abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63097922
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen voeg Derium toe als je me nog niet had

Bezig met een leveltje maar moet het nog een beetje onder de knie zien te krijgen, wilde namelijk een zwevend object maar kan het niet vastzetten. Fruitje ik had nog jouw lvl geprobeerd te spelen maar het ging niet echt. Straks nog eens proberen.
Je kan geen zwevende dingen maken. Je kan wel de impressie geven dat het zweeft door een klein vierkantje DarkMater erin te zetten
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_63098062
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:18 schreef Gstyles het volgende:
zojuist met storm_NL en andere fok!ers geLBPt was top!
Was leuk ja. Was wel een moeilijk level
PSN id: NL_SToRM
  maandag 10 november 2008 @ 11:47:46 #153
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_63098144
Vanavond ben ik ook weer van de partij

Je kan me altijd toevoegen, ik doe wel mee
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_63098198
Het mooie van dit spel vind ik de integratie met de friendslist. Ik speel nu tegen mensen uit mijn lijst waar ik nog nooit tegen gespeeld heb (erg he ).
PSN id: NL_SToRM
pi_63098242
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond ben ik ook weer van de partij

Je kan me altijd toevoegen, ik doe wel mee
Ik heb een paar foutjes gemaakt in dat trophyhoer level, maar die ga ik ook niet meer fixxen, binnekort alles trashen en eens wat fatsoenlijks maken
  maandag 10 november 2008 @ 11:57:35 #156
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_63098367
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:38 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

het eerste komt bekend voor, het laatste komt idd over als wartaal
Oke even verduidelijken, Je komt bij de koning leeuw en die zegt dat hij het niet erg vindt dat je zijn beeld hebt vernield als je gaat kijken wat er met zijn buffels aan de hand is. Is dit minder wartaal
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_63098606
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:57 schreef janrad het volgende:

[..]

Oke even verduidelijken, Je komt bij de koning leeuw en die zegt dat hij het niet erg vindt dat je zijn beeld hebt vernield als je gaat kijken wat er met zijn buffels aan de hand is. Is dit minder wartaal
Gewoon naar rechts lopen ?
  maandag 10 november 2008 @ 12:14:11 #158
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_63098761
Tussen de buffels door of over het randje? dat randje houdt op een gegeven moment op.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_63099256
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:14 schreef janrad het volgende:
Tussen de buffels door of over het randje? dat randje houdt op een gegeven moment op.
Aan het eind van het randje moet je op een buffel springen en dan aan dat ding gaan hangen waar je net bij komt als je op de buffel staat
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_63100544
op de rug van de buffels springen idd en zonodig naar aapjes springen
pi_63101102
Wat zijn die spotlights vet zeg Daar kun je echt de ultieme donkere uitstraling aan je level mee geven. De donkergraad van scene iets naar boven schroeven en dan wat lampen plaatsen, incl. switches
pi_63101484
Ik heb die spotlights nog niet gezien in de edit mode? Moet je die vergaren in de singleplayer zeker?
pi_63101618
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb die spotlights nog niet gezien in de edit mode? Moet je die vergaren in de singleplayer zeker?
Fruit, help me out in je SackLove level. Ik kom het bergje na het hartje niet op.
pi_63101697
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:23 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

Fruit, help me out in je SackLove level. Ik kom het bergje na het hartje niet op.
Classic level design fail door yours truly

Je moet dat paarse hartje tussen die twee paarsen driehoekjes slepen

Ik zal daar vanavond even een dikke pijl bijmaken of een mannetje ofzo.

Sorry LBP community
pi_63101806
Heeft LBP eigenlijk nu wel voicechat? Haal 'm vanavond .
pi_63101862
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DretoX het volgende:
Was bij de beta ook al, en ik neem aan nu nog steeds
pi_63101874
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sorry LBP community
ok, nog een paar extra tips dan
je merkt niet dat er iets gebeurt als je het hartje bij de paarse dingen hebt gedaan en daarnaast kwam ik vast te zitten tussen de rotsblokken en op de boom na het groen kun je staan zonder dat je de boom raakt
  maandag 10 november 2008 @ 14:34:18 #168
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63101888
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DretoX het volgende:
Ja volgens mij wel

Linkje
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_63101909
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sorry LBP community
Vandaar, ik kwam daar ook al niet uit Over de spotlights: Dat zou best kunnen. Er is een level waar zo'n lamp je de hele tijd volgt, in dat level waar je ook door een hond begeleid wordt. Het zou kunnen dat hij daar in verstopt zit. Maar die spotlight is echt een MUST om te hebben, je kunt er hele coole effecten mee bereiken In het level waar ik nu mee bezig ben heb ik hem gebruikt als een soort beveiligings activator
pi_63102005
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:33 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

ok, nog een paar extra tips dan
je merkt niet dat er iets gebeurt als je het hartje bij de paarse dingen hebt gedaan en daarnaast kwam ik vast te zitten tussen de rotsblokken en op de boom na het groen kun je staan zonder dat je de boom raakt
I know i know Ik erken al je punten. Vooral die eerste is gewoon lelijk. Feedback en Feedfoward zijn belangrijk in dergelijke situaties.

IBeetje levedesign verstand heb ik wel, ik pas het alleen niet toe

[disclaimer] alle levels tot nu toe zijn echt in 1 half uur in elkaar gepleurd [/]
pi_63102701
Ik kan btw niet wachtten tot ik vanavond weer jullie asses bombardeer of in het vuur smack om vervolgens mijn overwinningsdans te doen op het volgende nummer:

pi_63102741
Slap excuus

Alleen het playtesten kost al meer dan een half uur. Bij elk elementje wat ik plaats test ik de werking, of je er makkelijk op kan springen, of het moeilijk / makkelijk genoeg is, etc.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_63102896
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:03 schreef Webby het volgende:
Slap excuus

Alleen het playtesten kost al meer dan een half uur. Bij elk elementje wat ik plaats test ik de werking, of je er makkelijk op kan springen, of het moeilijk / makkelijk genoeg is, etc.

Ik maak ooit wel eens een goed level als ik tijd heb deal?
pi_63102940
LoL zojuist achter gekomen dat je stickers moet plakken om treasures te krijgen in de levels. Eerst uitspelen en dan vrolijk alles opnieuw doen en 100%'s halen.
pi_63102944
Dan ga ik hem spelen
pi_63103073
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:10 schreef Mrakz0r het volgende:
LoL zojuist achter gekomen dat je stickers moet plakken om treasures te krijgen in de levels. Eerst uitspelen en dan vrolijk alles opnieuw doen en 100%'s halen.
Je hebt zegmaar 3 levels per wat ik noem polariod. Per polaroid gelden de stickers. Het kan best zijn dat in Polaroid.3 de sticker te vinden is voor Polaroid.1
Ik Speel daarom eerst alle 3 de levels zonder dood te gaan en ga daarna voor 100%. Dat lukt je de eerste run toch meestal niet.
  maandag 10 november 2008 @ 15:22:00 #177
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63103280
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:15 schreef Webby het volgende:

[..]

Je hebt zegmaar 3 levels per wat ik noem polariod. Per polaroid gelden de stickers. Het kan best zijn dat in Polaroid.3 de sticker te vinden is voor Polaroid.1
Ik Speel daarom eerst alle 3 de levels zonder dood te gaan en ga daarna voor 100%. Dat lukt je de eerste run toch meestal niet.
En sommige levels kan je toch alleen 100% met twee spelers halen?
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_63103314
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En sommige levels kan je toch alleen 100% met twee spelers halen?
Jup.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  maandag 10 november 2008 @ 15:25:11 #179
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63103382
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:22 schreef disjfa het volgende:

[..]

Jup.
Damn Maar moet je dan een level offline spelen of mag je dat ook samen (online) met iemand anders doen?
pi_63103435
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Damn Maar moet je dan een level offline spelen of mag je dat ook samen (online) met iemand anders doen?
Maakt geen drol uit. Zoek vrienden online en ga lekker levels splen en zoek alles samen. Speel met offline vrienden, speel in je eentje. Speel met 2 controllers. Een level is een level.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_63103438
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:25 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

kan ook online idd
pi_63103480
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:22 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

En sommige levels kan je toch alleen 100% met twee twee of drie of vier spelers halen?
Jup

En ja dat mag ook online

Wat ik me dan weer afvraag is het volgende:
Als ik een account heb, en mn vriendin een (beide op dezelfde PS3) en we gaan onder mijn account spelen, zijn logt in met haar account (dus niet als GUEST) binnen LBP. Stel we halen daar 100% op een level, krijgt zij dan ook die 100% op haar account?

Snappen we het nog?

En werkt dat ook zo met TROPHIES ZOMG

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2008 15:28:27 ]
  maandag 10 november 2008 @ 15:29:05 #183
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63103530
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Jup

En ja dat mag ook online

Als ik een account heb, en mn vriendin een (beide op dezelfde PS3) en we gaan onder mijn account spelen, zijn logt in met haar account (dus niet als GUEST) binnen LBP. Stel we halen daar 100% op een level, krijgt zij dan ook die 100% op haar account?

Snappen we het nog?

Dat vraag ik me dus ook af
pi_63103556
quote:

[..]

Jup

En ja dat mag ook online

Snappen we het nog?

Ik denk dat zij alleen de items krijgt die er in die ronde gehaald zijn of welke ze al had. En dus niet wat jij al had. De bolletjes komen ook altijd terug

Geen idee
pi_63103669
quote:

[..]

Jup

En ja dat mag ook online

Snappen we het nog?

ik heb ook trophies gehaald waarbij ik te laat was om mee te doen dus alleen heb kunnen toekijken en toch trophies gehaald
pi_63103719
Inderdaad wat je die ronde pakt. Als je al 50% had en je pakt alleen de andere 50%, dan krijgt player 2, mits geen guest alleen de 50% gepakte. Als je met 2 spelers start dan zijn alle prices welke de ander nog niet heeft wel weer zichtbaar als pricebubble ipv. scorebubble, ondanks dat P1 ze al had.
  maandag 10 november 2008 @ 15:34:40 #187
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_63103720
Je krijgt wat je speelt. Als de tweede speler meedoet, krijgt hij alles wat hij op tijdens het spelen verdient, ook op zijn eigen account. Zo had ik dus eerst als player 2 meegedaan, en toen ik zelf inlogde, had ik de eerste levels niet gespeeld, maar in Afrika al wel heel wat unlocked, omdat ik daar al aan mee had gedaan. Verwarrend, maar wel een goed systeem!

(Wat Webby hierboven zegt dus!)
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_63103735
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:29 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ik denk dat zij alleen de items krijgt die er in die ronde gehaald zijn of welke ze al had. En dus niet wat jij al had. De bolletjes komen ook altijd terug

Geen idee
Ze zal idd niet de items krijgen die ik al had. Ik denk trouwens wel dat ze die items gewoon krijgt, maar ik vraag me af of dit ook geregistreerd wordt binnen haar account. Een voordeel is bijvoorbeeld dat als ik stickers heb die zij nog niet heeft (Darsiee had er 2 gisteren bijvoorbeeld) kan ik toch spul unlocken binnen dat level, en zij kan dan weer 100% halen.

Wat ik me ook afvraag is dit: Stel ik log in op mijn account, start LBP op, en ga een level bouwen, dan logt zij in op haar account binnen mijn LBP en we saven een level samen. Krijgen we dan allebei die trophy?

Ik ga dat vanavond eens even testen denk ik.
pi_63103764
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef WasQ het volgende:
Je krijgt wat je speelt. Als de tweede speler meedoet, krijgt hij alles wat hij op tijdens het spelen verdient, ook op zijn eigen account. Zo had ik dus eerst als player 2 meegedaan, en toen ik zelf inlogde, had ik de eerste levels niet gespeeld, maar in Afrika al wel heel wat unlocked, omdat ik daar al aan mee had gedaan. Verwarrend, maar wel een goed systeem!
Ah wicked

Dan werkt dat dus gewoon.

Awesome
  maandag 10 november 2008 @ 15:36:24 #190
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63103779
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef WasQ het volgende:
Duidelijk
pi_63103792
Donderdag eens naar eindhoven rijden om hem bij de media markt te halen ,
Gister had de vriend van mijn zus hem meegenomen om te laten zien..

met zijn vieren op een breedbeeld tv is niet om te doen, daarvoor heb je echt een FULL HD/HD READY voor nodig.

Hopen dat het als je het met zijn 2 of alleen speelt beter is, en anders word het sparen voor een andere tv
AFCA
pi_63103862
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:03 schreef Webby het volgende:
Slap excuus

Zo doe ik dat nu dus ook, met het level waar ik nu mee bezi ben. Gevolg: Ik ben ruim 2 dagen verder (natuurlijk niet full-time bezig) en ben ik denk ik op de helft van wat ik wil bereiken zonder ook nog maar één vijand gecreëerd te hebben

M.a.w., dat gaat nog wel even duren Maar hij wordt dan ook wel een stuk beter dan mijn eerste level, wat meer een uitprobeersel is.
pi_63103867
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef SuperFruitig het volgende:

Wat ik me ook afvraag is dit: Stel ik log in op mijn account, start LBP op, en ga een level bouwen, dan logt zij in op haar account binnen mijn LBP en we saven een level samen. Krijgen we dan allebei die trophy?

Dan krijg jij die trophy, daarna andersom doen voor haar trophy. Items krijgt bij offline multiplay de andere account wel, trophies gelden alleen voor het huidige account.
  maandag 10 november 2008 @ 15:40:20 #194
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_63103912
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:36 schreef Nicasius het volgende:
Donderdag eens naar eindhoven rijden om hem bij de media markt te halen ,
Gister had de vriend van mijn zus hem meegenomen om te laten zien..

met zijn vieren op een breedbeeld tv is niet om te doen, daarvoor heb je echt een FULL HD/HD READY voor nodig.

Hopen dat het als je het met zijn 2 of alleen speelt beter is, en anders word het sparen voor een andere tv
Als je alleen speelt, zoomt hij gewoon veel meer in en is het vast duidelijk op je tv. Met zijn tweeen zorgt hij tot op zekere hoogte dat allebei de spelers in het scherm zijn, wat normaal gesproken een wat verder uitgezoomde view geeft. Ben bang dat het vergelijkbaar is met spelen met zijn vieren...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_63104359
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:39 schreef Webby het volgende:

[..]

Dan krijg jij die trophy, daarna andersom doen voor haar trophy. Items krijgt bij offline multiplay de andere account wel, trophies gelden alleen voor het huidige account.
Weak
pi_63104376
Waarom helpt iedereen die trophy hoer eigenlijk? Dan kan die straks nog meer opscheppen over zijn e-penis

Nu serieus, ik zou willen dat MM al die klote trophy levels eraf kickd. Wat een rotzooi zeg. Ow, en dit is allemaal de schuld van mensen zoals fruitig
pi_63104491
TROPHIES!
pi_63104631
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:53 schreef KoosyNL het volgende:
Waarom helpt iedereen die trophy hoer eigenlijk? Dan kan die straks nog meer opscheppen over zijn e-penis

Nu serieus, ik zou willen dat MM al die klote trophy levels eraf kickd. Wat een rotzooi zeg. Ow, en dit is allemaal de schuld van mensen zoals fruitig
pi_63104714
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:53 schreef KoosyNL het volgende:

Die zijn crap inderdaad. Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik er eentje gespeeld heb Verder blijft er veel crap online staan, vooral levels die niet getest worden voordat ze online geplaatst worden met als gevolg dat je ergens blijft hangen.
pi_63104855
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:01 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')