Ja joh. Er zijn veel leukere mannen (veel dichterbij ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Greys, die Ruben is echt een vetkleuter! Get over him!
Ja die maar Greys vindt hem hot. Hij doet haar aan iemand denken. Hihihihiquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef SHE het volgende:
Ruben is dat pindarotsje toch? Die gast kan ook niet zingen! Kon ie vorige keer ook niet ( die zat toch ook in Idols ofzo? Of een ander ruk programma )
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef SHE het volgende:
Ruben is dat pindarotsje toch? Die gast kan ook niet zingen! Kon ie vorige keer ook niet ( die zat toch ook in Idols ofzo? Of een ander ruk programma )
Whehehe, nee, ik heb uiteindelijk cacao gebruiktquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef conleche het volgende:
Ik weet eiks niet of het i of Y is hoor! Zit er norit in je taart??
Ik wilde dat net posten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het was zoooooooooo obvious!!!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die maar Greys vind hem hot. Hij doet haar aan iemand denken. Hihihihi
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef aaaaarggghh het volgende:
hahaha en via haar vried zijn profiel ook rebecca haar profiel !!!
http://profielen.kinkytijd.nl/?profiel=charisma
ook een sm-er !!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wilde dat net posten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het was zoooooooooo obvious!!!!
hihihi
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
Ik zie daar dan meteen die quasi geile 'ik verslind je met huid en haar'-blik van haar bij
Ze gaat op mannen zitten!?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
serieus? die bolle doet aan sm?
dat mens is een straf op zich!
Nee, zij is juist de gebruikte partij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaat op mannen zitten!?
Waarom heb ik op die link geklikt?
Ik durf niet meer. Kan je het voorlezen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, zij is juist de gebruikte partij.
Lees het profiel maar, haar vriend is haar meester.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Kan je het voorlezen?![]()
Waar teistert d'r vriend haar dan mee? Met selderie-stengels? Of met het door de wc spoelen van een Quarterpounder?
Mehehequote:Op zaterdag 8 november 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf niet meer. Kan je het voorlezen?![]()
Waar teistert d'r vriend haar dan mee? Met selderie-stengels? Of met het door de wc spoelen van een Quarterpounder?
Nathalie, zie het screenshot van haar hier vlak boven ergens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:45 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Maar wie van die valszingende kraaien is er nou uit? (Ik keek naar Ik hou van Holland)
Ik zal wel weer het domme blontje wezen maarre... waaruit halen jullie dan dat dit Rebecca moet zijn?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, zij is juist de gebruikte partij.
Lees het profiel maar, haar vriend is haar meester.
Dusss.... niet meer kijken. Het is dat mijn vrouw het zo graag zien wil want ik erger mij kapot aan deze door SBS6 opgepijpte nep hype. Overigens... we zitten ons allebij er aan te ergeren. Alleen jammer dat ze het dan toch nog steeds wil zienquote:Op zondag 9 november 2008 11:14 schreef charleen het volgende:
Ik heb een serieuze vraag: hoe komt het dat dit schijtprogramma zo lang duurt (ja los van al die flutreclames)???? Je bent er potdomme de hele vrijdagavond aan kwijt en dan blijkt dat je helemaal niet zo veel bijzonders voorgeschoteld heb gekregen. Zo anti-climax steeds...
Tja eenmaal ergens aan begonnen, wil ik het afmaken ook, maar dit gaat mij te ver. Ik weet niet eens wie er uit is gegaan gister en eigenlijk interesseert het mij niet eens meer zo....quote:Op zondag 9 november 2008 11:24 schreef marky het volgende:
[..]
Dusss.... niet meer kijken. Het is dat mijn vrouw het zo graag zien wil want ik erger mij kapot aan deze door SBS6 opgepijpte nep hype. Overigens... we zitten ons allebij er aan te ergeren. Alleen jammer dat ze het dan toch nog steeds wil zien![]()
Nee, ze slaan een weekje over, dus deze week kunnen we helaas niet genieten van de nachtegaaltjes.quote:Op zondag 9 november 2008 11:30 schreef Adelante het volgende:
Ohjah, en is het deze week alleen zaterdag omdat vrijdagavond de domino's omgaan?
Serieus?quote:Op zondag 9 november 2008 14:12 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ze slaan een weekje over, dus deze week kunnen we helaas niet genieten van de nachtegaaltjes.
volgens mij doet nance vrijdag ook mee met die domino's, maar dat weet ik niet zekerquote:Op zondag 9 november 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?Nou ja, ik geloof dat ik ook best een vrijdagje zonder kan
Ik vind dat dominogebeuren serieus een van de meest vreselijke dingen die er op tv te zien zijnquote:Op zondag 9 november 2008 15:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij doet nance vrijdag ook mee met die domino's, maar dat weet ik niet zeker
Precies dat dus allemaal.quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef conleche het volgende:
Ik snap het ook niet. Ik mag lijen dat die hele flikkerse boel omdondert, vrijdagochtend of zo. Wat een nonsens tv. En dan dat vogeltje wat ze hebben neergeknald voor die stomme stukjes plastic en staan er überhaupt wel rondjes op die steentjes? Want volgens mij zijn het gewoon gekleurde stukjes plastic.
Stelletje idioten.
Nou!quote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies dat dus allemaal.
Die hysterische zenuwlijerige koppen steeds in beeld terwijl dat akelige geluid van die omlazerende steentje maar doorklinkt... bah
Lucht op he, Co?
Hahaquote:Op zondag 9 november 2008 16:27 schreef Cee het volgende:
Ja maar dat ratelen van de dominosteentjes is tenminste toonvast he!
Vinje ook niet!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef SHE het volgende:
Wat is dit?????
waarom die hoerige tyfus steentjes?? dat ze godverredommes allemaal maar mogen stikken in die tering steentjes en er 10000000 mussen in die klote hal mogen vliegen![]()
!!!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:48 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet
Iedere vrijdag kijk ik liefdevol mee naar popstars, omdat mevrouw A.dit graag wil zien, nou is het een weekje niet en kan ik lekker nac-heracles kijken en gaat zij winkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |