Helemaal naar links -----> nieuw account -----> nieuw PSN account -----> download wat je wil -----> op alle accounts bruikbaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:04 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe maak je een account voor de US PSN? Gewoon een nieuwe account aanmaken op je PS3 met een nieuwe nickname, of kun je jezelfde nickname houden? Kun je je gedownloade content uit de US PSN store dan vervolgens ook gewoon spelen op je europese/NL account?
Voor LBP? Niet dat ik weet, daarbuiten? Ja heeeeeel veel wat andere stores niet hebben.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef linebear het volgende:
heeft een japans account nog leuke items ?
Zo dussssss...........quote:Op donderdag 6 november 2008 21:50 schreef linebear het volgende:
en hoe kan ik een japans account aanmaken ?
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Is de Snake outfit ook al te koop?
Reken maar op minimaal 5 euro, aangezien dat ene shirtje al 5 euro kost, en deze "veel" specialer is...quote:Op donderdag 6 november 2008 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
I see.
Maar daar heb ik wel 2 dollar voor over.Same for Seprioth.
[ afbeelding ]
Welke shirtje mag dat wezen?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Reken maar op minimaal 5 euro, aangezien dat ene shirtje al 5 euro kost, en deze "veel" specialer is...
Een shirtje wat je maar 1 week kan downloaden en waar dus iedereen aan kan zien dat je EN het spel heel vroeg had EN geld over had voor een nutteloos shirtje...quote:
Kom nu de store even niet in aangezien ik de instellingen voor het draadloos netwerk opnieuw moet instellen.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een shirtje wat je maar 1 week kan downloaden en waar dus iedereen aan kan zien dat je EN het spel heel vroeg had EN geld over had voor een nutteloos shirtje...
Waarom kijk je btw niet even in de store?
Thanksquote:Op donderdag 6 november 2008 21:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helemaal naar links -----> nieuw account -----> nieuw PSN account -----> download wat je wil -----> op alle accounts bruikbaar.
Toch niet?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:22 schreef Reggie200 het volgende:
Mijn codes van gamestop voor het GOW pakketje werken helaas niet met mijn euro game versie, jammer
Dat zijn dus de space-suit en het haloween kostuum...quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Shirtje a 5 euro
Zou dat niet gratis zijn in eerste instantie? Omdat je de game al bij release kocht?
Het idee achter dat shirtje was juist dat ALS je de game in de eerste week van de release kocht, dat je dat shirtje kon downloaden (voor gratis) zodat je kon laten zien dat je de game de 1e week had. Nu is het gewoon $ell-out heavenquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zijn dus de space-suit en het haloween kostuum...
quote van Playstation.Blog:quote:
Eerst de codes ingevoerd bij mijn euro account, kreeg ik een error.quote:
Ook niet als je via je US account de game opstart?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:41 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Eerst de codes ingevoerd bij mijn euro account, kreeg ik een error.
Daarna ingevoerd bij mijn US account, dit gaat prima en de costumes worden netjes geinstalleerd maar zijn vervolgens niet in game te zien
Ja, en hoeveel gaan ze daarvoor vragen dan als je voor één shirtje 5 euro vragen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:28 schreef Webby het volgende:
[..]
quote van Playstation.Blog:
Stay tuned in a few weeks when we introduce a few more types of LBP DLC that will not only enhance your SackBoy, but expand your Pop-it tool with more objects, materials, stickers, sounds, music and even gameplay enhancements to keep the community refreshed with more creative options.
De vraag is of dat gratis is natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:28 schreef Webby het volgende:
[..]
quote van Playstation.Blog:
Stay tuned in a few weeks when we introduce a few more types of LBP DLC that will not only enhance your SackBoy, but expand your Pop-it tool with more objects, materials, stickers, sounds, music and even gameplay enhancements to keep the community refreshed with more creative options.
Als je online gaat pakt ie als het goed is gewoon je PSN nickname.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:47 schreef Pwnie het volgende:
Wie of Wie kan mij helpen...
Hoe verander je in godsnaam je character name... hij pakt nu de naam van mijn gare profiel en spelen mijn meissie en ik allebei met een gare naam, not done..
Wie kan ons helpen?
(yes, google is mijn vriend maar daar kan ik niks vinden)
Thanks!!
Lelijk dus.. ff nieuw accountje maken. Mn vriendin speelt nu onder mijn realname.. ziet er niet uit... en dan zon truttige sackboygirl met mijn naam... not donequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je online gaat pakt ie als het goed is gewoon je PSN nickname.
Als je niet online gaat zie je je profiel naam ja
Maar die naam gebruikte je wel met andere online games?quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:56 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Lelijk dus.. ff nieuw accountje maken. Mn vriendin speelt nu onder mijn realname.. ziet er niet uit... en dan zon truttige sackboygirl met mijn naam... not done
Weak, blijkbaar moet je dus een extra account maken op je PS3 voor elke speler. En zodra player 2 inlogt in LBP kun je desbetreffend account kiezen. Alle pakjes etc. worden dan opgeslagen in dat accountquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat als speler 2 een custom costume saved, dat hij bij de volgende playthrough gewoon weg is uit de saved costumes tab?
Als speler 1 een costume saved dan blijft deze er wel in?
Nee... mijn psn name is anders dan mijn account name en LBP pakt je account name (offline).quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar die naam gebruikte je wel met andere online games?
Ik heb thuis mijn eigen account en mijn vriendin ook. Zo hebben we elk eigen trophies, savegames etc. Heel handig dus dat zij gewoon kon joinen met haar sack person bij mij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Weak, blijkbaar moet je dus een extra account maken op je PS3 voor elke speler. En zodra player 2 inlogt in LBP kun je desbetreffend account kiezen. Alle pakjes etc. worden dan opgeslagen in dat account
Cursusje Usability @ MM ?
Mijn vriendin is helaasch niet van de hardcore gaming en klaagt altijd over mijn e-penisquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:22 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb thuis mijn eigen account en mijn vriendin ook. Zo hebben we elk eigen trophies, savegames etc. Heel handig dus dat zij gewoon kon joinen met haar sack person bij mij.
same here.. zondag is het gooisch vrouwen tijd. Maandag gaat mevrouw ff private practise kijken en daarna grey's anatomy. Dinsdag avond werk ik altijd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef Webby het volgende:
Wees blij. Ik ben niet alleen de tv kwijt op maandagavond vrouwen avond, maar we moeten hem ook delen voor gaming. Maar het gaat al goed in LBP. Ik heb in de eerste 3 polaroids nu alles 100% en in de eerste 5 + 2 van die ninja levels alles zonder doodgaan
Nope, en dat vrwachtte ik eerlijk gezegd al. Heb je een EU game, dan zul je de costumes uit de EU store moeten halen. DLC is vaak wel regiogebonden, terwijl de games dit vaak niet zijn....quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:27 schreef R_B het volgende:
Je moet volgens mij ook ingelogd zijn met je us account om die customes te kunnen gebruiken in je game of niet?
Ik bedoel dus> us account > us game > us customes
Elke andere combinatie
eu account > us game > us custome
Gaat dus niet werken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |