abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63026435

Platform: Playstation 3
Uitgever: Sony Computer Entertainment Inc.
Ontwikkelaar: Media Molecule
Genre: Platforming
Release: 7 november 2008

Screenshots:

Info
# In de grappige platformgame LittleBigPlanet is het de bedoeling om met zijn vieren de obstakels te overwinnen die op het parcours liggen. De game moedigt de spelers aan om elkaar te helpen. Alle objecten in de omgeving kunnen gebruikt worden en zijn vast te grijpen, zelfs elkaar.
# Het is mogelijk om eigen karakters, objecten en levels te ontwerpen en deze online te delen met anderen. De innovatieve gameplay en downloadbare levels moeten ervoor zorgen dat de spelers steeds nieuwe manieren ontdekken om hun poppetjes te helpen.
# Creëer je eigen content, pas je karakter aan en bouw je eigen locaties. Je hebt als speler de macht alles te herschikken in het ongelovelijke tastbare landschap van LittleBigPlanet. Deel vervolgens je content met vrienden of nodig de hele wereld uit om jouw zelfgemaakte locaties te bezoeken.

Gifjes:

FOK!kers die LBP (gaan) spelen

iKremers | lt_Dirty_Harry
Cyberia18 | CyberiaNL
KoosyNL | KoosyNL
Morm | Morm_NL
Superfruitig | SuperFruitig
Wessiej | Wessiej
Misanthropist | vecht
AGiath | FrenkyV
robbolo | RobbelBobbel
wijzenisonbeleefd | zweriusu
RaymanNL | Bernii
Tinuzzz_Talpa | Tinuzzz
Skeletor | Mirvan
Athlon_2o0o | Antiqua
jere-me | jere-me
DutchNelson - TheDutchNelson
Webby | Webby_
delano.888 | Dx11
Reggie200 | mishmash2000
Schimpie | hartenzeven
Dragorius | tubatim
linebear | ECKroos
Paxlie | Paxlie
R_B | Ro_Bu
Fallen | Seraphus-Y
Mindstate | MindstateNL
Kingside | Kingside91
Blackninjadude | Darsiie
Rakotto | rakotto
Gstyles | GDV
zedonite | Zedonite
Theoden | Evenstar1907
Poit | Poit
--

Game on!

[ Bericht 48% gewijzigd door Moozzie op 07-11-2008 13:25:51 ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:55:23 #2
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_63026529
Dan mag je mijn username in de lijst zetten van mensen die het gaan spelen. Rakotto - rakotto
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_63026589
GODVERDOMME IK VOEL ME GENAAAAID huilie huile! ik had m besteld maar dan blijkt me bank traag te doen dus krijg ik hem waarschijnlijk pas morgen binnen
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_63026675
LBP

Waarom staat deze trouwens niet in de Playstation tab?
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_63026747
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef rakotto het volgende:
Dan mag je mijn username in de lijst zetten van mensen die het gaan spelen. Rakotto - rakotto
Done
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:00 schreef KoosyNL het volgende:
LBP

Waarom staat deze trouwens niet in de Playstation tab?
Die dropdown heb ik gemist en kan het niet meer aanpassen. Moet een modje doen
pi_63026940
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:27 schreef R_B het volgende:
Je moet volgens mij ook ingelogd zijn met je us account om die customes te kunnen gebruiken in je game of niet?

Ik bedoel dus> us account > us game > us customes

Elke andere combinatie
eu account > us game > us custome

Gaat dus niet werken denk ik.
Jawel, dat werkt wel. Heb een US game, de costumes gedownload met m'n US account en kan er vervolgens met m'n EU account gebruik van maken.

------------

Speel ook online LBP, PSN ID: Zedonite

[ Bericht 5% gewijzigd door zedonite op 07-11-2008 12:16:11 (Toevoeging) ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:13:36 #8
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_63026971
zet mij er ook maar bij: GDV ( PSN naam)
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_63027128
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:23:22 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63027215
TVP.

Ik vind trouwens die soort van trampolines erg moeilijk om goed mee te kunnen springen. Erg frustrerend soms.

Gisteren wel alvast en beetje gestoeid met de level-editor en de tutorials, en voornamelijk alleen een beetje lopen kloten, dus een 'rad' maken en daarmee rennen enzo...

Ik wil eerst de single-player uitgespeeld hebben, voor ik echt levels wil gaan ontwerpen.

Wel jammer dat er geen weerseffecten enzo in de game zitten, dus sneeuw, wind, regen, etc. En sowieso jammer dat er geen 'liquids' in zitten. Waarschijnlijk zien we dat allemaal wel in de sequel
pi_63027336
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:23 schreef Yi-Long het volgende:

Ik vind trouwens die soort van trampolines erg moeilijk om goed mee te kunnen springen. Erg frustrerend soms.
Gewoon springen wanneer die weer naar boven komt.
pi_63027405
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:27 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Gewoon springen wanneer die weer naar boven komt.
Nee, probleem is dat je net een fractie later dan dat moet zijn. En dat is tegenstrijdig met wat in de algemeen gamende wereld is. Dus compleet wennen. Als je er aan gewend bent kan je verder het plavond raken met springen, maar het is even oefenen.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:32:11 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63027440
Ik oefende me gisteren het leplazerus, maar resultaat was erg wisselvallig. Op een gegeven moment zat ik maar gewoon te buttonmashen, en dat werkte redelijk
Ik zal wel gewoon slecht zijn
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:39:31 #14
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_63027636
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef zedonite het volgende:

[..]

Jawel, dat werkt wel. Heb een US game, de costumes gedownload met m'n US account en kan er vervolgens met m'n EU account gebruik van maken.

------------

ok das wel mooi..
Raar dat dit dan niet werkt:
eu account > us version > eu download
(want hij gaf wel aan dat ie dat costume aan het installeren was.)
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:40:57 #15
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_63027672
TVEEEEUP
pi_63027847
GOTY & GOTU
pi_63028077
Mij mag je ook in lijstje zetten als Evenstar1907

Echt geweldig spel dit, zelfs mijn vriendin is er verslaafd aan ... nu al
pi_63028220
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:32 schreef Yi-Long het volgende:
Ik oefende me gisteren het leplazerus, maar resultaat was erg wisselvallig. Op een gegeven moment zat ik maar gewoon te buttonmashen, en dat werkte redelijk
Ik zal wel gewoon slecht zijn
Ik was gisteren samen met mn vriendin aan het spelen. Ik vond het ook erg moeilijk terwijl zij het achter elkaar deed... Zal er misschien mee te maken hebben dat ze zelf helemaal meebeweegt met het springen
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:03:44 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63028280
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:01 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Ik was gisteren samen met mn vriendin aan het spelen. Ik vond het ook erg moeilijk terwijl zij het achter elkaar deed... Zal er misschien mee te maken hebben dat ze zelf helemaal meebeweegt met het springen
Hoe was het met de boob-physics gesteld!?

Ach... we gaan het vanmiddag gewoon weer een keertje proberen.
Ik heb Ninja Gaiden Black uitgespeeld, dus dit zou ook te doen moeten zijn
pi_63028589
Zo verslaafd hiero, echt zwaar kut dat ik net verhuisd ben en op me PS3 nog een hele tijd geen internet heb
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_63028640
Vanmorgen voor het eerst sinds de BETA online gespeeld Liep gelukkig al beter dan de BETA. En het beoordelen van levels loopt ook wat lekkerder Alleen vind ik wel dat er nog veel meuk levels online staan zeg
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_63028707
De updates kan ik altijd binnenhalen maar uitgerekend bij dit spel krijg ik een error melding om de haverklap. Om schijtziek van te worden.

Tyfus Sony met hun wekelijkse updates.
pi_63028813
Ook hier in het bezit:

Poit / Poit.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_63029106
Damn gister vet lang gedaan over dat stukje met die bommen. Die moet je dan in zo'n karretje schuiven welke je over een gat (alleen rails) moet duwen. Dan haal je een hendel over en druk je dat karretje op een lopende band (achtbaan effect als die omhoog gaat). Daarna kun je de boel laten ontploffen. Snapt iemand welk level ik bedoel?? Ik ben wel lekker duidelijk dacht ik zo.

Anyway, soms echt frustrerend wanneer er constant 1 niet goed meewerkt. Maar wel lachen haha. Ik deed 't op gegeven moment bijna in me broek!

Oh en mijn nickname is dezelfde als hier op 't forum: Mrakz0r (met een nul dus).
pi_63029208
Ik wa gisteren mijn level aan het doorlopen, om te kijken of alles werkte, krijg ik ineens een trophie voor "great heights" Ik had een ballon ergens geplaatst maar die ging nog nergens heen

Zo wordt het wel erg makkelijk om alle trophies te halen

En ik heb eindelijk "mijn" kostuum, die uitrusting die lijkt op het Sovjet Leger uitrusting uit W.O. II
pi_63029251
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Mrakz0r het volgende:
Damn gister vet lang gedaan over dat stukje met die bommen. Die moet je dan in zo'n karretje schuiven welke je over een gat (alleen rails) moet duwen. Dan haal je een hendel over en druk je dat karretje op een lopende band (achtbaan effect als die omhoog gaat). Daarna kun je de boel laten ontploffen. Snapt iemand welk level ik bedoel?? Ik ben wel lekker duidelijk dacht ik zo.

Anyway, soms echt frustrerend wanneer er constant 1 niet goed meewerkt. Maar wel lachen haha. Ik deed 't op gegeven moment bijna in me broek!

Oh en mijn nickname is dezelfde als hier op 't forum: Mrakz0r (met een nul dus).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_63029288
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:38 schreef Kremers het volgende:
Ik wa gisteren mijn level aan het doorlopen, om te kijken of alles werkte, krijg ik ineens een trophie voor "great heights" Ik had een ballon ergens geplaatst maar die ging nog nergens heen

Zo wordt het wel erg makkelijk om alle trophies te halen

En ik heb eindelijk "mijn" kostuum, die uitrusting die lijkt op het Sovjet Leger uitrusting uit W.O. II
Het is ook de bedoeling dat dat gedaan wordt. In de hele gameplay van de single player levels krijg je die namelijk niet, net zoals de ga heel hard trophy. Ik had eerst de game uitgespeeld voordat ik levels ging bouwen. De servers waren nog offline.
pi_63029421
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Mrakz0r het volgende:

Zo herkenbaar. Gisteren de hele tijd met mn vriendin gedaan Elke keer sprong ze weer op zo'n bom en konden het weer opnieuw proberen Echt een hele leuke puzzel
pi_63029620
Of wanneer dat karretje op de kop hangt boven de afgrond op de rails, en je daar onder hangt met z'n tweeen proberend om weer op het platform te komen.

Alles wat gebeurd in de game is gewoon te grappig.
pi_63029687
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:54 schreef Mrakz0r het volgende:
Of wanneer dat karretje op de kop hangt boven de afgrond op de rails, en je daar onder hangt met z'n tweeen proberend om weer op het platform te komen.

Alles wat gebeurd in de game is gewoon te grappig.
OF dat stukje daar net voor. Is mijn vriendin bezig die sleutel te pakken bij die koe, trigger ik de volgende explosie met rollende steen waar zij door geplet wordt
pi_63030493
OF dat stukje waarbij mijn broertje en ik 5 minuten lang onze sackboy aan het aanpassen zijn. Met witte afro's, rode ogen, 6 neporen en een dinosaurus staart
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_63030694
quote:

[..]

------------

Dit heb ik ook even geprobeerd. Werkt perfect.

Die US store is trouwens veel overzichtelijker dan de EU store
pi_63030707
Zo, mijn eerste level staat online Redelijk simpel qua opbouw en speelbaarheid, maar dat was ook de bedoeling. Nu ga ik nadenken over een wat complexer level

[ Bericht 0% gewijzigd door Kremers op 07-11-2008 15:01:36 ]
pi_63030746
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:38 schreef Kremers het volgende:
Zo, mijn eerste level staat online Redelijk simpel que opbouw en speelbaarheid, maar dat was ook de bedoeling. Nu ga ik nadenken over een wat complexer level
Ik ga hem even checken voor je
pi_63031506
natuurlijk hem wel een hartje geven
pi_63032447
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar een level maken kan ook in co-op toch? Ook de tutorial mode?
pi_63032714
zet mij opok maar op de lijst. PSN = BoudStyle
pi_63032954
Net bericht van het thuisfront gehad...hij is binnen!!!!
Zometeen omg veel LBP spelen ftw..vriendin moet verplicht meedoen (heb haar al op de hoogte gebracht van het einde van mijn sociale leven) en anders pakt ze maar een Tarzan ofzo...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_63032994
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef Dragorius het volgende:
Net bericht van het thuisfront gehad...hij is binnen!!!!
Zometeen omg veel LBP spelen ftw..vriendin moet verplicht meedoen (heb haar al op de hoogte gebracht van het einde van mijn sociale leven) en anders pakt ze maar een Tarzan ofzo...
Dat probeer ik dus ook mn vriendin verplicht er in mee krijgen, is nog niet zo makkelijk
pi_63033007
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:38 schreef Kremers het volgende:
Zo, mijn eerste level staat online Redelijk simpel qua opbouw en speelbaarheid, maar dat was ook de bedoeling. Nu ga ik nadenken over een wat complexer level
hoe heet het level !? Ga ik het ook even opzoeken...
pi_63033189
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef linebear het volgende:

[..]

Je kan ook via de naam van Kremers zoeken, als ie tenminste in je vriendenlijst staat.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:47:03 #42
172194 Runx
Pas op, Allochtoon !!
pi_63034063
ik heb hem ook
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:51:57 #43
137562 rakotto
pi_63034210
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:03 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Done
Dank
quote:

[..]

------------

Yo! Jij hier?
pi_63034351
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef linebear het volgende:

[..]

Wacky forrest. Mijn PSN naam staat ook in de OP Zijn er nog andere fokkers bezig met het maken van levels? Tot nu toe kom ik er bar weinig vinden. Alleen SF heeft zo te zien een level gemakt dat nog niet in de bèta te spelen was.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:59:00 #45
44902 R_B
pi_63034389
ey fruitig en misschien weten andere ook welke level ik bedoel.

Die level dat je in een soort groot draaiend 4kant wordt geplempt met allerlei kamertjes.
Als je niet goed springt dan val je eruit in de hete kolen.

De bedoeling is volgens mij om wat knoppen in te drukken en dan uit het vierkant op het level einde punt te springen.
pi_63034952
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef R_B het volgende:

Die level dat je in een soort groot draaiend 4kant wordt geplempt met allerlei kamertjes.

De bedoeling is volgens mij om wat knoppen in te drukken en dan uit het vierkant op het level einde punt te springen.
Was dat niet een level van iemand hier? In de beta was er in ieder geval iemand die zo een level had gemaakt.
pi_63035460
Hoe kan je in dat Dragrace level meer dan 1K points halen? Ik snap de werking van die auto niet helemaal

Super spel.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_63035629
Vanavond lekker 4 player couch coop-en met bier en bittergarnituur (heel belangrijk!)
PSN id: Puddled_nl
pi_63035756
Krijg je als extra beloning nog iets van extra tools e.d. als je de offline story mode uitgespeeld hebt? Ik dacht namelijk dat er meer tools tot je beschikking zouden staan in de full t.o.v. de bèta. De enige extra tools die ik nu heb zijn die bouwblokken met verschillende kleuren, ik meen in een video ook meer lethalise tools gezien te hebben?
pi_63035779
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef R_B het volgende:

Ik weet welke je bedoeld, maar ik weet de naam niet
pi_63036823
Nu het bij het laatste level gekokmen.

Die laatste wereld is echt zo vet, wat een creatieve mensen daar bij MM. Vooral als je bedenkt dat je deze levels gewoon kan maken met de editor
pi_63036834
En trouwens dat ene leven van lt_dirty_harry was niet goed, bij het einde kon je niet op het eind-platform staan.
pi_63037677
Iemand zin om mijn eerste eigen gemaakte level te testen?

Naam level: Big Kahuna Burger
Mijn nick: Mimango

Graag commentaar

Je krijgt 2 items als je de level uitspeelt
pi_63039550
Heb net 2 levels van KoosyNL gespeeld. Pittig maar erg leuk.
Mijn PSN is Kurt2000 voeg me maar toe
pi_63040145
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:52 schreef Agiath het volgende:
En trouwens dat ene leven van lt_dirty_harry was niet goed, bij het einde kon je niet op het eind-platform staan.
¿Qué? Wat gebeurt er dan? Ik hem het level echt tig keer gespeeld om alle bugs etc er uit te halen. Ik zal het straks nog even proberen dan.

Ik heb net een volledig functionerende tank gemaakt, incl. beweegbare loop. Daar ga ik even een leuk level mee maken

edit: Fixed Schijnbaar was er iets mis gegaan na het omzetten vanuit de bèta

[ Bericht 20% gewijzigd door Kremers op 07-11-2008 22:01:27 ]
pi_63040409
Ik krijg de hele tijd het bericht dat ik een beperkte internetverbinding heb als ik LBP opstart. Ook merk ik nu dat ik nooit bij anderen wordt ingedeeld als ik 'play online' kies. Wel kan ik met mensen uit mn friendslist spelen?

Vaag? Heeft iemand dit ook? En hoe fix ik dit?
pi_63041090
ik zag dat je flink goed bezig was Super, veel leveltjes gehaald...

heb dat ook wel van dat play online en dan met niemand verbinden
pi_63042614
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:37 schreef linebear het volgende:
ik zag dat je flink goed bezig was Super, veel leveltjes gehaald...

heb dat ook wel van dat play online en dan met niemand verbinden
Maar dat is dus kut, want ik wil wel met mensen online kunnen spelen!

En mijn beta level van FALILV is corrupted Dus die kan ik lekker opnieuw maken
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:29:09 #59
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63042682
Vanavond weer 1-2 leveltjes uit de single-player gespeelt. Sommigen zijn best pittig trouwens. Uiteindelijk kom je er wel doorheen natuurlijk, maar toch vervelend als je al best ver in het level bent en 4x achter elkaar doodgaat en dus opnieuw moet beginnen.
Zitten echt pareltjes van levels tussen

De level-editor vind ik nog best tricky. Kun je straks ook gewoon alle tutorials nog een keertje terugzien/opvragen ofzo? Want ik had bijvoorbeeld een hartje gemaakt, en wou het materiaal veranderen van steen naar hout ofzo, maar was vergeten hoe dat moest en kon het zo snel niet meer voor elkaar krijgen.
pi_63043054
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef McGilles het volgende:

Graag commentaar

Niemand tijd om even te testen en zeggen wat je leuk/ niet leuk vond?
pi_63043195
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef Yi-Long het volgende:
Vanavond weer 1-2 leveltjes uit de single-player gespeelt. Sommigen zijn best pittig trouwens. Uiteindelijk kom je er wel doorheen natuurlijk, maar toch vervelend als je al best ver in het level bent en 4x achter elkaar doodgaat en dus opnieuw moet beginnen.
Zitten echt pareltjes van levels tussen

De level-editor vind ik nog best tricky. Kun je straks ook gewoon alle tutorials nog een keertje terugzien/opvragen ofzo? Want ik had bijvoorbeeld een hartje gemaakt, en wou het materiaal veranderen van steen naar hout ofzo, maar was vergeten hoe dat moest en kon het zo snel niet meer voor elkaar krijgen.
Dat kan, bij die linkerplaneet dacht ik.
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:08:24 #62
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63043591
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:49 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Dat kan, bij die linkerplaneet dacht ik.
De linkerplaneet is toch voor online enzo?
pi_63046331
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De linkerplaneet is toch voor online enzo?
Sorry. Je moet op start drukken en dan naar Videos and Voice Overs.
  zaterdag 8 november 2008 @ 02:38:58 #64
44906 merino
World of Sleepers
pi_63047310
hij vrolijkt hier ook het huisje op inmiddels
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 8 november 2008 @ 07:25:08 #65
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63048013
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:20 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Sorry. Je moet op start drukken en dan naar Videos and Voice Overs.
Thanks Zal het vanavond even bekijken, want moet helaas de hele dag weg Gelukkig morgen de hele dag vrij
pi_63050428
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:23 schreef Yi-Long het volgende:
Wel jammer dat er geen weerseffecten enzo in de game zitten, dus sneeuw, wind, regen, etc. En sowieso jammer dat er geen 'liquids' in zitten. Waarschijnlijk zien we dat allemaal wel in de sequel
Ik vind het ook jammer dat er geen water in het spel zit met mooie physics. Dat had wel leuke dingen kunnen toevoegen aan de gameplay.
PSN id: NL_SToRM
pi_63050484
Waar kan je de ster sticker vinden? ben nu bij level 3 en kom die ster vaak tegen maar heb de sticker niet
pi_63051283
Ik heb gemerkt dat je stikkers meestal pas in latere levels tegenkomt. Je zult sommige levels dus weer opnieuw moeten doen om alle goodies te kunnen halen

Wie wil er deze middag een paar offline-missies samen doen? In sommige levels kan je alleen bij goodies komen als je met zijn tweeën bent.
pi_63052319
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:52 schreef Tranqualizer het volgende:
Waar kan je de ster sticker vinden? ben nu bij level 3 en kom die ster vaak tegen maar heb de sticker niet
Volgens mij vind je die in het 3de level...
pi_63052658
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:37 schreef Kremers het volgende:
Ik heb gemerkt dat je stikkers meestal pas in latere levels tegenkomt. Je zult sommige levels dus weer opnieuw moeten doen om alle goodies te kunnen halen

Wie wil er deze middag een paar offline-missies samen doen? In sommige levels kan je alleen bij goodies komen als je met zijn tweeën bent.
Die met ze tweeen heb ik bijna allemaal al.

Ik zoek nog mensen voor die van 3x en 4x
pi_63053920
Sneak preview naar mijn volgende level:

pi_63054329
Die nederlandse stem in LBP die alles uitlegt is dezelfde als de stem van proffesor oak in pokemon
pi_63054912
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:16 schreef KoosyNL het volgende:
Sneak preview naar mijn volgende level:

[ afbeelding ]
Ik zag j gisteren al bezig zijn Ik ben ook bezig met een nieuw level Werken met voertuigen is soms best een uitdaging.
pi_63055303
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:05 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ik zag j gisteren al bezig zijn Ik ben ook bezig met een nieuw level Werken met voertuigen is soms best een uitdaging.
Bij mijn level zit je in een bal, alleen is die bijna niett te besturen Dus ik ben veel aan het doen met mechanismen. Leer je wel veel van
pi_63055371
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:25 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Bij mijn level zit je in een bal, alleen is die bijna niett te besturen Dus ik ben veel aan het doen met mechanismen. Leer je wel veel van
Klopt, dat ben ik nu ook aan het doen Ik heb een onderzeeër die gelanceerd wordt, probleem is alleen dat hij of te langzaam gaat, of veel te snel Dus daar ben ik nu mijn hersen over aan het laten kraken

Het is mij wel al gelukt om een volledig operationele tank te maken, incl. beweegbaar kanon Maar dat was niet zo heel moeilijk te maken.
pi_63056182
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:28 schreef Kremers het volgende:

[..]

Klopt, dat ben ik nu ook aan het doen Ik heb een onderzeeër die gelanceerd wordt, probleem is alleen dat hij of te langzaam gaat, of veel te snel Dus daar ben ik nu mijn hersen over aan het laten kraken

Het is mij wel al gelukt om een volledig operationele tank te maken, incl. beweegbaar kanon Maar dat was niet zo heel moeilijk te maken.
Nu nog een tank met echte rupsbanden
Heb nu een soort achtbaan karretje gemaakt, die kan volledig verticaal bewegen en op de kop, die is echt leuk!
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:42:36 #77
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63056769
Rinzewind

En man is LBP verslavend zeg
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:28:53 #78
12761 Major_Star
 ik een eikel?
pi_63057670
Ik zit nu al helemaal vast...

Iemand tips?
don't kill the piano player
pi_63057714
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:28 schreef Major_Star het volgende:

[ afbeelding ]

Iemand tips?
Welk level is dat?
pi_63057846
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:43 schreef McGilles het volgende:

[..]

Niemand tijd om even te testen en zeggen wat je leuk/ niet leuk vond?
Ik heb je level gespeeld en ik heb het een hart gegeven omdat ik dankzij jou de "First!" trophy heb gehaald!
Was wel een leuk level trouwens, alleen begreep ik in eerste instantie niet dat je met die tank moest schieten dus ik gebruikte de loop als loopplank om over dat ding heen te springen
I approve this message
pi_63057871
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:28 schreef Major_Star het volgende:

[ afbeelding ]

Iemand tips?
Je moet dat mannetje (terug lopen!) bestickeren met een trui en 2 schoenen
pi_63057878
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:30 schreef Agiath het volgende:

[..]

Welk level is dat?
het 1e in de gardens
pi_63057886
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:39 schreef Skeletor het volgende:

[..]

Ik heb je level gespeeld en ik heb het een hart gegeven omdat ik dankzij jou de "First!" trophy heb gehaald!
Was wel een leuk level trouwens, alleen begreep ik in eerste instantie niet dat je met die tank moest schieten dus ik gebruikte de loop als loopplank om over dat ding heen te springen
Dat kan ook. Ik heb het zo gemaakt dat je iig niet vast komt te zitten
Ben nu bezig met een nieuwe level, waarin ik echt lastige en speciale dingen wil maken.
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:55:40 #84
12761 Major_Star
 ik een eikel?
pi_63058181
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:40 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Je moet dat mannetje (terug lopen!) bestickeren met een trui en 2 schoenen

(ik had 'm helemaal volgestickerd met regenboogschoenen... )
don't kill the piano player
pi_63058334
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:12 schreef McGilles het volgende:

[..]

Nu nog een tank met echte rupsbanden
Heb nu een soort achtbaan karretje gemaakt, die kan volledig verticaal bewegen en op de kop, die is echt leuk!
Dat heb ik geprobeerd, maar dat is wel heel lastig om te maken Zou niet weten hoe eerlijk gezegd.... Wellicht een paar van die motorbolts en daar omheen rubber? Ik ga het een keer poberen
pi_63058414
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 19:02 schreef Kremers het volgende:

[..]

Dat heb ik geprobeerd, maar dat is wel heel lastig om te maken Zou niet weten hoe eerlijk gezegd.... Wellicht een paar van die motorbolts en daar omheen rubber? Ik ga het een keer poberen

Het is inderdaad leuk om 'lastige' dingen te maken. Ik kan je 1 tip geven. Maak hem in het groot, en dan bedoel ik heel groot. Dan capturen en verkleinen. Is sowieso altijd handiger om dit te doen, omdat je dan veel meer op detail dingen kan maken!

Ik wil morgen een 'voertuig' maken dat loopt. Zal wel lastig worden
pi_63061336
Klopt, dat doe ik nu ook al namelijk Is veel handiger, want ander wordt iets maken wel erg lastig en priegelwerk.
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:13:09 #88
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_63061813
Is d'r een demo in de store?
pi_63061949
Mochten er nog mensen zijn die wat twijfels hebben bij LBP, dan moeten die nu met onderstaand review weggenomen zijn.

( )
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:19:57 #90
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_63061981
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die wat twijfels hebben bij LBP, dan moeten die nu met onderstaand review weggenomen zijn.

( )
omg...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_63062029
quote:

( )
WHAHAHAHAHAHAHAHA

OMG
I approve this message
pi_63062979
quote:

( )
Hahahaha

We hebben een internationale studie waarbij alles in het engels moet (verslagen, presentaties, discussies, etc etc) En er zijn ZOVEEL studenten (zelfst master studenten en coaches etc) die echt PRECIES zo engels praten

Aj sink det dis geem is verrie goed bekaus joe ken doe almosed efrie ting joe want toe doe. So aj hoop det joe all baj dis geem!

zaterdag 8 november 2008 @ 22:10:48 #93
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_63063172
I have made this level in four, fifth hours Bedoelt ie dan in 4/5e uur of in 4 a 5 uur
Wat een Engels joh.. pffff maargoed, hij bedoelt het goed!
pi_63063603
Het is niet alleen zijn uitspraak van de klanken, maar ook de intonatie is crap . I.p.v. vloeiende zinnen kraamt hij een zin woord voor woord uit met een tussenpauze van een halve seconde
pi_63063642
En sarcasme herkent ie ook al niet

Anywayzzzzzzz ik wil ook een level maken, maar ik weet niet precies hoe en wat
I approve this message
pi_63064488
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:10 schreef JK het volgende:
I have made this level in four, fifth hours Bedoelt ie dan in 4/5e uur of in 4 a 5 uur
Wat een Engels joh.. pffff maargoed, hij bedoelt het goed!
Hij bedoelt 4 a 5 uur, wat totaal schandalig is want zo'n simpele en lelijke level moet je toch echt wel in een half uurtje in elkaar kunnen klappen
pi_63064502
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:33 schreef Skeletor het volgende:
En sarcasme herkent ie ook al niet

Anywayzzzzzzz ik wil ook een level maken, maar ik weet niet precies hoe en wat
Gewoon proberen. In het begin bakte ik er niks van maar op gegeven moment word je er handig mee!
  zondag 9 november 2008 @ 00:14:12 #98
44906 merino
World of Sleepers
pi_63065675
Kunnen we elkaar overigens niet allemaal even als speler hearten?
scheelt weer een trophy

zal alvast iedereen die nu online is aan mij hearted lijst toevoegen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_63067846
Hoe zit dat trouwens met de downloadable customes? Die zouden in principe direct zichtbaar moeten zijn in je tools list?
pi_63068092
Yep. Maar ze bestaan uit meerdere onderdelen en elk onderdeel moet je dus los selecteren. Net als de kostuums die je via het spel zelf krijgt.
pi_63068141
Dat is dus geen Kratos custome.
  zondag 9 november 2008 @ 10:05:47 #102
44902 R_B
pi_63069493
Hoeveel turtorials zitten er eigenlijk in?

ik ben nu bij de turtorial om 2 buttons te maken om wat roterends aan te zetten of juist de andere kant op te laten draaien. Zit ik al over de helft?
  zondag 9 november 2008 @ 10:23:04 #103
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_63069619
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:11 schreef McGilles het volgende:

[..]

Hij bedoelt 4 a 5 uur, wat totaal schandalig is want zo'n simpele en lelijke level moet je toch echt wel in een half uurtje in elkaar kunnen klappen
Wist ik wel hoor Maar hij zegt het zo stom. En hoe hij bij fifth hour komen weet ik niet, maar hij gebruikt wel meer rare woorden geloof ik.

Of zo'n level snel in elkaar te stampen is weet ik niet, heb LBP niet, koop 'm wel een keer 2e hands of als ie afgeprijst is. Moet nog teveel spelen joh...
pi_63069722
Btw, mag ik bij 'het' lijstje?
mijn PSN network naam is: Scarify

--
Vandaag maar eens beginnen met leveltjes maken, moet ik wéér die tuts doorlopen (zelfde als beta neem ik aan?)
pi_63069737
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:33 schreef Scarify het volgende:
Btw, mag ik bij 'het' lijstje?
mijn PSN network naam is: Scarify

--
Vandaag maar eens beginnen met leveltjes maken, moet ik wéér die tuts doorlopen (zelfde als beta neem ik aan?)
Die tutorials heb je binnen een half uurtje gedaan, zeker als je ze al kent!
pi_63070056
Hoe werkt co-op precies? Meestal als ik op online play druk dan kom ik in een level dat al bezig is en kan ik pas spelen nadat het voorbij is. En hoe kunnen mensen jou joinen?
pi_63070119
Ik wil ook wel in de lijst. PSN = NL_SToRM
Ik wil ook wel verder gaan met mijn eigen level maken, maar dingen zoals vuur en dergelijke heb ik nog niet tot mijn beschikking
Wanneer krijg je die eigenlijk? Of zie ik iets over het hoofd.
pi_63070159
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik wil ook wel in de lijst. PSN = NL_SToRM
Ik wil ook wel verder gaan met mijn eigen level maken, maar dingen zoals vuur en dergelijke heb ik nog niet tot mijn beschikking
Wanneer krijg je die eigenlijk? Of zie ik iets over het hoofd.
Je kan ook een save downloaden. Dan heb je alles
pi_63070350
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:35 schreef McGilles het volgende:

[..]

Die tutorials heb je binnen een half uurtje gedaan, zeker als je ze al kent!
zeg mango,

waarom kan ik je level niet spelen? d'r zit een slot op!

trouwens kan iemand mij nog ff toevoegen aan OP?

naam: ericjuh
gemaakte level: woodtastic
Dit keer zonder signature
pi_63070945
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:33 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

zeg mango,

waarom kan ik je level niet spelen? d'r zit een slot op!

trouwens kan iemand mij nog ff toevoegen aan OP?

naam: ericjuh
gemaakte level: woodtastic
Inderdaad, ik zie het nu! Raar. Het slot is er nu iig vanaf! Veel plezier! Ik ga jouw level zo checken!
pi_63071047
quote:
Op zondag 9 november 2008 03:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat is dus geen Kratos custome.
Kopen? Heb 1 code over
pi_63073703
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:10 schreef McGilles het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zie het nu! Raar. Het slot is er nu iig vanaf! Veel plezier! Ik ga jouw level zo checken!
zal vanavond ff je level checken! Ik zag in eerder topic een lijst met maps gemaakt door fokkers. Eigenlijk handig om zoiets bij te houden
pi_63074766
Mijn vriendin heeft t ontdekt

PSN: Lotje_PlusOne

mag in de OP en toegevoegd worden

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2008 15:09:20 ]
pi_63076226
Hoe kan het trouwens dat sommige levels al 30000 keer gespeeld zijn maar echt BAGGERslecht zijn? Ik bedoel, hoe komen die levels op pagina 1? Terwijl andere, mooiere en leukere levels ergens op 15 staan ?
pi_63076526
Ik denk dat die vroeg uit kwamen, toen kwamen ze dus op pagina 1. kom je op pagina 1 dan speel je een level sneller dan wann. die op pagina 15 komt
  zondag 9 november 2008 @ 16:45:02 #116
75736 Gstyles
pi_63077881
Supergaaf spel! alleen hoe speel je em nou met zn tweeen? Of kan dat alleen online?
pi_63077983
Je kunt gewoon een controller erin pluggen
pi_63078075
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:02 schreef Mindstate het volgende:
Ik denk dat die vroeg uit kwamen, toen kwamen ze dus op pagina 1. kom je op pagina 1 dan speel je een level sneller dan wann. die op pagina 15 komt
En in het begin heeft zo'n map dus 100x played staan. Iemand denkt aan de hand daarvan dat het een goede level is en gaat hem dus spelen. Net als dat jij het dacht en hem dus ook gaat spelen, waardoor hij nog hoger komt te staan!
pi_63078972
Zou best kunnen, er zit een hoop shit tussen Vooral met voertuigen die geen pad lijken te volgen, maar gewoon als en dolle stier rondvliegen en zie maar waar je uit komt. Ik heb net wel één level gespeeld met een voertuig dat een pad af legt.

Een level bouwen kan soms best frustrerend zijn... Met name dingen aan elkaar plakken. Zo heb ik regelmatis dat als ik iets plak, er ongewild ook iets anders vastgeplakt wordt, bijv. een voertuig. Net was ik een constuctie aan het maken, vlieg ik even snel door mijn level heen mist er ineens een achterwand...

Daar ben ik echt veel tijd mee kwijt, zorgen dat alles op de juiste wijze geplakt is....

En over de leve indeling: Wellicht zou het handig zijn als MM een aparte sectie zou maken, met alleen levels die in de afgelopen 12uur gepubliceerd zijn. Zodat nieuwe, goede, levels de juiste aandacht krijgen die ze verdienen. Nu worden zij onder gesneeuwd door al het bestaande.
pi_63079088
Over dat plakken, het best kan je zo min mogelijk aan elkaar plakken. Gewoon van die antigravitie 2 punten erin verwerken en iets is al massief, veel makkelijker dan dingen aan elkaar plakken.

Ik heb net een GENIAAL idee gekregen voor een level, zit nu op werk dus alles even op papier uitwerken
Denk dat het mij ongeveer een weekje zal kosten om te maken, maar als iedereen het even leuk vind als dat ik vind, dan word hij top!
pi_63079173
Daar zit wat in Trouwens, in de levels van MM kom ik soms van die ijzeren draagpunten tegen. Is dit ook een tool die je kunt krijgen of is dat gewoon een stikker? Ze worden in de levels gebruikt om delen tegen de achtergrond aan te monteren. Ikea kasten maken er ook veel gebruik van
pi_63079196
quote:
Ik heb net een GENIAAL idee gekregen voor een level, zit nu op werk dus alles even op papier uitwerken
[/quote

haha, wat het spel al niet met je kan doen

[quote]
Ze worden in de levels gebruikt om delen tegen de achtergrond aan te monteren
bouten? die staan toch standaard in je toolsbag? Ik vraag me alleen altijd wel af hoe je wolken etc maakt.
pi_63079329
Nee, het is geen bout. Het is een ijzeren plaatje dat twee schroefgaten bevat. De ene monteer je aan de achtergrond, de ander onderaan een object dat je monteert tegen de achtergrond aan. Je plaatst ze onder datgene dat je tegen de achtergrond aan plaatst.

Moeilijk om in woorden uit te leggen, en ik heb ook geen plaatje bij de hand
pi_63079572
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef Kremers het volgende:
Nee, het is geen bout. Het is een ijzeren plaatje dat twee schroefgaten bevat. De ene monteer je aan de achtergrond, de ander onderaan een object dat je monteert tegen de achtergrond aan. Je plaatst ze onder datgene dat je tegen de achtergrond aan plaatst.

Moeilijk om in woorden uit te leggen, en ik heb ook geen plaatje bij de hand
is dat niet gewoon een gemaakt profieletje via de editor? Je maakt een klein vierkantje van ijzer en eenzelfde maar dan plat, die plak je aan elkaar en je hengst er 2 bouten doorheen. Klaar
pi_63079706
Sony gooit zijn eigen ruiten weer in: http://kotaku.com/5081159(...)ted-out-of-existence

Mijn Fear and Loathing level is dus ook gewoon gedelete
  zondag 9 november 2008 @ 18:07:35 #126
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63079972
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Sony gooit zijn eigen ruiten weer in: http://kotaku.com/5081159(...)ted-out-of-existence

Mijn Fear and Loathing level is dus ook gewoon gedelete
Belachelijk inderdaad.

Staat de game nog wel gewoon op je eigen PS3's HDD? Want Otaku meldt dat zelfs die gemoddereerd worden
quote:
One user posted a strategy for keeping a copy of a level offline and republishing it in case it gets deleted. But Robbie says there are instances of unpublished levels getting "moderated" too.
Te gek voor woorden. Waarom zou je dagen met hart en ziel aan een level werken, wanneer ze zonder pardon in de vuilnis gegooid worden!?
pi_63080078
Dat is wel erg triest zeg. Hadden ze niet eens een waarschuwing kunnen geven?
pi_63080184
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Belachelijk inderdaad.

Staat de game nog wel gewoon op je eigen PS3's HDD? Want Otaku meldt dat zelfs die gemoddereerd worden
[..]

Te gek voor woorden. Waarom zou je dagen met hart en ziel aan een level werken, wanneer ze zonder pardon in de vuilnis gegooid worden!?
Ja maar ook daar krijg ik een 'failed to load level' bericht.

Hopelijk kunnen ze hier betere guidelines voor opzetten of iig een waarschuwing/reden geven voor deleten. Of dat je mag re-publishen als je bepaalde veranderingen hebt aangebracht.

Dit is idd wel erg extreem imo.
  zondag 9 november 2008 @ 18:18:14 #129
75736 Gstyles
pi_63080188
zojuist met storm_NL en andere fok!ers geLBPt was top!
pi_63081416
Mijn hele idee staat op papier, nu een uurtje of 10 eraan werken met een paar honderd switches ed. en dan zal de level klaar zijn Tot nu toe nog geen level met die ideeen gezien, dus ben benieuwd
pi_63082478
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:15 schreef McGilles het volgende:
Mijn hele idee staat op papier, nu een uurtje of 10 eraan werken met een paar honderd switches ed. en dan zal de level klaar zijn Tot nu toe nog geen level met die ideeen gezien, dus ben benieuwd
jou lego tank pwned
pi_63082504
Veemd dat ze zomaar verwijderd worden. Zal inderdaad dan wel met copyright te maken hebben... Ik heb zelf nog geen levels die gebasseerd zijn op iets bestaands, en dat ga ik nu dus ook niet doen.
pi_63082608
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:58 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

jou lego tank pwned
Dankje! Ik ga nu echt een leuke level maken, zelf met een 'timer' erin die bijhoudt hoe lang je de level aan het spelen bent en dit gekoppelt aan een soort van switch!
pi_63083650
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:18 schreef Gstyles het volgende:
ik zal vanavond ff paar fokkers toevoegen, want niemand wil mij toevoegen
pi_63083965
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:33 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

ik zal vanavond ff paar fokkers toevoegen, want niemand wil mij toevoegen
SuperFruitig en Lotje_PlusOne hiero
pi_63089569
Heb een level preview gepubliceerd. Club casual. Het is nog niet af (en dat merk je ) Maar als het klaar is dan is het een volwaardige club.
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  zondag 9 november 2008 @ 23:18:40 #137
3415 Webby
1 omhoog!
pi_63090401
Zo nog 3 levels zonder dood te gaan. Nu nog elk level 100%. Ook lekker aan het knutselen geweest vandaag. Nog een paar verloren uurtjes en ik heb een leveltje af
pi_63092990
Darsie en Erik
pi_63093094
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Darsie en Erik
SF en teammates bombarderen
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  maandag 10 november 2008 @ 08:04:33 #140
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_63094671
Ik heb gisteren het level gespeeld waarbij je in het begin het beeld van de koning vernield. Aan het eind van het level moet je iets doen met de buffel van de koning maar ik heb echt geen idee wat . Zegt dit jullie iets of klinkt het als wartaal ?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_63094874
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Webby het volgende:
Zo nog 3 levels zonder dood te gaan. Nu nog elk level 100%. Ook lekker aan het knutselen geweest vandaag. Nog een paar verloren uurtjes en ik heb een leveltje af
alle levels 100% halen zou ik met minimaal z'n tweeën doen, aangezien alles wat de anderen pakken jij ook krijgt
pi_63094880
Wat een slechte actie van Sony en MM. Hopelijk kunnen ze iets verzinnen waardoor mensen gewoon alles kunnen maken wat ze willen. Ik laat mijn Locoroco level maar even staan dan. Ik ben al bezig met een nieuw level met een gigantische eindbaas

Ow, en FOK!games review: LittleBigPlanet
pi_63094881
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:04 schreef janrad het volgende:
Ik heb gisteren het level gespeeld waarbij je in het begin het beeld van de koning vernield. Aan het eind van het level moet je iets doen met de buffel van de koning maar ik heb echt geen idee wat . Zegt dit jullie iets of klinkt het als wartaal ?
het eerste komt bekend voor, het laatste komt idd over als wartaal
pi_63095281
quote:
Op maandag 10 november 2008 01:04 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

SF en teammates bombarderen
Hahaha

BOOM! Do the funky dance
pi_63095620
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:24 schreef Kremers het volgende:

En over de leve indeling: Wellicht zou het handig zijn als MM een aparte sectie zou maken, met alleen levels die in de afgelopen 12uur gepubliceerd zijn. Zodat nieuwe, goede, levels de juiste aandacht krijgen die ze verdienen. Nu worden zij onder gesneeuwd door al het bestaande.
Volgens mij is dat er al want je kan kiezen voor recente levels, staat naast de search knop.
Ik mis inderdaad nog wel wat extra search opties zoals most played of most harted.
In 1 van de vroegere screenshots waren die planeten ook nog niet aanwezig en had je gewoon een lijst met namen van levels die gemaakt waren. Hoewel die planeten wel een leuke gimmick zijn zou een lijst voor mij ook een goede toevoeging zijn omdat dat volgens mij wel overzichtelijker is.
Maar goed, wie weet pakken ze het nog een keer op in een toekomstige patch.
pi_63096001
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:37 schreef Reggie200 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat er al want je kan kiezen voor recente levels, staat naast de search knop.
Ik mis inderdaad nog wel wat extra search opties zoals most played of most harted.
In 1 van de vroegere screenshots waren die planeten ook nog niet aanwezig en had je gewoon een lijst met namen van levels die gemaakt waren. Hoewel die planeten wel een leuke gimmick zijn zou een lijst voor mij ook een goede toevoeging zijn omdat dat volgens mij wel overzichtelijker is.
Maar goed, wie weet pakken ze het nog een keer op in een toekomstige patch.
De recente levels in het menu zijn de levels die jij recent nog hebt gespeeld
  maandag 10 november 2008 @ 10:23:16 #147
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63096447
Ben alleen nog steeds op zoek naar een Kratos / Nariko code voor LBP
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_63096473
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
wat schuift het?
  maandag 10 november 2008 @ 10:27:09 #149
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63096529
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:24 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

wat schuift het?
Mijn eeuwige dank? Biertje? You tell me
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
  maandag 10 november 2008 @ 11:20:35 #150
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_63097619
Iedereen voeg Derium toe als je me nog niet had

Bezig met een leveltje maar moet het nog een beetje onder de knie zien te krijgen, wilde namelijk een zwevend object maar kan het niet vastzetten. Fruitje ik had nog jouw lvl geprobeerd te spelen maar het ging niet echt. Straks nog eens proberen.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_63097922
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen voeg Derium toe als je me nog niet had

Bezig met een leveltje maar moet het nog een beetje onder de knie zien te krijgen, wilde namelijk een zwevend object maar kan het niet vastzetten. Fruitje ik had nog jouw lvl geprobeerd te spelen maar het ging niet echt. Straks nog eens proberen.
Je kan geen zwevende dingen maken. Je kan wel de impressie geven dat het zweeft door een klein vierkantje DarkMater erin te zetten
pi_63098062
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:18 schreef Gstyles het volgende:
Was leuk ja. Was wel een moeilijk level
  maandag 10 november 2008 @ 11:47:46 #153
141104 Patje1987
pi_63098144
Vanavond ben ik ook weer van de partij

Je kan me altijd toevoegen, ik doe wel mee
pi_63098198
Het mooie van dit spel vind ik de integratie met de friendslist. Ik speel nu tegen mensen uit mijn lijst waar ik nog nooit tegen gespeeld heb (erg he ).
pi_63098242
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond ben ik ook weer van de partij

Je kan me altijd toevoegen, ik doe wel mee
Ik heb een paar foutjes gemaakt in dat trophyhoer level, maar die ga ik ook niet meer fixxen, binnekort alles trashen en eens wat fatsoenlijks maken
  maandag 10 november 2008 @ 11:57:35 #156
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_63098367
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:38 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

het eerste komt bekend voor, het laatste komt idd over als wartaal
Oke even verduidelijken, Je komt bij de koning leeuw en die zegt dat hij het niet erg vindt dat je zijn beeld hebt vernield als je gaat kijken wat er met zijn buffels aan de hand is. Is dit minder wartaal
pi_63098606
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:57 schreef janrad het volgende:

[..]

Oke even verduidelijken, Je komt bij de koning leeuw en die zegt dat hij het niet erg vindt dat je zijn beeld hebt vernield als je gaat kijken wat er met zijn buffels aan de hand is. Is dit minder wartaal
Gewoon naar rechts lopen ?
  maandag 10 november 2008 @ 12:14:11 #158
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_63098761
Tussen de buffels door of over het randje? dat randje houdt op een gegeven moment op.
pi_63099256
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:14 schreef janrad het volgende:
Tussen de buffels door of over het randje? dat randje houdt op een gegeven moment op.
Aan het eind van het randje moet je op een buffel springen en dan aan dat ding gaan hangen waar je net bij komt als je op de buffel staat
pi_63100544
op de rug van de buffels springen idd en zonodig naar aapjes springen
pi_63101102
Wat zijn die spotlights vet zeg Daar kun je echt de ultieme donkere uitstraling aan je level mee geven. De donkergraad van scene iets naar boven schroeven en dan wat lampen plaatsen, incl. switches
pi_63101484
Ik heb die spotlights nog niet gezien in de edit mode? Moet je die vergaren in de singleplayer zeker?
pi_63101618
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb die spotlights nog niet gezien in de edit mode? Moet je die vergaren in de singleplayer zeker?
Fruit, help me out in je SackLove level. Ik kom het bergje na het hartje niet op.
pi_63101697
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:23 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

Fruit, help me out in je SackLove level. Ik kom het bergje na het hartje niet op.
Classic level design fail door yours truly

Je moet dat paarse hartje tussen die twee paarsen driehoekjes slepen

Ik zal daar vanavond even een dikke pijl bijmaken of een mannetje ofzo.

Sorry LBP community
pi_63101806
Heeft LBP eigenlijk nu wel voicechat? Haal 'm vanavond .
pi_63101862
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DretoX het volgende:
Was bij de beta ook al, en ik neem aan nu nog steeds
pi_63101874
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sorry LBP community
ok, nog een paar extra tips dan
je merkt niet dat er iets gebeurt als je het hartje bij de paarse dingen hebt gedaan en daarnaast kwam ik vast te zitten tussen de rotsblokken en op de boom na het groen kun je staan zonder dat je de boom raakt
  maandag 10 november 2008 @ 14:34:18 #168
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63101888
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DretoX het volgende:
Ja volgens mij wel

Linkje
pi_63101909
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sorry LBP community
Vandaar, ik kwam daar ook al niet uit Over de spotlights: Dat zou best kunnen. Er is een level waar zo'n lamp je de hele tijd volgt, in dat level waar je ook door een hond begeleid wordt. Het zou kunnen dat hij daar in verstopt zit. Maar die spotlight is echt een MUST om te hebben, je kunt er hele coole effecten mee bereiken In het level waar ik nu mee bezig ben heb ik hem gebruikt als een soort beveiligings activator
pi_63102005
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:33 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

ok, nog een paar extra tips dan
je merkt niet dat er iets gebeurt als je het hartje bij de paarse dingen hebt gedaan en daarnaast kwam ik vast te zitten tussen de rotsblokken en op de boom na het groen kun je staan zonder dat je de boom raakt
I know i know Ik erken al je punten. Vooral die eerste is gewoon lelijk. Feedback en Feedfoward zijn belangrijk in dergelijke situaties.

IBeetje levedesign verstand heb ik wel, ik pas het alleen niet toe

[disclaimer] alle levels tot nu toe zijn echt in 1 half uur in elkaar gepleurd [/]
pi_63102701
Ik kan btw niet wachtten tot ik vanavond weer jullie asses bombardeer of in het vuur smack om vervolgens mijn overwinningsdans te doen op het volgende nummer:

pi_63102741
Slap excuus

Alleen het playtesten kost al meer dan een half uur. Bij elk elementje wat ik plaats test ik de werking, of je er makkelijk op kan springen, of het moeilijk / makkelijk genoeg is, etc.
pi_63102896
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:03 schreef Webby het volgende:
Slap excuus

Alleen het playtesten kost al meer dan een half uur. Bij elk elementje wat ik plaats test ik de werking, of je er makkelijk op kan springen, of het moeilijk / makkelijk genoeg is, etc.

Ik maak ooit wel eens een goed level als ik tijd heb deal?
pi_63102940
LoL zojuist achter gekomen dat je stickers moet plakken om treasures te krijgen in de levels. Eerst uitspelen en dan vrolijk alles opnieuw doen en 100%'s halen.
pi_63102944
Dan ga ik hem spelen
pi_63103073
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:10 schreef Mrakz0r het volgende:
LoL zojuist achter gekomen dat je stickers moet plakken om treasures te krijgen in de levels. Eerst uitspelen en dan vrolijk alles opnieuw doen en 100%'s halen.
Je hebt zegmaar 3 levels per wat ik noem polariod. Per polaroid gelden de stickers. Het kan best zijn dat in Polaroid.3 de sticker te vinden is voor Polaroid.1
Ik Speel daarom eerst alle 3 de levels zonder dood te gaan en ga daarna voor 100%. Dat lukt je de eerste run toch meestal niet.
  maandag 10 november 2008 @ 15:22:00 #177
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63103280
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:15 schreef Webby het volgende:

[..]

Je hebt zegmaar 3 levels per wat ik noem polariod. Per polaroid gelden de stickers. Het kan best zijn dat in Polaroid.3 de sticker te vinden is voor Polaroid.1
Ik Speel daarom eerst alle 3 de levels zonder dood te gaan en ga daarna voor 100%. Dat lukt je de eerste run toch meestal niet.
En sommige levels kan je toch alleen 100% met twee spelers halen?
pi_63103314
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En sommige levels kan je toch alleen 100% met twee spelers halen?
Jup.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  maandag 10 november 2008 @ 15:25:11 #179
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63103382
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:22 schreef disjfa het volgende:

[..]

Jup.
Damn Maar moet je dan een level offline spelen of mag je dat ook samen (online) met iemand anders doen?
pi_63103435
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Damn Maar moet je dan een level offline spelen of mag je dat ook samen (online) met iemand anders doen?
Maakt geen drol uit. Zoek vrienden online en ga lekker levels splen en zoek alles samen. Speel met offline vrienden, speel in je eentje. Speel met 2 controllers. Een level is een level.
www.indiegamer.nl
pi_63103438
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:25 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

kan ook online idd
pi_63103480
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:22 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

En sommige levels kan je toch alleen 100% met twee twee of drie of vier spelers halen?
Jup

En ja dat mag ook online

Wat ik me dan weer afvraag is het volgende:
Als ik een account heb, en mn vriendin een (beide op dezelfde PS3) en we gaan onder mijn account spelen, zijn logt in met haar account (dus niet als GUEST) binnen LBP. Stel we halen daar 100% op een level, krijgt zij dan ook die 100% op haar account?

Snappen we het nog?

En werkt dat ook zo met TROPHIES ZOMG

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2008 15:28:27 ]
  maandag 10 november 2008 @ 15:29:05 #183
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63103530
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Jup

En ja dat mag ook online

Als ik een account heb, en mn vriendin een (beide op dezelfde PS3) en we gaan onder mijn account spelen, zijn logt in met haar account (dus niet als GUEST) binnen LBP. Stel we halen daar 100% op een level, krijgt zij dan ook die 100% op haar account?

Snappen we het nog?

Dat vraag ik me dus ook af
pi_63103556
quote:

[..]

Jup

En ja dat mag ook online

Snappen we het nog?

Ik denk dat zij alleen de items krijgt die er in die ronde gehaald zijn of welke ze al had. En dus niet wat jij al had. De bolletjes komen ook altijd terug

Geen idee
pi_63103669
quote:

[..]

Jup

En ja dat mag ook online

Snappen we het nog?

ik heb ook trophies gehaald waarbij ik te laat was om mee te doen dus alleen heb kunnen toekijken en toch trophies gehaald
pi_63103719
Inderdaad wat je die ronde pakt. Als je al 50% had en je pakt alleen de andere 50%, dan krijgt player 2, mits geen guest alleen de 50% gepakte. Als je met 2 spelers start dan zijn alle prices welke de ander nog niet heeft wel weer zichtbaar als pricebubble ipv. scorebubble, ondanks dat P1 ze al had.
  maandag 10 november 2008 @ 15:34:40 #187
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_63103720
Je krijgt wat je speelt. Als de tweede speler meedoet, krijgt hij alles wat hij op tijdens het spelen verdient, ook op zijn eigen account. Zo had ik dus eerst als player 2 meegedaan, en toen ik zelf inlogde, had ik de eerste levels niet gespeeld, maar in Afrika al wel heel wat unlocked, omdat ik daar al aan mee had gedaan. Verwarrend, maar wel een goed systeem!

(Wat Webby hierboven zegt dus!)
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_63103735
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:29 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ik denk dat zij alleen de items krijgt die er in die ronde gehaald zijn of welke ze al had. En dus niet wat jij al had. De bolletjes komen ook altijd terug

Geen idee
Ze zal idd niet de items krijgen die ik al had. Ik denk trouwens wel dat ze die items gewoon krijgt, maar ik vraag me af of dit ook geregistreerd wordt binnen haar account. Een voordeel is bijvoorbeeld dat als ik stickers heb die zij nog niet heeft (Darsiee had er 2 gisteren bijvoorbeeld) kan ik toch spul unlocken binnen dat level, en zij kan dan weer 100% halen.

Wat ik me ook afvraag is dit: Stel ik log in op mijn account, start LBP op, en ga een level bouwen, dan logt zij in op haar account binnen mijn LBP en we saven een level samen. Krijgen we dan allebei die trophy?

Ik ga dat vanavond eens even testen denk ik.
pi_63103764
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef WasQ het volgende:
Je krijgt wat je speelt. Als de tweede speler meedoet, krijgt hij alles wat hij op tijdens het spelen verdient, ook op zijn eigen account. Zo had ik dus eerst als player 2 meegedaan, en toen ik zelf inlogde, had ik de eerste levels niet gespeeld, maar in Afrika al wel heel wat unlocked, omdat ik daar al aan mee had gedaan. Verwarrend, maar wel een goed systeem!
Ah wicked

Dan werkt dat dus gewoon.

Awesome
  maandag 10 november 2008 @ 15:36:24 #190
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63103779
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef WasQ het volgende:
Duidelijk
pi_63103792
Donderdag eens naar eindhoven rijden om hem bij de media markt te halen ,
Gister had de vriend van mijn zus hem meegenomen om te laten zien..

met zijn vieren op een breedbeeld tv is niet om te doen, daarvoor heb je echt een FULL HD/HD READY voor nodig.

Hopen dat het als je het met zijn 2 of alleen speelt beter is, en anders word het sparen voor een andere tv
AFCA
pi_63103862
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:03 schreef Webby het volgende:
Slap excuus

Zo doe ik dat nu dus ook, met het level waar ik nu mee bezi ben. Gevolg: Ik ben ruim 2 dagen verder (natuurlijk niet full-time bezig) en ben ik denk ik op de helft van wat ik wil bereiken zonder ook nog maar één vijand gecreëerd te hebben

M.a.w., dat gaat nog wel even duren Maar hij wordt dan ook wel een stuk beter dan mijn eerste level, wat meer een uitprobeersel is.
pi_63103867
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef SuperFruitig het volgende:

Wat ik me ook afvraag is dit: Stel ik log in op mijn account, start LBP op, en ga een level bouwen, dan logt zij in op haar account binnen mijn LBP en we saven een level samen. Krijgen we dan allebei die trophy?

Dan krijg jij die trophy, daarna andersom doen voor haar trophy. Items krijgt bij offline multiplay de andere account wel, trophies gelden alleen voor het huidige account.
  maandag 10 november 2008 @ 15:40:20 #194
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_63103912
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:36 schreef Nicasius het volgende:
Donderdag eens naar eindhoven rijden om hem bij de media markt te halen ,
Gister had de vriend van mijn zus hem meegenomen om te laten zien..

met zijn vieren op een breedbeeld tv is niet om te doen, daarvoor heb je echt een FULL HD/HD READY voor nodig.

Hopen dat het als je het met zijn 2 of alleen speelt beter is, en anders word het sparen voor een andere tv
Als je alleen speelt, zoomt hij gewoon veel meer in en is het vast duidelijk op je tv. Met zijn tweeen zorgt hij tot op zekere hoogte dat allebei de spelers in het scherm zijn, wat normaal gesproken een wat verder uitgezoomde view geeft. Ben bang dat het vergelijkbaar is met spelen met zijn vieren...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_63104359
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:39 schreef Webby het volgende:

[..]

Dan krijg jij die trophy, daarna andersom doen voor haar trophy. Items krijgt bij offline multiplay de andere account wel, trophies gelden alleen voor het huidige account.
Weak
pi_63104376
Waarom helpt iedereen die trophy hoer eigenlijk? Dan kan die straks nog meer opscheppen over zijn e-penis

Nu serieus, ik zou willen dat MM al die klote trophy levels eraf kickd. Wat een rotzooi zeg. Ow, en dit is allemaal de schuld van mensen zoals fruitig
pi_63104491
TROPHIES!
pi_63104631
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:53 schreef KoosyNL het volgende:
Waarom helpt iedereen die trophy hoer eigenlijk? Dan kan die straks nog meer opscheppen over zijn e-penis

Nu serieus, ik zou willen dat MM al die klote trophy levels eraf kickd. Wat een rotzooi zeg. Ow, en dit is allemaal de schuld van mensen zoals fruitig
pi_63104714
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:53 schreef KoosyNL het volgende:

Die zijn crap inderdaad. Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik er eentje gespeeld heb Verder blijft er veel crap online staan, vooral levels die niet getest worden voordat ze online geplaatst worden met als gevolg dat je ergens blijft hangen.
pi_63104855
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:01 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

pi_63105567
Ik word gek van die zogenaamde 'muzikale' levels, waarbij je helemaal geen ruk doet maar alleen luistert naar een liedje dat gemaakt is in de game. Heel leuk hoor, de eerste keer, maar als ik muziek wil luisteren zet ik de radio wel aan..
pi_63105612
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
Fooooook ik heb zo'n code, gister op Ebay gezet.
Staat hij nu al op fucking 20 dollar
http://cgi.ebay.com/RARE-LittleBigPlanet-Nariko-Sackgirl-Code_W0QQitemZ330285317706QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item330285317706&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
pi_63105641
quote:
Oei, misschien mijne toch ook maar erop zetten, of zal hij meer waard worden als je langer wacht?
  maandag 10 november 2008 @ 16:45:51 #204
137562 rakotto
pi_63105691
Omg, moet nog tot vrijdag wachten om te spelen.
pi_63105814
Mooi huh, hoe mensen een t-shirtje van 5 euro te duur vinden en zonder blikken of blozen 20 euro neerleggen voor een kratos sikje
pi_63106337
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:51 schreef Webby het volgende:
Mooi huh, hoe mensen een t-shirtje van 5 euro te duur vinden en zonder blikken of blozen 20 euro neerleggen voor een kratos sikje
Dat zijn natuurlijk niet dezelfde mensen
  maandag 10 november 2008 @ 17:17:58 #207
141104 Patje1987
pi_63106444
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:40 schreef Mindstate het volgende:
Ik word gek van die zogenaamde 'muzikale' levels, waarbij je helemaal geen ruk doet maar alleen luistert naar een liedje dat gemaakt is in de game. Heel leuk hoor, de eerste keer, maar als ik muziek wil luisteren zet ik de radio wel aan..
Gisteren ook al ja, was een rechte weg waar je een bruid over het level moest slepen, leek geen eind aan te komen met alleen maar een muziekje op de achtergrond. WTF
pi_63107097
Waar haalde je die kratos vandaan dan?

-> ik heb nog geen enkele niet-MM map gespeeld xD nog niet de 'singleplayer' door.. weinig tijd
pi_63107442
heb hem vandaag gehaald ( mag weer helemaal vanaf 0 beginnen )
check alvast me beta levels !

Eentje is best goed....
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_63107623
Kijken of KoosNl straks nieuwe levels heeft
En superfruitig had ook wel iets tofs in de beta dacht ik
Nee.
pi_63108419
quote:
Waarom staat er in je beschrijving Nariko met daarachter tussen haakjes Uncharted?
  maandag 10 november 2008 @ 18:45:26 #212
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_63108514
Vandaag ook eindelijk LBP gehaald....

Was al uitverkocht op een paar plaatsen (Intertoys zij-straat Kalverstraat, kleine FRS Kalverstraat, Van Leest in de Kalvertoren...)
Had zelf de laatste bij de Bart Smit in de Kalverstraat.... valt dus niet tegen volgens mij....
pi_63108781
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:40 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Waarom staat er in je beschrijving Nariko met daarachter tussen haakjes Uncharted?
Oeps foutje, bedoel natuurlijk heavenly. Naja boeie

Ik kreeg hem bij mijn recensiecopy van Motorstorm btw
  maandag 10 november 2008 @ 18:57:27 #214
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63108852
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:45 schreef Fallen het volgende:
Vandaag ook eindelijk LBP gehaald....

Was al uitverkocht op een paar plaatsen (Intertoys zij-straat Kalverstraat, kleine FRS Kalverstraat, Van Leest in de Kalvertoren...)
Had zelf de laatste bij de Bart Smit in de Kalverstraat.... valt dus niet tegen volgens mij....
Ik vermoed veel goede mond-op-mond reclame...
pi_63109325
ik krijg die van mij morgen ook binnen als het goed is
ik wilde eigenlijk eerst fable 2 kopen, maar na zoveel positieve dingen gehoord te hebben over LBP toch maar besloten om deze eerst te gaan spelen
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 10 november 2008 @ 19:16:18 #216
75736 Gstyles
pi_63109363
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:43 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Was leuk ja. Was wel een moeilijk level
ja idd.. was die selfcreated?
pi_63110769
Ben nu bezig alles te acen en alle items te krijgen.

Verder heb ik al een leuk idee voor een eigen level.
  maandag 10 november 2008 @ 20:06:25 #218
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_63111017

Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_63111051
  maandag 10 november 2008 @ 20:08:13 #220
75736 Gstyles
pi_63111067
omg die onderste is wel überdorky
pi_63112230
Hier een fokker die zin heeft om in de verhaalmodus wat spulletjes te halen en gewoon te doorspelen? (heb headset) MindstateNL
pi_63112308
Ik wel maar niet vanavond * ja of heel laat * moet iemand helpen in co-op bij saintsrow2, morgen of later wil ik hem wel rustig doorlopen met je en alles pakken

TheDutchNelson is die PSN tag
Nee.
pi_63112355
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:41 schreef Mindstate het volgende:
Hier een fokker die zin heeft om in de verhaalmodus wat spulletjes te halen en gewoon te doorspelen? (heb headset) MindstateNL
Ikke Heb er nog steeds een paar niet. Ik zal je even toevegen, als dat niet al het geval is
pi_63112496
Oh kut ik zag niet dat jij DirtyHarry was, doe nog eens doen
  maandag 10 november 2008 @ 21:25:15 #225
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_63113723
Vanmiddag gehaald, weinig meegekregen van de hele hype maar wat een geniaal spel.
pi_63113729
Ben 'm toch maar een aantal dagen gaan spelen maar snap nog steeds niet wat er nou oh-zo-geweldig aan deze game is . Niet slecht of zo, maar hoger dan een 8 zou ik 'm zeker niet geven .

Gelukkig is er ook nog Bioshock
X
X
X
pi_63113873
Bioshock
Nee.
  maandag 10 november 2008 @ 21:55:19 #228
141104 Patje1987
pi_63114883
Over half uurtje ben ik aanwezig

Wie doet er mee
pi_63116209
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:55 schreef Patje1987 het volgende:
Over half uurtje ben ik aanwezig

Wie doet er mee
Probeer mijn nieuwe level eens uit,

naam: Math House
nick: mimango

Kijken of je slim genoeg bent om hem te halen
pi_63116221
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef Frasier het volgende:
Ben 'm toch maar een aantal dagen gaan spelen maar snap nog steeds niet wat er nou oh-zo-geweldig aan deze game is . Niet slecht of zo, maar hoger dan een 8 zou ik 'm zeker niet geven .

Gelukkig is er ook nog Bioshock
Je hebt de level editor vast nog niet geprobeerd?
pi_63116249
Hoe the fuck praat je in LBP Kan het echt nergens vinden
pi_63116849
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:32 schreef McGilles het volgende:

[..]

Je hebt de level editor vast nog niet geprobeerd?
Jawel, maar ik ben te lui om zelf levels te maken
X
X
X
pi_63117084
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:33 schreef Kremers het volgende:
Hoe the fuck praat je in LBP Kan het echt nergens vinden
nou, via een headset misschien?
pi_63117815
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:55 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

nou, via een headset misschien?
No shit Maar hoe zet je hem open? Of staat hij altijd open?
pi_63117935
Bij je XMB systeem
Nee.
pi_63118061
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:15 schreef Kremers het volgende:

[..]

No shit Maar hoe zet je hem open? Of staat hij altijd open?
Hij staat altijd open.

Btw voor mensen die mn vriendin nog willen toevoegen (en ja het is ECHT mijn vriendin en NEE ik lijd niet aan multiple person syndrome ) PSN: Lotje_PlusOne

Verder had ik vandaag 2x dat na de einde van een level ik de melding "unable to create game' kreeg en ik vast zat bij het scoreboard.

Vandaar Derium
pi_63118327
iemand enig idee of het weer mis is met de LBP-servers?
pi_63118360
Heb zelf ook veel storingen etc...
Had ik nooit in de beta,

kan niet goed joinen, inviten etc etc
Nee.
pi_63118468
Ik heb telkens als ik met een vriend speel en online een level uitspeel dat hij bij het scoreboard gewoon niks meer doet. We kunnen dus niet eruit via start en de enigste optie is herstarten, iemand een oplossing?
  dinsdag 11 november 2008 @ 00:09:47 #241
141104 Patje1987
pi_63119131
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:23 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Hij staat altijd open.

Btw voor mensen die mn vriendin nog willen toevoegen (en ja het is ECHT mijn vriendin en NEE ik lijd niet aan multiple person syndrome ) PSN: Lotje_PlusOne

Verder had ik vandaag 2x dat na de einde van een level ik de melding "unable to create game' kreeg en ik vast zat bij het scoreboard.

Vandaar Derium
Maar we hebben wel een stoere foto

Mijn broertje deed ook mee zoals je kon zien
kon je mij ook horen trouwens? Met jarhead kon ik wel gewoon praten, en ook met een/de vriendin van dutchnelson.
  dinsdag 11 november 2008 @ 00:13:34 #242
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_63119192
Ik heb best wel moeite met de platform/trampolines in The Wedding Reception... ik weet niet wanneer ik moet springen... het lukt voor geen meter...
pi_63119418
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:38 schreef DretoX het volgende:
Ik heb telkens als ik met een vriend speel en online een level uitspeel dat hij bij het scoreboard gewoon niks meer doet. We kunnen dus niet eruit via start en de enigste optie is herstarten, iemand een oplossing?

LBP Servert is kapoet.
Nee.
pi_63119647
quote:
Deel vier is anders ook echt uitermate ruig!
pi_63120377
De editor is soms maar irritant

Als ik bijvoorbeeld een perminent swich maak, en deze gaat perongeluk af. Hoe kan ik dan undon doen zonder dat mijn laatste bewerking ook gewist is?

En waarom kunnen magnetic switches niet aan een pivot??!?!
  dinsdag 11 november 2008 @ 07:57:00 #247
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63121334
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:27 schreef Remake het volgende:

[..]

LBP Servert is kapoet.
Vandaar dat hij er af en toe uitviel
pi_63121973
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 01:45 schreef Agiath het volgende:
De editor is soms maar irritant

Als ik bijvoorbeeld een perminent swich maak, en deze gaat perongeluk af. Hoe kan ik dan undon doen zonder dat mijn laatste bewerking ook gewist is?

En waarom kunnen magnetic switches niet aan een pivot??!?!
Enige wat je kan doen is terug-spoelen. Wat ik vaak doe is dat ik eerst alles maak terwijl alles in pauze staat, da op play druk, het uitprobeer of alles werkt, en dan terug spoelen. Het van pauze naar play gaan is namelijk ook een bewerking en dus spoelt hij terug naar de situatie voordat je op play drukt en dus is alles nog in orde.

En wat is een pivot
pi_63121980
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:

Prachtig
pi_63121997
de mijne is verzonden, dus hij komt vandaag binnen
ik kan hem alleen niet spelen vandaag, dus moet ik nog wachten tot morgen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_63122033
quote:
Wat is hier nou speciaal aan?
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:41:13 #252
141104 Patje1987
pi_63122491
Trouwens fruitig teringleijer
Ik en mijn broertje waren helemaal volgeplakt met bloemetjes
Duurde best lang voordat ze allemaal eraf waren
pi_63122627
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
Je kan een bepaalde outfit gewoon opslaan, en als je dan bebloemdt bent kan je die gewoon laden. Scheelt een hoop tijd
pi_63122712
quote:
je kunt er ook voor kiezen om je kostuum te wassen
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:57:54 #255
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_63122770
quote:

Graag commentaar

Leuk level, best lastig af en toe maar kan ook zijn omdat ik pas voor de 2e dag speel. Af en toe zat ik even kort vast, maar vaak wel snel opgelost. Ziet er ook steeds leuker uit naarmate je verderkomt. Tof level, 3 sterren.

edit; En ik snap geen hol van Math World. Die andere race is wel erg tof.

[ Bericht 10% gewijzigd door Evil_Koekje op 11-11-2008 10:08:27 ]
pi_63123354
quote:

Graag commentaar

commentaar :
als je met het gevaarte met de vier sterren schuin omhoog gaat en je pleurt eraf dan kom je niet verder in het level en moet je het level opnieuw starten. verder is het ook onduidelijk wat je daar moet doen: de bol onder de ballonnen vastpakken werkt immers niet altijd (opeens ging het groene wel weg, alleen geen idee waardoor). Als de brug daar naar beneden gekomen is dan sta je op een plateau dat naar boven gaat en waar je op een gegeven moment moet springen, wanneer is erg onduidelijk, aangezien je als referentiepunt een lange effen muur naast je hebt zonder herkenningspunten ofzo. De tank hoor je eerst schieten als je op de knop drukt, vervolgens duur het even voordat je een bom ziet vliegen. Het nut van de ballonnen die omhoog gaan ontgaat me ook volledig, als je jezelf vasthoudt aan de ballon en je gaat omhoog kun je over het level heenlopen waarna je vervolgens niets meer kunt behalve jezelf opblazen, aangezien er daar niets meer is.

Misschien enkele puntjes van verbetering
Op zich een leuk level om te spelen, ik zou alleen wat meer doen met versiering ook, nu ziet het er op die paar stickers na uit als almere (erg veel beton en erg vierkant)
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:34:35 #257
137562 rakotto
pi_63123528
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Woah, dit is ook mogelijk? Dit wordt leuk!
pi_63123577
quote:

Je kan idd je costuum 'wassen' of (als je er zelf iets opgeplakt hebt wat je leuk vindt ) saven met die opgeplakte zooi erbij

dinsdag 11 november 2008 @ 10:39:34 #259
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63123636
Is er iemand die goed genoeg is om de Haruhi dans te LBP'en
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_63124034
Zit die tool om muziek mee te maken standaard in LBP of moet je die ergens in 1 of ander level zien te winnen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:33:29 #261
141104 Patje1987
pi_63124917
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:36 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Je kan idd je costuum 'wassen' of (als je er zelf iets opgeplakt hebt wat je leuk vindt ) saven met die opgeplakte zooi erbij

Maar het was wel lachen
Jammer alleen dat de servers een beetje naar de ratten waren
pi_63126492
Het loont om de levels uit te spelen zonder dood te gaan Niet alleen krijg je dan uiteindelijk een gouden trophie, maar ook extra kostuums Ik heb gisteren de drie levels van Frida uitgespeeld zonder een leven te verliezen en heb nu een kostuum van een romeinse soldaat

Iemand die vandaag met 2/4 personen wat levels wil spelen om extra goodies te halen? Ik wil 100% damnit
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:55:03 #263
141104 Patje1987
pi_63126802
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:41 schreef Kremers het volgende:
Het loont om de levels uit te spelen zonder dood te gaan Niet alleen krijg je dan uiteindelijk een gouden trophie, maar ook extra kostuums Ik heb gisteren de drie levels van Frida uitgespeeld zonder een leven te verliezen en heb nu een kostuum van een romeinse soldaat

Iemand die vandaag met 2/4 personen wat levels wil spelen om extra goodies te halen? Ik wil 100% damnit
Ik kan vanavond eventueel wel even meedoen
pi_63127028
Ik ga vanmiddag ook nog wel even spelen, dus ik kan ook nog wel meedoen dan
pi_63127033
quote:
Mijn hele hoofd zat vol met autospoilers!

en ik was nog wel zo vriendelijk om hun een strikje te geven!
pi_63127412
Het één-na laatste level in de bunker is echt asociaal moeilijk Op een gegeven moment komt ik gewoon niet verder omdat ik steeds dood ga
pi_63127910
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:17 schreef KoosyNL het volgende:
Het één-na laatste level in de bunker is echt asociaal moeilijk Op een gegeven moment komt ik gewoon niet verder omdat ik steeds dood ga
bij het grote rad?
pi_63128098
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:55 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ik kan vanavond eventueel wel even meedoen
Oké, ik al even kijken of je al op mijn lijst voorkomt

Ik hoop alleen wel dat het dan nu goed gaat... Gisteren heb ik een paar levels gespeeld met Minstate en op een gegeven moment viel de netwerkverbinding weg...

Handige link: Walkhrough video's waarin je krijgt te zien hoe je bij alle goodies kunt komen
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:48:29 #269
44902 R_B
pi_63128115
Handig video linkje:
http://nl.youtube.com/profile?user=YYZFAQs&view=videos

Voor als je nog items zoekt.
pi_63128676
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:48 schreef R_B het volgende:
Handig video linkje:
http://nl.youtube.com/profile?user=YYZFAQs&view=videos

Voor als je nog items zoekt.
Super! Bookmarked
pi_63128891
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:04 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Enige wat je kan doen is terug-spoelen. Wat ik vaak doe is dat ik eerst alles maak terwijl alles in pauze staat, da op play druk, het uitprobeer of alles werkt, en dan terug spoelen. Het van pauze naar play gaan is namelijk ook een bewerking en dus spoelt hij terug naar de situatie voordat je op play drukt en dus is alles nog in orde.

En wat is een pivot
Uhm ik weet niet of het zo heet maar zo'n staaf die iets van zich afduwt en naar zich toe trekt, de laatste in het rijtje.

Het lukte mij gister niet om aan zo'n ding een magnetic switch te zetten. Nu moest ik die magnetic switch weer naar een andere switch zetten en het zo doen, ontzettend omslachtig...

Maargoed het zal wel aan mij liggen
pi_63128929
heeft iemand al dope levels gemaakt?

En weet iemand dat ene level waar iemand een soort egyptische sfeer had gemaakt en dat een groen worm ding de hele tijd in dat level voorkwam?

Derium deed mee misschien weet hij het
Nee.
pi_63128998
Ik heb eindelijk een user-icon.
pi_63129105
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef Remake het volgende:

En weet iemand dat ene level waar iemand een soort egyptische sfeer had gemaakt en dat een groen worm ding de hele tijd in dat level voorkwam?

Je kan bij recent kijken welke levels je hebt gespeeld de laatste tijd
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:49:24 #275
141104 Patje1987
pi_63129565
quote:

Die heb ik uitgespeeld gisteren voor jullie, stelletje noobs
pi_63130018
quote:

Levels van KoosyNL even checken
pi_63130069
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:21 schreef Agiath het volgende:

[..]

Uhm ik weet niet of het zo heet maar zo'n staaf die iets van zich afduwt en naar zich toe trekt, de laatste in het rijtje.

Het lukte mij gister niet om aan zo'n ding een magnetic switch te zetten. Nu moest ik die magnetic switch weer naar een andere switch zetten en het zo doen, ontzettend omslachtig...

Maargoed het zal wel aan mij liggen
aah, de pistons Toch raar dat het je niet lukt, want ik doe niet anders Ik connect bijna de hele tijd mijn magnetic switches aan mijn pistons. Waar je wel op moet letten is de instelling van de switch. On/Off en Directional werken, maar bijvoorbeeld de de one-shot niet.
pi_63130080
Heb je al nieuwe?

Camping en gevangenis toch?
Nee.
pi_63130167
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef Remake het volgende:
Heb je al nieuwe?

Camping en gevangenis toch?
jep, dat zijn tot nu de enige Ik ben bezig met een nieuwe die (naar mijn mening) erg vet gaat worden Ik ben druk bezig met een reusachtige eindbaas. Stay tuned! Ik hoop hem dit weekend misschien af te kunnen maken
pi_63130201
Ik ga zo LBP maar weer eens aanslingeren
pi_63130303
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:07 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

aah, de pistons Toch raar dat het je niet lukt, want ik doe niet anders Ik connect bijna de hele tijd mijn magnetic switches aan mijn pistons. Waar je wel op moet letten is de instelling van de switch. On/Off en Directional werken, maar bijvoorbeeld de de one-shot niet.

Hij stond op one-shot. maar dat kan dus niet...

Dan moet ik iets anders bedenken.
pi_63130453
Wat doet die one shot eigenlijk?
pi_63130634
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik gebruik die functie eigenlijk nooit
pi_63130661
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:15 schreef Agiath het volgende:

[..]

Hij stond op one-shot. maar dat kan dus niet...

Dan moet ik iets anders bedenken.
Wat wil je doen? Misschien dat we kunnen helpen
pi_63131664
quote:
Die one shot kan je gebruiken om iets op te blazen volgens mij
pi_63131675
Ik ben nu zelf bezig met een level waar een kanon in zit. Om het kanon af te vuren moet je springen op zo'n rode drukswitch. Door hem op oneshot te zetten wordt er steeds maar één kanonskogel afgevuurd als je op de knop staat. Wil je een tweede afvuren dan moet je een springbeweging maken. Dat doet oneshot dus

Dingen opblazen is dike fun Kanonnen bouwen ook

Ik heb oneshot ook wel eens gebruikt bij zo'n player-detection switch, maar dan gebeuren er vreemde dingen
pi_63132103
echt te gek spel. ben nu die tutorials aan het doen om zelf je level te bouwen maar hoeveel zijn er? ben al een tijdje bezig
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:28:30 #288
44902 R_B
pi_63133998
Ik heb de volgende info over de turtorials:
Er zijn er een hoop, als je ze standaard doet is een van de laatste geloof ik dat je een dier met 2 wielen en een brain moet maken.

Daarna kun je in je level via de goodie bag en die andere items selecteren met een groen plusje, hierna kun je weer turtorials doen. Hoeveel dat er zijn, geen idee.

Ik heb de trophy nog niet binnen.
Ik deed er elke keer als ik inlogde een stuk of 5 ofzo.
pi_63134148
Trophy's zijn wel makkelijk he,
heb er al 20 door gewoon wat normale dingen te doen
Nee.
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:59:35 #290
75736 Gstyles
pi_63134753
Trophy's zijn cool! heb er ook al een paar zomaar gekregen jippieeee
pi_63134762
Die uncle jalapeño levels zijn humor om met meerdere mensen te doen Helemaal als je speelt met gasten die zich nog niet volledig bewust zijn van het gevaar die explosieven met zich meebrengen, hè bernii
pi_63134900
kun je trouwens met meerdere personen in de level editor aan de slag?
Nee.
pi_63135160
wat is die level editor trouwens kut zeg met dat je niet meerdere versies kunt opslaan
pi_63135180
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:05 schreef Remake het volgende:
kun je trouwens met meerdere personen in de level editor aan de slag?
ja, alleen offline
pi_63135188
ja
pi_63135215
iemand trouwens enig idee hoe ik iets laat ontploffen als ik drie knoppen tegelijk indruk? dus alleen tegelijk, niet als ik de knoppen één voor één indruk zeg maar
pi_63135403
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:17 schreef Misanthropist het volgende:
iemand trouwens enig idee hoe ik iets laat ontploffen als ik drie knoppen tegelijk indruk? dus alleen tegelijk, niet als ik de knoppen één voor één indruk zeg maar
Een piston maken die iedere keer een beetje uitschuift bij elke knop en op het maximale een sensor+ontvanger hangen die de explosie triggeren
pi_63135431
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Een piston maken die iedere keer een beetje uitschuift bij elke knop en op het maximale een sensor+ontvanger hangen die de explosie triggeren
Hoe zeg je dat het blok een stukje verschuift per knop (dus 1/3 bij 1 knop indrukken, 2/3 bij 2 knoppen etc)
pi_63135580
quote:
Dat je knop maar 1 keer iets aan of uit zet.
pi_63135596
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:26 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Hoe zeg je dat het blok een stukje verschuift per knop (dus 1/3 bij 1 knop indrukken, 2/3 bij 2 knoppen etc)
Het was een idee op basis van wat ik gezien heb in de levels van MM, ik zal vanavond het zelf even proberen, maar volgens mij moet het wel zo te doen zijn
pi_63135634
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:32 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Het was een idee op basis van wat ik gezien heb in de levels van MM, ik zal vanavond het zelf even proberen, maar volgens mij moet het wel zo te doen zijn
Ik dacht ook dat je een balk moest verschuiven maar wist niet hoe je um maar 1/3 kon verschuiven, dus ik zat te kutten met 3 balken

LittleBigPlanet #9 - Waar we zelf levels maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')