Kweetniet of er nou wat boeiends bij zit...quote:Astronaut Pack: Download the Astronaut Suit and Weapon Skin Pack, featuring an amazing Astronaut Suit and new skins for the Plasma Cutter, Pulse Rifle, and Ripper! -- $3.00 / 240 MS points Big Gun Pack: Download the Steam Punk Force Gun, the ultimate in Necromorph-killing destruction. -- $1.00 / 80 MS points Heavy Damage Pack: Download the Heavy Damage Weapon pack featuring a cool new look and massive firepower for the Plasma Cutter, Contact Beam, Pulse Rifle, and Ripper. -- $3.00 / 240 MS points Hot Rod Pack: Download the Hot Rod Weapon Skin Pack, featuring awesome flame graphics for the Flamethrower and Pulse Rifle. -- $1.00 / 80 MS points Military Pack: Download the Military Weapon Pack for a new look and enhanced power for all 7 Dead Space weapons. -- $4.00 / 320 MS points Pedestrian Pack: Download the Pedestrian Weapon Skin Pack, featuring a fresh new look for the Contact Beam, Plasma Cutter, and Ripper. -- $1.50 / 120 MS points Scorpion Pack: Download the Scorpion Pack featuring an upgraded Level 5 Suit and powered up Plasma Cutter, Line Gun, and Force Gun, all decorated in an awesome red Scorpion Skin. -- $4.00 / 320 MS points Scorpion Weapon Pack: Download the Scorpion Weapon Pack featuring a faster death-dealing Plasma Cutter, Line Gun, and Force Gun in awesome red skins. -- $2.25 / 180 MS points Speed Kills Pack: Download the Speed Kills Weapon Pack! Includes faster-firing Force Gun, Line Gun, and Plasma Cutter. -- $2.25 / 180 MS points Tank Pack: Download the Tank Pack featuring an upgraded Level 5 Suit and powered up Flamethrower, Force Gun, and Line Gun, all covered in Unitology script. -- $4.00 / 320 MS points
Tja, dat hangt er van af hequote:Op maandag 10 november 2008 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zit eraan te denken misschien een PS3 aan te schaffen, maar twijfel nog een beetje. Iemand argumenten die me overhalen om het te doen (of niet)?
Dat laatste vooral.quote:Op maandag 10 november 2008 20:24 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tja, dat hangt er van af heIngebouwde blu-ray en wifi vind ik zelf genoeg reden om destijds een PS3 aan te schaffen. Daarnaast heeft de PS3 een aantal sterke exclusives, waar LBP toch wel echt wel één van de beste van is
Twijfel je tussen bepaalde consoles,of twijfel je of je überhaupt een console moet aanschaffen?
Ik heb de 360 nu bijna 3 jaar en de ps3 anderhalf jaar, en moet eerlijk zeggen dat de 360 stukken beter is, vooral financieel aangezien je die al hebt voor 150 euro, itt de 400 voor een ps3.quote:
Aparaat dat niet afhankelijk is van eigen merk accesoires ( HDD's, usb zooi als webcams, bluetooth headsets, het werkt )quote:Op maandag 10 november 2008 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zit eraan te denken misschien een PS3 aan te schaffen, maar twijfel nog een beetje. Iemand argumenten die me overhalen om het te doen (of niet)?
De XBOX360 voor ¤150 heeft geen HDD, geen WiFi en ook geen Blu-Ray, niet echt een eerlijke vergelijking dusquote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb de 360 nu bijna 3 jaar en de ps3 anderhalf jaar, en moet eerlijk zeggen dat de 360 stukken beter is, vooral financieel aangezien je die al hebt voor 150 euro, itt de 400 voor een ps3.
Als je niet van plan bent om veel te gamen en ook geen blu-ray speler wil, moet je vooral de 360 halen. Stukken goedkoper om af en toe op te gamen. Wat ik wel een nadeel vind is t feit dat het geen wifi heeft. Moet je een aparte dongle bij kopen voor zo een 60 euro als ik t goed heb.quote:
Strolie toch...quote:Op maandag 10 november 2008 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
Games voor de PS3 zijn allemaal regiovrij toch?
Gadver.quote:Op maandag 10 november 2008 21:43 schreef BIGGI het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)littlebigplanet.html
Zal wel aan mij liggen, maar kan er niet echt om lachenquote:Op maandag 10 november 2008 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
De Video Diary Van Elpresador #1
Join da club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |