Geblesseerd volgens mij ligt die er nog een half jaar uit, gewoon Urby,Suarez, Martina tegen PSV. Lekker beweeglijk en dat is nou niet bepaald het sterke punt van PSVquote:Op zondag 9 november 2008 17:14 schreef El-Salvador het volgende:
kutzooi...bodul als vervanger dan maar?
Serieus? Dan maar 4-4-2 met Suarez en Kennedy/Leo etc....Die blessures gaan ons nekken dit jaar.quote:
Gooi die maar voor de leeuwen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:19 schreef Pritt het volgende:
Tijd voor Geoffrey Castillion.
Onze zwarte parel.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik word liever met het voetbal van PSV kampioen dan dat we weer een jaar mee maken dat het net niet lukt.
Ik walg van jou. Waar is je eer?quote:Op zondag 9 november 2008 17:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik word liever met het voetbal van PSV kampioen dan dat we weer een jaar mee maken dat het net niet lukt.
Die eer is diep weggezakt sinds het laatste kampioenschap gok ik zo? Ik ben 't wel met 'm eens...quote:
Dit heeft niets met eer te maken maar met het snakken naar een landstitel.quote:
Wat voor mongolen hebben wij hier op FoK rondlopen?quote:
Tweede helft was matig maar de eerste helft vond ik Ajax juist een van de betere wedstrijden van het seizoen spelen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef RayMania het volgende:
Grootste zege en de meeste goals, maar de slechte thuiswedstrijd van het seizoen. Dramatische passing, slordig, laag tempo, enzovoort, enzovoort.
Suárez speelde lekker, prima goal en dito assist. Lindgren komt duidelijk te kort.
1e helft vond ik hem goed fluiten, totdat hij Suarez geel moest geven voor iets wat volgens mij gewoon geen schwalbe was.quote:Op zondag 9 november 2008 17:40 schreef RayMania het volgende:
En Van Poppel! Was dit zijn eerste Ajax-wedstrijd in de Arena of zo? Wat floot hij dra-ma-tisch en inconsequent. Wel Suárez geel geven voor een schwalbe (ik weet niet of het terecht was of niet), maar aan de andere kant geen geel geven. In de beginfase krijgt Knol geel voor het vasthouden van Huntelaar, maar voor een precies dezelfde vergrijp krijgt Knol (of iemand anders, weet niet meer) géén geel. Verder kwam Sparta heel vaak weg met gele kaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |