ik vond dat van Ruben dan ook niet eerlijk idd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan had Ruben er ook nog in moeten zitten en dan had Sidney al lang weer borden moeten wassen.
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik vond dat van Ruben dan ook niet eerlijk idd.
Dat konden ze in de eerste ronde ook al niet hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:51 schreef easy-going het volgende:
Wat raar dat ze die 2e ronde niet met decimalen punten kunnen geven![]()
Of kan die jury zelf niet zo snel rekenen
Ze geven nu toch ook alle 3 punten, en die ronden ze af.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Dat konden ze in de eerste ronde ook al niet hoor
mijn vriendin heeft er een kerst-cd van, zegt zequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef Ripley het volgende:
whehehe, il divo. Daar ben ik mee wezen stappen.
Bof jij evenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft er een kerst-cd van, zegt ze
Ze had zweet op haar voorhoofdquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bof jij even![]()
Wat was er met de koppakking van Rebecca?
Ik denk het ook ja. Helaas. En Nathalie ook?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:59 schreef Cee het volgende:
Weet zeker dat Sidney door is.
OMG ik herinnerde me een naam
Ah, I see. Maar ik zie nog niet de link met een zwetend voorhoofd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets in een auto wat maar beter niet kapot kan gaan, want dat is het begin van het einde.....
Je hoort het, It's Raining Men is van Geri Halliwellquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
een nederlandstalig nummer van guus meeuwis
gerard
Kop----hoofdquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:01 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ah, I see. Maar ik zie nog niet de link met een zwetend voorhoofd.
Lekkende koppakking --> druppels op je kopquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:01 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ah, I see. Maar ik zie nog niet de link met een zwetend voorhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |