon die scan afwachten."
pi_63081189
Wat ik ervan zag was het verre van een schwalbe. Hij wordt gehaakt volgens mij.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_63081226

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63081410
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:06 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi.

Kut van Huntelaar en de tegengoals. Verder typisch zo'n wedstrijd die je moet afstrepen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63081472
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nog een en hij is weer geschorst toch? Dan heeft ie zijn zevende te pakken.

Wat een flutregel.
Normaal krijg je ze voor een zwaarder vergrijp. Hij heeft geen enkele gele gehad omdat hij iemand goed vloerde! Allemaal voor onzin dingetjes .. en onnodig gedoe.
  zondag 9 november 2008 @ 19:43:43 #131
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63082059
Hmm, ik had wat geld op 5 t/m 8-0 staan, daar waren we wel aangekomen als Huntelaar niet was uitgevallen.

Ach, ik denk dat 'ie wel speelt zondag. Woensdag niet, maar de enkel was niet zo dik.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 9 november 2008 @ 19:48:08 #132
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63082183
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:06 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer mooi!
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:15 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Mooi.

Kut van Huntelaar en de tegengoals. Verder typisch zo'n wedstrijd die je moet afstrepen.
Idd een afstreep wedstrijd. Jammer dat AZ ook gewonnen heeft.
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:54 schreef Houniet het volgende:

[..]

En ook net voor psv thuis. Die boeren ook altijd .
Jah en voor AZ en Hsv. Ben benieuwd hoe ze een langdurige blesure van Huntelaar gaan oplossen. Hopenlijk toch niet met Sno in de Spits
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:18 schreef Chadi het volgende:

[..]

Normaal krijg je ze voor een zwaarder vergrijp. Hij heeft geen enkele gele gehad omdat hij iemand goed vloerde! Allemaal voor onzin dingetjes .. en onnodig gedoe.
Daarom is een boete geen slechte optie om dat uit m te krijgen. Hij heeft die swalbes helemaal niet nodig!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_63082207
Ik hoop met je mee. Een hoop zeggen dat we ook zonder kunnen maar die man is altijd zo aanwezig en zo bepalend. Misschien is dat ook wel goed voor het elftal dat ze dan gedwongen worden anders te gaan voetballen.

En dan Suarez jezus het stond 3-0
pi_63082458
Als Suárez de volgende keer geel pakt, is hij geschorst. Maar is hij dan daarna bij élke gele kaart geschorst? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63082502
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:57 schreef RayMania het volgende:
Als Suárez de volgende keer geel pakt, is hij geschorst. Maar is hij dan daarna bij élke gele kaart geschorst? .
Na elke oneven kaart is hij geschorst.
pi_63082591
quote:
Ja dat vraag ik me ook af, wat voor regel is dat dan?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63082603
quote:
Vind ik wel een goede regel

Hij maakte toch prachtige doelpunten en was heel belangrijk vandaag. Had Van Basten niet een ander moment uit kunnen kiezen om hem bestraffend toe te spreken?

Ik hoop trouwens dat Vermeer nog een keer (licht) geblesseerd raakt zodat Vonk nog een wedstrijdje mee kan pakken, zou prachtig zijn.
  zondag 9 november 2008 @ 20:02:55 #138
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_63082613
Echt niet dat ze PSV nou de kans moeten geven om weer aan te haken.
Desnoods maakt Verthongen gewoon de goals weer. Op karakter d'r overheen volgende week!

Oh, en Volendam is gewoon leuk om te oefenen in het afwerken op goal.
Life is what you make it.
  zondag 9 november 2008 @ 20:03:31 #139
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63082631
En vanaf 11 gele kaarten na elke wedstrijd. Dus als hij er weer één pakt, schorsing. Als ie er daarna weer een pakt, niets. Daarna, schorsing.

Ik ben benieuw of, mocht KJH het toch niet redden voor zondag, Sulejmani toch gebracht gaat worden. Wie weet wordt ie morgen tegen Jong PSV toch al even ingezet.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63082733
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef Schanulleke het volgende:
Echt niet dat ze PSV nou de kans moeten geven om weer aan te haken.
Desnoods maakt Vertonghen gewoon de goals weer. Op karakter d'r overheen volgende week!

Oh, en Volendam is gewoon leuk om te oefenen in het afwerken op goal.
Blijft beker he. Dat is toch altijd weer anders.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 9 november 2008 @ 20:12:16 #141
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63082927
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Silenus het volgende:
Ik ben benieuw of, mocht KJH het toch niet redden voor zondag, Sulejmani toch gebracht gaat worden. Wie weet wordt ie morgen tegen Jong PSV toch al even ingezet.
Ik hoorde ze bij Studio Sport heel optimistisch zeggen dat het nog wel een paar weken ging duren met Sulejmani.
  zondag 9 november 2008 @ 20:12:44 #142
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63082944
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Vind ik wel een goede regel

Hij maakte toch prachtige doelpunten en was heel belangrijk vandaag. Had Van Basten niet een ander moment uit kunnen kiezen om hem bestraffend toe te spreken?

Ik hoop trouwens dat Vermeer nog een keer (licht) geblesseerd raakt zodat Vonk nog een wedstrijdje mee kan pakken, zou prachtig zijn.
Sorry? Echt niet!
Ik vind trouwens dat als Steek weer hersteld is dat Vermeer gewoon de kans moet krijgen om te blijven staan onder de lat. Hij doet t imho goed en hoe jammer t ook is voor Steek ben ik blij voor Vermeer dat ie eindelijk eens de kans heeft gekregen.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_63083042
Vermeer doet het best aardig inderdaad, maar ik ben toch weer een stuk geruster als Stekelburg op doel staat.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_63083117
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Silenus het volgende:
En vanaf 11 gele kaarten na elke wedstrijd. Dus als hij er weer één pakt, schorsing. Als ie er daarna weer een pakt, niets. Daarna, schorsing.

Dat zou opportunisme van de bovenste plank zijn en voor de zoveelste keer getuigen van medisch wanbeleid.
pi_63083144
Maar hoe zit het nou met die gele kaarten regel?
pi_63083258
Kut wedstrijd, kut tegen goals en nog eens een blessure voor Klaas. Eigenlijk een rot middag, en dat na een 5-2 overwinning. Maar goed, vond Sno overigens prima invallen, maar heb toch liever Klaas voorin.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_63083266
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:12 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik hoorde ze bij Studio Sport heel optimistisch zeggen dat het nog wel een paar weken ging duren met Sulejmani.
Hij is gewoon blessure vrij en kon maandag al spelen, Van Basten heeft het tegen gehouden omdat hij eerst weer fitter moet worden
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63083280
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef SCH het volgende:
Maar hoe zit het nou met die gele kaarten regel?
Gewoon normaal doen krijg je ze niet op die manier. Die man moet aan het team denken ipv aan zijn eigen ego.
  zondag 9 november 2008 @ 20:23:36 #149
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63083316
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef SCH het volgende:

[..]

We kunnen Vonk tegen Volendam in de beker wel laten spelen, het is geen prutser ofzo.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  zondag 9 november 2008 @ 20:25:03 #150
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63083362
Die kaart van Suárez sloeg echt nergens op trouwens, teringscheids. Hij viel (door een tegenstander) en overdreef daarna wel een beetje maar wtf daar moet je toch wel tegenkunnen als scheids. Verlaag je dan niet naar kleuterschoolniveau.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')