Ja joh. Er zijn veel leukere mannen (veel dichterbij ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Greys, die Ruben is echt een vetkleuter! Get over him!
Ja die maar Greys vindt hem hot. Hij doet haar aan iemand denken. Hihihihiquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef SHE het volgende:
Ruben is dat pindarotsje toch? Die gast kan ook niet zingen! Kon ie vorige keer ook niet ( die zat toch ook in Idols ofzo? Of een ander ruk programma )
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef SHE het volgende:
Ruben is dat pindarotsje toch? Die gast kan ook niet zingen! Kon ie vorige keer ook niet ( die zat toch ook in Idols ofzo? Of een ander ruk programma )
Whehehe, nee, ik heb uiteindelijk cacao gebruiktquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef conleche het volgende:
Ik weet eiks niet of het i of Y is hoor! Zit er norit in je taart??
Ik wilde dat net posten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het was zoooooooooo obvious!!!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die maar Greys vind hem hot. Hij doet haar aan iemand denken. Hihihihi
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef aaaaarggghh het volgende:
hahaha en via haar vried zijn profiel ook rebecca haar profiel !!!
http://profielen.kinkytijd.nl/?profiel=charisma
ook een sm-er !!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wilde dat net posten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het was zoooooooooo obvious!!!!
hihihi
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
Ik zie daar dan meteen die quasi geile 'ik verslind je met huid en haar'-blik van haar bij
Ze gaat op mannen zitten!?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
serieus? die bolle doet aan sm?
dat mens is een straf op zich!
Nee, zij is juist de gebruikte partij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaat op mannen zitten!?
Waarom heb ik op die link geklikt?
Ik durf niet meer. Kan je het voorlezen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, zij is juist de gebruikte partij.
Lees het profiel maar, haar vriend is haar meester.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Kan je het voorlezen?![]()
Waar teistert d'r vriend haar dan mee? Met selderie-stengels? Of met het door de wc spoelen van een Quarterpounder?
Mehehequote:Op zaterdag 8 november 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Kan je het voorlezen?![]()
Waar teistert d'r vriend haar dan mee? Met selderie-stengels? Of met het door de wc spoelen van een Quarterpounder?
Nathalie, zie het screenshot van haar hier vlak boven ergens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:45 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Maar wie van die valszingende kraaien is er nou uit? (Ik keek naar Ik hou van Holland)
Ik zal wel weer het domme blontje wezen maarre... waaruit halen jullie dan dat dit Rebecca moet zijn?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, zij is juist de gebruikte partij.
Lees het profiel maar, haar vriend is haar meester.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |