quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:17 schreef Misanthropist het volgende:
iemand trouwens enig idee hoe ik iets laat ontploffen als ik drie knoppen tegelijk indruk? dus alleen tegelijk, niet als ik de knoppen één voor één indruk zeg maar :)
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | / \ / \ Piston1 -> <- Piston2 | Piston3 -> <- Piston4 | \ / | | \ / | | \ / | Switch1 Switch2 Switch3 |
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er was een tijd dat er alleen 'hier verder' stond
Neequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:07 schreef CasB het volgende:
Is dit soms een soort remake van TIM (The Incredible Machine)? Maar dan dat je zelf als poppetje dingen moet doen?
oh hij staat hier in het Nederlands namelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef Kremers het volgende:
Ja, dat ding heet ook pistonGewoon zoeken in je toolsbar. Zet hem wel op stiff, anders gaat dan ding vreemde bewegingen maken
En als je dan nog slim bent sla je zo'n geval op. Zo heb ik een 'And-piston' met 2 pistons en 1tje met 3. Zo heb ik nu in 2 minuten iets gemaakt waar je bijvoorbeeld 10 knoppen tegelijkertijd moet drukken voordat iets gebeurt m.b.v. 5x een 2 switch.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:50 schreef Kremers het volgende:
Over de piston vraag: Je kunt een piston niet voor 1/3 laten bewegen. Dus wat je moet doen, gebasseerd op wat ik gezien heb in de MM levels, is dit:
P-HB-P-HB-P-HBS --------------- MKS
P=piston
HB=houtblok
HBS=houtblok met manetische sensor
MKS=Magnetische key switch
Elke piston stel je dan in op 1/3 van de totale afstand, en de button, je kunt het beste de rode gebruiken. Ik weet alleen niet exact waar je de switch op moet zetten, ik denk direction.
Die staan dan in het level onder het kopje "trigger stickers" oid.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:06 schreef McGilles het volgende:
Hoe moet je trouwens ooit weten welke sticker je op die sticker switches moet plakken? Ik heb wel 1000 stickers en dan zie ik zo'n vormpje en dan moet ik gelijk maar weten welke sticker ik moet gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |