She said see you later boy!quote:
En die houding alsof ze moet poepen ook niet...quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef conleche het volgende:
waarom zit heur haar zo idioot truttig? En die zilveren broek doet ook niet veel voor d'r.
Ja, inderdaad. Wat een a-charmante houding man.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En die houding alsof ze moet poepen ook niet...
Hear hearquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:08 schreef MissJ het volgende:
Ik geloof dat ik toch liever Floor eruit heb dan Sidney!
Ik kan niet zo goed tegen onrechtquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
Adem innnnnnnnnnnnnnnnn, adem uitttttttttt, Dakota.
Oefen maar vast met puffen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen onrecht
Roef en Marian zingen nog beter
Omdat de investering in dit programma nog terugverdiend moet worden met reclame en sms inkomsten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:15 schreef Dakota het volgende:
maarre niet om t een of ander he
maar als deze 3 het slechtst zijn
waarom gooien ze ze alle 3 er dan niet uit en vorm je met de rest de popgroep
Of ben ik nou gek
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef Greys het volgende:Floor er uit
Floor er uit
Floor er uit
Ik heb zin in taartquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:33 schreef SHE het volgende:
Ik heb nu een paar afleveringen gekeken...maar er is er maar 1 die een beetje kan zingen en dat is brandy
wat een abominabel slechte lading dit jaar. Pijn aan je oren
*jengel* Maar dat komt omdat Ruben er uit ihisssssssssss! *jengel*quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:33 schreef SHE het volgende:
Ik heb nu een paar afleveringen gekeken...maar er is er maar 1 die een beetje kan zingen en dat is brandy
wat een abominabel slechte lading dit jaar. Pijn aan je oren
Psssssssssst, in die taart van SHE zit norit.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb zin in taart![]()
Wij vinden Brandi ook het best
Greys, die Ruben is echt een vetkleuter! Get over him!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
*jengel* Maar dat komt omdat Ruben er uit ihisssssssssss! *jengel*
Sorry. Nu hou ik echt op
For now
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |