Donequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef rakotto het volgende:
Dan mag je mijn username in de lijst zetten van mensen die het gaan spelen. Rakotto - rakotto
Die dropdown heb ik gemist en kan het niet meer aanpassen. Moet een modje doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:00 schreef KoosyNL het volgende:
LBP
Waarom staat deze trouwens niet in de Playstation tab?
Jawel, dat werkt wel. Heb een US game, de costumes gedownload met m'n US account en kan er vervolgens met m'n EU account gebruik van maken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:27 schreef R_B het volgende:
Je moet volgens mij ook ingelogd zijn met je us account om die customes te kunnen gebruiken in je game of niet?
Ik bedoel dus> us account > us game > us customes
Elke andere combinatie
eu account > us game > us custome
Gaat dus niet werken denk ik.
Gewoon springen wanneer die weer naar boven komt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:23 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind trouwens die soort van trampolines erg moeilijk om goed mee te kunnen springen. Erg frustrerend soms.
Nee, probleem is dat je net een fractie later dan dat moet zijn. En dat is tegenstrijdig met wat in de algemeen gamende wereld is. Dus compleet wennen. Als je er aan gewend bent kan je verder het plavond raken met springen, maar het is even oefenen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:27 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Gewoon springen wanneer die weer naar boven komt.
ok das wel mooi..quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef zedonite het volgende:
[..]
Jawel, dat werkt wel. Heb een US game, de costumes gedownload met m'n US account en kan er vervolgens met m'n EU account gebruik van maken.
------------
Speel ook online LBP, PSN ID: Zedonite
Ik was gisteren samen met mn vriendin aan het spelen. Ik vond het ook erg moeilijk terwijl zij het achter elkaar deed... Zal er misschien mee te maken hebben dat ze zelf helemaal meebeweegt met het springenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:32 schreef Yi-Long het volgende:
Ik oefende me gisteren het leplazerus, maar resultaat was erg wisselvallig. Op een gegeven moment zat ik maar gewoon te buttonmashen, en dat werkte redelijk
Ik zal wel gewoon slecht zijn
Hoe was het met de boob-physics gesteld!?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:01 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik was gisteren samen met mn vriendin aan het spelen. Ik vond het ook erg moeilijk terwijl zij het achter elkaar deed... Zal er misschien mee te maken hebben dat ze zelf helemaal meebeweegt met het springen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Mrakz0r het volgende:
Damn gister vet lang gedaan over dat stukje met die bommen. Die moet je dan in zo'n karretje schuiven welke je over een gat (alleen rails) moet duwen. Dan haal je een hendel over en druk je dat karretje op een lopende band (achtbaan effect als die omhoog gaat). Daarna kun je de boel laten ontploffen. Snapt iemand welk level ik bedoel?? Ik ben wel lekker duidelijk dacht ik zo.
Anyway, soms echt frustrerend wanneer er constant 1 niet goed meewerkt. Maar wel lachen haha. Ik deed 't op gegeven moment bijna in me broek!
Oh en mijn nickname is dezelfde als hier op 't forum: Mrakz0r (met een nul dus).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook de bedoeling dat dat gedaan wordt. In de hele gameplay van de single player levels krijg je die namelijk niet, net zoals de ga heel hard trophy. Ik had eerst de game uitgespeeld voordat ik levels ging bouwen. De servers waren nog offline.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:38 schreef Kremers het volgende:
Ik wa gisteren mijn level aan het doorlopen, om te kijken of alles werkte, krijg ik ineens een trophie voor "great heights"Ik had een ballon ergens geplaatst maar die ging nog nergens heen
Zo wordt het wel erg makkelijk om alle trophies te halen
En ik heb eindelijk "mijn" kostuum, die uitrusting die lijkt op het Sovjet Leger uitrusting uit W.O. II
Zo herkenbaar. Gisteren de hele tijd met mn vriendin gedaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Mrakz0r het volgende:
Damn gister vet lang gedaan over dat stukje met die bommen. Die moet je dan in zo'n karretje schuiven welke je over een gat (alleen rails) moet duwen. Dan haal je een hendel over en druk je dat karretje op een lopende band (achtbaan effect als die omhoog gaat). Daarna kun je de boel laten ontploffen. Snapt iemand welk level ik bedoel?? Ik ben wel lekker duidelijk dacht ik zo.
Anyway, soms echt frustrerend wanneer er constant 1 niet goed meewerkt. Maar wel lachen haha. Ik deed 't op gegeven moment bijna in me broek!
Oh en mijn nickname is dezelfde als hier op 't forum: Mrakz0r (met een nul dus).
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:54 schreef Mrakz0r het volgende:
Of wanneer dat karretje op de kop hangt boven de afgrond op de rails, en je daar onder hangt met z'n tweeen proberend om weer op het platform te komen.
Alles wat gebeurd in de game is gewoon te grappig.
Dit heb ik ook even geprobeerd. Werkt perfect.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef zedonite het volgende:
[..]
Jawel, dat werkt wel. Heb een US game, de costumes gedownload met m'n US account en kan er vervolgens met m'n EU account gebruik van maken.
------------
Ik ga hem even checken voor jequote:Op vrijdag 7 november 2008 14:38 schreef Kremers het volgende:
Zo, mijn eerste level staat onlineRedelijk simpel que opbouw en speelbaarheid, maar dat was ook de bedoeling. Nu ga ik nadenken over een wat complexer level
Dat probeer ik dus ook mn vriendin verplicht er in mee krijgen, is nog niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef Dragorius het volgende:
Net bericht van het thuisfront gehad...hij is binnen!!!!
Zometeen omg veel LBP spelen ftw..vriendin moet verplicht meedoen (heb haar al op de hoogte gebracht van het einde van mijn sociale leven) en anders pakt ze maar een Tarzan ofzo...
hoe heet het level !? Ga ik het ook even opzoeken...quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:38 schreef Kremers het volgende:
Zo, mijn eerste level staat onlineRedelijk simpel qua opbouw en speelbaarheid, maar dat was ook de bedoeling. Nu ga ik nadenken over een wat complexer level
Je kan ook via de naam van Kremers zoeken, als ie tenminste in je vriendenlijst staat.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef linebear het volgende:
[..]
hoe heet het level !? Ga ik het ook even opzoeken...
Dankquote:
Yo! Jij hier?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef zedonite het volgende:
[..]
------------
Wacky forrest. Mijn PSN naam staat ook in de OPquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef linebear het volgende:
[..]
hoe heet het level !? Ga ik het ook even opzoeken...
Was dat niet een level van iemand hier? In de beta was er in ieder geval iemand die zo een level had gemaakt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef R_B het volgende:
ey fruitig en misschien weten andere ook welke level ik bedoel.
Die level dat je in een soort groot draaiend 4kant wordt geplempt met allerlei kamertjes.
Als je niet goed springt dan val je eruit in de hete kolen.
De bedoeling is volgens mij om wat knoppen in te drukken en dan uit het vierkant op het level einde punt te springen.
Ik weet welke je bedoeld, maar ik weet de naam nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef R_B het volgende:
ey fruitig en misschien weten andere ook welke level ik bedoel.
Die level dat je in een soort groot draaiend 4kant wordt geplempt met allerlei kamertjes.
Als je niet goed springt dan val je eruit in de hete kolen.
De bedoeling is volgens mij om wat knoppen in te drukken en dan uit het vierkant op het level einde punt te springen.
¿Qué? Wat gebeurt er dan? Ik hem het level echt tig keer gespeeld om alle bugs etc er uit te halen. Ik zal het straks nog even proberen dan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:52 schreef Agiath het volgende:
En trouwens dat ene leven van lt_dirty_harry was niet goed, bij het einde kon je niet op het eind-platform staan.
Maar dat is dus kut, want ik wil wel met mensen online kunnen spelen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:37 schreef linebear het volgende:
ik zag dat je flink goed bezig was Super, veel leveltjes gehaald...
heb dat ook wel van dat play online en dan met niemand verbinden
Niemand tijd om even te testen en zeggen wat je leuk/ niet leuk vond?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef McGilles het volgende:
Iemand zin om mijn eerste eigen gemaakte level te testen?
Naam level: Big Kahuna Burger
Mijn nick: Mimango
Graag commentaar
Je krijgt 2 items als je de level uitspeelt
Dat kan, bij die linkerplaneet dacht ik.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef Yi-Long het volgende:
Vanavond weer 1-2 leveltjes uit de single-player gespeelt. Sommigen zijn best pittig trouwens. Uiteindelijk kom je er wel doorheen natuurlijk, maar toch vervelend als je al best ver in het level bent en 4x achter elkaar doodgaat en dus opnieuw moet beginnen.
Zitten echt pareltjes van levels tussen
De level-editor vind ik nog best tricky. Kun je straks ook gewoon alle tutorials nog een keertje terugzien/opvragen ofzo? Want ik had bijvoorbeeld een hartje gemaakt, en wou het materiaal veranderen van steen naar hout ofzo, maar was vergeten hoe dat moest en kon het zo snel niet meer voor elkaar krijgen.
De linkerplaneet is toch voor online enzo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:49 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Dat kan, bij die linkerplaneet dacht ik.
Sorry. Je moet op start drukken en dan naar Videos and Voice Overs.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De linkerplaneet is toch voor online enzo?
Thanksquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:20 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Sorry. Je moet op start drukken en dan naar Videos and Voice Overs.
Ik vind het ook jammer dat er geen water in het spel zit met mooie physics. Dat had wel leuke dingen kunnen toevoegen aan de gameplay.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:23 schreef Yi-Long het volgende:
Wel jammer dat er geen weerseffecten enzo in de game zitten, dus sneeuw, wind, regen, etc. En sowieso jammer dat er geen 'liquids' in zitten. Waarschijnlijk zien we dat allemaal wel in de sequel
Volgens mij vind je die in het 3de level...quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:52 schreef Tranqualizer het volgende:
Waar kan je de ster sticker vinden? ben nu bij level 3 en kom die ster vaak tegen maar heb de sticker niet
Die met ze tweeen heb ik bijna allemaal al.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:37 schreef Kremers het volgende:
Ik heb gemerkt dat je stikkers meestal pas in latere levels tegenkomt. Je zult sommige levels dus weer opnieuw moeten doen om alle goodies te kunnen halen
Wie wil er deze middag een paar offline-missies samen doen? In sommige levels kan je alleen bij goodies komen als je met zijn tweeën bent.
Ik zag j gisteren al bezig zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:16 schreef KoosyNL het volgende:
Sneak preview naar mijn volgende level:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zag j gisteren al bezig zijnIk ben ook bezig met een nieuw level
Werken met voertuigen is soms best een uitdaging.
Klopt, dat ben ik nu ook aan het doenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:25 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Bij mijn level zit je in een bal, alleen is die bijna niett te besturen
Dus ik ben veel aan het doen met mechanismen. Leer je wel veel van
Nu nog een tank met echte rupsbandenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, dat ben ik nu ook aan het doenIk heb een onderzeeër die gelanceerd wordt, probleem is alleen dat hij of te langzaam gaat, of veel te snel
Dus daar ben ik nu mijn hersen over aan het laten kraken
Het is mij wel al gelukt om een volledig operationele tank te maken, incl. beweegbaar kanonMaar dat was niet zo heel moeilijk te maken.
Welk level is dat?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:28 schreef Major_Star het volgende:
Ik zit nu al helemaal vast...![]()
[ afbeelding ]
Iemand tips?
Ik heb je level gespeeld en ik heb het een hart gegeven omdat ik dankzij jou de "First!" trophy heb gehaald!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Niemand tijd om even te testen en zeggen wat je leuk/ niet leuk vond?
Je moet dat mannetje (terug lopen!) bestickeren met een trui en 2 schoenenquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:28 schreef Major_Star het volgende:
Ik zit nu al helemaal vast...![]()
[ afbeelding ]
Iemand tips?
Dat kan ook. Ik heb het zo gemaakt dat je iig niet vast komt te zittenquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:39 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik heb je level gespeeld en ik heb het een hart gegeven omdat ik dankzij jou de "First!" trophy heb gehaald!![]()
Was wel een leuk level trouwens, alleen begreep ik in eerste instantie niet dat je met die tank moest schieten dus ik gebruikte de loop als loopplank om over dat ding heen te springen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je moet dat mannetje (terug lopen!) bestickeren met een trui en 2 schoenen![]()
Dat heb ik geprobeerd, maar dat is wel heel lastig om te makenquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nu nog een tank met echte rupsbanden![]()
Heb nu een soort achtbaan karretje gemaakt, die kan volledig verticaal bewegen en op de kop, die is echt leuk!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar dat is wel heel lastig om te makenZou niet weten hoe eerlijk gezegd.... Wellicht een paar van die motorbolts en daar omheen rubber? Ik ga het een keer poberen
omg...quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die wat twijfels hebben bij LBP, dan moeten die nu met onderstaand review weggenomen zijn.
()
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die wat twijfels hebben bij LBP, dan moeten die nu met onderstaand review weggenomen zijn.
()
Hahahahaquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
()
Hij bedoelt 4 a 5 uur, wat totaal schandalig is want zo'n simpele en lelijke level moet je toch echt wel in een half uurtje in elkaar kunnen klappenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:10 schreef JK het volgende:
I have made this level in four, fifth hoursBedoelt ie dan in 4/5e uur of in 4 a 5 uur
Wat een Engels joh.. pffff maargoed, hij bedoelt het goed!
Gewoon proberen. In het begin bakte ik er niks van maar op gegeven moment word je er handig mee!quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:33 schreef Skeletor het volgende:
En sarcasme herkent ie ook al niet![]()
Anywayzzzzzzz ik wil ook een level maken, maar ik weet niet precies hoe en wat
Wist ik wel hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hij bedoelt 4 a 5 uur, wat totaal schandalig is want zo'n simpele en lelijke level moet je toch echt wel in een half uurtje in elkaar kunnen klappen
Die tutorials heb je binnen een half uurtje gedaan, zeker als je ze al kent!quote:Op zondag 9 november 2008 10:33 schreef Scarify het volgende:
Btw, mag ik bij 'het' lijstje?
mijn PSN network naam is: Scarify
--
Vandaag maar eens beginnen met leveltjes maken, moet ik wéér die tuts doorlopen (zelfde als beta neem ik aan?)
Je kan ook een save downloaden. Dan heb je allesquote:Op zondag 9 november 2008 11:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik wil ook wel in de lijst. PSN = NL_SToRM
Ik wil ook wel verder gaan met mijn eigen level maken, maar dingen zoals vuur en dergelijke heb ik nog niet tot mijn beschikking![]()
Wanneer krijg je die eigenlijk? Of zie ik iets over het hoofd.
zeg mango,quote:Op zondag 9 november 2008 10:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die tutorials heb je binnen een half uurtje gedaan, zeker als je ze al kent!
Inderdaad, ik zie het nu! Raar. Het slot is er nu iig vanaf! Veel plezier! Ik ga jouw level zo checken!quote:Op zondag 9 november 2008 11:33 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zeg mango,
waarom kan ik je level niet spelen? d'r zit een slot op!
trouwens kan iemand mij nog ff toevoegen aan OP?
naam: ericjuh
gemaakte level: woodtastic
Kopen? Heb 1 code overquote:
zal vanavond ff je level checken! Ik zag in eerder topic een lijst met maps gemaakt door fokkers. Eigenlijk handig om zoiets bij te houdenquote:Op zondag 9 november 2008 12:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het nu! Raar. Het slot is er nu iig vanaf! Veel plezier! Ik ga jouw level zo checken!
En in het begin heeft zo'n map dus 100x played staan. Iemand denkt aan de hand daarvan dat het een goede level is en gaat hem dus spelen. Net als dat jij het dacht en hem dus ook gaat spelen, waardoor hij nog hoger komt te staan!quote:Op zondag 9 november 2008 16:02 schreef Mindstate het volgende:
Ik denk dat die vroeg uit kwamen, toen kwamen ze dus op pagina 1. kom je op pagina 1 dan speel je een level sneller dan wann. die op pagina 15 komt
bouten? die staan toch standaard in je toolsbag? Ik vraag me alleen altijd wel af hoe je wolken etc maakt.quote:Ik heb net een GENIAAL idee gekregen voor een level, zit nu op werk dus alles even op papier uitwerken
[/quote
haha, wat het spel al niet met je kan doen
[quote]
Ze worden in de levels gebruikt om delen tegen de achtergrond aan te monteren
is dat niet gewoon een gemaakt profieletje via de editor? Je maakt een klein vierkantje van ijzer en eenzelfde maar dan plat, die plak je aan elkaar en je hengst er 2 bouten doorheen. Klaarquote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef Kremers het volgende:
Nee, het is geen bout. Het is een ijzeren plaatje dat twee schroefgaten bevat. De ene monteer je aan de achtergrond, de ander onderaan een object dat je monteert tegen de achtergrond aan. Je plaatst ze onder datgene dat je tegen de achtergrond aan plaatst.
Moeilijk om in woorden uit te leggen, en ik heb ook geen plaatje bij de hand
Belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2008 17:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Sony gooit zijn eigen ruiten weer in: http://kotaku.com/5081159(...)ted-out-of-existence
Mijn Fear and Loathing level is dus ook gewoon gedelete
Te gek voor woorden. Waarom zou je dagen met hart en ziel aan een level werken, wanneer ze zonder pardon in de vuilnis gegooid worden!?quote:One user posted a strategy for keeping a copy of a level offline and republishing it in case it gets deleted. But Robbie says there are instances of unpublished levels getting "moderated" too.
Ja maar ook daar krijg ik een 'failed to load level' bericht.quote:Op zondag 9 november 2008 18:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad.![]()
Staat de game nog wel gewoon op je eigen PS3's HDD? Want Otaku meldt dat zelfs die gemoddereerd worden
[..]
Te gek voor woorden. Waarom zou je dagen met hart en ziel aan een level werken, wanneer ze zonder pardon in de vuilnis gegooid worden!?
jou lego tank pwnedquote:Op zondag 9 november 2008 19:15 schreef McGilles het volgende:
Mijn hele idee staat op papier, nu een uurtje of 10 eraan werken met een paar honderd switches ed. en dan zal de level klaar zijnTot nu toe nog geen level met die ideeen gezien, dus ben benieuwd
Dankje! Ik ga nu echt een leuke level maken, zelf met een 'timer' erin die bijhoudt hoe lang je de level aan het spelen bent en dit gekoppelt aan een soort van switch!quote:
ik zal vanavond ff paar fokkers toevoegen, want niemand wil mij toevoegenquote:Op zondag 9 november 2008 18:18 schreef Gstyles het volgende:
zojuist met storm_NL en andere fok!ers geLBPt was top!
SuperFruitig en Lotje_PlusOne hieroquote:Op zondag 9 november 2008 20:33 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik zal vanavond ff paar fokkers toevoegen, want niemand wil mij toevoegen
alle levels 100% halen zou ik met minimaal z'n tweeën doen, aangezien alles wat de anderen pakken jij ook krijgtquote:Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Webby het volgende:
Zo nog 3 levels zonder dood te gaan. Nu nog elk level 100%. Ook lekker aan het knutselen geweest vandaag. Nog een paar verloren uurtjes en ik heb een leveltje af
het eerste komt bekend voor, het laatste komt idd over als wartaalquote:Op maandag 10 november 2008 08:04 schreef janrad het volgende:
Ik heb gisteren het level gespeeld waarbij je in het begin het beeld van de koning vernield. Aan het eind van het level moet je iets doen met de buffel van de koning maar ik heb echt geen idee wat . Zegt dit jullie iets of klinkt het als wartaal ?
Hahahaquote:Op maandag 10 november 2008 01:04 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
SF en teammates bombarderen
Volgens mij is dat er al want je kan kiezen voor recente levels, staat naast de search knop.quote:Op zondag 9 november 2008 17:24 schreef Kremers het volgende:
En over de leve indeling: Wellicht zou het handig zijn als MM een aparte sectie zou maken, met alleen levels die in de afgelopen 12uur gepubliceerd zijn. Zodat nieuwe, goede, levels de juiste aandacht krijgen die ze verdienen. Nu worden zij onder gesneeuwd door al het bestaande.
De recente levels in het menu zijn de levels die jij recent nog hebt gespeeldquote:Op maandag 10 november 2008 09:37 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er al want je kan kiezen voor recente levels, staat naast de search knop.
Ik mis inderdaad nog wel wat extra search opties zoals most played of most harted.
In 1 van de vroegere screenshots waren die planeten ook nog niet aanwezig en had je gewoon een lijst met namen van levels die gemaakt waren. Hoewel die planeten wel een leuke gimmick zijn zou een lijst voor mij ook een goede toevoeging zijn omdat dat volgens mij wel overzichtelijker is.
Maar goed, wie weet pakken ze het nog een keer op in een toekomstige patch.
wat schuift het?quote:Op maandag 10 november 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
Ben alleen nog steeds op zoek naar een Kratos / Nariko code voor LBP
Mijn eeuwige dank? Biertje? You tell mequote:
Je kan geen zwevende dingen maken. Je kan wel de impressie geven dat het zweeft door een klein vierkantje DarkMater erin te zettenquote:Op maandag 10 november 2008 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen voeg Derium toe als je me nog niet had
Bezig met een leveltje maar moet het nog een beetje onder de knie zien te krijgen, wilde namelijk een zwevend object maar kan het niet vastzetten. Fruitje ik had nog jouw lvl geprobeerd te spelen maar het ging niet echt. Straks nog eens proberen.
Was leuk ja. Was wel een moeilijk levelquote:Op zondag 9 november 2008 18:18 schreef Gstyles het volgende:
zojuist met storm_NL en andere fok!ers geLBPt was top!
Ik heb een paar foutjes gemaakt in dat trophyhoer level, maar die ga ik ook niet meer fixxen, binnekort alles trashen en eens wat fatsoenlijks makenquote:Op maandag 10 november 2008 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond ben ik ook weer van de partij![]()
Je kan me altijd toevoegen, ik doe wel mee
Oke even verduidelijken, Je komt bij de koning leeuw en die zegt dat hij het niet erg vindt dat je zijn beeld hebt vernield als je gaat kijken wat er met zijn buffels aan de hand is. Is dit minder wartaalquote:Op maandag 10 november 2008 08:38 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
het eerste komt bekend voor, het laatste komt idd over als wartaal
Gewoon naar rechts lopen ?quote:Op maandag 10 november 2008 11:57 schreef janrad het volgende:
[..]
Oke even verduidelijken, Je komt bij de koning leeuw en die zegt dat hij het niet erg vindt dat je zijn beeld hebt vernield als je gaat kijken wat er met zijn buffels aan de hand is. Is dit minder wartaal
Aan het eind van het randje moet je op een buffel springen en dan aan dat ding gaan hangen waar je net bij komt als je op de buffel staatquote:Op maandag 10 november 2008 12:14 schreef janrad het volgende:
Tussen de buffels door of over het randje? dat randje houdt op een gegeven moment op.
Fruit, help me out in je SackLove level. Ik kom het bergje na het hartje niet op.quote:Op maandag 10 november 2008 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb die spotlights nog niet gezien in de edit mode? Moet je die vergaren in de singleplayer zeker?
Classic level design fail door yours trulyquote:Op maandag 10 november 2008 14:23 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Fruit, help me out in je SackLove level. Ik kom het bergje na het hartje niet op.
Was bij de beta ook al, en ik neem aan nu nog steedsquote:Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DretoX het volgende:
Heeft LBP eigenlijk nu wel voicechat? Haal 'm vanavond.
ok, nog een paar extra tips danquote:Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Classic level design fail door yours truly
Je moet dat paarse hartje tussen die twee paarsen driehoekjes slepen
Ik zal daar vanavond even een dikke pijl bijmaken of een mannetje ofzo.
Sorry LBP community
Ja volgens mij welquote:Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DretoX het volgende:
Heeft LBP eigenlijk nu wel voicechat? Haal 'm vanavond.
Vandaar, ik kwam daar ook al niet uitquote:Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Classic level design fail door yours truly
Je moet dat paarse hartje tussen die twee paarsen driehoekjes slepen
Ik zal daar vanavond even een dikke pijl bijmaken of een mannetje ofzo.
Sorry LBP community
I know i knowquote:Op maandag 10 november 2008 14:33 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ok, nog een paar extra tips dan
je merkt niet dat er iets gebeurt als je het hartje bij de paarse dingen hebt gedaan en daarnaast kwam ik vast te zitten tussen de rotsblokken en op de boom na het groen kun je staan zonder dat je de boom raakt
quote:Op maandag 10 november 2008 15:03 schreef Webby het volgende:
Slap excuus
Alleen het playtesten kost al meer dan een half uur. Bij elk elementje wat ik plaats test ik de werking, of je er makkelijk op kan springen, of het moeilijk / makkelijk genoeg is, etc.
Je hebt zegmaar 3 levels per wat ik noem polariod. Per polaroid gelden de stickers. Het kan best zijn dat in Polaroid.3 de sticker te vinden is voor Polaroid.1quote:Op maandag 10 november 2008 15:10 schreef Mrakz0r het volgende:
LoL zojuist achter gekomen dat je stickers moet plakken om treasures te krijgen in de levels. Eerst uitspelen en dan vrolijk alles opnieuw doen en 100%'s halen.
En sommige levels kan je toch alleen 100% met twee spelers halen?quote:Op maandag 10 november 2008 15:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Je hebt zegmaar 3 levels per wat ik noem polariod. Per polaroid gelden de stickers. Het kan best zijn dat in Polaroid.3 de sticker te vinden is voor Polaroid.1
Ik Speel daarom eerst alle 3 de levels zonder dood te gaan en ga daarna voor 100%. Dat lukt je de eerste run toch meestal niet.
Jup.quote:Op maandag 10 november 2008 15:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En sommige levels kan je toch alleen 100% met twee spelers halen?
Damnquote:
Maakt geen drol uit. Zoek vrienden online en ga lekker levels splen en zoek alles samen. Speel met offline vrienden, speel in je eentje. Speel met 2 controllers. Een level is een level.quote:Op maandag 10 november 2008 15:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DamnMaar moet je dan een level offline spelen of mag je dat ook samen (online) met iemand anders doen?
kan ook online iddquote:Op maandag 10 november 2008 15:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DamnMaar moet je dan een level offline spelen of mag je dat ook samen (online) met iemand anders doen?
Jupquote:Op maandag 10 november 2008 15:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En sommige levels kan je toch alleen 100% met twee twee of drie of vier spelers halen?
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jup
En ja dat mag ook online
Wat ik me dan weer afvraag is het volgende:
Als ik een account heb, en mn vriendin een (beide op dezelfde PS3) en we gaan onder mijn account spelen, zijn logt in met haar account (dus niet als GUEST) binnen LBP. Stel we halen daar 100% op een level, krijgt zij dan ook die 100% op haar account?
Snappen we het nog?
En werkt dat ook zo met TROPHIES ZOMG
Ik denk dat zij alleen de items krijgt die er in die ronde gehaald zijn of welke ze al had. En dus niet wat jij al had. De bolletjes komen ook altijd terugquote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jup
En ja dat mag ook online
Als ik een account heb, en mn vriendin een (beide op dezelfde PS3) en we gaan onder mijn account spelen, zijn logt in met haar account (dus niet als GUEST) binnen LBP. Stel we halen daar 100% op een level, krijgt zij dan ook die 100% op haar account?
Snappen we het nog?
ik heb ook trophies gehaald waarbij ik te laat was om mee te doen dus alleen heb kunnen toekijken en toch trophies gehaaldquote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jup
En ja dat mag ook online
Snappen we het nog?
Ze zal idd niet de items krijgen die ik al had. Ik denk trouwens wel dat ze die items gewoon krijgt, maar ik vraag me af of dit ook geregistreerd wordt binnen haar account. Een voordeel is bijvoorbeeld dat als ik stickers heb die zij nog niet heeft (Darsiee had er 2 gisteren bijvoorbeeld) kan ik toch spul unlocken binnen dat level, en zij kan dan weer 100% halen.quote:Op maandag 10 november 2008 15:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik denk dat zij alleen de items krijgt die er in die ronde gehaald zijn of welke ze al had. En dus niet wat jij al had. De bolletjes komen ook altijd terug
Geen idee
Ah wickedquote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef WasQ het volgende:
Je krijgt wat je speelt. Als de tweede speler meedoet, krijgt hij alles wat hij op tijdens het spelen verdient, ook op zijn eigen account. Zo had ik dus eerst als player 2 meegedaan, en toen ik zelf inlogde, had ik de eerste levels niet gespeeld, maar in Afrika al wel heel wat unlocked, omdat ik daar al aan mee had gedaan. Verwarrend, maar wel een goed systeem!
Duidelijkquote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef WasQ het volgende:
Je krijgt wat je speelt. Als de tweede speler meedoet, krijgt hij alles wat hij op tijdens het spelen verdient, ook op zijn eigen account. Zo had ik dus eerst als player 2 meegedaan, en toen ik zelf inlogde, had ik de eerste levels niet gespeeld, maar in Afrika al wel heel wat unlocked, omdat ik daar al aan mee had gedaan. Verwarrend, maar wel een goed systeem!
Zo doe ik dat nu dus ook, met het level waar ik nu mee bezi ben. Gevolg: Ik ben ruim 2 dagen verder (natuurlijk niet full-time bezig) en ben ik denk ik op de helft van wat ik wil bereiken zonder ook nog maar één vijand gecreëerd te hebbenquote:Op maandag 10 november 2008 15:03 schreef Webby het volgende:
Slap excuus
Alleen het playtesten kost al meer dan een half uur. Bij elk elementje wat ik plaats test ik de werking, of je er makkelijk op kan springen, of het moeilijk / makkelijk genoeg is, etc.
Dan krijg jij die trophy, daarna andersom doen voor haar trophy. Items krijgt bij offline multiplay de andere account wel, trophies gelden alleen voor het huidige account.quote:Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat ik me ook afvraag is dit: Stel ik log in op mijn account, start LBP op, en ga een level bouwen, dan logt zij in op haar account binnen mijn LBP en we saven een level samen. Krijgen we dan allebei die trophy?
Als je alleen speelt, zoomt hij gewoon veel meer in en is het vast duidelijk op je tv. Met zijn tweeen zorgt hij tot op zekere hoogte dat allebei de spelers in het scherm zijn, wat normaal gesproken een wat verder uitgezoomde view geeft. Ben bang dat het vergelijkbaar is met spelen met zijn vieren...quote:Op maandag 10 november 2008 15:36 schreef Nicasius het volgende:
Donderdag eens naar eindhoven rijden om hem bij de media markt te halen ,
Gister had de vriend van mijn zus hem meegenomen om te laten zien..
met zijn vieren op een breedbeeld tv is niet om te doen, daarvoor heb je echt een FULL HD/HD READY voor nodig.
Hopen dat het als je het met zijn 2 of alleen speelt beter is, en anders word het sparen voor een andere tv
Weakquote:Op maandag 10 november 2008 15:39 schreef Webby het volgende:
[..]
Dan krijg jij die trophy, daarna andersom doen voor haar trophy. Items krijgt bij offline multiplay de andere account wel, trophies gelden alleen voor het huidige account.
quote:Op maandag 10 november 2008 15:53 schreef KoosyNL het volgende:
Waarom helpt iedereen die trophy hoer eigenlijk? Dan kan die straks nog meer opscheppen over zijn e-penis![]()
![]()
![]()
Nu serieus, ik zou willen dat MM al die klote trophy levels eraf kickd. Wat een rotzooi zeg. Ow, en dit is allemaal de schuld van mensen zoals fruitig![]()
Die zijn crap inderdaad. Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik er eentje gespeeld hebquote:Op maandag 10 november 2008 15:53 schreef KoosyNL het volgende:
Waarom helpt iedereen die trophy hoer eigenlijk? Dan kan die straks nog meer opscheppen over zijn e-penis![]()
![]()
![]()
Nu serieus, ik zou willen dat MM al die klote trophy levels eraf kickd. Wat een rotzooi zeg. Ow, en dit is allemaal de schuld van mensen zoals fruitig![]()
Fooooook ik heb zo'n code, gister op Ebay gezet.quote:Op maandag 10 november 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
Ben alleen nog steeds op zoek naar een Kratos / Nariko code voor LBP
Oei, misschien mijne toch ook maar erop zetten, of zal hij meer waard worden als je langer wacht?quote:Op maandag 10 november 2008 16:42 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Fooooook ik heb zo'n code, gister op Ebay gezet.
Staat hij nu al op fucking 20 dollar
http://cgi.ebay.com/RARE-LittleBigPlanet-Nariko-Sackgirl-Code_W0QQitemZ330285317706QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item330285317706&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Dat zijn natuurlijk niet dezelfde mensenquote:Op maandag 10 november 2008 16:51 schreef Webby het volgende:
Mooi huh, hoe mensen een t-shirtje van 5 euro te duur vinden en zonder blikken of blozen 20 euro neerleggen voor een kratos sikje
Gisteren ook al ja, was een rechte weg waar je een bruid over het level moest slepen, leek geen eind aan te komen met alleen maar een muziekje op de achtergrond. WTFquote:Op maandag 10 november 2008 16:40 schreef Mindstate het volgende:
Ik word gek van die zogenaamde 'muzikale' levels, waarbij je helemaal geen ruk doet maar alleen luistert naar een liedje dat gemaakt is in de game. Heel leuk hoor, de eerste keer, maar als ik muziek wil luisteren zet ik de radio wel aan..
Waarom staat er in je beschrijving Nariko met daarachter tussen haakjes Uncharted?quote:Op maandag 10 november 2008 16:42 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Fooooook ik heb zo'n code, gister op Ebay gezet.
Staat hij nu al op fucking 20 dollar
http://cgi.ebay.com/RARE-LittleBigPlanet-Nariko-Sackgirl-Code_W0QQitemZ330285317706QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item330285317706&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Oeps foutje, bedoel natuurlijk heavenly. Naja boeiequote:Op maandag 10 november 2008 18:40 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Waarom staat er in je beschrijving Nariko met daarachter tussen haakjes Uncharted?
Ik vermoed veel goede mond-op-mond reclame...quote:Op maandag 10 november 2008 18:45 schreef Fallen het volgende:
Vandaag ook eindelijk LBP gehaald....
Was al uitverkocht op een paar plaatsen (Intertoys zij-straat Kalverstraat, kleine FRS Kalverstraat, Van Leest in de Kalvertoren...)
Had zelf de laatste bij de Bart Smit in de Kalverstraat.... valt dus niet tegen volgens mij....
ja idd.. was die selfcreated?quote:Op maandag 10 november 2008 11:43 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Was leuk ja. Was wel een moeilijk level
Ikkequote:Op maandag 10 november 2008 20:41 schreef Mindstate het volgende:
Hier een fokker die zin heeft om in de verhaalmodus wat spulletjes te halen en gewoon te doorspelen? (heb headset) MindstateNL
Probeer mijn nieuwe level eens uit,quote:Op maandag 10 november 2008 21:55 schreef Patje1987 het volgende:
Over half uurtje ben ik aanwezig![]()
Wie doet er mee
Je hebt de level editor vast nog niet geprobeerd?quote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef Frasier het volgende:
Ben 'm toch maar een aantal dagen gaan spelen maar snap nog steeds niet wat er nou oh-zo-geweldig aan deze game is. Niet slecht of zo, maar hoger dan een 8 zou ik 'm zeker niet geven
.
Gelukkig is er ook nog Bioshock![]()
Jawel, maar ik ben te lui om zelf levels te makenquote:Op maandag 10 november 2008 22:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je hebt de level editor vast nog niet geprobeerd?
nou, via een headset misschien?quote:Op maandag 10 november 2008 22:33 schreef Kremers het volgende:
Hoe the fuck praat je in LBPKan het echt nergens vinden
No shitquote:Op maandag 10 november 2008 22:55 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nou, via een headset misschien?
Hij staat altijd open.quote:Op maandag 10 november 2008 23:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
No shitMaar hoe zet je hem open? Of staat hij altijd open?
Maar we hebben wel een stoere fotoquote:Op maandag 10 november 2008 23:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hij staat altijd open.
Btw voor mensen die mn vriendin nog willen toevoegen (en ja het is ECHT mijn vriendin en NEE ik lijd niet aan multiple person syndrome) PSN: Lotje_PlusOne
Verder had ik vandaag 2x dat na de einde van een level ik de melding "unable to create game' kreeg en ik vast zat bij het scoreboard.
Vandaar Derium
quote:Op maandag 10 november 2008 23:38 schreef DretoX het volgende:
Ik heb telkens als ik met een vriend speel en online een level uitspeel dat hij bij het scoreboard gewoon niks meer doet. We kunnen dus niet eruit via start en de enigste optie is herstarten, iemand een oplossing?
Deel vier is anders ook echt uitermate ruig!quote:
Vandaar dat hij er af en toe uitvielquote:
Enige wat je kan doen is terug-spoelen. Wat ik vaak doe is dat ik eerst alles maak terwijl alles in pauze staat, da op play druk, het uitprobeer of alles werkt, en dan terug spoelen. Het van pauze naar play gaan is namelijk ook een bewerking en dus spoelt hij terug naar de situatie voordat je op play drukt en dus is alles nog in orde.quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:45 schreef Agiath het volgende:
De editor is soms maar irritant
Als ik bijvoorbeeld een perminent swich maak, en deze gaat perongeluk af. Hoe kan ik dan undon doen zonder dat mijn laatste bewerking ook gewist is?
En waarom kunnen magnetic switches niet aan een pivot??!?!
Wat is hier nou speciaal aan?quote:
Je kan een bepaalde outfit gewoon opslaan, en als je dan bebloemdt bent kan je die gewoon laden. Scheelt een hoop tijdquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens fruitig teringleijer
Ik en mijn broertje waren helemaal volgeplakt met bloemetjes
Duurde best lang voordat ze allemaal eraf waren
je kunt er ook voor kiezen om je kostuum te wassenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
Leuk level, best lastig af en toe maar kan ook zijn omdat ik pas voor de 2e dag speel. Af en toe zat ik even kort vast, maar vaak wel snel opgelost. Ziet er ook steeds leuker uit naarmate je verderkomt. Tof level, 3 sterren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef McGilles het volgende:
Graag commentaar
commentaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef McGilles het volgende:
Graag commentaar
Woah, dit is ook mogelijk?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
Maar het was wel lachenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kan idd je costuum 'wassen' of (als je er zelf iets opgeplakt hebt wat je leuk vindt ) saven met die opgeplakte zooi erbij![]()
![]()
Ik kan vanavond eventueel wel even meedoenquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:41 schreef Kremers het volgende:
Het loont om de levels uit te spelen zonder dood te gaanNiet alleen krijg je dan uiteindelijk een gouden trophie, maar ook extra kostuums
Ik heb gisteren de drie levels van Frida uitgespeeld zonder een leven te verliezen en heb nu een kostuum van een romeinse soldaat
Iemand die vandaag met 2/4 personen wat levels wil spelen om extra goodies te halen? Ik wil 100% damnit
Mijn hele hoofd zat vol met autospoilers!quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
bij het grote rad?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:17 schreef KoosyNL het volgende:
Het één-na laatste level in de bunker is echt asociaal moeilijkOp een gegeven moment komt ik gewoon niet verder omdat ik steeds dood ga
Oké, ik al even kijken of je al op mijn lijst voorkomtquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond eventueel wel even meedoen
Super! Bookmarkedquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:48 schreef R_B het volgende:
Handig video linkje:
http://nl.youtube.com/profile?user=YYZFAQs&view=videos
Voor als je nog items zoekt.
Uhm ik weet niet of het zo heet maar zo'n staaf die iets van zich afduwt en naar zich toe trekt, de laatste in het rijtje.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:04 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Enige wat je kan doen is terug-spoelen. Wat ik vaak doe is dat ik eerst alles maak terwijl alles in pauze staat, da op play druk, het uitprobeer of alles werkt, en dan terug spoelen. Het van pauze naar play gaan is namelijk ook een bewerking en dus spoelt hij terug naar de situatie voordat je op play drukt en dus is alles nog in orde.
En wat is een pivot
Je kan bij recent kijken welke levels je hebt gespeeld de laatste tijdquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef Remake het volgende:
heeft iemand al dope levels gemaakt?
En weet iemand dat ene level waar iemand een soort egyptische sfeer had gemaakt en dat een groen worm ding de hele tijd in dat level voorkwam?
Derium deed mee misschien weet hij het
Die heb ik uitgespeeld gisteren voor jullie, stelletje noobsquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef Remake het volgende:
En weet iemand dat ene level waar iemand een soort egyptische sfeer had gemaakt en dat een groen worm ding de hele tijd in dat level voorkwam?
Levels van KoosyNL even checkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef Remake het volgende:
aah, de pistonsquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet of het zo heet maar zo'n staaf die iets van zich afduwt en naar zich toe trekt, de laatste in het rijtje.
Het lukte mij gister niet om aan zo'n ding een magnetic switch te zetten. Nu moest ik die magnetic switch weer naar een andere switch zetten en het zo doen, ontzettend omslachtig...
Maargoed het zal wel aan mij liggen
jep, dat zijn tot nu de enigequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef Remake het volgende:
Heb je al nieuwe?
Camping en gevangenis toch?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:07 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
aah, de pistonsToch raar dat het je niet lukt, want ik doe niet anders
Ik connect bijna de hele tijd mijn magnetic switches aan mijn pistons. Waar je wel op moet letten is de instelling van de switch. On/Off en Directional werken, maar bijvoorbeeld de de one-shot niet.
Ik gebruik die functie eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat doet die one shot eigenlijk?
Wat wil je doen? Misschien dat we kunnen helpenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hij stond op one-shot. maar dat kan dus niet...
Dan moet ik iets anders bedenken.
Die one shot kan je gebruiken om iets op te blazen volgens mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef SuperFruitig het volgende:
ja, alleen offlinequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:05 schreef Remake het volgende:
kun je trouwens met meerdere personen in de level editor aan de slag?
Een piston maken die iedere keer een beetje uitschuift bij elke knop en op het maximale een sensor+ontvanger hangen die de explosie triggerenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:17 schreef Misanthropist het volgende:
iemand trouwens enig idee hoe ik iets laat ontploffen als ik drie knoppen tegelijk indruk? dus alleen tegelijk, niet als ik de knoppen één voor één indruk zeg maar
Hoe zeg je dat het blok een stukje verschuift per knop (dus 1/3 bij 1 knop indrukken, 2/3 bij 2 knoppen etc)quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een piston maken die iedere keer een beetje uitschuift bij elke knop en op het maximale een sensor+ontvanger hangen die de explosie triggeren
Dat je knop maar 1 keer iets aan of uit zet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Het was een idee op basis van wat ik gezien heb in de levels van MM, ik zal vanavond het zelf even proberen, maar volgens mij moet het wel zo te doen zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoe zeg je dat het blok een stukje verschuift per knop (dus 1/3 bij 1 knop indrukken, 2/3 bij 2 knoppen etc)
Ik dacht ook dat je een balk moest verschuiven maar wist niet hoe je um maar 1/3 kon verschuiven, dus ik zat te kutten met 3 balkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het was een idee op basis van wat ik gezien heb in de levels van MM, ik zal vanavond het zelf even proberen, maar volgens mij moet het wel zo te doen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |