abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63026435

Platform: Playstation 3
Uitgever: Sony Computer Entertainment Inc.
Ontwikkelaar: Media Molecule
Genre: Platforming
Release: 7 november 2008

Screenshots:

Info
# In de grappige platformgame LittleBigPlanet is het de bedoeling om met zijn vieren de obstakels te overwinnen die op het parcours liggen. De game moedigt de spelers aan om elkaar te helpen. Alle objecten in de omgeving kunnen gebruikt worden en zijn vast te grijpen, zelfs elkaar.
# Het is mogelijk om eigen karakters, objecten en levels te ontwerpen en deze online te delen met anderen. De innovatieve gameplay en downloadbare levels moeten ervoor zorgen dat de spelers steeds nieuwe manieren ontdekken om hun poppetjes te helpen.
# Creëer je eigen content, pas je karakter aan en bouw je eigen locaties. Je hebt als speler de macht alles te herschikken in het ongelovelijke tastbare landschap van LittleBigPlanet. Deel vervolgens je content met vrienden of nodig de hele wereld uit om jouw zelfgemaakte locaties te bezoeken.

Gifjes:

FOK!kers die LBP (gaan) spelen

iKremers | lt_Dirty_Harry
Cyberia18 | CyberiaNL
KoosyNL | KoosyNL
Morm | Morm_NL
Superfruitig | SuperFruitig
Wessiej | Wessiej
Misanthropist | vecht
AGiath | FrenkyV
robbolo | RobbelBobbel
wijzenisonbeleefd | zweriusu
RaymanNL | Bernii
Tinuzzz_Talpa | Tinuzzz
Skeletor | Mirvan
Athlon_2o0o | Antiqua
jere-me | jere-me
DutchNelson - TheDutchNelson
Webby | Webby_
delano.888 | Dx11
Reggie200 | mishmash2000
Schimpie | hartenzeven
Dragorius | tubatim
linebear | ECKroos
Paxlie | Paxlie
R_B | Ro_Bu
Fallen | Seraphus-Y
Mindstate | MindstateNL
Kingside | Kingside91
Blackninjadude | Darsiie
Rakotto | rakotto
Gstyles | GDV
zedonite | Zedonite
Theoden | Evenstar1907
Poit | Poit
--

Game on!

[ Bericht 48% gewijzigd door Moozzie op 07-11-2008 13:25:51 ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:55:23 #2
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_63026529
Dan mag je mijn username in de lijst zetten van mensen die het gaan spelen. Rakotto - rakotto
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_63026589
GODVERDOMME IK VOEL ME GENAAAAID huilie huile! ik had m besteld maar dan blijkt me bank traag te doen dus krijg ik hem waarschijnlijk pas morgen binnen
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_63026675
LBP

Waarom staat deze trouwens niet in de Playstation tab?
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_63026747
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef rakotto het volgende:
Dan mag je mijn username in de lijst zetten van mensen die het gaan spelen. Rakotto - rakotto
Done
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:00 schreef KoosyNL het volgende:
LBP

Waarom staat deze trouwens niet in de Playstation tab?
Die dropdown heb ik gemist en kan het niet meer aanpassen. Moet een modje doen
pi_63026940
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:27 schreef R_B het volgende:
Je moet volgens mij ook ingelogd zijn met je us account om die customes te kunnen gebruiken in je game of niet?

Ik bedoel dus> us account > us game > us customes

Elke andere combinatie
eu account > us game > us custome

Gaat dus niet werken denk ik.
Jawel, dat werkt wel. Heb een US game, de costumes gedownload met m'n US account en kan er vervolgens met m'n EU account gebruik van maken.

------------

Speel ook online LBP, PSN ID: Zedonite

[ Bericht 5% gewijzigd door zedonite op 07-11-2008 12:16:11 (Toevoeging) ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:13:36 #8
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_63026971
zet mij er ook maar bij: GDV ( PSN naam)
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_63027128
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:23:22 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63027215
TVP.

Ik vind trouwens die soort van trampolines erg moeilijk om goed mee te kunnen springen. Erg frustrerend soms.

Gisteren wel alvast en beetje gestoeid met de level-editor en de tutorials, en voornamelijk alleen een beetje lopen kloten, dus een 'rad' maken en daarmee rennen enzo...

Ik wil eerst de single-player uitgespeeld hebben, voor ik echt levels wil gaan ontwerpen.

Wel jammer dat er geen weerseffecten enzo in de game zitten, dus sneeuw, wind, regen, etc. En sowieso jammer dat er geen 'liquids' in zitten. Waarschijnlijk zien we dat allemaal wel in de sequel
pi_63027336
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:23 schreef Yi-Long het volgende:

Ik vind trouwens die soort van trampolines erg moeilijk om goed mee te kunnen springen. Erg frustrerend soms.
Gewoon springen wanneer die weer naar boven komt.
pi_63027405
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:27 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Gewoon springen wanneer die weer naar boven komt.
Nee, probleem is dat je net een fractie later dan dat moet zijn. En dat is tegenstrijdig met wat in de algemeen gamende wereld is. Dus compleet wennen. Als je er aan gewend bent kan je verder het plavond raken met springen, maar het is even oefenen.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:32:11 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63027440
Ik oefende me gisteren het leplazerus, maar resultaat was erg wisselvallig. Op een gegeven moment zat ik maar gewoon te buttonmashen, en dat werkte redelijk
Ik zal wel gewoon slecht zijn
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:39:31 #14
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_63027636
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef zedonite het volgende:

[..]

Jawel, dat werkt wel. Heb een US game, de costumes gedownload met m'n US account en kan er vervolgens met m'n EU account gebruik van maken.

------------

ok das wel mooi..
Raar dat dit dan niet werkt:
eu account > us version > eu download
(want hij gaf wel aan dat ie dat costume aan het installeren was.)
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:40:57 #15
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_63027672
TVEEEEUP
pi_63027847
GOTY & GOTU
pi_63028077
Mij mag je ook in lijstje zetten als Evenstar1907

Echt geweldig spel dit, zelfs mijn vriendin is er verslaafd aan ... nu al
pi_63028220
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:32 schreef Yi-Long het volgende:
Ik oefende me gisteren het leplazerus, maar resultaat was erg wisselvallig. Op een gegeven moment zat ik maar gewoon te buttonmashen, en dat werkte redelijk
Ik zal wel gewoon slecht zijn
Ik was gisteren samen met mn vriendin aan het spelen. Ik vond het ook erg moeilijk terwijl zij het achter elkaar deed... Zal er misschien mee te maken hebben dat ze zelf helemaal meebeweegt met het springen
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:03:44 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63028280
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:01 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Ik was gisteren samen met mn vriendin aan het spelen. Ik vond het ook erg moeilijk terwijl zij het achter elkaar deed... Zal er misschien mee te maken hebben dat ze zelf helemaal meebeweegt met het springen
Hoe was het met de boob-physics gesteld!?

Ach... we gaan het vanmiddag gewoon weer een keertje proberen.
Ik heb Ninja Gaiden Black uitgespeeld, dus dit zou ook te doen moeten zijn
pi_63028589
Zo verslaafd hiero, echt zwaar kut dat ik net verhuisd ben en op me PS3 nog een hele tijd geen internet heb
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_63028640
Vanmorgen voor het eerst sinds de BETA online gespeeld Liep gelukkig al beter dan de BETA. En het beoordelen van levels loopt ook wat lekkerder Alleen vind ik wel dat er nog veel meuk levels online staan zeg
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_63028707
De updates kan ik altijd binnenhalen maar uitgerekend bij dit spel krijg ik een error melding om de haverklap. Om schijtziek van te worden.

Tyfus Sony met hun wekelijkse updates.
pi_63028813
Ook hier in het bezit:

Poit / Poit.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_63029106
Damn gister vet lang gedaan over dat stukje met die bommen. Die moet je dan in zo'n karretje schuiven welke je over een gat (alleen rails) moet duwen. Dan haal je een hendel over en druk je dat karretje op een lopende band (achtbaan effect als die omhoog gaat). Daarna kun je de boel laten ontploffen. Snapt iemand welk level ik bedoel?? Ik ben wel lekker duidelijk dacht ik zo.

Anyway, soms echt frustrerend wanneer er constant 1 niet goed meewerkt. Maar wel lachen haha. Ik deed 't op gegeven moment bijna in me broek!

Oh en mijn nickname is dezelfde als hier op 't forum: Mrakz0r (met een nul dus).
pi_63029208
Ik wa gisteren mijn level aan het doorlopen, om te kijken of alles werkte, krijg ik ineens een trophie voor "great heights" Ik had een ballon ergens geplaatst maar die ging nog nergens heen

Zo wordt het wel erg makkelijk om alle trophies te halen

En ik heb eindelijk "mijn" kostuum, die uitrusting die lijkt op het Sovjet Leger uitrusting uit W.O. II
pi_63029251
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Mrakz0r het volgende:
Damn gister vet lang gedaan over dat stukje met die bommen. Die moet je dan in zo'n karretje schuiven welke je over een gat (alleen rails) moet duwen. Dan haal je een hendel over en druk je dat karretje op een lopende band (achtbaan effect als die omhoog gaat). Daarna kun je de boel laten ontploffen. Snapt iemand welk level ik bedoel?? Ik ben wel lekker duidelijk dacht ik zo.

Anyway, soms echt frustrerend wanneer er constant 1 niet goed meewerkt. Maar wel lachen haha. Ik deed 't op gegeven moment bijna in me broek!

Oh en mijn nickname is dezelfde als hier op 't forum: Mrakz0r (met een nul dus).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_63029288
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:38 schreef Kremers het volgende:
Ik wa gisteren mijn level aan het doorlopen, om te kijken of alles werkte, krijg ik ineens een trophie voor "great heights" Ik had een ballon ergens geplaatst maar die ging nog nergens heen

Zo wordt het wel erg makkelijk om alle trophies te halen

En ik heb eindelijk "mijn" kostuum, die uitrusting die lijkt op het Sovjet Leger uitrusting uit W.O. II
Het is ook de bedoeling dat dat gedaan wordt. In de hele gameplay van de single player levels krijg je die namelijk niet, net zoals de ga heel hard trophy. Ik had eerst de game uitgespeeld voordat ik levels ging bouwen. De servers waren nog offline.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_63029421
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Mrakz0r het volgende:

Zo herkenbaar. Gisteren de hele tijd met mn vriendin gedaan Elke keer sprong ze weer op zo'n bom en konden het weer opnieuw proberen Echt een hele leuke puzzel
pi_63029620
Of wanneer dat karretje op de kop hangt boven de afgrond op de rails, en je daar onder hangt met z'n tweeen proberend om weer op het platform te komen.

Alles wat gebeurd in de game is gewoon te grappig.
pi_63029687
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:54 schreef Mrakz0r het volgende:
Of wanneer dat karretje op de kop hangt boven de afgrond op de rails, en je daar onder hangt met z'n tweeen proberend om weer op het platform te komen.

Alles wat gebeurd in de game is gewoon te grappig.
OF dat stukje daar net voor. Is mijn vriendin bezig die sleutel te pakken bij die koe, trigger ik de volgende explosie met rollende steen waar zij door geplet wordt
pi_63030493
OF dat stukje waarbij mijn broertje en ik 5 minuten lang onze sackboy aan het aanpassen zijn. Met witte afro's, rode ogen, 6 neporen en een dinosaurus staart
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_63030694
quote:

[..]

------------

Dit heb ik ook even geprobeerd. Werkt perfect.

Die US store is trouwens veel overzichtelijker dan de EU store
pi_63030707
Zo, mijn eerste level staat online Redelijk simpel qua opbouw en speelbaarheid, maar dat was ook de bedoeling. Nu ga ik nadenken over een wat complexer level

[ Bericht 0% gewijzigd door Kremers op 07-11-2008 15:01:36 ]
pi_63030746
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:38 schreef Kremers het volgende:
Zo, mijn eerste level staat online Redelijk simpel que opbouw en speelbaarheid, maar dat was ook de bedoeling. Nu ga ik nadenken over een wat complexer level
Ik ga hem even checken voor je
pi_63031506
natuurlijk hem wel een hartje geven
pi_63032447
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar een level maken kan ook in co-op toch? Ook de tutorial mode?
pi_63032714
zet mij opok maar op de lijst. PSN = BoudStyle
pi_63032954
Net bericht van het thuisfront gehad...hij is binnen!!!!
Zometeen omg veel LBP spelen ftw..vriendin moet verplicht meedoen (heb haar al op de hoogte gebracht van het einde van mijn sociale leven) en anders pakt ze maar een Tarzan ofzo...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_63032994
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef Dragorius het volgende:
Net bericht van het thuisfront gehad...hij is binnen!!!!
Zometeen omg veel LBP spelen ftw..vriendin moet verplicht meedoen (heb haar al op de hoogte gebracht van het einde van mijn sociale leven) en anders pakt ze maar een Tarzan ofzo...
Dat probeer ik dus ook mn vriendin verplicht er in mee krijgen, is nog niet zo makkelijk
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_63033007
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:38 schreef Kremers het volgende:
Zo, mijn eerste level staat online Redelijk simpel qua opbouw en speelbaarheid, maar dat was ook de bedoeling. Nu ga ik nadenken over een wat complexer level
hoe heet het level !? Ga ik het ook even opzoeken...
pi_63033189
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef linebear het volgende:

[..]

Je kan ook via de naam van Kremers zoeken, als ie tenminste in je vriendenlijst staat.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:47:03 #42
172194 Runx
Pas op, Allochtoon !!
pi_63034063
ik heb hem ook
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:51:57 #43
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_63034210
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:03 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Done
Dank
quote:

[..]

------------

Yo! Jij hier?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_63034351
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef linebear het volgende:

[..]

Wacky forrest. Mijn PSN naam staat ook in de OP Zijn er nog andere fokkers bezig met het maken van levels? Tot nu toe kom ik er bar weinig vinden. Alleen SF heeft zo te zien een level gemakt dat nog niet in de bèta te spelen was.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:59:00 #45
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_63034389
ey fruitig en misschien weten andere ook welke level ik bedoel.

Die level dat je in een soort groot draaiend 4kant wordt geplempt met allerlei kamertjes.
Als je niet goed springt dan val je eruit in de hete kolen.

De bedoeling is volgens mij om wat knoppen in te drukken en dan uit het vierkant op het level einde punt te springen.
pi_63034952
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef R_B het volgende:

Die level dat je in een soort groot draaiend 4kant wordt geplempt met allerlei kamertjes.

De bedoeling is volgens mij om wat knoppen in te drukken en dan uit het vierkant op het level einde punt te springen.
Was dat niet een level van iemand hier? In de beta was er in ieder geval iemand die zo een level had gemaakt.
pi_63035460
Hoe kan je in dat Dragrace level meer dan 1K points halen? Ik snap de werking van die auto niet helemaal

Super spel.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_63035629
Vanavond lekker 4 player couch coop-en met bier en bittergarnituur (heel belangrijk!)
PSN id: Puddled_nl
pi_63035756
Krijg je als extra beloning nog iets van extra tools e.d. als je de offline story mode uitgespeeld hebt? Ik dacht namelijk dat er meer tools tot je beschikking zouden staan in de full t.o.v. de bèta. De enige extra tools die ik nu heb zijn die bouwblokken met verschillende kleuren, ik meen in een video ook meer lethalise tools gezien te hebben?
pi_63035779
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef R_B het volgende:

Ik weet welke je bedoeld, maar ik weet de naam niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')