Nix Faalhaas dude! Deze kerel is voor de verandering eens echt tof!quote:Op zondag 2 november 2008 23:00 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een faalhaas.
Dat zeg je niet meer als die voor je neus staat wed ik!quote:Op zondag 2 november 2008 23:23 schreef Cheiron het volgende:
Saai
Geachte Difsja,quote:Op maandag 3 november 2008 09:01 schreef disjfa het volgende:Je kan met je kloon geen aandacht krijgen dus post willekeurige filmpjes van andere nerds die alleen maar lompe filmpjes maken
Riiiiiiight
Misschien leuk als je 12 bent ofzo.quote:Op maandag 3 november 2008 08:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zeg je niet meer als die voor je neus staat wed ik!
Kerel is toch geniaal heb je die 2 top filmpjes bekeken? of een andere misschien minder leuke uit zijn oeuvre?
Doe dan ff of je 12 bent want er zitten best toffe filmpjes tussen hooorquote:Op maandag 3 november 2008 10:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Misschien leuk als je 12 bent ofzo.
"Als hij voor mijn neus staat".. dikke boeien als hij voor mn neus staat. Oeh.. iemand vindt zn filmpjes niet leuk. Boehoe
?quote:Op maandag 3 november 2008 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
Kijk Edje weer zo iets wel op waarde te schatten!
Die kerel dude! Wtf is er met je een Edje? iets te veel gerookt deze week?quote:
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
Kijk Edje weer weet zo iets wel op waarde te schatten!
Ohhquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:58 schreef muay-toy het volgende:
wtf deze gast kijkt egwel af van DGVF:D:D !!!
Gaat niet zo goed met me, persoonlijke shit etc..quote:Op maandag 3 november 2008 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die kerel dude! Wtf is er met je een Edje? iets te veel gerookt deze week?
Oke sorry dat wist ik niet Edje! Veel sterkte er meequote:Op maandag 3 november 2008 23:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met me, persoonlijke shit etc..
Maakt niet uit, dat je dat zelf merkt op het forum, dat ik anders benquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke sorry dat wist ik niet Edje! Veel sterkte er mee
Zolang je diep in je achterhoofd weet dat alle vrouwen k*tho*ren zijn komt alles goedquote:
Het zal ze berouwenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zolang je diep in je achterhoofd weet dat alle vrouwen k*tho*ren zijn komt alles goed
Behalve de vrouwen die hier meelezen natuurlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |