Nu nog een tank met echte rupsbandenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, dat ben ik nu ook aan het doenIk heb een onderzeeër die gelanceerd wordt, probleem is alleen dat hij of te langzaam gaat, of veel te snel
Dus daar ben ik nu mijn hersen over aan het laten kraken
Het is mij wel al gelukt om een volledig operationele tank te maken, incl. beweegbaar kanonMaar dat was niet zo heel moeilijk te maken.
Welk level is dat?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:28 schreef Major_Star het volgende:
Ik zit nu al helemaal vast...![]()
[ afbeelding ]
Iemand tips?
Ik heb je level gespeeld en ik heb het een hart gegeven omdat ik dankzij jou de "First!" trophy heb gehaald!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Niemand tijd om even te testen en zeggen wat je leuk/ niet leuk vond?
Je moet dat mannetje (terug lopen!) bestickeren met een trui en 2 schoenenquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:28 schreef Major_Star het volgende:
Ik zit nu al helemaal vast...![]()
[ afbeelding ]
Iemand tips?
Dat kan ook. Ik heb het zo gemaakt dat je iig niet vast komt te zittenquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:39 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik heb je level gespeeld en ik heb het een hart gegeven omdat ik dankzij jou de "First!" trophy heb gehaald!![]()
Was wel een leuk level trouwens, alleen begreep ik in eerste instantie niet dat je met die tank moest schieten dus ik gebruikte de loop als loopplank om over dat ding heen te springen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je moet dat mannetje (terug lopen!) bestickeren met een trui en 2 schoenen![]()
Dat heb ik geprobeerd, maar dat is wel heel lastig om te makenquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nu nog een tank met echte rupsbanden![]()
Heb nu een soort achtbaan karretje gemaakt, die kan volledig verticaal bewegen en op de kop, die is echt leuk!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar dat is wel heel lastig om te makenZou niet weten hoe eerlijk gezegd.... Wellicht een paar van die motorbolts en daar omheen rubber? Ik ga het een keer poberen
omg...quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die wat twijfels hebben bij LBP, dan moeten die nu met onderstaand review weggenomen zijn.
()
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die wat twijfels hebben bij LBP, dan moeten die nu met onderstaand review weggenomen zijn.
()
Hahahahaquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
()
Hij bedoelt 4 a 5 uur, wat totaal schandalig is want zo'n simpele en lelijke level moet je toch echt wel in een half uurtje in elkaar kunnen klappenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:10 schreef JK het volgende:
I have made this level in four, fifth hoursBedoelt ie dan in 4/5e uur of in 4 a 5 uur
Wat een Engels joh.. pffff maargoed, hij bedoelt het goed!
Gewoon proberen. In het begin bakte ik er niks van maar op gegeven moment word je er handig mee!quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:33 schreef Skeletor het volgende:
En sarcasme herkent ie ook al niet![]()
Anywayzzzzzzz ik wil ook een level maken, maar ik weet niet precies hoe en wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |