abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63089560
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:55 schreef dronkeykong het volgende:
Lijkt wel een kleuterbedoening...is de leraar er niet is er gelijk chaos
Even met alle respect voor die Sub, maar mensen als Neill en zo betekenen veel meer voor 410 in mijn ogen. Zij doen al het overleg met Ajax, regelen de sfeer actie's, bedenken alles etc. En toch ziet bijna iedereen sub als "de man" van 410.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63089587
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:58 schreef firecow het volgende:

[..]

hehe nah die ene is wel oke met dat blauwe shirtje aan. (vandaag dan) Maar verder wat er op staat is echt belachelijk om dat als sfeermakers te hebben, ik zeg er zelf bij ik heb de lef er niet voor hoor. Kijk die gasten met alle respect doen hun best om sfeeer in het vak te houden. Alleen ze tippen gewoon never nooit aan de kale
Tuurlijk heb altijd respect voor mensen die sfeer willen maken maar dit zag er gewoon niet uit
pi_63089588
Het begint mij inmiddels ook aardig te irriteren dat werkelijk alles wat ergens anders gedaan wordt ook opeens op 410 gedaan moet worden. Sfeer wordt wel beter dit jaar maar dat trieste gebeuk, shirts uit, mozes gedoe, hele wedstrijd megavlag etc. hoeft van mij echt niet.

Af een toe een pogo is leuk maar de laatste tijd gaat het echt nergens over.
AFC Ajax
pi_63089662
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:58 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Moet jij niet een bijnaam hebben als leider van jou curva?
De grote zittende leider noemen ze mij
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_63089686
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Dat wist je toch wel?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 9 november 2008 @ 23:02:41 #256
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63089689
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:55 schreef dronkeykong het volgende:
Lijkt wel een kleuterbedoening...is de leraar er niet is er gelijk chaos
Het is juist de bedoeling dat er Chaos is (je spelt het als Kaos, waarom weet geen hond). Dat is juist de hele bedoeling van die Sub-cultuur. Het is overigens ook een subcultuur van het hele Ultra-gebeuren. Ultra Mentalita! (Ofwel Ultra-mentaliteit, maar in het Italiaans komt het allemaal ultra cool over)

Vervolgens krijg je de opening van de zee door het volk van Mozes, daarna in de Goesj (Amsterdamse uitspraak van het Zeeuwse dorpje Goes) een kaos-achtige pogo, ondersteund door de bandirie. (vlag op twee stokjes). Vervolgens met de rug naar het veld de sirtaki en met een doekie erbij heb je de zo vurig gewenste Kaos Ultra Tifo. (kortweg K.U.T.)

Er schijnt ook nog gevoetbald te worden maar dat heeft verder niemand daar in de gaten.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 9 november 2008 @ 23:03:41 #257
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63089729
Verder heb ik er niks tegen hoor, hehe, mijn mening is bekend.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 9 november 2008 @ 23:04:13 #258
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63089764
Ik vind dat Mozes zee gebeuren echt 1 van de belachelijkste dingen die ik ooit heb gezien. En dat gespring tegen elkaar aan daarna al helemaal.

Morgen maar ff bij jong Ajax kijken, Enoh doet mee?
Oja en ook aanwezig in Volendam
pi_63089776
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:59 schreef denthemen het volgende:

[..]

Even met alle respect voor die Sub, maar mensen als Neill en zo betekenen veel meer voor 410 in mijn ogen. Zij doen al het overleg met Ajax, regelen de sfeer actie's, bedenken alles etc. En toch ziet bijna iedereen sub als "de man" van 410.
Je kan met namen strooien maar ik ken ze niet
MOKUM XXX RATED
pi_63089793
Vervolgens met de rug naar het veld de sirtaki en met een doekie erbij heb je de zo vurig gewenste Kaos Ultra Tifo. (kortweg K.U.T.)

pi_63089822
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:04 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Iedereen kent Neill
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_63089844
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren op tifo niveau tegen psv?
Ja, van zuid weet ik het 410 niet, daar hou ik het bij

(ga er wel vanuit dat 410 wat heeft)
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63089883
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het is juist de bedoeling dat er Chaos is (je spelt het als Kaos, waarom weet geen hond). Dat is juist de hele bedoeling van die Sub-cultuur. Het is overigens ook een subcultuur van het hele Ultra-gebeuren. Ultra Mentalita! (Ofwel Ultra-mentaliteit, maar in het Italiaans komt het allemaal ultra cool over)

Vervolgens krijg je de opening van de zee door het volk van Mozes, daarna in de Goesj (Amsterdamse uitspraak van het Zeeuwse dorpje Goes) een kaos-achtige pogo, ondersteund door de bandirie. (vlag op twee stokjes). Vervolgens met de rug naar het veld de sirtaki en met een doekie erbij heb je de zo vurig gewenste Kaos Ultra Tifo. (kortweg K.U.T.)

Er schijnt ook nog gevoetbald te worden maar dat heeft verder niemand daar in de gaten.
Volgens mij hebben ze helemaal geen idee wat voetbal is
MOKUM XXX RATED
pi_63089918
Goeie overwinning vandaag... jammer van die tegengoals.... komende weken tegen PSV en AZ kan er een grote stap gezet worden

En terecht dat Bassie Suarez op zijn donder geeft... belachelijk zoveel gele kaarten voor een aanvaller... en al helemaal als ze voor schwalbes zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 9 november 2008 @ 23:07:50 #265
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_63089949
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:04 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

We maken het even makkelijk voor je:

AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63090046
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:07 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

We maken het even makkelijk voor je:

Oooohww

misschien moet ik maar even een dvd'tje aanschaffen van 410.

Neill wat een held, 600 uur naaien...
MOKUM XXX RATED
  zondag 9 november 2008 @ 23:11:27 #267
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63090134
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Goeie overwinning vandaag... jammer van die tegengoals.... komende weken tegen PSV en AZ kan er een grote stap gezet worden

En terecht dat Bassie Suarez op zijn donder geeft... belachelijk zoveel gele kaarten voor een aanvaller... en al helemaal als ze voor schwalbes zijn
Hey Vullie jij hier? Ben t met je eensch!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_63090342
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:11 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Hey Vullie jij hier? Ben t met je eensch!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 9 november 2008 @ 23:17:38 #269
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63090366
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:09 schreef dronkeykong het volgende:

Neill wat een held, 600 uur naaien...
  zondag 9 november 2008 @ 23:26:32 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63090664
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:45 schreef Leonos het volgende:
Wat is een Sub ?
Afkorting voor subsidie.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_63090693
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Afkorting voor subsidie.
Haha
pi_63090738
jax zoekt naar een fitte spits
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar zat zondagavond thuis voor de buis met een getapete enkel en een vreemd gevoel. De spits is één van de weinige Nederlandse topvoetballers die eigenlijk nooit geblesseerd zijn.
afbeelding vergroten Doelpuntenmakers Evander Sno en Leonardo. FOTO EPA
Sinds hij in 2003 doorbrak bij AGOVV, miste Huntelaar welgeteld drie competitieduels en twee interlands van Oranje door een fysiek probleem.

Pijntjes die altijd binnen twee weken na het ontstaan weer waren verholpen. Ook met de enkelblessure die hij zondagiddag opliep tijdens Ajax–Sparta (5-2) kan het meevallen. Al zijn de eerste signalen dit keer niet gunstig.

,,Ik voelde het schuren en kraken,’’ zei Huntelaar al meteen tegen ploeggenoten toen hij zich in de 37ste minuut lelijk verstapte na een verloren duel om de bal. Een mri-scan zal maandag duidelijkheid brengen, maar sowieso lijkt er door de kraker tegen PSV van komende zondag al een streep te kunnen.

En dus moet trainer Marco van Basten wederom improviseren in een seizoen dat al zoveel puzzelwerk heeft opgeleverd. Curieus is dat de eerste vier centrumspitsen in lijn bij Ajax allemaal geblesseerd zijn of zijn geweest.

Dario Cvitanich, gekocht als eerste vervanger van Huntelaar, staat nog weken buitenspel met een gescheurde hamstring. Miralem Sulejmani is teruggeworpen in zijn revalidatie van een soortgelijke blessure.

Darko Bodul zit vanavond pas voor het eerst weer op de bank bij Jong Ajax. Deze spits revalideerde de afgelopen zes weken van gescheurde enkelbanden. Bodul is een 18-jarige Kroaat die Ajax deze zomer transfervrij wegplukte bij SC Heerenveen, dat naar verluidt was vergeten tijdig een optie op het talent te lichten. Tot zijn blessure maakte de lange aanvaller die zichzelf graag spiegelt aan Zlatan Ibrahimovic, bij Jong Ajax indruk als vaardige en balvaste spits die ook nog scoorde. Tegen het tweede van AZ maakte hij onder meer een hattrick.

,,Bodul is een jongen met potentie,’’ sprak ook Van Basten zondag. ,,Als alles normaal verloopt roep je hem nog niet op voor het eerste, maar de situatie kan nu zo worden dat je niets moet uitsluiten.’’

De vijfde pure centrumspits in lijn is Geoffrey Castillion. Ook talentvol, maar pas een eerstejaars A-junior.

Een ander scenario is dat Ajax ter vervanging van Huntelaar kiest voor een iets andere speelwijze. Van Basten kan ervoor kiezen om Luis Suárez centraal voorin te zetten, met de nodige vrijheid om zich al rommelend een weg naar het doel te banen. Of hij kiest voor middenvelder Evander Sno als targetman, omringd door bijsluitende mensen vanaf het middenveld.

Die tweede keuze maakte Van Basten zondag voor de resterende 53 minuten tegen Sparta. Sno kreeg daarmee alweer zijn derde invalbeurt in de laatste vier wedstrijden. De voetballer met het lijf van de bokser Evander Holyfield stond koud in het veld of hij joeg de 3-0 al achter Sparta-doelman Wapenaar.

Diep in de tweede helft leverde hij ook nog de assist op invaller Leonardo bij de 5-1. Tussen die acties door kon Sno bij een deel van het publiek in de Arena weinig goed doen. Dat was niet voor het eerst sinds zijn komst en het past in de traditie dat afwijkende types het altijd moeilijker hebben in Ajax-tenue. ,,Sno neemt regelmatig de beslissing om de bal bij zich te houden, terwijl het publiek ziet dat er ruimte ligt om te kaatsen,’’ zei Van Basten. ,,Zelf vond ik hem tegen Heracles en Twente goed en vandaag behoorlijk goed. Hij is geen spits van nature, maar moet in deze rol proberen zich de trucjes van een spits aan te leren.’’

Omdat Ajax tegen Sparta al binnen 25 minuten met 2-0 voorstond door goals van Huntelaar (op voorzet van de gerehabiliteerde rechtsbuiten Kennedy) en Suárez, braken alle verschuivingen en onwennigheden de ploeg niet op. Sterker: één aanpassing stimuleerde het elftal zelfs. Jan Vertonghen maakte als inschuivende centrale verdediger voor de pauze indruk met zijn crosspasses op maat naar de lanken. Het spel van Ajax won op die manier aan snelheid en variatie.

Naast alle bespiegelingen over de vervanging van Huntelaar wordt het ook interessant te volgen hoe Van Basten met dit experiment verder gaat.

http://www.sportwereld.nl(...)een_fitte_spits.html
pi_63090827
Dus die Bodul is eventueel te gebruiken zondag.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zondag 9 november 2008 @ 23:40:22 #274
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63091067
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:31 schreef BB-boy het volgende:
Dus die Bodul is eventueel te gebruiken zondag.
Die is ook geblesseerd.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63091175
Grote belangstelling voor Sarpong vanuit het buitenland, aldus Jack.

Strik erom zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')