Ik kan me ook volledig in deze uitslag vinden!quote:
Ik zie 'm!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekkende koppakking --> druppels op je kop
Zie je 'm?
Slaap lekker en succes morgenochtend!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:06 schreef RHCPeter het volgende:
Nou ik zeg weltrusten. Morgen weer om 8 uur werken
Hatsekideeeeeeequote:
Dat zou ik stiekem wel erg lollig vinden, vanwege de ego van Floor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:46 schreef happyme28 het volgende:
Ik gok dat Floor de show zal verlaten. (al moet die Sidney of Nathalie natuurlijk eigenlijk verkassen maar ik gok voor hen op een groter sms publiek).
Ja! Dat dacht ik dus ook, Sidney er nog even in blijven, zodat Henk Jan zich daar heerlijk aan kan gaan ergeren. Net als vorige keer met eh... Neil ofzo? Die met die vader en die broersquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:34 schreef Dakota het volgende:
Door merg en been Floor moet eruit!
Sidney moet blijven zodat ze alle weken op de rode knop kunnen rammen
ach nog een paar weekjes en dan wordt ze uitgekotstquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Rebecca krijgt inderdaad ook zoveel meer aandacht dan de anderen. Ze heeft als enige een solo, van de week was ze bij shownieuws en als enige hielden Geer en Nance een interviewtje met haar voor haar optreden. Dat mens wordt eigenlijk behandeld als een soort kermisattractie
.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:32 schreef Dakota het volgende:
idd, maar als je steffie en rebecca naast elkaar zet en dan kijkt wie het beste kan zingen en dansen, dan wint steffie toch echt hoor.
ik moet alleen maar lachen als rebecca danst.
En ik geloof dat zij ook de reden was waarom henk-jan zo hard moest lachen gisteren
Voorspelbaar +1quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:11 schreef Greys het volgende:
En dan gaat de jury natuurlijk nu zeggen dat het stukken beter was dan gisteren.
Terwijl het net zo rot klinktMisschien nog wel rotter dan gisteren eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |