Iedereen moet wachtenquote:Op zondag 9 november 2008 20:13 schreef Vince22 het volgende:
Vrijdag CoD W@W! Ben ik nou de enige die hier op zit te wachten?
quote:Kudos voor MGS4 in Resistance 2
Resistance 2 en Metal Gear Solid 4 zijn alle twee zeer grote exclusives voor de PlayStation 3. Dat de teams achter de games ook respect voor elkaar hebben, blijkt dan ook uit een kleine, doch leuke verwijzing.
Deze zogenoemde Easter Egg zul je vinden in de coöperatieve modus van Resistance 2, als je de 'Spec Op's' ammunitie kist bekijkt nadat 'prototype ammo berserk' is geactiveerd. Resistance 2 is afgelopen week al verschenen in Noord-Amerika, wij zullen de game pas op 28 november kunnen spelen.
quote:Op zondag 9 november 2008 22:55 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
There is still love for MGS4
uhhuh, dat maakt het idd wel een stuk leuker dan de gemiddelde shooter, maar ook de sfeer, de graphics, de lichteffecten, goddamn tis alsof er allemaal puzzelstukjes samenvallen en samen de fucking Nachtwacht maken.quote:Op maandag 10 november 2008 10:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik vind vooral dat afwisselen van game modes in een mission heel erg tof. Dat je van Body Count meteen doorgaat naar Search & Destroy met dezelfde mensen en zo. Zorgt voor meer afwisseling en er is altijd wel iets waar andere mensen weer goed in zijn. Heel erg vet. Jammer genoeg door alle andere games en heel veel schoolwerk maar weinig tijd om echt in de beta te zitten
Yep, that's the shit right there. I love it!quote:Op maandag 10 november 2008 10:53 schreef Mrakz0r het volgende:
Check Killzone 2 Destructive backgrounds:
Je begint als een normale soldaat, maar naarmate je meer punten verzamelt, kun je badges unlocken. Die badges bepalen dat welke class je speelt en met welke wapens. Here's the funpart: je kan twee badges dragen, je kan er voor kiezen om all the way medic te spelen bijvoorbeeld door twee medicbadges te gebruiken, maar je kan ook bijvoorbeeld één medic en een Spec-Ops-badge gebruiken, waardoor je weer andere mogelijkheden krijgt in het veld.quote:Op maandag 10 november 2008 11:52 schreef robbolo het volgende:
Werkt de Mp van KZ2 hetzelfde als die van R2? Kan je ook levels omhoog gaan en betere wapens krijgen?
quote:Op maandag 10 november 2008 12:12 schreef SocialDisorder het volgende:
14 november geloof ik
Klinkt cool. Maar de beta is open tot de 14e? Das wel erg kort. Het duurt nog maanden voordat t spel uitkomt. Zullen ze wel een open beta gaan houden toch?quote:Op maandag 10 november 2008 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je begint als een normale soldaat, maar naarmate je meer punten verzamelt, kun je badges unlocken. Die badges bepalen dat welke class je speelt en met welke wapens. Here's the funpart: je kan twee badges dragen, je kan er voor kiezen om all the way medic te spelen bijvoorbeeld door twee medicbadges te gebruiken, maar je kan ook bijvoorbeeld één medic en een Spec-Ops-badge gebruiken, waardoor je weer andere mogelijkheden krijgt in het veld.
Het is dus iets uitgebreider en anders dan R2.
Sony wou een jaar geleden gold gaan met Home.. dat zegt niksquote:Op maandag 10 november 2008 12:49 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat iemand die ik ken die bij Guerilla werkt mij vertelde is dat ze in December gold willen gaan.
Daar horen we de laatste tijd inderdaad ook maar bar weinig over...quote:Op maandag 10 november 2008 13:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sony wou een jaar geleden gold gaan met Home.. dat zegt niks
Bron?quote:Op maandag 10 november 2008 13:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Mja, maar nu zitten ze wel heel erg dicht er tegenaan. Denk dat het nu wel waar is...
quote:
Ik neem aan dat diegene wel weet waar hij het over heeft.quote:Op maandag 10 november 2008 12:49 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat iemand die ik ken die bij Guerilla werkt mij vertelde is dat ze in December gold willen gaan.
Denk je dat ze dan nog een MP demo uitbrengen?quote:Op maandag 10 november 2008 12:49 schreef Rock-shocker het volgende:
Geen idee.quote:Op maandag 10 november 2008 14:35 schreef robbolo het volgende:
[..]
Denk je dat ze dan nog een MP demo uitbrengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |