Hij is inderdaad wel een beetje het sukkeltje.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:26 schreef Adelante het volgende:
die sidney steekt echt wel af bij die andere twee
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef Dakota het volgende:
t zou grappig zijn als ze op t momen dat sydney zingt..ze weer op de knop rammen
Ik heb van die neppers, met pinda. Cheapass ikkequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat voor M&M's heb jij? Ik heb de crispyMet rose, lekker.
Ja, het is gewoon eng! Alsof ze je weg wil jagen ofzo!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef bluejean het volgende:
Iehhhhh, Rebecca probereerde geil de camera in te kijken.![]()
Omdat ze 't niet kunnen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:34 schreef marky het volgende:
Waarom mochten die andere meisjes niet zingen
Nee ze is en blijft lekkerquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:33 schreef starla het volgende:
[..]
je bedoelt dat je je niet stoort aan haar voorhoofd
Maar zingen kan ze welquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:37 schreef Dakota het volgende:
rebecca past daar gewoon niet tussen
dat ziet toch iedereen?
ben benieuwd hoe ze haar eruit gaan werken
Ik ook! De harmony samen klonk prima. Daar kunnen vele andere groepjes nog een voorbeeld aan nemen.quote:
Rebecca eruit en Norman of Deon erbij en kappen. 1 singeltje en dan de vergetelheid in...quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:37 schreef Karina het volgende:
De dames waren inderdaad stukken beter dan de mannen. Het moet maar een meidenband worden denk ik.
dat kan dries roelvink ook maar die zet je ook niet tussen de backstreet boysquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:39 schreef Dakota het volgende:
[..]
dat kan dries roelvink ook maar die zet je ook niet tussen de backstreet boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |