Donequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef rakotto het volgende:
Dan mag je mijn username in de lijst zetten van mensen die het gaan spelen. Rakotto - rakotto
Die dropdown heb ik gemist en kan het niet meer aanpassen. Moet een modje doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:00 schreef KoosyNL het volgende:
LBP
Waarom staat deze trouwens niet in de Playstation tab?
Jawel, dat werkt wel. Heb een US game, de costumes gedownload met m'n US account en kan er vervolgens met m'n EU account gebruik van maken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:27 schreef R_B het volgende:
Je moet volgens mij ook ingelogd zijn met je us account om die customes te kunnen gebruiken in je game of niet?
Ik bedoel dus> us account > us game > us customes
Elke andere combinatie
eu account > us game > us custome
Gaat dus niet werken denk ik.
Gewoon springen wanneer die weer naar boven komt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:23 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind trouwens die soort van trampolines erg moeilijk om goed mee te kunnen springen. Erg frustrerend soms.
Nee, probleem is dat je net een fractie later dan dat moet zijn. En dat is tegenstrijdig met wat in de algemeen gamende wereld is. Dus compleet wennen. Als je er aan gewend bent kan je verder het plavond raken met springen, maar het is even oefenen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:27 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Gewoon springen wanneer die weer naar boven komt.
ok das wel mooi..quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef zedonite het volgende:
[..]
Jawel, dat werkt wel. Heb een US game, de costumes gedownload met m'n US account en kan er vervolgens met m'n EU account gebruik van maken.
------------
Speel ook online LBP, PSN ID: Zedonite
Ik was gisteren samen met mn vriendin aan het spelen. Ik vond het ook erg moeilijk terwijl zij het achter elkaar deed... Zal er misschien mee te maken hebben dat ze zelf helemaal meebeweegt met het springenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:32 schreef Yi-Long het volgende:
Ik oefende me gisteren het leplazerus, maar resultaat was erg wisselvallig. Op een gegeven moment zat ik maar gewoon te buttonmashen, en dat werkte redelijk
Ik zal wel gewoon slecht zijn
Hoe was het met de boob-physics gesteld!?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:01 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik was gisteren samen met mn vriendin aan het spelen. Ik vond het ook erg moeilijk terwijl zij het achter elkaar deed... Zal er misschien mee te maken hebben dat ze zelf helemaal meebeweegt met het springen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Mrakz0r het volgende:
Damn gister vet lang gedaan over dat stukje met die bommen. Die moet je dan in zo'n karretje schuiven welke je over een gat (alleen rails) moet duwen. Dan haal je een hendel over en druk je dat karretje op een lopende band (achtbaan effect als die omhoog gaat). Daarna kun je de boel laten ontploffen. Snapt iemand welk level ik bedoel?? Ik ben wel lekker duidelijk dacht ik zo.
Anyway, soms echt frustrerend wanneer er constant 1 niet goed meewerkt. Maar wel lachen haha. Ik deed 't op gegeven moment bijna in me broek!
Oh en mijn nickname is dezelfde als hier op 't forum: Mrakz0r (met een nul dus).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook de bedoeling dat dat gedaan wordt. In de hele gameplay van de single player levels krijg je die namelijk niet, net zoals de ga heel hard trophy. Ik had eerst de game uitgespeeld voordat ik levels ging bouwen. De servers waren nog offline.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:38 schreef Kremers het volgende:
Ik wa gisteren mijn level aan het doorlopen, om te kijken of alles werkte, krijg ik ineens een trophie voor "great heights"Ik had een ballon ergens geplaatst maar die ging nog nergens heen
Zo wordt het wel erg makkelijk om alle trophies te halen
En ik heb eindelijk "mijn" kostuum, die uitrusting die lijkt op het Sovjet Leger uitrusting uit W.O. II
Zo herkenbaar. Gisteren de hele tijd met mn vriendin gedaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Mrakz0r het volgende:
Damn gister vet lang gedaan over dat stukje met die bommen. Die moet je dan in zo'n karretje schuiven welke je over een gat (alleen rails) moet duwen. Dan haal je een hendel over en druk je dat karretje op een lopende band (achtbaan effect als die omhoog gaat). Daarna kun je de boel laten ontploffen. Snapt iemand welk level ik bedoel?? Ik ben wel lekker duidelijk dacht ik zo.
Anyway, soms echt frustrerend wanneer er constant 1 niet goed meewerkt. Maar wel lachen haha. Ik deed 't op gegeven moment bijna in me broek!
Oh en mijn nickname is dezelfde als hier op 't forum: Mrakz0r (met een nul dus).
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:54 schreef Mrakz0r het volgende:
Of wanneer dat karretje op de kop hangt boven de afgrond op de rails, en je daar onder hangt met z'n tweeen proberend om weer op het platform te komen.
Alles wat gebeurd in de game is gewoon te grappig.
Dit heb ik ook even geprobeerd. Werkt perfect.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef zedonite het volgende:
[..]
Jawel, dat werkt wel. Heb een US game, de costumes gedownload met m'n US account en kan er vervolgens met m'n EU account gebruik van maken.
------------
Ik ga hem even checken voor jequote:Op vrijdag 7 november 2008 14:38 schreef Kremers het volgende:
Zo, mijn eerste level staat onlineRedelijk simpel que opbouw en speelbaarheid, maar dat was ook de bedoeling. Nu ga ik nadenken over een wat complexer level
Dat probeer ik dus ook mn vriendin verplicht er in mee krijgen, is nog niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef Dragorius het volgende:
Net bericht van het thuisfront gehad...hij is binnen!!!!
Zometeen omg veel LBP spelen ftw..vriendin moet verplicht meedoen (heb haar al op de hoogte gebracht van het einde van mijn sociale leven) en anders pakt ze maar een Tarzan ofzo...
hoe heet het level !? Ga ik het ook even opzoeken...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:38 schreef Kremers het volgende:
Zo, mijn eerste level staat onlineRedelijk simpel qua opbouw en speelbaarheid, maar dat was ook de bedoeling. Nu ga ik nadenken over een wat complexer level
Je kan ook via de naam van Kremers zoeken, als ie tenminste in je vriendenlijst staat.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef linebear het volgende:
[..]
hoe heet het level !? Ga ik het ook even opzoeken...
Dankquote:
Yo! Jij hier?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef zedonite het volgende:
[..]
------------
Wacky forrest. Mijn PSN naam staat ook in de OPquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef linebear het volgende:
[..]
hoe heet het level !? Ga ik het ook even opzoeken...
Was dat niet een level van iemand hier? In de beta was er in ieder geval iemand die zo een level had gemaakt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef R_B het volgende:
ey fruitig en misschien weten andere ook welke level ik bedoel.
Die level dat je in een soort groot draaiend 4kant wordt geplempt met allerlei kamertjes.
Als je niet goed springt dan val je eruit in de hete kolen.
De bedoeling is volgens mij om wat knoppen in te drukken en dan uit het vierkant op het level einde punt te springen.
Ik weet welke je bedoeld, maar ik weet de naam nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef R_B het volgende:
ey fruitig en misschien weten andere ook welke level ik bedoel.
Die level dat je in een soort groot draaiend 4kant wordt geplempt met allerlei kamertjes.
Als je niet goed springt dan val je eruit in de hete kolen.
De bedoeling is volgens mij om wat knoppen in te drukken en dan uit het vierkant op het level einde punt te springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |