Je weet dat je een half jaar garantie hebt, mits je de controller niet tegen de muur geklapt hebt?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn DS3 is stuk![]()
Morgen even een nieuwe halen.
WTF?quote:Op zaterdag 8 november 2008 07:50 schreef MasGhibli het volgende:
Straks nog even de demo van metal gear solid proberen.... Nog nooit een metal gear game gespeeld
quote:Op zaterdag 8 november 2008 07:50 schreef MasGhibli het volgende:
Straks nog even de demo van metal gear solid proberen.... Nog nooit een metal gear game gespeeld
Heel irritant ja...quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Tering-allemachtig, elke keer als ik deze pagina open hoor ik die vuile kut krekelsIk ben er echt zat van.
- nee, dat zien we liever niet, je kunt beter een FOK! Abo nemen om de abo's uit te zettenquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Tering-allemachtig, elke keer als ik deze pagina open hoor ik die vuile kut krekelsIk ben er echt zat van.
Die kut Fiesta banner onderin moet echt opflikkeren.
Ik dacht al, waar heeft ie het overquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:40 schreef robbolo het volgende:
[..]
Firefox en script blocker add ongebruiken. Krijg op bijna geen enkele pagina nog reclame.
Edit: Deze dus
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Rakotto kent de regels blijkbaar niet?
Jawel, ken de regels wel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Je bedoelt een nieuw topic openen als je de laatste bent?
Vergeef hem, hij heeft pas sinds deze week een PS3
Zeker, ik vind het zeer verslavend, Zit al op 8 uur en pas 25 % van het spel voltooid.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:32 schreef Sharolo het volgende:
Naruto is zeker een aanrader. Je bent minstens 30+ uur bezig om alles te halen en de vs mode is geweldig
Heb ik volgens mij ook en het gaat als een tierelierquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:27 schreef Slappy het volgende:
Netwerk nat type 2 is toch goed?bij je Ps3 online settings
Dacht al,Ligt weer aan die klote Ea server Battlefield weer vol lagquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:02 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij ook en het gaat als een tierelier
Woensdag al, maar ik was op vakantie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:02 schreef robbolo het volgende:
Ik wil ook
Heb je m trouwens vandaag gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |