abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63036823
Nu het bij het laatste level gekokmen.

Die laatste wereld is echt zo vet, wat een creatieve mensen daar bij MM. Vooral als je bedenkt dat je deze levels gewoon kan maken met de editor
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_63036834
En trouwens dat ene leven van lt_dirty_harry was niet goed, bij het einde kon je niet op het eind-platform staan.
pi_63037677
Iemand zin om mijn eerste eigen gemaakte level te testen?

Naam level: Big Kahuna Burger
Mijn nick: Mimango

Graag commentaar

Je krijgt 2 items als je de level uitspeelt
pi_63039550
Heb net 2 levels van KoosyNL gespeeld. Pittig maar erg leuk.
Mijn PSN is Kurt2000 voeg me maar toe
pi_63040145
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:52 schreef Agiath het volgende:
En trouwens dat ene leven van lt_dirty_harry was niet goed, bij het einde kon je niet op het eind-platform staan.
¿Qué? Wat gebeurt er dan? Ik hem het level echt tig keer gespeeld om alle bugs etc er uit te halen. Ik zal het straks nog even proberen dan.

Ik heb net een volledig functionerende tank gemaakt, incl. beweegbare loop. Daar ga ik even een leuk level mee maken

edit: Fixed Schijnbaar was er iets mis gegaan na het omzetten vanuit de bèta

[ Bericht 20% gewijzigd door Kremers op 07-11-2008 22:01:27 ]
pi_63040409
Ik krijg de hele tijd het bericht dat ik een beperkte internetverbinding heb als ik LBP opstart. Ook merk ik nu dat ik nooit bij anderen wordt ingedeeld als ik 'play online' kies. Wel kan ik met mensen uit mn friendslist spelen?

Vaag? Heeft iemand dit ook? En hoe fix ik dit?
pi_63041090
ik zag dat je flink goed bezig was Super, veel leveltjes gehaald...

heb dat ook wel van dat play online en dan met niemand verbinden
pi_63042614
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:37 schreef linebear het volgende:
ik zag dat je flink goed bezig was Super, veel leveltjes gehaald...

heb dat ook wel van dat play online en dan met niemand verbinden
Maar dat is dus kut, want ik wil wel met mensen online kunnen spelen!

En mijn beta level van FALILV is corrupted Dus die kan ik lekker opnieuw maken
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:29:09 #59
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63042682
Vanavond weer 1-2 leveltjes uit de single-player gespeelt. Sommigen zijn best pittig trouwens. Uiteindelijk kom je er wel doorheen natuurlijk, maar toch vervelend als je al best ver in het level bent en 4x achter elkaar doodgaat en dus opnieuw moet beginnen.
Zitten echt pareltjes van levels tussen

De level-editor vind ik nog best tricky. Kun je straks ook gewoon alle tutorials nog een keertje terugzien/opvragen ofzo? Want ik had bijvoorbeeld een hartje gemaakt, en wou het materiaal veranderen van steen naar hout ofzo, maar was vergeten hoe dat moest en kon het zo snel niet meer voor elkaar krijgen.
pi_63043054
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef McGilles het volgende:
Iemand zin om mijn eerste eigen gemaakte level te testen?

Naam level: Big Kahuna Burger
Mijn nick: Mimango

Graag commentaar

Je krijgt 2 items als je de level uitspeelt
Niemand tijd om even te testen en zeggen wat je leuk/ niet leuk vond?
pi_63043195
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef Yi-Long het volgende:
Vanavond weer 1-2 leveltjes uit de single-player gespeelt. Sommigen zijn best pittig trouwens. Uiteindelijk kom je er wel doorheen natuurlijk, maar toch vervelend als je al best ver in het level bent en 4x achter elkaar doodgaat en dus opnieuw moet beginnen.
Zitten echt pareltjes van levels tussen

De level-editor vind ik nog best tricky. Kun je straks ook gewoon alle tutorials nog een keertje terugzien/opvragen ofzo? Want ik had bijvoorbeeld een hartje gemaakt, en wou het materiaal veranderen van steen naar hout ofzo, maar was vergeten hoe dat moest en kon het zo snel niet meer voor elkaar krijgen.
Dat kan, bij die linkerplaneet dacht ik.
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:08:24 #62
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63043591
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:49 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Dat kan, bij die linkerplaneet dacht ik.
De linkerplaneet is toch voor online enzo?
pi_63046331
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De linkerplaneet is toch voor online enzo?
Sorry. Je moet op start drukken en dan naar Videos and Voice Overs.
  zaterdag 8 november 2008 @ 02:38:58 #64
44906 merino
World of Sleepers
pi_63047310
hij vrolijkt hier ook het huisje op inmiddels
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 8 november 2008 @ 07:25:08 #65
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63048013
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:20 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Sorry. Je moet op start drukken en dan naar Videos and Voice Overs.
Thanks Zal het vanavond even bekijken, want moet helaas de hele dag weg Gelukkig morgen de hele dag vrij
pi_63050428
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:23 schreef Yi-Long het volgende:
Wel jammer dat er geen weerseffecten enzo in de game zitten, dus sneeuw, wind, regen, etc. En sowieso jammer dat er geen 'liquids' in zitten. Waarschijnlijk zien we dat allemaal wel in de sequel
Ik vind het ook jammer dat er geen water in het spel zit met mooie physics. Dat had wel leuke dingen kunnen toevoegen aan de gameplay.
PSN id: NL_SToRM
pi_63050484
Waar kan je de ster sticker vinden? ben nu bij level 3 en kom die ster vaak tegen maar heb de sticker niet
pi_63051283
Ik heb gemerkt dat je stikkers meestal pas in latere levels tegenkomt. Je zult sommige levels dus weer opnieuw moeten doen om alle goodies te kunnen halen

Wie wil er deze middag een paar offline-missies samen doen? In sommige levels kan je alleen bij goodies komen als je met zijn tweeën bent.
pi_63052319
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:52 schreef Tranqualizer het volgende:
Waar kan je de ster sticker vinden? ben nu bij level 3 en kom die ster vaak tegen maar heb de sticker niet
Volgens mij vind je die in het 3de level...
PSN id: NL_SToRM
pi_63052658
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:37 schreef Kremers het volgende:
Ik heb gemerkt dat je stikkers meestal pas in latere levels tegenkomt. Je zult sommige levels dus weer opnieuw moeten doen om alle goodies te kunnen halen

Wie wil er deze middag een paar offline-missies samen doen? In sommige levels kan je alleen bij goodies komen als je met zijn tweeën bent.
Die met ze tweeen heb ik bijna allemaal al.

Ik zoek nog mensen voor die van 3x en 4x
pi_63053920
Sneak preview naar mijn volgende level:

Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_63054329
Die nederlandse stem in LBP die alles uitlegt is dezelfde als de stem van proffesor oak in pokemon
pi_63054912
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:16 schreef KoosyNL het volgende:
Sneak preview naar mijn volgende level:

[ afbeelding ]
Ik zag j gisteren al bezig zijn Ik ben ook bezig met een nieuw level Werken met voertuigen is soms best een uitdaging.
pi_63055303
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:05 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ik zag j gisteren al bezig zijn Ik ben ook bezig met een nieuw level Werken met voertuigen is soms best een uitdaging.
Bij mijn level zit je in een bal, alleen is die bijna niett te besturen Dus ik ben veel aan het doen met mechanismen. Leer je wel veel van
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_63055371
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:25 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Bij mijn level zit je in een bal, alleen is die bijna niett te besturen Dus ik ben veel aan het doen met mechanismen. Leer je wel veel van
Klopt, dat ben ik nu ook aan het doen Ik heb een onderzeeër die gelanceerd wordt, probleem is alleen dat hij of te langzaam gaat, of veel te snel Dus daar ben ik nu mijn hersen over aan het laten kraken

Het is mij wel al gelukt om een volledig operationele tank te maken, incl. beweegbaar kanon Maar dat was niet zo heel moeilijk te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')