Hij is inderdaad wel een beetje het sukkeltje.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:26 schreef Adelante het volgende:
die sidney steekt echt wel af bij die andere twee
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef Dakota het volgende:
t zou grappig zijn als ze op t momen dat sydney zingt..ze weer op de knop rammen
Ik heb van die neppers, met pinda. Cheapass ikkequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat voor M&M's heb jij? Ik heb de crispyMet rose, lekker.
Ja, het is gewoon eng! Alsof ze je weg wil jagen ofzo!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef bluejean het volgende:
Iehhhhh, Rebecca probereerde geil de camera in te kijken.![]()
Omdat ze 't niet kunnen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:34 schreef marky het volgende:
Waarom mochten die andere meisjes niet zingen
Nee ze is en blijft lekkerquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef starla het volgende:
[..]
je bedoelt dat je je niet stoort aan haar voorhoofd
Maar zingen kan ze welquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:37 schreef Dakota het volgende:
rebecca past daar gewoon niet tussen
dat ziet toch iedereen?
ben benieuwd hoe ze haar eruit gaan werken
Ik ook! De harmony samen klonk prima. Daar kunnen vele andere groepjes nog een voorbeeld aan nemen.quote:
Rebecca eruit en Norman of Deon erbij en kappen. 1 singeltje en dan de vergetelheid in...quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:37 schreef Karina het volgende:
De dames waren inderdaad stukken beter dan de mannen. Het moet maar een meidenband worden denk ik.
dat kan dries roelvink ook maar die zet je ook niet tussen de backstreet boysquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:39 schreef Dakota het volgende:
[..]
dat kan dries roelvink ook maar die zet je ook niet tussen de backstreet boys
Daar kunnen we het nog eens over hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:39 schreef Dakota het volgende:
[..]
dat kan dries roelvink ook maar die zet je ook niet tussen de backstreet boys
Belachelijk ja. Naomi was bv beter.quote:
idd, ik vind steffie echt een van de beterequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:40 schreef Dakota het volgende:
dat van steffie is zooooooooooooooooo oneerlijk godver
nouja, niet dat ik het mooi vind ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kunnen we het nog eens over hebben
[..]
Belachelijk ja. Naomi was bv beter.
maar nathalie is lekkerderquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
idd, ik vind steffie echt een van de betere
iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:42 schreef happyme28 het volgende:
Steffie wordt hier echt vreselijk genaaid. Ik zie haar er nog uitvliegen ook.
Het was toch die Paultjuh van Fok toch???????quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel een beetje het sukkeltje.
Dat heb ik dus precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:44 schreef Cee het volgende:
Brandi was echt tenenkrommend. Snap het niet. Het meest jammere aan dit programma is dat ik me er geen hol voor interesseer maar dankzij dit topic is het verdomde leuk.![]()
Ik vond haar gezien de hele show (of wat er voor door moet gaan) een van de betere zangeressen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Steffie krijgt volgens mij veel meer stemmen dan Floor, qua sympathiek persoon ook.
Denk dat dat wel goed komt. Vond haar eerlijk gezegd vanavond alles behalve goed. Maar ze verdient het zeker om nog door te gaan.
Ooow ja, dan zal het wel zoiets zijn!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Iemand hier had het net over een sing-off? Dat hoorde ik niet, maar als dat zo is komt nu de uitslag wie er in de sing-off staan en dat dat morgen plaats gaat vinden ofzo? Net als met dat schaatsgebeuren toen?
Maar dan had Ruben er ook nog in moeten zitten en dan had Sidney al lang weer borden moeten wassen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:46 schreef Dakota het volgende:
ik kan er maar niet over uit
steffie was wel loepzuiver en ze zoeken toch iemand die minstens kan zingen?
dat was ik, maar ik snap het nieuwe concept nog nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Iemand hier had het net over een sing-off? Dat hoorde ik niet, maar als dat zo is komt nu de uitslag wie er in de sing-off staan en dat dat morgen plaats gaat vinden ofzo? Net als met dat schaatsgebeuren toen?
ik vond dat van Ruben dan ook niet eerlijk idd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan had Ruben er ook nog in moeten zitten en dan had Sidney al lang weer borden moeten wassen.
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik vond dat van Ruben dan ook niet eerlijk idd.
Dat konden ze in de eerste ronde ook al niet hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:51 schreef easy-going het volgende:
Wat raar dat ze die 2e ronde niet met decimalen punten kunnen geven![]()
Of kan die jury zelf niet zo snel rekenen
Ze geven nu toch ook alle 3 punten, en die ronden ze af.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Dat konden ze in de eerste ronde ook al niet hoor
mijn vriendin heeft er een kerst-cd van, zegt zequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef Ripley het volgende:
whehehe, il divo. Daar ben ik mee wezen stappen.
Bof jij evenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft er een kerst-cd van, zegt ze
Ze had zweet op haar voorhoofdquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bof jij even![]()
Wat was er met de koppakking van Rebecca?
Ik denk het ook ja. Helaas. En Nathalie ook?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:59 schreef Cee het volgende:
Weet zeker dat Sidney door is.
OMG ik herinnerde me een naam
Ah, I see. Maar ik zie nog niet de link met een zwetend voorhoofd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets in een auto wat maar beter niet kapot kan gaan, want dat is het begin van het einde.....
Je hoort het, It's Raining Men is van Geri Halliwellquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
een nederlandstalig nummer van guus meeuwis
gerard
Kop----hoofdquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:01 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ah, I see. Maar ik zie nog niet de link met een zwetend voorhoofd.
Lekkende koppakking --> druppels op je kopquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:01 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ah, I see. Maar ik zie nog niet de link met een zwetend voorhoofd.
Ik kan me ook volledig in deze uitslag vinden!quote:
Ik zie 'm!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekkende koppakking --> druppels op je kop
Zie je 'm?
Slaap lekker en succes morgenochtend!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:06 schreef RHCPeter het volgende:
Nou ik zeg weltrusten. Morgen weer om 8 uur werken
Hatsekideeeeeeequote:
Dat zou ik stiekem wel erg lollig vinden, vanwege de ego van Floor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:46 schreef happyme28 het volgende:
Ik gok dat Floor de show zal verlaten. (al moet die Sidney of Nathalie natuurlijk eigenlijk verkassen maar ik gok voor hen op een groter sms publiek).
Ja! Dat dacht ik dus ook, Sidney er nog even in blijven, zodat Henk Jan zich daar heerlijk aan kan gaan ergeren. Net als vorige keer met eh... Neil ofzo? Die met die vader en die broersquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:34 schreef Dakota het volgende:
Door merg en been Floor moet eruit!
Sidney moet blijven zodat ze alle weken op de rode knop kunnen rammen
ach nog een paar weekjes en dan wordt ze uitgekotstquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Rebecca krijgt inderdaad ook zoveel meer aandacht dan de anderen. Ze heeft als enige een solo, van de week was ze bij shownieuws en als enige hielden Geer en Nance een interviewtje met haar voor haar optreden. Dat mens wordt eigenlijk behandeld als een soort kermisattractie
.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:32 schreef Dakota het volgende:
idd, maar als je steffie en rebecca naast elkaar zet en dan kijkt wie het beste kan zingen en dansen, dan wint steffie toch echt hoor.
ik moet alleen maar lachen als rebecca danst.
En ik geloof dat zij ook de reden was waarom henk-jan zo hard moest lachen gisteren
Voorspelbaar +1quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:11 schreef Greys het volgende:
En dan gaat de jury natuurlijk nu zeggen dat het stukken beter was dan gisteren.
Terwijl het net zo rot klinktMisschien nog wel rotter dan gisteren eigenlijk
zoiets zal het zijn denk ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:28 schreef Adelante het volgende:
ik snap er niks van, is de drugs uitgewerkt op zaterdag bij de jury
Uiteindelijk gaat het om een 'groepje' (quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:28 schreef Adelante het volgende:
ik snap er niks van, is de drugs uitgewerkt op zaterdag bij de jury
Zie je, nu had ik WEL moeten sms-en en bellenquote:
Nog meer sms-inkomsten binnenhalenquote:
maar, vergeet niet, het is stukken beter dan gisterenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo, ik zit het ook maar eens te kijken.
Maar wat wordt er slecht gezongen.
En dan ook nog een zelfingenomen rotkopquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:38 schreef Dakota het volgende:
oh jezus wat heeft floor een KUTTERINGTYFUSSTEM zeg,
en dat hoort de jury niet?
Paupers.
ehm hij zingt lang niet zo vals als Floor en Nathaliequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef MissJ het volgende:
Van mij mag Sidney vanavond weg!
Hij heeft echt dramatisch slecht gezongen, dat hele nummer is gewoon zwaar verneukt door hem
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef Adelante het volgende:
mevrouw a. moet alleen d'r haar nog doen en de jurk aan
waarschijnlijk kan ik het dus nog afkijken ook
Ze zong vanavond in elk geval dignified ipv satisfiedquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef Dakota het volgende:
[..]
ehm hij zingt lang niet zo vals als Floor en Nathalie
Die zong trouwens ook nog eens de tekst verkeerd.
En Floor nouja.. ik kook echt van woede als ik de jury hoor zeggen dat ze hartstikke goed bezig is
hij leeft zich inquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:51 schreef MissJ het volgende:
ben ik spontaan slechthorend geworden of zingt hij heel zacht?
Wtf, ik zit net op popstars.sbs.nl te kijken, da's toch die van XFA?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog steeds pissed dat ze Ruben de vorige keer Jeroen van der Boom lieten zingen
Dat is Greys vast met je eensquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wtf, ik zit net op popstars.sbs.nl te kijken, da's toch die van XFA?Die kan toch beter zingen dan deze drie?
Ja!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wtf, ik zit net op popstars.sbs.nl te kijken, da's toch die van XFA?Die kan toch beter zingen dan deze drie?
* Wegzapt *quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Belachelijk toch?
Hij moest vorige week Jeroen van der Boom zingen. Het was gewoon goed en zuiver, maar het paste hem niet echt. En de rest zong vals. En toch hij er uit
die's van skaterboy toch?quote:
She said see you later boy!quote:
En die houding alsof ze moet poepen ook niet...quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef conleche het volgende:
waarom zit heur haar zo idioot truttig? En die zilveren broek doet ook niet veel voor d'r.
Ja, inderdaad. Wat een a-charmante houding man.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En die houding alsof ze moet poepen ook niet...
Hear hearquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:08 schreef MissJ het volgende:
Ik geloof dat ik toch liever Floor eruit heb dan Sidney!
Ik kan niet zo goed tegen onrechtquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
Adem innnnnnnnnnnnnnnnn, adem uitttttttttt, Dakota.
Oefen maar vast met puffen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen onrecht
Roef en Marian zingen nog beter
Omdat de investering in dit programma nog terugverdiend moet worden met reclame en sms inkomsten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:15 schreef Dakota het volgende:
maarre niet om t een of ander he
maar als deze 3 het slechtst zijn
waarom gooien ze ze alle 3 er dan niet uit en vorm je met de rest de popgroep
Of ben ik nou gek
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef Greys het volgende:Floor er uit
Floor er uit
Floor er uit
Ik heb zin in taartquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:33 schreef SHE het volgende:
Ik heb nu een paar afleveringen gekeken...maar er is er maar 1 die een beetje kan zingen en dat is brandy
wat een abominabel slechte lading dit jaar. Pijn aan je oren
*jengel* Maar dat komt omdat Ruben er uit ihisssssssssss! *jengel*quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:33 schreef SHE het volgende:
Ik heb nu een paar afleveringen gekeken...maar er is er maar 1 die een beetje kan zingen en dat is brandy
wat een abominabel slechte lading dit jaar. Pijn aan je oren
Psssssssssst, in die taart van SHE zit norit.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb zin in taart![]()
Wij vinden Brandi ook het best
Greys, die Ruben is echt een vetkleuter! Get over him!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
*jengel* Maar dat komt omdat Ruben er uit ihisssssssssss! *jengel*
Sorry. Nu hou ik echt op
For now
Ja joh. Er zijn veel leukere mannen (veel dichterbij ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Greys, die Ruben is echt een vetkleuter! Get over him!
Ja die maar Greys vindt hem hot. Hij doet haar aan iemand denken. Hihihihiquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef SHE het volgende:
Ruben is dat pindarotsje toch? Die gast kan ook niet zingen! Kon ie vorige keer ook niet ( die zat toch ook in Idols ofzo? Of een ander ruk programma )
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef SHE het volgende:
Ruben is dat pindarotsje toch? Die gast kan ook niet zingen! Kon ie vorige keer ook niet ( die zat toch ook in Idols ofzo? Of een ander ruk programma )
Whehehe, nee, ik heb uiteindelijk cacao gebruiktquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef conleche het volgende:
Ik weet eiks niet of het i of Y is hoor! Zit er norit in je taart??
Ik wilde dat net posten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het was zoooooooooo obvious!!!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die maar Greys vind hem hot. Hij doet haar aan iemand denken. Hihihihi
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef aaaaarggghh het volgende:
hahaha en via haar vried zijn profiel ook rebecca haar profiel !!!
http://profielen.kinkytijd.nl/?profiel=charisma
ook een sm-er !!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wilde dat net posten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het was zoooooooooo obvious!!!!
hihihi
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
Ik zie daar dan meteen die quasi geile 'ik verslind je met huid en haar'-blik van haar bij
Ze gaat op mannen zitten!?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
serieus? die bolle doet aan sm?
dat mens is een straf op zich!
Nee, zij is juist de gebruikte partij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaat op mannen zitten!?
Waarom heb ik op die link geklikt?
Ik durf niet meer. Kan je het voorlezen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, zij is juist de gebruikte partij.
Lees het profiel maar, haar vriend is haar meester.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Kan je het voorlezen?![]()
Waar teistert d'r vriend haar dan mee? Met selderie-stengels? Of met het door de wc spoelen van een Quarterpounder?
Mehehequote:Op zaterdag 8 november 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Kan je het voorlezen?![]()
Waar teistert d'r vriend haar dan mee? Met selderie-stengels? Of met het door de wc spoelen van een Quarterpounder?
Nathalie, zie het screenshot van haar hier vlak boven ergens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:45 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Maar wie van die valszingende kraaien is er nou uit? (Ik keek naar Ik hou van Holland)
Ik zal wel weer het domme blontje wezen maarre... waaruit halen jullie dan dat dit Rebecca moet zijn?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, zij is juist de gebruikte partij.
Lees het profiel maar, haar vriend is haar meester.
Dusss.... niet meer kijken. Het is dat mijn vrouw het zo graag zien wil want ik erger mij kapot aan deze door SBS6 opgepijpte nep hype. Overigens... we zitten ons allebij er aan te ergeren. Alleen jammer dat ze het dan toch nog steeds wil zienquote:Op zondag 9 november 2008 11:14 schreef charleen het volgende:
Ik heb een serieuze vraag: hoe komt het dat dit schijtprogramma zo lang duurt (ja los van al die flutreclames)???? Je bent er potdomme de hele vrijdagavond aan kwijt en dan blijkt dat je helemaal niet zo veel bijzonders voorgeschoteld heb gekregen. Zo anti-climax steeds...
Tja eenmaal ergens aan begonnen, wil ik het afmaken ook, maar dit gaat mij te ver. Ik weet niet eens wie er uit is gegaan gister en eigenlijk interesseert het mij niet eens meer zo....quote:Op zondag 9 november 2008 11:24 schreef marky het volgende:
[..]
Dusss.... niet meer kijken. Het is dat mijn vrouw het zo graag zien wil want ik erger mij kapot aan deze door SBS6 opgepijpte nep hype. Overigens... we zitten ons allebij er aan te ergeren. Alleen jammer dat ze het dan toch nog steeds wil zien![]()
Nee, ze slaan een weekje over, dus deze week kunnen we helaas niet genieten van de nachtegaaltjes.quote:Op zondag 9 november 2008 11:30 schreef Adelante het volgende:
Ohjah, en is het deze week alleen zaterdag omdat vrijdagavond de domino's omgaan?
Serieus?quote:Op zondag 9 november 2008 14:12 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ze slaan een weekje over, dus deze week kunnen we helaas niet genieten van de nachtegaaltjes.
volgens mij doet nance vrijdag ook mee met die domino's, maar dat weet ik niet zekerquote:Op zondag 9 november 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?Nou ja, ik geloof dat ik ook best een vrijdagje zonder kan
Ik vind dat dominogebeuren serieus een van de meest vreselijke dingen die er op tv te zien zijnquote:Op zondag 9 november 2008 15:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij doet nance vrijdag ook mee met die domino's, maar dat weet ik niet zeker
Precies dat dus allemaal.quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef conleche het volgende:
Ik snap het ook niet. Ik mag lijen dat die hele flikkerse boel omdondert, vrijdagochtend of zo. Wat een nonsens tv. En dan dat vogeltje wat ze hebben neergeknald voor die stomme stukjes plastic en staan er überhaupt wel rondjes op die steentjes? Want volgens mij zijn het gewoon gekleurde stukjes plastic.
Stelletje idioten.
Nou!quote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies dat dus allemaal.
Die hysterische zenuwlijerige koppen steeds in beeld terwijl dat akelige geluid van die omlazerende steentje maar doorklinkt... bah
Lucht op he, Co?
Hahaquote:Op zondag 9 november 2008 16:27 schreef Cee het volgende:
Ja maar dat ratelen van de dominosteentjes is tenminste toonvast he!
Vinje ook niet!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef SHE het volgende:
Wat is dit?????
waarom die hoerige tyfus steentjes?? dat ze godverredommes allemaal maar mogen stikken in die tering steentjes en er 10000000 mussen in die klote hal mogen vliegen![]()
!!!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:48 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet
Iedere vrijdag kijk ik liefdevol mee naar popstars, omdat mevrouw A.dit graag wil zien, nou is het een weekje niet en kan ik lekker nac-heracles kijken en gaat zij winkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |