Daar kunnen we het nog eens over hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:39 schreef Dakota het volgende:
[..]
dat kan dries roelvink ook maar die zet je ook niet tussen de backstreet boys
Belachelijk ja. Naomi was bv beter.quote:
idd, ik vind steffie echt een van de beterequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:40 schreef Dakota het volgende:
dat van steffie is zooooooooooooooooo oneerlijk godver
nouja, niet dat ik het mooi vind ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kunnen we het nog eens over hebben
[..]
Belachelijk ja. Naomi was bv beter.
maar nathalie is lekkerderquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
idd, ik vind steffie echt een van de betere
iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:42 schreef happyme28 het volgende:
Steffie wordt hier echt vreselijk genaaid. Ik zie haar er nog uitvliegen ook.
Het was toch die Paultjuh van Fok toch???????quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel een beetje het sukkeltje.
Dat heb ik dus precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:44 schreef Cee het volgende:
Brandi was echt tenenkrommend. Snap het niet. Het meest jammere aan dit programma is dat ik me er geen hol voor interesseer maar dankzij dit topic is het verdomde leuk.![]()
Ik vond haar gezien de hele show (of wat er voor door moet gaan) een van de betere zangeressen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Steffie krijgt volgens mij veel meer stemmen dan Floor, qua sympathiek persoon ook.
Denk dat dat wel goed komt. Vond haar eerlijk gezegd vanavond alles behalve goed. Maar ze verdient het zeker om nog door te gaan.
Ooow ja, dan zal het wel zoiets zijn!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Iemand hier had het net over een sing-off? Dat hoorde ik niet, maar als dat zo is komt nu de uitslag wie er in de sing-off staan en dat dat morgen plaats gaat vinden ofzo? Net als met dat schaatsgebeuren toen?
Maar dan had Ruben er ook nog in moeten zitten en dan had Sidney al lang weer borden moeten wassen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:46 schreef Dakota het volgende:
ik kan er maar niet over uit
steffie was wel loepzuiver en ze zoeken toch iemand die minstens kan zingen?
dat was ik, maar ik snap het nieuwe concept nog nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Iemand hier had het net over een sing-off? Dat hoorde ik niet, maar als dat zo is komt nu de uitslag wie er in de sing-off staan en dat dat morgen plaats gaat vinden ofzo? Net als met dat schaatsgebeuren toen?
ik vond dat van Ruben dan ook niet eerlijk idd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan had Ruben er ook nog in moeten zitten en dan had Sidney al lang weer borden moeten wassen.
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik vond dat van Ruben dan ook niet eerlijk idd.
Dat konden ze in de eerste ronde ook al niet hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:51 schreef easy-going het volgende:
Wat raar dat ze die 2e ronde niet met decimalen punten kunnen geven![]()
Of kan die jury zelf niet zo snel rekenen
Ze geven nu toch ook alle 3 punten, en die ronden ze af.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Dat konden ze in de eerste ronde ook al niet hoor
mijn vriendin heeft er een kerst-cd van, zegt zequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef Ripley het volgende:
whehehe, il divo. Daar ben ik mee wezen stappen.
Bof jij evenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft er een kerst-cd van, zegt ze
Ze had zweet op haar voorhoofdquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bof jij even![]()
Wat was er met de koppakking van Rebecca?
Ik denk het ook ja. Helaas. En Nathalie ook?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:59 schreef Cee het volgende:
Weet zeker dat Sidney door is.
OMG ik herinnerde me een naam
Ah, I see. Maar ik zie nog niet de link met een zwetend voorhoofd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets in een auto wat maar beter niet kapot kan gaan, want dat is het begin van het einde.....
Je hoort het, It's Raining Men is van Geri Halliwellquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
een nederlandstalig nummer van guus meeuwis
gerard
Kop----hoofdquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:01 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ah, I see. Maar ik zie nog niet de link met een zwetend voorhoofd.
Lekkende koppakking --> druppels op je kopquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:01 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ah, I see. Maar ik zie nog niet de link met een zwetend voorhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |