EndWar is daar ook in de aanbieding he? Ik heb mijn order bij dvdboxoffice.com afgezegd omdat het 14+ dagen kan duren voordat ze hem versturen... Voor ¤10 meer kan ik hem dan net zo goed hier in NL kopen i.p.v. via VGP.ca.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:03 schreef merino het volgende:
die zal ik volgend weekend helemaal kapot gaan spelen
vandaag Valkyria Chronicles ontvangen en bij de mediamarkt LittleBigPlanet gehaald. Geen zin om daar weer 2 weken met verzending uit buitenland op te moeten wachten...
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog gezocht had naar EndWar maar hem niet had zien staan op 1 versie na die bij een baliemedewerker lag. Heb dus ook niet gezien hoe duur hij was maar veel van de nieuwe spellen bij mediamarkt kosten 55 euro.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
EndWar is daar ook in de aanbieding he? Ik hb mijn order bij dvdboxoffice.com afgezegdr omdat het 14+ dagen kan duren voordat ze hem versturen... Voor ¤10 meer kan ik hem dan net zo goed hier in NL kopen i.p.v. via VGP.ca.
TV Cybje Pquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
tvp
Je bedoelt een nieuw topic openen als je de laatste bent?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Rakotto kent de regels blijkbaar niet?
Ach elke batterij gaat naar de klote. Gaan wel een paar jaar over heen denk ik hoor en als ze niet meer werken, dan koop je gewoon een lange USB kabel en dan speel je maar niet wireless, als je geen geld hebt voor nieuwe controllers. Zou me er nie zo druk om maken, geldt voor alles met batterijen... laptops, gsm's, Nintendo DS, oplaadbare batterijen, videocamera etc. Ok, bij laptops, gsm's en een videocamera is het wel spul wat je los kan koppelen, maar je zult toch een nieuwe accu moeten kopen van soms ook tientallen euro's.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zit het met de controllers en het opladen daarvan!?
Ik had ergens gelezen dat ze na verloop van tijd 'dood' gaan, en dat je dan dus nieuwe moet kopen, omdat je geen batterijen enzo kunt vervangen!?
Laadt de controller ook op wanneer de PS3 op stand-by staat?
RTFM!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zit het met de controllers en het opladen daarvan!?
Ik had ergens gelezen dat ze na verloop van tijd 'dood' gaan, en dat je dan dus nieuwe moet kopen, omdat je geen batterijen enzo kunt vervangen!?
Laadt de controller ook op wanneer de PS3 op stand-by staat?
Shooters:quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:31 schreef Remake het volgende:
Weet iemand een game die met 2 controllers multiplayer is?
Alles is online tegenwoordig,
de enige game die ik kan bedenken, en ook een beetje pick up and play is is LBP.
Suggesties? Alle genres mogen...
* of is er een lijst ergens met 2 speler games * ?
Thanksquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
RTFM!![]()
Zelfs in de handleiding staat hoe de controller open te maken is om de batterij te vervangen, mocht je dat willen. Anders zou het zo zijn dat die door Sony ge-serviced zou worden, maar of dat nog steeds zo is.....
(geen zin om de handleiding erbij te pakken)...
Volgens mij kan je die gewoon terug sturen naar sony, tenzij je hem opzettelijk tegen de muur hebt gegooid ofzoquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn DS3 is stuk![]()
Morgen even een nieuwe halen.
Call of Duty 4 kan je ook splitscreenenquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Shooters:
Rainbow Six Vegas 1 & 2
Resistance: FOM 1 & 2
.....
Untold Legends: Dark Kingdom
en vast nog wel een stapeltje...
quote:Konami Q2,2009 report. MGS4 sells 4.33 million units worldwide
Konami has released their fiscal report for the second quarter of 2008 ending on 30th September. Konami has sold 400,000 copies of MGS4 during the 3 month quarter.
Je weet dat je een half jaar garantie hebt, mits je de controller niet tegen de muur geklapt hebt?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn DS3 is stuk![]()
Morgen even een nieuwe halen.
WTF?quote:Op zaterdag 8 november 2008 07:50 schreef MasGhibli het volgende:
Straks nog even de demo van metal gear solid proberen.... Nog nooit een metal gear game gespeeld
quote:Op zaterdag 8 november 2008 07:50 schreef MasGhibli het volgende:
Straks nog even de demo van metal gear solid proberen.... Nog nooit een metal gear game gespeeld
Heel irritant ja...quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Tering-allemachtig, elke keer als ik deze pagina open hoor ik die vuile kut krekelsIk ben er echt zat van.
- nee, dat zien we liever niet, je kunt beter een FOK! Abo nemen om de abo's uit te zettenquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Tering-allemachtig, elke keer als ik deze pagina open hoor ik die vuile kut krekelsIk ben er echt zat van.
Die kut Fiesta banner onderin moet echt opflikkeren.
Ik dacht al, waar heeft ie het overquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:40 schreef robbolo het volgende:
[..]
Firefox en script blocker add ongebruiken. Krijg op bijna geen enkele pagina nog reclame.
Edit: Deze dus
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Rakotto kent de regels blijkbaar niet?
Jawel, ken de regels wel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Je bedoelt een nieuw topic openen als je de laatste bent?
Vergeef hem, hij heeft pas sinds deze week een PS3
Zeker, ik vind het zeer verslavend, Zit al op 8 uur en pas 25 % van het spel voltooid.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:32 schreef Sharolo het volgende:
Naruto is zeker een aanrader. Je bent minstens 30+ uur bezig om alles te halen en de vs mode is geweldig
Heb ik volgens mij ook en het gaat als een tierelierquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:27 schreef Slappy het volgende:
Netwerk nat type 2 is toch goed?bij je Ps3 online settings
Dacht al,Ligt weer aan die klote Ea server Battlefield weer vol lagquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:02 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij ook en het gaat als een tierelier
Woensdag al, maar ik was op vakantie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:02 schreef robbolo het volgende:
Ik wil ook
Heb je m trouwens vandaag gekregen?
Veel plezier danquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Woensdag al, maar ik was op vakantie.
Doe maar niet, heb er wel geteld 1quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:08 schreef merino het volgende:
ze mogen maar eens snel trophy prestaties gaan koppelen aan het verkrijgen van beta's.
Maak ik ook eens kans...
Hangt van de dev/uitgever af. Sommige beta's werken na een bepaalde datum niet meer, MGO/LBP etc, maar sommige zijn net als demo's. Motorstorm 2 Beta was eigenlijk meer een demo. En aan de R2 Beta zit volgens mij ook geen vaste datum wanneer hij af loopt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:40 schreef BIGGI het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met beta's op de PS3?
Als de officiele game uit is kan je de beta niet meer spelen? Zitten er restricties aan?
quote:I've played the entire game, a press event at Guerrilla past week, US press next week, so us euro's are hoping to ruin their scoops, but there's an embargo.
Suffice to say, there IS variety in the game, ater the first four chapters, you move onto very different enviroments and there's more variety in the gameplay than you'd think in the beginning.
Fucking excellent game and tons of DLC is coming...
Inderdaad. Ze moeten het tocht testen voordat er een heleboel mensen komen.quote:Op zondag 9 november 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en maak er een public beta van.
Sony
Waar?quote:Op zondag 9 november 2008 14:49 schreef SToRM81 het volgende:
Ik haal de updates tegenwoordig altijd gewoon via mijn pc binnen, werkt veel beter
Jezus zo snel, Ik zit op 56 % in 15 uur. Hoeveel uur heb je al gespeeld ?quote:Op zondag 9 november 2008 10:55 schreef Sharolo het volgende:
Heb nu 100% in Naruto. Speel nu al 2 uur de VS mode. Erg verslavend
Er is toch echt iets mis met je netwerkinstellingen, mijn beste Wessiej.quote:Op zondag 9 november 2008 14:34 schreef Wessiej het volgende:
Godverdomme zeg, probeer net maar die update binnen te halen, staat nu al 30 minuten op 1%.
Altijd zijn die update's al sloom, maar dit slaat alles, wat blijft de ps3 toch een pauper apparaat.
Is dit op een manier op te lossen of zit ik hier nog 38 uur te wachten.
Edit: Zojuist naar 2% gegaan
Hier geen last van gehad. Alles ging gewoon normaal, ik heb wel gemerkt dat dingen wat slomer gaan als er wat in de que? staat. Misschien dat dat het is?quote:Op zondag 9 november 2008 14:34 schreef Wessiej het volgende:
Godverdomme zeg, probeer net maar die update binnen te halen, staat nu al 30 minuten op 1%.
Altijd zijn die update's al sloom, maar dit slaat alles, wat blijft de ps3 toch een pauper apparaat.
Is dit op een manier op te lossen of zit ik hier nog 38 uur te wachten.
Edit: Zojuist naar 2% gegaan
En daar zit het vreemde, mijn 360 update in 5 seconden en online zonder lag.quote:Op zondag 9 november 2008 15:01 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Er is toch echt iets mis met je netwerkinstellingen, mijn beste Wessiej.
http://nl.playstation.com/ps3/quote:
Raar...quote:Op zondag 9 november 2008 15:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En daar zit het vreemde, mijn 360 update in 5 seconden en online zonder lag.
Zelfde ook voor online met de ps3.
Te vreemd.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En daar zit het vreemde, mijn 360 update in 5 seconden en online zonder lag.
Zelfde ook voor online met de ps3.
Te vreemd.
Je bent niet de enige dus.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:20 schreef Cyberia18 het volgende:
De updates kan ik altijd binnenhalen maar uitgerekend bij dit spel krijg ik een error melding om de haverklap. Om schijtziek van te worden.
Tyfus Sony met hun wekelijkse updates.
En waar staan die updates precies?quote:Op zondag 9 november 2008 15:19 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
http://nl.playstation.com/ps3/
Het bestandje achteraf gewoon op een USB-stick of iets dergelijks zetten in de map PS3/UPDATE/
*zucht*quote:Op zondag 9 november 2008 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waar staan die updates precies?
Ja rustig maar zeikstraal.quote:Op zondag 9 november 2008 17:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
*zucht*
Cybje, wat kan je wel...?
http://nl.playstation.com(...)m-software/download/
hey, en ik help je nog wel...quote:
Soms cyb, soms.quote:Op zondag 9 november 2008 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waar staan die updates precies?
Dat je het maar weet...quote:
Gewoon het spelquote:
Iedereen moet wachtenquote:Op zondag 9 november 2008 20:13 schreef Vince22 het volgende:
Vrijdag CoD W@W! Ben ik nou de enige die hier op zit te wachten?
quote:Kudos voor MGS4 in Resistance 2
Resistance 2 en Metal Gear Solid 4 zijn alle twee zeer grote exclusives voor de PlayStation 3. Dat de teams achter de games ook respect voor elkaar hebben, blijkt dan ook uit een kleine, doch leuke verwijzing.
Deze zogenoemde Easter Egg zul je vinden in de coöperatieve modus van Resistance 2, als je de 'Spec Op's' ammunitie kist bekijkt nadat 'prototype ammo berserk' is geactiveerd. Resistance 2 is afgelopen week al verschenen in Noord-Amerika, wij zullen de game pas op 28 november kunnen spelen.
quote:Op zondag 9 november 2008 22:55 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
There is still love for MGS4
uhhuh, dat maakt het idd wel een stuk leuker dan de gemiddelde shooter, maar ook de sfeer, de graphics, de lichteffecten, goddamn tis alsof er allemaal puzzelstukjes samenvallen en samen de fucking Nachtwacht maken.quote:Op maandag 10 november 2008 10:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik vind vooral dat afwisselen van game modes in een mission heel erg tof. Dat je van Body Count meteen doorgaat naar Search & Destroy met dezelfde mensen en zo. Zorgt voor meer afwisseling en er is altijd wel iets waar andere mensen weer goed in zijn. Heel erg vet. Jammer genoeg door alle andere games en heel veel schoolwerk maar weinig tijd om echt in de beta te zitten
Yep, that's the shit right there. I love it!quote:Op maandag 10 november 2008 10:53 schreef Mrakz0r het volgende:
Check Killzone 2 Destructive backgrounds:
Je begint als een normale soldaat, maar naarmate je meer punten verzamelt, kun je badges unlocken. Die badges bepalen dat welke class je speelt en met welke wapens. Here's the funpart: je kan twee badges dragen, je kan er voor kiezen om all the way medic te spelen bijvoorbeeld door twee medicbadges te gebruiken, maar je kan ook bijvoorbeeld één medic en een Spec-Ops-badge gebruiken, waardoor je weer andere mogelijkheden krijgt in het veld.quote:Op maandag 10 november 2008 11:52 schreef robbolo het volgende:
Werkt de Mp van KZ2 hetzelfde als die van R2? Kan je ook levels omhoog gaan en betere wapens krijgen?
quote:Op maandag 10 november 2008 12:12 schreef SocialDisorder het volgende:
14 november geloof ik
Klinkt cool. Maar de beta is open tot de 14e? Das wel erg kort. Het duurt nog maanden voordat t spel uitkomt. Zullen ze wel een open beta gaan houden toch?quote:Op maandag 10 november 2008 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je begint als een normale soldaat, maar naarmate je meer punten verzamelt, kun je badges unlocken. Die badges bepalen dat welke class je speelt en met welke wapens. Here's the funpart: je kan twee badges dragen, je kan er voor kiezen om all the way medic te spelen bijvoorbeeld door twee medicbadges te gebruiken, maar je kan ook bijvoorbeeld één medic en een Spec-Ops-badge gebruiken, waardoor je weer andere mogelijkheden krijgt in het veld.
Het is dus iets uitgebreider en anders dan R2.
Sony wou een jaar geleden gold gaan met Home.. dat zegt niksquote:Op maandag 10 november 2008 12:49 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat iemand die ik ken die bij Guerilla werkt mij vertelde is dat ze in December gold willen gaan.
Daar horen we de laatste tijd inderdaad ook maar bar weinig over...quote:Op maandag 10 november 2008 13:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sony wou een jaar geleden gold gaan met Home.. dat zegt niks
Bron?quote:Op maandag 10 november 2008 13:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Mja, maar nu zitten ze wel heel erg dicht er tegenaan. Denk dat het nu wel waar is...
quote:
Ik neem aan dat diegene wel weet waar hij het over heeft.quote:Op maandag 10 november 2008 12:49 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat iemand die ik ken die bij Guerilla werkt mij vertelde is dat ze in December gold willen gaan.
Denk je dat ze dan nog een MP demo uitbrengen?quote:Op maandag 10 november 2008 12:49 schreef Rock-shocker het volgende:
Geen idee.quote:Op maandag 10 november 2008 14:35 schreef robbolo het volgende:
[..]
Denk je dat ze dan nog een MP demo uitbrengen?
Homequote:Op maandag 10 november 2008 13:36 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Daar horen we de laatste tijd inderdaad ook maar bar weinig over...
Hoe durf je Home die titel te gevenquote:Op maandag 10 november 2008 15:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Home
Misschien wel het trieste project ooit.
Ik heb nu een level 6 suit. Wat een rip-off!!! 99,000 credits voor alleen maar een andere look en 10% extra armorquote:Op maandag 10 november 2008 17:58 schreef Griebus het volgende:
Deadspace krijgt 12x DLC deze week waaronder een paar nieuwe pakjes en een zoot nieuwe wapens
Moet deze toch ook maar eens kopen
Maar eerst Resistance2, vandaag binnengekregen van VGP. Ben benieuwd!
Kweetniet of er nou wat boeiends bij zit...quote:Astronaut Pack: Download the Astronaut Suit and Weapon Skin Pack, featuring an amazing Astronaut Suit and new skins for the Plasma Cutter, Pulse Rifle, and Ripper! -- $3.00 / 240 MS points Big Gun Pack: Download the Steam Punk Force Gun, the ultimate in Necromorph-killing destruction. -- $1.00 / 80 MS points Heavy Damage Pack: Download the Heavy Damage Weapon pack featuring a cool new look and massive firepower for the Plasma Cutter, Contact Beam, Pulse Rifle, and Ripper. -- $3.00 / 240 MS points Hot Rod Pack: Download the Hot Rod Weapon Skin Pack, featuring awesome flame graphics for the Flamethrower and Pulse Rifle. -- $1.00 / 80 MS points Military Pack: Download the Military Weapon Pack for a new look and enhanced power for all 7 Dead Space weapons. -- $4.00 / 320 MS points Pedestrian Pack: Download the Pedestrian Weapon Skin Pack, featuring a fresh new look for the Contact Beam, Plasma Cutter, and Ripper. -- $1.50 / 120 MS points Scorpion Pack: Download the Scorpion Pack featuring an upgraded Level 5 Suit and powered up Plasma Cutter, Line Gun, and Force Gun, all decorated in an awesome red Scorpion Skin. -- $4.00 / 320 MS points Scorpion Weapon Pack: Download the Scorpion Weapon Pack featuring a faster death-dealing Plasma Cutter, Line Gun, and Force Gun in awesome red skins. -- $2.25 / 180 MS points Speed Kills Pack: Download the Speed Kills Weapon Pack! Includes faster-firing Force Gun, Line Gun, and Plasma Cutter. -- $2.25 / 180 MS points Tank Pack: Download the Tank Pack featuring an upgraded Level 5 Suit and powered up Flamethrower, Force Gun, and Line Gun, all covered in Unitology script. -- $4.00 / 320 MS points
Tja, dat hangt er van af hequote:Op maandag 10 november 2008 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zit eraan te denken misschien een PS3 aan te schaffen, maar twijfel nog een beetje. Iemand argumenten die me overhalen om het te doen (of niet)?
Dat laatste vooral.quote:Op maandag 10 november 2008 20:24 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tja, dat hangt er van af heIngebouwde blu-ray en wifi vind ik zelf genoeg reden om destijds een PS3 aan te schaffen. Daarnaast heeft de PS3 een aantal sterke exclusives, waar LBP toch wel echt wel één van de beste van is
Twijfel je tussen bepaalde consoles,of twijfel je of je überhaupt een console moet aanschaffen?
Ik heb de 360 nu bijna 3 jaar en de ps3 anderhalf jaar, en moet eerlijk zeggen dat de 360 stukken beter is, vooral financieel aangezien je die al hebt voor 150 euro, itt de 400 voor een ps3.quote:
Aparaat dat niet afhankelijk is van eigen merk accesoires ( HDD's, usb zooi als webcams, bluetooth headsets, het werkt )quote:Op maandag 10 november 2008 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zit eraan te denken misschien een PS3 aan te schaffen, maar twijfel nog een beetje. Iemand argumenten die me overhalen om het te doen (of niet)?
De XBOX360 voor ¤150 heeft geen HDD, geen WiFi en ook geen Blu-Ray, niet echt een eerlijke vergelijking dusquote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb de 360 nu bijna 3 jaar en de ps3 anderhalf jaar, en moet eerlijk zeggen dat de 360 stukken beter is, vooral financieel aangezien je die al hebt voor 150 euro, itt de 400 voor een ps3.
Als je niet van plan bent om veel te gamen en ook geen blu-ray speler wil, moet je vooral de 360 halen. Stukken goedkoper om af en toe op te gamen. Wat ik wel een nadeel vind is t feit dat het geen wifi heeft. Moet je een aparte dongle bij kopen voor zo een 60 euro als ik t goed heb.quote:
Strolie toch...quote:Op maandag 10 november 2008 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
Games voor de PS3 zijn allemaal regiovrij toch?
Gadver.quote:Op maandag 10 november 2008 21:43 schreef BIGGI het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)littlebigplanet.html
Zal wel aan mij liggen, maar kan er niet echt om lachenquote:Op maandag 10 november 2008 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
De Video Diary Van Elpresador #1
Join da club.
ligt niet aan jou, ik vind t ook niks. Het lijkt wel een overjarige puber.quote:Op maandag 10 november 2008 22:13 schreef MasGhibli het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar kan er niet echt om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |