Geblesseerd volgens mij ligt die er nog een half jaar uit, gewoon Urby,Suarez, Martina tegen PSV. Lekker beweeglijk en dat is nou niet bepaald het sterke punt van PSVquote:Op zondag 9 november 2008 17:14 schreef El-Salvador het volgende:
kutzooi...bodul als vervanger dan maar?
Serieus? Dan maar 4-4-2 met Suarez en Kennedy/Leo etc....Die blessures gaan ons nekken dit jaar.quote:
Gooi die maar voor de leeuwen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:19 schreef Pritt het volgende:
Tijd voor Geoffrey Castillion.
Onze zwarte parel.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik word liever met het voetbal van PSV kampioen dan dat we weer een jaar mee maken dat het net niet lukt.
Ik walg van jou. Waar is je eer?quote:Op zondag 9 november 2008 17:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik word liever met het voetbal van PSV kampioen dan dat we weer een jaar mee maken dat het net niet lukt.
Die eer is diep weggezakt sinds het laatste kampioenschap gok ik zo? Ik ben 't wel met 'm eens...quote:
Dit heeft niets met eer te maken maar met het snakken naar een landstitel.quote:
Wat voor mongolen hebben wij hier op FoK rondlopen?quote:
Tweede helft was matig maar de eerste helft vond ik Ajax juist een van de betere wedstrijden van het seizoen spelen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef RayMania het volgende:
Grootste zege en de meeste goals, maar de slechte thuiswedstrijd van het seizoen. Dramatische passing, slordig, laag tempo, enzovoort, enzovoort.
Suárez speelde lekker, prima goal en dito assist. Lindgren komt duidelijk te kort.
1e helft vond ik hem goed fluiten, totdat hij Suarez geel moest geven voor iets wat volgens mij gewoon geen schwalbe was.quote:Op zondag 9 november 2008 17:40 schreef RayMania het volgende:
En Van Poppel! Was dit zijn eerste Ajax-wedstrijd in de Arena of zo? Wat floot hij dra-ma-tisch en inconsequent. Wel Suárez geel geven voor een schwalbe (ik weet niet of het terecht was of niet), maar aan de andere kant geen geel geven. In de beginfase krijgt Knol geel voor het vasthouden van Huntelaar, maar voor een precies dezelfde vergrijp krijgt Knol (of iemand anders, weet niet meer) géén geel. Verder kwam Sparta heel vaak weg met gele kaarten.
Haha echt te waus om te zien, al die gasten rechtsonder in 410 allemaal over elkaar heen hangen om te zien wat er gebeurde, volgens mij werden er wat klappen uitgedeeld daar beneden ofzo?quote:Op zondag 9 november 2008 17:43 schreef denthemen het volgende:
Slechte wedstrijd, met KJH als dieptepunt natuurlijk. Wel waren (volgens mij) alle goals goed uitgespeelde aanvallen.. Die 2 tegengoals waren erg zonde. Sno krijgt de bal alleen maar in de voeten wanneer hij met zijn rug naar de goal staat, zo kan hij er weinig mee.
Pa van een maat kreeg de bal nog recht op zijn gezicht, brilletje stuk.. En wat was er op 410 aan de hand? Iedereen opeens aan de rand en op Zuid wat rumoer. En natuurlijk recht onder 410 (lange zijde) waar men opeens een gat hadden waar niemand meer wilde zitten
Spoor jij wel? Die kerel is zo nuttig dat is niet normaalquote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef RayMania het volgende:
Lindgren komt duidelijk te kort.
Inderdaad, Lindgren is juist weer op de goede weg terug na zijn mega vorm dip. Erg nuttigquote:Op zondag 9 november 2008 17:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Spoor jij wel? Die kerel is zo nuttig dat is niet normaal
Ik heb toch liever een 3e ster op de borstquote:
Dat was mijn conclusie ook al ja..quote:Op zondag 9 november 2008 18:00 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren moet gewoon beter gecoacht worden.
Psies, bij Vertonghen gebeurde dat ook niet.quote:Op zondag 9 november 2008 18:00 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren moet gewoon beter gecoacht worden.
Dat zag ik. Bij dat schot van Van der Wiel. Toch?quote:Op zondag 9 november 2008 17:43 schreef denthemen het volgende:
Pa van een maat kreeg de bal nog recht op zijn gezicht, brilletje stuk.
Eh?quote:
Ik vond hem vandaag niet goed spelen. Klaar.quote:Die kerel is zo nuttig dat is niet normaal
Ik moet normaal doen, maar hij mag Ajax spelers wel langere blessures toewensen?quote:
Had het dan op z'n minst wat beter geformuleerd. Nu pretendeer je dat hij niet het niveau aan kan na één mindere wedstrijd.quote:Op zondag 9 november 2008 18:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eh?
[..]
Ik vond hem vandaag niet goed spelen. Klaar.
Dan nog kan je het op een normale manier zeggen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik moet normaal doen, maar hij mag Ajax spelers wel langere blessures toewensen?
Het was geen schwalbe, maar ook absoluut geen kaart. Suarez werd geraakt, maar niet erg genoeg om er een pingel voor te geven. Weer een kaart omdat de scheids Suarez op de achterkant van het shirt zag staan...quote:Op zondag 9 november 2008 17:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
1e helft vond ik hem goed fluiten, totdat hij Suarez geel moest geven voor iets wat volgens mij gewoon geen schwalbe was.
Dat fluitconcert was echt te ziekelijkZo hard heb ik het nog nooit gehoord
![]()
2e helft was ie gewoon de weg helemaal kwijt, hij floot ook zowat alles tegen Ajax ineens, gaf Ajax wel geel en Sparta niet.
Het verbaasde me nog dat hij Suarez er niet afstuurde omdat ie de bal de tribune intrapte
Ja, dat mag ik. Maar ik doe dat omdat ik denk dat dat het beste voor Ajax is. Ik geef toe dat het wat overdreven was van mij om hem een lange blessure toe te wensen. Dat heb ik al aan gepast. klaas is kutquote:Op zondag 9 november 2008 18:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik moet normaal doen, maar hij mag Ajax spelers wel langere blessures toewensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |