Je kan geen zwevende dingen maken. Je kan wel de impressie geven dat het zweeft door een klein vierkantje DarkMater erin te zettenquote:Op maandag 10 november 2008 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen voeg Derium toe als je me nog niet had
Bezig met een leveltje maar moet het nog een beetje onder de knie zien te krijgen, wilde namelijk een zwevend object maar kan het niet vastzetten. Fruitje ik had nog jouw lvl geprobeerd te spelen maar het ging niet echt. Straks nog eens proberen.
Was leuk ja. Was wel een moeilijk levelquote:Op zondag 9 november 2008 18:18 schreef Gstyles het volgende:
zojuist met storm_NL en andere fok!ers geLBPt was top!
Ik heb een paar foutjes gemaakt in dat trophyhoer level, maar die ga ik ook niet meer fixxen, binnekort alles trashen en eens wat fatsoenlijks makenquote:Op maandag 10 november 2008 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond ben ik ook weer van de partij![]()
Je kan me altijd toevoegen, ik doe wel mee
Oke even verduidelijken, Je komt bij de koning leeuw en die zegt dat hij het niet erg vindt dat je zijn beeld hebt vernield als je gaat kijken wat er met zijn buffels aan de hand is. Is dit minder wartaalquote:Op maandag 10 november 2008 08:38 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
het eerste komt bekend voor, het laatste komt idd over als wartaal
Gewoon naar rechts lopen ?quote:Op maandag 10 november 2008 11:57 schreef janrad het volgende:
[..]
Oke even verduidelijken, Je komt bij de koning leeuw en die zegt dat hij het niet erg vindt dat je zijn beeld hebt vernield als je gaat kijken wat er met zijn buffels aan de hand is. Is dit minder wartaal
Aan het eind van het randje moet je op een buffel springen en dan aan dat ding gaan hangen waar je net bij komt als je op de buffel staatquote:Op maandag 10 november 2008 12:14 schreef janrad het volgende:
Tussen de buffels door of over het randje? dat randje houdt op een gegeven moment op.
Fruit, help me out in je SackLove level. Ik kom het bergje na het hartje niet op.quote:Op maandag 10 november 2008 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb die spotlights nog niet gezien in de edit mode? Moet je die vergaren in de singleplayer zeker?
Classic level design fail door yours trulyquote:Op maandag 10 november 2008 14:23 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Fruit, help me out in je SackLove level. Ik kom het bergje na het hartje niet op.
Was bij de beta ook al, en ik neem aan nu nog steedsquote:Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DretoX het volgende:
Heeft LBP eigenlijk nu wel voicechat? Haal 'm vanavond.
ok, nog een paar extra tips danquote:Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Classic level design fail door yours truly
Je moet dat paarse hartje tussen die twee paarsen driehoekjes slepen
Ik zal daar vanavond even een dikke pijl bijmaken of een mannetje ofzo.
Sorry LBP community
Ja volgens mij welquote:Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DretoX het volgende:
Heeft LBP eigenlijk nu wel voicechat? Haal 'm vanavond.
Vandaar, ik kwam daar ook al niet uitquote:Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Classic level design fail door yours truly
Je moet dat paarse hartje tussen die twee paarsen driehoekjes slepen
Ik zal daar vanavond even een dikke pijl bijmaken of een mannetje ofzo.
Sorry LBP community
I know i knowquote:Op maandag 10 november 2008 14:33 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ok, nog een paar extra tips dan
je merkt niet dat er iets gebeurt als je het hartje bij de paarse dingen hebt gedaan en daarnaast kwam ik vast te zitten tussen de rotsblokken en op de boom na het groen kun je staan zonder dat je de boom raakt
quote:Op maandag 10 november 2008 15:03 schreef Webby het volgende:
Slap excuus
Alleen het playtesten kost al meer dan een half uur. Bij elk elementje wat ik plaats test ik de werking, of je er makkelijk op kan springen, of het moeilijk / makkelijk genoeg is, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |