Nix Faalhaas dude! Deze kerel is voor de verandering eens echt tof!quote:Op zondag 2 november 2008 23:00 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een faalhaas.
Dat zeg je niet meer als die voor je neus staat wed ik!quote:Op zondag 2 november 2008 23:23 schreef Cheiron het volgende:
Saai
Geachte Difsja,quote:Op maandag 3 november 2008 09:01 schreef disjfa het volgende:Je kan met je kloon geen aandacht krijgen dus post willekeurige filmpjes van andere nerds die alleen maar lompe filmpjes maken
Riiiiiiight
Misschien leuk als je 12 bent ofzo.quote:Op maandag 3 november 2008 08:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zeg je niet meer als die voor je neus staat wed ik!
Kerel is toch geniaal heb je die 2 top filmpjes bekeken? of een andere misschien minder leuke uit zijn oeuvre?
Doe dan ff of je 12 bent want er zitten best toffe filmpjes tussen hooorquote:Op maandag 3 november 2008 10:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Misschien leuk als je 12 bent ofzo.
"Als hij voor mijn neus staat".. dikke boeien als hij voor mn neus staat. Oeh.. iemand vindt zn filmpjes niet leuk. Boehoe
?quote:Op maandag 3 november 2008 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
Kijk Edje weer zo iets wel op waarde te schatten!
Die kerel dude! Wtf is er met je een Edje? iets te veel gerookt deze week?quote:
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
Kijk Edje weer weet zo iets wel op waarde te schatten!
Ohhquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:58 schreef muay-toy het volgende:
wtf deze gast kijkt egwel af van DGVF:D:D !!!
Gaat niet zo goed met me, persoonlijke shit etc..quote:Op maandag 3 november 2008 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die kerel dude! Wtf is er met je een Edje? iets te veel gerookt deze week?
Oke sorry dat wist ik niet Edje! Veel sterkte er meequote:Op maandag 3 november 2008 23:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met me, persoonlijke shit etc..
Maakt niet uit, dat je dat zelf merkt op het forum, dat ik anders benquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke sorry dat wist ik niet Edje! Veel sterkte er mee
Zolang je diep in je achterhoofd weet dat alle vrouwen k*tho*ren zijn komt alles goedquote:
Het zal ze berouwenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zolang je diep in je achterhoofd weet dat alle vrouwen k*tho*ren zijn komt alles goed
Behalve de vrouwen die hier meelezen natuurlijk!
Dat korte broekjequote:
AQUILA LET OP MANNENBROEKJES!!!!!quote:
Emar is mijn grote held jeweetz!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef existenz het volgende:
[..]
AQUILA LET OP MANNENBROEKJES!!!!!
Edje jij snapt nix meer de laatste tijdquote:
Emotie.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Edje jij snapt nix meer de laatste tijdJe bent niet meer die Edje die je vroeger was
quote:
Jammer dat dit topic niet langer is enz dan hadden we hem de link kunnen gevenquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Heerlijk hoe die blijft reageren op de reply's![]()
Hij is wel gek dat die die vuilnisman gaat ''interviewen''quote:Op maandag 10 november 2008 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
RESIDENT EVIL IS BETTER MAN
Tot zover het kennis van deze vuilnisman.
Whehe.quote:Op maandag 10 november 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is wel gek dat die die vuilnisman gaat ''interviewen''![]()
Plaats ff een keertje een linkje in het ps3 topic!quote:
GVGF ?quote:Op maandag 10 november 2008 23:31 schreef Gamer_V het volgende:
Nou, hij is tenminste grappiger dan GVGF...
Nee dat wist ik niet dat je die bedoeldequote:Op dinsdag 11 november 2008 12:29 schreef Gamer_V het volgende:
Ik bedoel de gefrustreerde videogame fanaat (of hoe Emar het ook noemt) en dat weet je best.
Ik moest lachen om dit filmpjequote:Op maandag 10 november 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
Nuthuggers
Die evil lach ook op het eind.![]()
![]()
Ik doe het samen met een maat van mij, maar die moet het hele kut weekend werken. Dus het laat ff op zich wachten.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
Edje de gekste gaat een filmpje maken voor Elpresador!!![]()
Of het een anti of pro filmpje wordt weet ik helaas niet
DUDE doen!!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 00:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij heeft aangeboden dat ik onder leiding van hem een filmpje ga maken
Hmm, ik ben bezig met een andere tribute, hier steek ik wat meer tijd in. Ik zal em vanavond releasen.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DUDE doen!!!!
Jij bent zijn BRO!
hij is klaar.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
Hij klaar?
wat probeer je ons duidelijk te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |