Veel plezier danquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Woensdag al, maar ik was op vakantie.
Doe maar niet, heb er wel geteld 1quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:08 schreef merino het volgende:
ze mogen maar eens snel trophy prestaties gaan koppelen aan het verkrijgen van beta's.
Maak ik ook eens kans...
Hangt van de dev/uitgever af. Sommige beta's werken na een bepaalde datum niet meer, MGO/LBP etc, maar sommige zijn net als demo's. Motorstorm 2 Beta was eigenlijk meer een demo. En aan de R2 Beta zit volgens mij ook geen vaste datum wanneer hij af loopt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:40 schreef BIGGI het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met beta's op de PS3?
Als de officiele game uit is kan je de beta niet meer spelen? Zitten er restricties aan?
quote:I've played the entire game, a press event at Guerrilla past week, US press next week, so us euro's are hoping to ruin their scoops, but there's an embargo.
Suffice to say, there IS variety in the game, ater the first four chapters, you move onto very different enviroments and there's more variety in the gameplay than you'd think in the beginning.
Fucking excellent game and tons of DLC is coming...
Inderdaad. Ze moeten het tocht testen voordat er een heleboel mensen komen.quote:Op zondag 9 november 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en maak er een public beta van.
Sony
Waar?quote:Op zondag 9 november 2008 14:49 schreef SToRM81 het volgende:
Ik haal de updates tegenwoordig altijd gewoon via mijn pc binnen, werkt veel beter
Jezus zo snel, Ik zit op 56 % in 15 uur. Hoeveel uur heb je al gespeeld ?quote:Op zondag 9 november 2008 10:55 schreef Sharolo het volgende:
Heb nu 100% in Naruto. Speel nu al 2 uur de VS mode. Erg verslavend
Er is toch echt iets mis met je netwerkinstellingen, mijn beste Wessiej.quote:Op zondag 9 november 2008 14:34 schreef Wessiej het volgende:
Godverdomme zeg, probeer net maar die update binnen te halen, staat nu al 30 minuten op 1%.
Altijd zijn die update's al sloom, maar dit slaat alles, wat blijft de ps3 toch een pauper apparaat.
Is dit op een manier op te lossen of zit ik hier nog 38 uur te wachten.
Edit: Zojuist naar 2% gegaan
Hier geen last van gehad. Alles ging gewoon normaal, ik heb wel gemerkt dat dingen wat slomer gaan als er wat in de que? staat. Misschien dat dat het is?quote:Op zondag 9 november 2008 14:34 schreef Wessiej het volgende:
Godverdomme zeg, probeer net maar die update binnen te halen, staat nu al 30 minuten op 1%.
Altijd zijn die update's al sloom, maar dit slaat alles, wat blijft de ps3 toch een pauper apparaat.
Is dit op een manier op te lossen of zit ik hier nog 38 uur te wachten.
Edit: Zojuist naar 2% gegaan
En daar zit het vreemde, mijn 360 update in 5 seconden en online zonder lag.quote:Op zondag 9 november 2008 15:01 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Er is toch echt iets mis met je netwerkinstellingen, mijn beste Wessiej.
http://nl.playstation.com/ps3/quote:
Raar...quote:Op zondag 9 november 2008 15:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En daar zit het vreemde, mijn 360 update in 5 seconden en online zonder lag.
Zelfde ook voor online met de ps3.
Te vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |