Wist ik wel hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hij bedoelt 4 a 5 uur, wat totaal schandalig is want zo'n simpele en lelijke level moet je toch echt wel in een half uurtje in elkaar kunnen klappen
Die tutorials heb je binnen een half uurtje gedaan, zeker als je ze al kent!quote:Op zondag 9 november 2008 10:33 schreef Scarify het volgende:
Btw, mag ik bij 'het' lijstje?
mijn PSN network naam is: Scarify
--
Vandaag maar eens beginnen met leveltjes maken, moet ik wéér die tuts doorlopen (zelfde als beta neem ik aan?)
Je kan ook een save downloaden. Dan heb je allesquote:Op zondag 9 november 2008 11:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik wil ook wel in de lijst. PSN = NL_SToRM
Ik wil ook wel verder gaan met mijn eigen level maken, maar dingen zoals vuur en dergelijke heb ik nog niet tot mijn beschikking![]()
Wanneer krijg je die eigenlijk? Of zie ik iets over het hoofd.
zeg mango,quote:Op zondag 9 november 2008 10:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die tutorials heb je binnen een half uurtje gedaan, zeker als je ze al kent!
Inderdaad, ik zie het nu! Raar. Het slot is er nu iig vanaf! Veel plezier! Ik ga jouw level zo checken!quote:Op zondag 9 november 2008 11:33 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zeg mango,
waarom kan ik je level niet spelen? d'r zit een slot op!
trouwens kan iemand mij nog ff toevoegen aan OP?
naam: ericjuh
gemaakte level: woodtastic
Kopen? Heb 1 code overquote:
zal vanavond ff je level checken! Ik zag in eerder topic een lijst met maps gemaakt door fokkers. Eigenlijk handig om zoiets bij te houdenquote:Op zondag 9 november 2008 12:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het nu! Raar. Het slot is er nu iig vanaf! Veel plezier! Ik ga jouw level zo checken!
En in het begin heeft zo'n map dus 100x played staan. Iemand denkt aan de hand daarvan dat het een goede level is en gaat hem dus spelen. Net als dat jij het dacht en hem dus ook gaat spelen, waardoor hij nog hoger komt te staan!quote:Op zondag 9 november 2008 16:02 schreef Mindstate het volgende:
Ik denk dat die vroeg uit kwamen, toen kwamen ze dus op pagina 1. kom je op pagina 1 dan speel je een level sneller dan wann. die op pagina 15 komt
bouten? die staan toch standaard in je toolsbag? Ik vraag me alleen altijd wel af hoe je wolken etc maakt.quote:Ik heb net een GENIAAL idee gekregen voor een level, zit nu op werk dus alles even op papier uitwerken
[/quote
haha, wat het spel al niet met je kan doen
[quote]
Ze worden in de levels gebruikt om delen tegen de achtergrond aan te monteren
is dat niet gewoon een gemaakt profieletje via de editor? Je maakt een klein vierkantje van ijzer en eenzelfde maar dan plat, die plak je aan elkaar en je hengst er 2 bouten doorheen. Klaarquote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef Kremers het volgende:
Nee, het is geen bout. Het is een ijzeren plaatje dat twee schroefgaten bevat. De ene monteer je aan de achtergrond, de ander onderaan een object dat je monteert tegen de achtergrond aan. Je plaatst ze onder datgene dat je tegen de achtergrond aan plaatst.
Moeilijk om in woorden uit te leggen, en ik heb ook geen plaatje bij de hand
Belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2008 17:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Sony gooit zijn eigen ruiten weer in: http://kotaku.com/5081159(...)ted-out-of-existence
Mijn Fear and Loathing level is dus ook gewoon gedelete
Te gek voor woorden. Waarom zou je dagen met hart en ziel aan een level werken, wanneer ze zonder pardon in de vuilnis gegooid worden!?quote:One user posted a strategy for keeping a copy of a level offline and republishing it in case it gets deleted. But Robbie says there are instances of unpublished levels getting "moderated" too.
Ja maar ook daar krijg ik een 'failed to load level' bericht.quote:Op zondag 9 november 2008 18:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad.![]()
Staat de game nog wel gewoon op je eigen PS3's HDD? Want Otaku meldt dat zelfs die gemoddereerd worden
[..]
Te gek voor woorden. Waarom zou je dagen met hart en ziel aan een level werken, wanneer ze zonder pardon in de vuilnis gegooid worden!?
jou lego tank pwnedquote:Op zondag 9 november 2008 19:15 schreef McGilles het volgende:
Mijn hele idee staat op papier, nu een uurtje of 10 eraan werken met een paar honderd switches ed. en dan zal de level klaar zijnTot nu toe nog geen level met die ideeen gezien, dus ben benieuwd
Dankje! Ik ga nu echt een leuke level maken, zelf met een 'timer' erin die bijhoudt hoe lang je de level aan het spelen bent en dit gekoppelt aan een soort van switch!quote:
ik zal vanavond ff paar fokkers toevoegen, want niemand wil mij toevoegenquote:Op zondag 9 november 2008 18:18 schreef Gstyles het volgende:
zojuist met storm_NL en andere fok!ers geLBPt was top!
SuperFruitig en Lotje_PlusOne hieroquote:Op zondag 9 november 2008 20:33 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik zal vanavond ff paar fokkers toevoegen, want niemand wil mij toevoegen
alle levels 100% halen zou ik met minimaal z'n tweeën doen, aangezien alles wat de anderen pakken jij ook krijgtquote:Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Webby het volgende:
Zo nog 3 levels zonder dood te gaan. Nu nog elk level 100%. Ook lekker aan het knutselen geweest vandaag. Nog een paar verloren uurtjes en ik heb een leveltje af
het eerste komt bekend voor, het laatste komt idd over als wartaalquote:Op maandag 10 november 2008 08:04 schreef janrad het volgende:
Ik heb gisteren het level gespeeld waarbij je in het begin het beeld van de koning vernield. Aan het eind van het level moet je iets doen met de buffel van de koning maar ik heb echt geen idee wat . Zegt dit jullie iets of klinkt het als wartaal ?
Hahahaquote:Op maandag 10 november 2008 01:04 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
SF en teammates bombarderen
Volgens mij is dat er al want je kan kiezen voor recente levels, staat naast de search knop.quote:Op zondag 9 november 2008 17:24 schreef Kremers het volgende:
En over de leve indeling: Wellicht zou het handig zijn als MM een aparte sectie zou maken, met alleen levels die in de afgelopen 12uur gepubliceerd zijn. Zodat nieuwe, goede, levels de juiste aandacht krijgen die ze verdienen. Nu worden zij onder gesneeuwd door al het bestaande.
De recente levels in het menu zijn de levels die jij recent nog hebt gespeeldquote:Op maandag 10 november 2008 09:37 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er al want je kan kiezen voor recente levels, staat naast de search knop.
Ik mis inderdaad nog wel wat extra search opties zoals most played of most harted.
In 1 van de vroegere screenshots waren die planeten ook nog niet aanwezig en had je gewoon een lijst met namen van levels die gemaakt waren. Hoewel die planeten wel een leuke gimmick zijn zou een lijst voor mij ook een goede toevoeging zijn omdat dat volgens mij wel overzichtelijker is.
Maar goed, wie weet pakken ze het nog een keer op in een toekomstige patch.
wat schuift het?quote:Op maandag 10 november 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
Ben alleen nog steeds op zoek naar een Kratos / Nariko code voor LBP
Mijn eeuwige dank? Biertje? You tell mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |