abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63068141
Dat is dus geen Kratos custome.
  zondag 9 november 2008 @ 10:05:47 #102
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_63069493
Hoeveel turtorials zitten er eigenlijk in?

ik ben nu bij de turtorial om 2 buttons te maken om wat roterends aan te zetten of juist de andere kant op te laten draaien. Zit ik al over de helft?
  zondag 9 november 2008 @ 10:23:04 #103
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_63069619
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:11 schreef McGilles het volgende:

[..]

Hij bedoelt 4 a 5 uur, wat totaal schandalig is want zo'n simpele en lelijke level moet je toch echt wel in een half uurtje in elkaar kunnen klappen
Wist ik wel hoor Maar hij zegt het zo stom. En hoe hij bij fifth hour komen weet ik niet, maar hij gebruikt wel meer rare woorden geloof ik.

Of zo'n level snel in elkaar te stampen is weet ik niet, heb LBP niet, koop 'm wel een keer 2e hands of als ie afgeprijst is. Moet nog teveel spelen joh...
pi_63069722
Btw, mag ik bij 'het' lijstje?
mijn PSN network naam is: Scarify

--
Vandaag maar eens beginnen met leveltjes maken, moet ik wéér die tuts doorlopen (zelfde als beta neem ik aan?)
pi_63069737
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:33 schreef Scarify het volgende:
Btw, mag ik bij 'het' lijstje?
mijn PSN network naam is: Scarify

--
Vandaag maar eens beginnen met leveltjes maken, moet ik wéér die tuts doorlopen (zelfde als beta neem ik aan?)
Die tutorials heb je binnen een half uurtje gedaan, zeker als je ze al kent!
pi_63070056
Hoe werkt co-op precies? Meestal als ik op online play druk dan kom ik in een level dat al bezig is en kan ik pas spelen nadat het voorbij is. En hoe kunnen mensen jou joinen?
pi_63070119
Ik wil ook wel in de lijst. PSN = NL_SToRM
Ik wil ook wel verder gaan met mijn eigen level maken, maar dingen zoals vuur en dergelijke heb ik nog niet tot mijn beschikking
Wanneer krijg je die eigenlijk? Of zie ik iets over het hoofd.
PSN id: NL_SToRM
pi_63070159
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik wil ook wel in de lijst. PSN = NL_SToRM
Ik wil ook wel verder gaan met mijn eigen level maken, maar dingen zoals vuur en dergelijke heb ik nog niet tot mijn beschikking
Wanneer krijg je die eigenlijk? Of zie ik iets over het hoofd.
Je kan ook een save downloaden. Dan heb je alles
pi_63070350
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:35 schreef McGilles het volgende:

[..]

Die tutorials heb je binnen een half uurtje gedaan, zeker als je ze al kent!
zeg mango,

waarom kan ik je level niet spelen? d'r zit een slot op!

trouwens kan iemand mij nog ff toevoegen aan OP?

naam: ericjuh
gemaakte level: woodtastic
Dit keer zonder signature
pi_63070945
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:33 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

zeg mango,

waarom kan ik je level niet spelen? d'r zit een slot op!

trouwens kan iemand mij nog ff toevoegen aan OP?

naam: ericjuh
gemaakte level: woodtastic
Inderdaad, ik zie het nu! Raar. Het slot is er nu iig vanaf! Veel plezier! Ik ga jouw level zo checken!
pi_63071047
quote:
Op zondag 9 november 2008 03:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat is dus geen Kratos custome.
Kopen? Heb 1 code over
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_63073703
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:10 schreef McGilles het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zie het nu! Raar. Het slot is er nu iig vanaf! Veel plezier! Ik ga jouw level zo checken!
zal vanavond ff je level checken! Ik zag in eerder topic een lijst met maps gemaakt door fokkers. Eigenlijk handig om zoiets bij te houden
pi_63074766
Mijn vriendin heeft t ontdekt

PSN: Lotje_PlusOne

mag in de OP en toegevoegd worden

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2008 15:09:20 ]
pi_63076226
Hoe kan het trouwens dat sommige levels al 30000 keer gespeeld zijn maar echt BAGGERslecht zijn? Ik bedoel, hoe komen die levels op pagina 1? Terwijl andere, mooiere en leukere levels ergens op 15 staan ?
pi_63076526
Ik denk dat die vroeg uit kwamen, toen kwamen ze dus op pagina 1. kom je op pagina 1 dan speel je een level sneller dan wann. die op pagina 15 komt
  zondag 9 november 2008 @ 16:45:02 #116
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_63077881
Supergaaf spel! alleen hoe speel je em nou met zn tweeen? Of kan dat alleen online?
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_63077983
Je kunt gewoon een controller erin pluggen
pi_63078075
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:02 schreef Mindstate het volgende:
Ik denk dat die vroeg uit kwamen, toen kwamen ze dus op pagina 1. kom je op pagina 1 dan speel je een level sneller dan wann. die op pagina 15 komt
En in het begin heeft zo'n map dus 100x played staan. Iemand denkt aan de hand daarvan dat het een goede level is en gaat hem dus spelen. Net als dat jij het dacht en hem dus ook gaat spelen, waardoor hij nog hoger komt te staan!
pi_63078972
Zou best kunnen, er zit een hoop shit tussen Vooral met voertuigen die geen pad lijken te volgen, maar gewoon als en dolle stier rondvliegen en zie maar waar je uit komt. Ik heb net wel één level gespeeld met een voertuig dat een pad af legt.

Een level bouwen kan soms best frustrerend zijn... Met name dingen aan elkaar plakken. Zo heb ik regelmatis dat als ik iets plak, er ongewild ook iets anders vastgeplakt wordt, bijv. een voertuig. Net was ik een constuctie aan het maken, vlieg ik even snel door mijn level heen mist er ineens een achterwand...

Daar ben ik echt veel tijd mee kwijt, zorgen dat alles op de juiste wijze geplakt is....

En over de leve indeling: Wellicht zou het handig zijn als MM een aparte sectie zou maken, met alleen levels die in de afgelopen 12uur gepubliceerd zijn. Zodat nieuwe, goede, levels de juiste aandacht krijgen die ze verdienen. Nu worden zij onder gesneeuwd door al het bestaande.
pi_63079088
Over dat plakken, het best kan je zo min mogelijk aan elkaar plakken. Gewoon van die antigravitie 2 punten erin verwerken en iets is al massief, veel makkelijker dan dingen aan elkaar plakken.

Ik heb net een GENIAAL idee gekregen voor een level, zit nu op werk dus alles even op papier uitwerken
Denk dat het mij ongeveer een weekje zal kosten om te maken, maar als iedereen het even leuk vind als dat ik vind, dan word hij top!
pi_63079173
Daar zit wat in Trouwens, in de levels van MM kom ik soms van die ijzeren draagpunten tegen. Is dit ook een tool die je kunt krijgen of is dat gewoon een stikker? Ze worden in de levels gebruikt om delen tegen de achtergrond aan te monteren. Ikea kasten maken er ook veel gebruik van
pi_63079196
quote:
Ik heb net een GENIAAL idee gekregen voor een level, zit nu op werk dus alles even op papier uitwerken
[/quote

haha, wat het spel al niet met je kan doen

[quote]
Ze worden in de levels gebruikt om delen tegen de achtergrond aan te monteren
bouten? die staan toch standaard in je toolsbag? Ik vraag me alleen altijd wel af hoe je wolken etc maakt.
pi_63079329
Nee, het is geen bout. Het is een ijzeren plaatje dat twee schroefgaten bevat. De ene monteer je aan de achtergrond, de ander onderaan een object dat je monteert tegen de achtergrond aan. Je plaatst ze onder datgene dat je tegen de achtergrond aan plaatst.

Moeilijk om in woorden uit te leggen, en ik heb ook geen plaatje bij de hand
pi_63079572
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef Kremers het volgende:
Nee, het is geen bout. Het is een ijzeren plaatje dat twee schroefgaten bevat. De ene monteer je aan de achtergrond, de ander onderaan een object dat je monteert tegen de achtergrond aan. Je plaatst ze onder datgene dat je tegen de achtergrond aan plaatst.

Moeilijk om in woorden uit te leggen, en ik heb ook geen plaatje bij de hand
is dat niet gewoon een gemaakt profieletje via de editor? Je maakt een klein vierkantje van ijzer en eenzelfde maar dan plat, die plak je aan elkaar en je hengst er 2 bouten doorheen. Klaar
pi_63079706
Sony gooit zijn eigen ruiten weer in: http://kotaku.com/5081159(...)ted-out-of-existence

Mijn Fear and Loathing level is dus ook gewoon gedelete
  zondag 9 november 2008 @ 18:07:35 #126
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63079972
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Sony gooit zijn eigen ruiten weer in: http://kotaku.com/5081159(...)ted-out-of-existence

Mijn Fear and Loathing level is dus ook gewoon gedelete
Belachelijk inderdaad.

Staat de game nog wel gewoon op je eigen PS3's HDD? Want Otaku meldt dat zelfs die gemoddereerd worden
quote:
One user posted a strategy for keeping a copy of a level offline and republishing it in case it gets deleted. But Robbie says there are instances of unpublished levels getting "moderated" too.
Te gek voor woorden. Waarom zou je dagen met hart en ziel aan een level werken, wanneer ze zonder pardon in de vuilnis gegooid worden!?
pi_63080078
Dat is wel erg triest zeg. Hadden ze niet eens een waarschuwing kunnen geven?
pi_63080184
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Belachelijk inderdaad.

Staat de game nog wel gewoon op je eigen PS3's HDD? Want Otaku meldt dat zelfs die gemoddereerd worden
[..]

Te gek voor woorden. Waarom zou je dagen met hart en ziel aan een level werken, wanneer ze zonder pardon in de vuilnis gegooid worden!?
Ja maar ook daar krijg ik een 'failed to load level' bericht.

Hopelijk kunnen ze hier betere guidelines voor opzetten of iig een waarschuwing/reden geven voor deleten. Of dat je mag re-publishen als je bepaalde veranderingen hebt aangebracht.

Dit is idd wel erg extreem imo.
  zondag 9 november 2008 @ 18:18:14 #129
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_63080188
zojuist met storm_NL en andere fok!ers geLBPt was top!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_63081416
Mijn hele idee staat op papier, nu een uurtje of 10 eraan werken met een paar honderd switches ed. en dan zal de level klaar zijn Tot nu toe nog geen level met die ideeen gezien, dus ben benieuwd
pi_63082478
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:15 schreef McGilles het volgende:
Mijn hele idee staat op papier, nu een uurtje of 10 eraan werken met een paar honderd switches ed. en dan zal de level klaar zijn Tot nu toe nog geen level met die ideeen gezien, dus ben benieuwd
jou lego tank pwned
pi_63082504
Veemd dat ze zomaar verwijderd worden. Zal inderdaad dan wel met copyright te maken hebben... Ik heb zelf nog geen levels die gebasseerd zijn op iets bestaands, en dat ga ik nu dus ook niet doen.
pi_63082608
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:58 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

jou lego tank pwned
Dankje! Ik ga nu echt een leuke level maken, zelf met een 'timer' erin die bijhoudt hoe lang je de level aan het spelen bent en dit gekoppelt aan een soort van switch!
pi_63083650
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:18 schreef Gstyles het volgende:
zojuist met storm_NL en andere fok!ers geLBPt was top!
ik zal vanavond ff paar fokkers toevoegen, want niemand wil mij toevoegen
pi_63083965
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:33 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

ik zal vanavond ff paar fokkers toevoegen, want niemand wil mij toevoegen
SuperFruitig en Lotje_PlusOne hiero
pi_63089569
Heb een level preview gepubliceerd. Club casual. Het is nog niet af (en dat merk je ) Maar als het klaar is dan is het een volwaardige club.
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  zondag 9 november 2008 @ 23:18:40 #137
3415 Webby
1 omhoog!
pi_63090401
Zo nog 3 levels zonder dood te gaan. Nu nog elk level 100%. Ook lekker aan het knutselen geweest vandaag. Nog een paar verloren uurtjes en ik heb een leveltje af
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_63092990
Darsie en Erik
pi_63093094
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Darsie en Erik
SF en teammates bombarderen
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  maandag 10 november 2008 @ 08:04:33 #140
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_63094671
Ik heb gisteren het level gespeeld waarbij je in het begin het beeld van de koning vernield. Aan het eind van het level moet je iets doen met de buffel van de koning maar ik heb echt geen idee wat . Zegt dit jullie iets of klinkt het als wartaal ?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_63094874
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Webby het volgende:
Zo nog 3 levels zonder dood te gaan. Nu nog elk level 100%. Ook lekker aan het knutselen geweest vandaag. Nog een paar verloren uurtjes en ik heb een leveltje af
alle levels 100% halen zou ik met minimaal z'n tweeën doen, aangezien alles wat de anderen pakken jij ook krijgt
pi_63094880
Wat een slechte actie van Sony en MM. Hopelijk kunnen ze iets verzinnen waardoor mensen gewoon alles kunnen maken wat ze willen. Ik laat mijn Locoroco level maar even staan dan. Ik ben al bezig met een nieuw level met een gigantische eindbaas

Ow, en FOK!games review: LittleBigPlanet
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_63094881
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:04 schreef janrad het volgende:
Ik heb gisteren het level gespeeld waarbij je in het begin het beeld van de koning vernield. Aan het eind van het level moet je iets doen met de buffel van de koning maar ik heb echt geen idee wat . Zegt dit jullie iets of klinkt het als wartaal ?
het eerste komt bekend voor, het laatste komt idd over als wartaal
pi_63095281
quote:
Op maandag 10 november 2008 01:04 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

SF en teammates bombarderen
Hahaha

BOOM! Do the funky dance
pi_63095620
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:24 schreef Kremers het volgende:

En over de leve indeling: Wellicht zou het handig zijn als MM een aparte sectie zou maken, met alleen levels die in de afgelopen 12uur gepubliceerd zijn. Zodat nieuwe, goede, levels de juiste aandacht krijgen die ze verdienen. Nu worden zij onder gesneeuwd door al het bestaande.
Volgens mij is dat er al want je kan kiezen voor recente levels, staat naast de search knop.
Ik mis inderdaad nog wel wat extra search opties zoals most played of most harted.
In 1 van de vroegere screenshots waren die planeten ook nog niet aanwezig en had je gewoon een lijst met namen van levels die gemaakt waren. Hoewel die planeten wel een leuke gimmick zijn zou een lijst voor mij ook een goede toevoeging zijn omdat dat volgens mij wel overzichtelijker is.
Maar goed, wie weet pakken ze het nog een keer op in een toekomstige patch.
pi_63096001
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:37 schreef Reggie200 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat er al want je kan kiezen voor recente levels, staat naast de search knop.
Ik mis inderdaad nog wel wat extra search opties zoals most played of most harted.
In 1 van de vroegere screenshots waren die planeten ook nog niet aanwezig en had je gewoon een lijst met namen van levels die gemaakt waren. Hoewel die planeten wel een leuke gimmick zijn zou een lijst voor mij ook een goede toevoeging zijn omdat dat volgens mij wel overzichtelijker is.
Maar goed, wie weet pakken ze het nog een keer op in een toekomstige patch.
De recente levels in het menu zijn de levels die jij recent nog hebt gespeeld
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  maandag 10 november 2008 @ 10:23:16 #147
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63096447
Ben alleen nog steeds op zoek naar een Kratos / Nariko code voor LBP
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_63096473
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
Ben alleen nog steeds op zoek naar een Kratos / Nariko code voor LBP
wat schuift het?
  maandag 10 november 2008 @ 10:27:09 #149
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63096529
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:24 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

wat schuift het?
Mijn eeuwige dank? Biertje? You tell me
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  maandag 10 november 2008 @ 11:20:35 #150
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_63097619
Iedereen voeg Derium toe als je me nog niet had

Bezig met een leveltje maar moet het nog een beetje onder de knie zien te krijgen, wilde namelijk een zwevend object maar kan het niet vastzetten. Fruitje ik had nog jouw lvl geprobeerd te spelen maar het ging niet echt. Straks nog eens proberen.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')