Die 2 gozers op Sub zijn platform waren ook een grap vond ikquote:Op zondag 9 november 2008 22:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik krijg van een heleboel groepen op 410 de schijt. Ook "de Goesj" maakt zich steeds belachelijker. Pogo'en, Mozes met zijn zee (:') ), "Biddend richting het veld". Het lijkt nergens meer op.
Ik las net op 410 toevallig waar die Sub heen is, allejezus.. die gaat een mooie tijd tegemoetquote:Op zondag 9 november 2008 22:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 2 gozers op Sub zijn platform waren ook een grap vond ik
Castillion speelt in de A1. Ik had hem zien spelen op het Jeugd EK-17, daar was hij erg goed. Fysiek sterk, enorm snel en doeltreffend. Denk wel dat het eerste elftal nog wat te vroeg voor hem komt...quote:Op zondag 9 november 2008 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
die jonge jongen(Castillon?) uit het 2de
Hij zit bij Panathinaikos-Olympiakos toch?quote:Op zondag 9 november 2008 22:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik las net op 410 toevallig waar die Sub heen is, allejezus.. die gaat een mooie tijd tegemoet
En naar basketball en zoquote:Op zondag 9 november 2008 22:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij zit bij Panathinaikos-Olympiakos toch?
Volgens mij gaatie wel vaker naar dat soort hete wedstrijdjes, wel vet
We zouden eigenlijk een keer een kleine meet moeten houden bij PAOK - aris.quote:Op zondag 9 november 2008 22:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij zit bij Panathinaikos-Olympiakos toch?
Volgens mij gaatie wel vaker naar dat soort hete wedstrijdjes, wel vet
Zijn ze niet waard man, zit jij straks 2 jaar voor de tvquote:Op zondag 9 november 2008 22:49 schreef firecow het volgende:
En waar ik schijt ziek van word zijn die mongolen kleuters achter het podium die de hele wedstrijd elkaar lopen te beuken en te doen, volgende keer hoek ik er echt 1 op ze bek als ik omver word gegooid. Wat een stelletje ivbo kleuters zeg niet normaal. En verder irriteert dat jonge mocrootje van 11 me ook op dat podium wtf probeert hij te bereiken ? Je ziet in ieder geval duidelijk als shaar niet op zijn plekkie staat dat de sfeer gelijk een stuk en stuk minder is !
Dus
maar ik heb wel weer zin in psv ! Dat zijn de wedstrijden waar gewoon vol caos mag komen
Dat is bij 016 casualsquote:Op zondag 9 november 2008 22:56 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben blij dat ik in het saaie 413 zit.
quote:Op zondag 9 november 2008 22:54 schreef denthemen het volgende:
Super ultra boy
Of verklap ik nu iets?
hehe nah die ene is wel oke met dat blauwe shirtje aan. (vandaag dan) Maar verder wat er op staat is echt belachelijk om dat als sfeermakers te hebben, ik zeg er zelf bij ik heb de lef er niet voor hoor. Kijk die gasten met alle respect doen hun best om sfeeer in het vak te houden. Alleen ze tippen gewoon never nooit aan de kalequote:Op zondag 9 november 2008 22:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zijn ze niet waard man, zit jij straks 2 jaar voor de tv![]()
Ja die 2 sjaakies zag er niet uit, hou in godsnaam je focking shirt aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |