We kunnen ook malle pietje van hier op de hoek laten spelen. Niks van die onzin, gewoon je beste team opstellen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef finsdefis het volgende:
[..]
We kunnen Vonk tegen Volendam in de beker wel laten spelen, het is geen prutser ofzo.
Kon dat maarquote:Op zondag 9 november 2008 20:25 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We kunnen ook malle pietje van hier op de hoek laten spelen. Niks van die onzin, gewoon je beste team opstellen.
Anders vraag je aan je vader of hij het licht op de overloop aanlaat.quote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef _Mike_ het volgende:
Hopelijk is het een lichte kneuzing maar ik ben bang..
Vanaf nu kost elke gele kaart die hij haalt hem een wedstrijd schorsing.quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef SCH het volgende:
Maar hoe zit het nou met die gele kaarten regel?
Nog één keer:quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef SCH het volgende:
Maar hoe zit het nou met die gele kaarten regel?
quote:Op zondag 9 november 2008 20:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog één keer:
Na één gele kaart: Niet geschorst
Na twee gele kaarten: Niet geschorst
Na drie gele kaarten: Niet geschorst
Na vier gele kaarten: Niet geschorst
Na vijf gele kaarten: Wel geschorst
Na zes gele kaarten: Niet geschorst
Na zeven gele kaarten: Wel geschorst
Na acht gele kaarten: Niet geschorst
Na negen gele kaarten: Wel geschorst
Na tien gele kaarten: Niet geschorst
Na elf gele kaarten: Wel geschorst
Na twaalf gele kaarten: Wel geschorst
Na dertien gele kaarten: Wel geschorst
Na veertien gele kaarten: Wel geschorst
enz. enz. enz.
Te absurd voor woorden dat we het hierover moeten hebben.quote:
Hij is wel topscorer wat betreft gele kaarten.quote:Op zondag 9 november 2008 20:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Te absurd voor woorden dat we het hierover moeten hebben.
En niet een voor een echte overtredingquote:Op zondag 9 november 2008 20:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij is wel topscorer wat betreft gele kaarten.
Die voorzet op Kennedy.quote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef Silenus het volgende:
Ik heb vandaag weer genoten van Suarez. Die gele kaart sloeg nergens op, voor iemand als hij kom ik naar het stadion. Die maniertjes zijn irritant maar geen reden om een hekel aan hem te krijgen, bovendien doet hij het de laatste tijd prima qua gedrag.
Ik zat toch tot zijn wissel te bidden (niet letterlijk) dat hij gewisseld zou worden. Je moet er niet aan denken dat hij er de volgende week ook niet bij is dankzij die gele kaarten trekker.quote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef Silenus het volgende:
Ik heb vandaag weer genoten van Suarez. Die gele kaart sloeg nergens op, voor iemand als hij kom ik naar het stadion. Die maniertjes zijn irritant maar geen reden om een hekel aan hem te krijgen, bovendien doet hij het de laatste tijd prima qua gedrag.
Voor mijn part gaat 'ie elke wedstrijd in de 43e minuut bij de cornervlag zitten schijten, als hij scoort en meerdere assists geeft mag 'ie dat. Suarez oho!
Inderdaad, het zal een keer meezitten met die blessures. Typisch weer voor de wedstrijden tegen psv en az.quote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef _Mike_ het volgende:
Hopelijk is het een lichte kneuzing maar ik ben bang..
Goed nieuws, het is nu misschien iets scheuren. Vanmiddag was het nog hoorde iets scheurenquote:Op zondag 9 november 2008 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Emanuelson: "Huntelaar hoorde misschien iets scheuren"
Ja heerlijk, Van Marwijk kan echt niet om hem heen als hij zo blijft spelenquote:Op zondag 9 november 2008 20:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo te horen wel een week of 4.
Overigens is Urby echt he-le-maal los he? Vandaag was ie ook weer erg dreigend.
Breken zelfs..quote:Op zondag 9 november 2008 20:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Goed nieuws, het is nu misschien iets scheuren. Vanmiddag was het nog hoorde iets scheuren
Gezien de blessures dit seizoen denk ik dat dat alleen maar goed is.quote:Ja heerlijk, Van Marwijk kan echt niet om hem heen als hij zo blijft spelen
quote:Van Basten waakt voor euforie tegen PSV
Marco van Basten waakt voor zelfoverschatting. De trainer van Ajax wil na de 5-2-overwinning op Sparta Rotterdam voorkomen dat de Amsterdammers met overschatting van zichzelf naar het aanstaande competitieduel met PSV toe leven. 'Als we dat doen kan er een andere uitslag komen dan we denken', aldus Van Basten tegenover Sportweek.
Van Basten was blij met de behaalde overwinning op Sparta Rotterdam, maar de trainer van Ajax zag zondag wel nog een paar foutjes. 'We speelden offensiever dan we tot nog toe gedaan hebben. Dat is een goede keuze geweest. Maar dat leidde wel tot een paar foutjes achterin', aldus Van Basten tegenover Langs de Lijn.
Ajax geniet momenteel vier punten voorsprong op PSV. Van Basten hoopt de voorsprong te vergroten, maar weet dat dat een lastige taak gaat worden. 'Ik vind het lastig om daar nu al over te praten. In het verleden hebben we gezien dat we met teveel vertrouwen die wedstrijd aanvangen om dan vervolgens iets anders dan verwacht te bereiken', aldus Van Basten.
Dat is zo, maar KJH was niet lekker in vorm, en op de een of andere manier loop je dan sneller tegen allerlei rotblessures aan...quote:Op zondag 9 november 2008 20:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Laten we gewoon morgen afwachten mbt. tot KJH. Je kan nu van alles erover roepen, maar morgen weten we het pas.
Niet in vorm zijn kan door blessures maar ik heb nog nooit gehoord dat als je niet in vorm bent je dan sneller geblesseerd raakt.quote:Op zondag 9 november 2008 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is zo, maar KJH was niet lekker in vorm, en op de een of andere manier loop je dan sneller tegen allerlei rotblessures aan...
Wel jammer dat hij niet echt een actie in huis heeft, maar verder speelt hij uitstekend.quote:Op zondag 9 november 2008 20:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo te horen wel een week of 4.
Overigens is Urby echt he-le-maal los he? Vandaag was ie ook weer erg dreigend.
mwoah, ik vond dit echt zo'n ongelukkig moment dat je gewoon vaker hebt als je niet lekker speelt. Heb geen statistieken hierover, is gewoon een gevoelquote:Op zondag 9 november 2008 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet in vorm zijn kan door blessures maar ik heb nog nooit gehoord dat als je niet in vorm bent je dan sneller geblesseerd raakt.
Ook al was KJH wel in bloedvorm dan nog kon dit gebeuren, was gewoon ongelukkig.
ik ben er weer gewoon bij op 414 zoals bijna altijdquote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Houniet het volgende:
Wie is er allemaal bij Ajax - psv? Ik sta bij The North Fanatics.
Geen actie in huis?quote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet echt een actie in huis heeft, maar verder speelt hij uitstekend.
En zijn inzet is een voorbeeld voor de rest.
Dat maakt het wel erg triest inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2008 20:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En niet een voor een echte overtreding
Ben het wel met Againzender.. Iemand niet in vorm loopt gewoon eerder tegen dit soort dingen op. Balans tussen lichaam en geest.quote:Op zondag 9 november 2008 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet in vorm zijn kan door blessures maar ik heb nog nooit gehoord dat als je niet in vorm bent je dan sneller geblesseerd raakt.
Ook al was KJH wel in bloedvorm dan nog kon dit gebeuren, was gewoon ongelukkig.
Tuurlijk kan hij wel voetballen, maar hij gaat te weinig (of eigenlijk niet) langs zijn tegenstander.quote:
En ik ben het dus weer met jou eensquote:Op zondag 9 november 2008 21:12 schreef dronkeykong het volgende:
Als je ziet hoe dit gebeurde bij Huntelaar heeft het weinig met vorm te maken. Hij loopt achter die verdediger die zijn voet raakt zijn been/enkel waardoor deze dubbelknakt.
In vorm had dit ook kunnen gebeuren, gewoon een onverwachtse gebeurtenis die zijn lichaam onmogelijk had kunnen opvangen/of voorkomen.
Sowieso gaf hij makkelijk de kaarten aan Ajax. Van der Wiel die Slijngaard nauwelijks aanraakt, een meter verder valt krijgt geel. De ander kant op trekt die linkeraanvaller van Sparta hem gewoon onderuit en krijgt een vermaning.quote:Op zondag 9 november 2008 21:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat maakt het wel erg triest inderdaad.![]()
toegegeven, die van vanmiddag leek erg makkelijk gegeven
Zuid 1ste ring....zoals altijd....quote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Houniet het volgende:
114 hieroquote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Houniet het volgende:
Ik heb meerdere keren (kruis)banden gescheurd en Menisci geplet en dat hoorde ik elke keer behoorlijk goed terwijl het gebeurde. In dit geval kan het kraakbeen zijn of een enkelband. Of niks, dat laatste hoop ik natuurlijk. Maar de beschrijving van het geval maakt mij niet optimistisch.quote:Op zondag 9 november 2008 21:03 schreef dronkeykong het volgende:
Hoe kan je iets horen scheuren
Ik heb van alles gebroken en gescheurd maar hoorde toch niets in me hoofd hoor.
Bovenarm gebroken, meerdere keren arm uit de kom, enkel gebroken, enkel gekneusd, kruisbanden afgescheurd en niks gehoord hoor.quote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren (kruis)banden gescheurd en Menisci geplet en dat hoorde ik elke keer behoorlijk goed terwijl het gebeurde. In dit geval kan het kraakbeen zijn of een enkelband. Of niks, dat laatste hoop ik natuurlijk. Maar de beschrijving van het geval maakt mij niet optimistisch.
We zijn juist bikkels van staal.quote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Silenus het volgende:
Zit iedereen hier nu tegen elkaar op te bieden hoe erg ze wel niet van glas zijn allemaal?
Ja en alle voetballers zijn mietjesquote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Silenus het volgende:
Zit iedereen hier nu tegen elkaar op te bieden hoe erg ze wel niet van glas zijn allemaal?
Nee, het was meer om een situatie / scenario te schetsen wat Huntelaar heeft meegemaakt vanmiddagquote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Silenus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |