Probeer mijn nieuwe level eens uit,quote:Op maandag 10 november 2008 21:55 schreef Patje1987 het volgende:
Over half uurtje ben ik aanwezig![]()
Wie doet er mee
Je hebt de level editor vast nog niet geprobeerd?quote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef Frasier het volgende:
Ben 'm toch maar een aantal dagen gaan spelen maar snap nog steeds niet wat er nou oh-zo-geweldig aan deze game is. Niet slecht of zo, maar hoger dan een 8 zou ik 'm zeker niet geven
.
Gelukkig is er ook nog Bioshock![]()
Jawel, maar ik ben te lui om zelf levels te makenquote:Op maandag 10 november 2008 22:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je hebt de level editor vast nog niet geprobeerd?
nou, via een headset misschien?quote:Op maandag 10 november 2008 22:33 schreef Kremers het volgende:
Hoe the fuck praat je in LBPKan het echt nergens vinden
No shitquote:Op maandag 10 november 2008 22:55 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nou, via een headset misschien?
Hij staat altijd open.quote:Op maandag 10 november 2008 23:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
No shitMaar hoe zet je hem open? Of staat hij altijd open?
Maar we hebben wel een stoere fotoquote:Op maandag 10 november 2008 23:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hij staat altijd open.
Btw voor mensen die mn vriendin nog willen toevoegen (en ja het is ECHT mijn vriendin en NEE ik lijd niet aan multiple person syndrome) PSN: Lotje_PlusOne
Verder had ik vandaag 2x dat na de einde van een level ik de melding "unable to create game' kreeg en ik vast zat bij het scoreboard.
Vandaar Derium
quote:Op maandag 10 november 2008 23:38 schreef DretoX het volgende:
Ik heb telkens als ik met een vriend speel en online een level uitspeel dat hij bij het scoreboard gewoon niks meer doet. We kunnen dus niet eruit via start en de enigste optie is herstarten, iemand een oplossing?
Deel vier is anders ook echt uitermate ruig!quote:
Vandaar dat hij er af en toe uitvielquote:
Enige wat je kan doen is terug-spoelen. Wat ik vaak doe is dat ik eerst alles maak terwijl alles in pauze staat, da op play druk, het uitprobeer of alles werkt, en dan terug spoelen. Het van pauze naar play gaan is namelijk ook een bewerking en dus spoelt hij terug naar de situatie voordat je op play drukt en dus is alles nog in orde.quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:45 schreef Agiath het volgende:
De editor is soms maar irritant
Als ik bijvoorbeeld een perminent swich maak, en deze gaat perongeluk af. Hoe kan ik dan undon doen zonder dat mijn laatste bewerking ook gewist is?
En waarom kunnen magnetic switches niet aan een pivot??!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |