quote:Op zondag 9 november 2008 15:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En daar zit het vreemde, mijn 360 update in 5 seconden en online zonder lag.
Zelfde ook voor online met de ps3.
Te vreemd.
Je bent niet de enige dus.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:20 schreef Cyberia18 het volgende:
De updates kan ik altijd binnenhalen maar uitgerekend bij dit spel krijg ik een error melding om de haverklap. Om schijtziek van te worden.
Tyfus Sony met hun wekelijkse updates.
En waar staan die updates precies?quote:Op zondag 9 november 2008 15:19 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
http://nl.playstation.com/ps3/
Het bestandje achteraf gewoon op een USB-stick of iets dergelijks zetten in de map PS3/UPDATE/
*zucht*quote:Op zondag 9 november 2008 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waar staan die updates precies?
Ja rustig maar zeikstraal.quote:Op zondag 9 november 2008 17:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
*zucht*
Cybje, wat kan je wel...?
http://nl.playstation.com(...)m-software/download/
hey, en ik help je nog wel...quote:
Soms cyb, soms.quote:Op zondag 9 november 2008 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waar staan die updates precies?
Dat je het maar weet...quote:
Gewoon het spelquote:
Iedereen moet wachtenquote:Op zondag 9 november 2008 20:13 schreef Vince22 het volgende:
Vrijdag CoD W@W! Ben ik nou de enige die hier op zit te wachten?
quote:Kudos voor MGS4 in Resistance 2
Resistance 2 en Metal Gear Solid 4 zijn alle twee zeer grote exclusives voor de PlayStation 3. Dat de teams achter de games ook respect voor elkaar hebben, blijkt dan ook uit een kleine, doch leuke verwijzing.
Deze zogenoemde Easter Egg zul je vinden in de coöperatieve modus van Resistance 2, als je de 'Spec Op's' ammunitie kist bekijkt nadat 'prototype ammo berserk' is geactiveerd. Resistance 2 is afgelopen week al verschenen in Noord-Amerika, wij zullen de game pas op 28 november kunnen spelen.
quote:Op zondag 9 november 2008 22:55 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
There is still love for MGS4
uhhuh, dat maakt het idd wel een stuk leuker dan de gemiddelde shooter, maar ook de sfeer, de graphics, de lichteffecten, goddamn tis alsof er allemaal puzzelstukjes samenvallen en samen de fucking Nachtwacht maken.quote:Op maandag 10 november 2008 10:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik vind vooral dat afwisselen van game modes in een mission heel erg tof. Dat je van Body Count meteen doorgaat naar Search & Destroy met dezelfde mensen en zo. Zorgt voor meer afwisseling en er is altijd wel iets waar andere mensen weer goed in zijn. Heel erg vet. Jammer genoeg door alle andere games en heel veel schoolwerk maar weinig tijd om echt in de beta te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |