abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63009899

Het vorige deel: Slank de winter in #301. Met koeientongen en kippentenen. En blowjobs.

Voor wie is "Slank de herfst door", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP vind je hier
pi_63009949
Mooie taalfout. Ik ging vroeger altijd met zonder jas naar buiten.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63009992
naar het zwembad!
pi_63010032
Mooie telfout ook. *stom*. Modje? drie-nul-twee moet het wezen...
pi_63010175
Bij Aldi en Lidl moet je de ochtend dat de aanbieding begint voor de deur gaan staan. Ga als een van de eersten naar binnen, en dan hebben ze wel altijd alle spullen uit de folder . Gelukkig, ik moest echt gewichtjes hebben en daar waren ze goedkoop, maar snel uitverkocht.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63010261
Ik vis bij Kruidvat ook altijd naast het net. Laatst weer met die hotelbonnen...
Vorige week sloeg ik wel mijn slag bij Aldi: zaterdagochtend was ik er en er lag nog een Texeler dekbed van 220x240
pi_63010439
TVP.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 6 november 2008 @ 20:29:12 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63010687
Heb vanavond 6.5 km hard gelopen, gaat goed, ik doe het zonder Evy de laatste maanden, al ben ik sinds 3 week pas echt weer regelmatig gaan lopen. Wel te zien in het gewicht 1.5 kg lichter sinds ik daarmee ben begonnen.

Moblo, ik las dat je 15 km gaat rennen, wow ik hoop dat het lukt, dat is een prestatie!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 6 november 2008 @ 20:31:40 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63010760
Een magnetron bij de Aldi was mijn laatste aanwinst.. Voldoet prima, vooral de kipgrilstand
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 6 november 2008 @ 20:32:00 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63010773
Hi.
Niet meer actief op Fok!
pi_63010861
TVP
Hier zonder hometrainer én zonder Gooische Vrouwen, maar met studieboek en relaxte muziek.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63011294

Ik ben echt een sukkel... Ik had mijn badmuts niet in mijn tas gestopt (en zonder mag je niet zwemmen). Maar daar kom je natuurlijk pas achter als je je badpak al aanhebt
  donderdag 6 november 2008 @ 21:11:22 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63012061
badmuts?

no kidding?
Al zou ik verzuipen dan zou ik nog niet zwemmen met een badmuts
pi_63012176
Hmja, da's België, badmutsen.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:16:46 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63012267
Treasure Planet kijken, bai!

(als in: tvp )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 6 november 2008 @ 21:20:26 #16
331 Merel
Be here now.
pi_63012426
Ik moet nog zeggen dat Vamp zielig is!!

Help mij eens, ik ben een beetje sollicitatiegebeuren aan het voorbereiden, maar ik kan geen slechte eigenschappen over mezelf verzinnen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63012606
Ik zeg altijd dat ik de neiging heb om teveel hooi op m'n vork te nemen
pi_63012609
Merel: je laat je zelfbeeld bepalen door de mening van anderen?

Oja, ik heb ook nog helemaal niks tegen Vamp gezegd! Uit het topic, uit het hart?
Heel veel sterkte vamp, ik hoop dat je snel weer op de (het) been bent.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:27:03 #19
331 Merel
Be here now.
pi_63012703
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zeg altijd dat ik de neiging heb om teveel hooi op m'n vork te nemen
Ja ik kan ook wel verzinnen dat ik perfectionistisch ben enzo, van die afgezaagde kijk-mijn-slechte-eigenschappen-stiekem-eigenlijk-heel-positief-zijn-dingen, maar ik wil niet van die overduidelijke

Ik kom niet verder dan dat ik een binnenvetter ben en niet van conflicten hou. Wat niet zo handig is om te zeggen bij een leidinggevende functie natuurlijk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63012727
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:20 schreef Merel het volgende:

Help mij eens, ik ben een beetje sollicitatiegebeuren aan het voorbereiden, maar ik kan geen slechte eigenschappen over mezelf verzinnen
Bij mij is die altijd hetzelfde als mijn beste eigenschap. En dat is nog echt waar ook . Perfectionisme.
pi_63012738
Als ik So you can think you can dance kijk, denk ik ook altijd dat ik zelf kan dansen.

Lijstje:

O: gekookt eitje
T: meloen
T: wodka
D: salade met kropsla, rode ui, roquefort, uitgebakken spekjes en tomaatjes
kip uit de oven met aardappel, rode ui, knoflooktenen, zoete paprika en gestoofde prei.
zelgemaakt tiramisuachtig toetje.
pi_63012788
Ik ben altijd ongeduldig als slecht eigenschap. Dat is ook waar.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:29:33 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63012818
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Bij mij is die altijd hetzelfde als mijn beste eigenschap. En dat is nog echt waar ook . Perfectionisme.
Idem dito hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_63012855
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:20 schreef Merel het volgende:

Ja, net als dat voorbeeld van Cinnamongirl, dan moet je toch altijd heel dom positieve dingen gaan opnoemen alsof je denkt dat dat slechte eigenschappen zijn. "Ik vind geen rust voordat m'n werk af is, ik verlies mezelf er helemaal in, oei!" of: "Ik kan slecht verantwoordelijkheid aan anderen overdragen!" "Ik ben soms té perfectionistisch!"
Wat me wel leuk lijkt is als iemand eens antwoordt: "O, ik ben echt aartslui."
pi_63012864
Mijn slechte eigenschap is dat ik een workaholic ben.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:31:05 #26
331 Merel
Be here now.
pi_63012880
Ik ben de meest geduldige vrouw op aarde. En mijn perfectionisme pakt nooit negatief uit. Eigenlijk ben ik gewoon perfect. Maar dat hoor je niet te zeggen bij een sollicitatie natuurlijk
pi_63012937
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idem dito hier .
Vrij veel mensen hebben er in zekere mate last van ja . Bij mij is het vooral positief: veel hooi op mijn vork nemen, geen genoegen nemen met 'redelijk goed' en altijd alles perfect uitwerken. Heeft ook weer zijn nadelen: veel stress, van anderen hetzelfde niveau verwachten, stronteigenwijs zijn (altijd mijn gelijk willen krijgen) en moeite hebben met samenwerken. Dat laatste probeer ik al aan te werken .

Maar vragen ze dat nou nog vaak? Je beste en slechtste eigenschap? Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit een sollicitatiegesprek gehad .
pi_63012983
Dat eten van jou klinkt echt lekker, conleche!
Misschien moet ik toch ook maar eens vaker aan de salade. Altijd brood/aardappels/pasta met mager spul gaat ook vervelen, en een groot deel van de calorieën zit daarbij juist in het deel wat eigenlijk nergens naar smaakt. Hoewel ik zelf dan wel weer gek ben op brood, maar ja, dan maar wat minder brood met een lekkere salade erbij.
pi_63012996
Als ik echt eerlijk ben over mijn slechte eigenschappen moet ik zeggen dat ik vreselijk lui, veel te kritisch, een enorme betweter en allergisch voor autoriteit ben. Godzijdank hoef ik nooit te solliciteren
  donderdag 6 november 2008 @ 21:34:55 #30
331 Merel
Be here now.
pi_63013021
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:

Maar vragen ze dat nou nog vaak? Je beste en slechtste eigenschap? Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit een sollicitatiegesprek gehad .
Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier was Maar toch, 't kan geen kwaad om even voor te bereiden.
pi_63013034
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier was
Belachelijk! Ik zou zeggen dat ik een uil was trouwens.
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja ik kan ook wel verzinnen dat ik perfectionistisch ben enzo, van die afgezaagde kijk-mijn-slechte-eigenschappen-stiekem-eigenlijk-heel-positief-zijn-dingen, maar ik wil niet van die overduidelijke
Het is lame, maar ik ga mezelf daar echt niet in diskrediet brengen
Dat verwacht men ook echt niet...
pi_63013066
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je bent niet de enige hoor, ik ook niet. Eigenlijk hoop ik trouwens dat mijn toekomstige werkgever iets verder komt dan zulke open deur-vragen, maar dat is vast ijdele hoop.
pi_63013069
quote:

[..]

Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier was Maar toch, 't kan geen kwaad om even voor te bereiden.
Doe je een kort rokje en jaratelles aan en zeg je: een gordeldier.
pi_63013080
Behalve ongeduldig ben ik ook nog; lui; eigenwijs (ik denk echt dat ik álles beter weet, heel irritant); snel verveeld; bazig en ik vergeet vast nog heel veel.
pi_63013087
quote:

[..]

Bij dat soort vragen zou ik echt iets raars gaan antwoorden, zoals 'een pantoffeldiertje' of 'een brontosaurus'. Ik hou niet van die onzinvragen.
pi_63013153
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef conleche het volgende:
Behalve ongeduldig ben ik ook nog; lui; eigenwijs (ik denk echt dat ik álles beter weet, heel irritant); snel verveeld; bazig en ik vergeet vast nog heel veel.
Haha, ik ben ook lui en eigenwijs en snel verveeld. Maar niet bazig, eerder extreem conflictvermijdend. Maar dat zijn geen dingen die ik mijn toekomstige werkgever aan zijn/haar neus ga hangen
pi_63013200
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Merel het volgende:

[..]

Hey, zij beginnen met niet creatief zijn door met zo'n voor de hand liggende vraag te komen!
Is het trouwens in deze tijd ook niet handig om te zeggen dat je te veel dingen leuk vindt? Ik krijg het idee dat breed geïnteresseerde mensen nogal in trek zijn. Bij ons op de uni in elk geval wel, multidisciplinariteit is het modewoord.
pi_63013208
Oja, snel verveeld, die ook nog. Als goede eigenschap heb ik dat ik dat alles heel goed kan maskeren
  donderdag 6 november 2008 @ 21:40:26 #39
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63013239
Ik heb daar echt nog nooit over gelogen ! en hoezo diskrediet?
Het is pas erg als je jezelf beter voordoet dan je bent; als blijkt dat je helemaal niet die altijd spontane, vlijtige, professionele alleskunner bent!

Ik ben altijd goudeerlijk en som meteen de hele waslijst op:

authoriteitsprobleem
ochtendhumeur
beter in alleen werken dan samen
cynisch
eigen grenzen slecht aanvoelen
andermans grenzen ook
workaholic
verstrooid
chaotisch

En daar motten ze't maar mee doen...en my god, wat willen ze't er graag mee doen. Ha!
  donderdag 6 november 2008 @ 21:40:35 #40
331 Merel
Be here now.
pi_63013245
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hey, zij beginnen met niet creatief zijn door met zo'n voor de hand liggende vraag te komen!
Is het trouwens in deze tijd ook niet handig om te zeggen dat je te veel dingen leuk vindt? Ik krijg het idee dat breed geïnteresseerde mensen nogal in trek zijn. Bij ons op de uni in elk geval wel, multidisciplinariteit is het modewoord.
Oh dat is wel een goeie!

Ik ben wel snel verveeld ook ja, maar dat ga ik ook niet vertellen
pi_63013271
Ik heb ook nooi zo'n moeite om mijn negatieve punten aan te geven. Bovendien is wat je zegt van zeer ondergeschikt belang.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:41:36 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63013273
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef Laureline het volgende:
Oja, snel verveeld, die ook nog. Als goede eigenschap heb ik dat ik dat alles heel goed kan maskeren
oh, die was ik nog vergeten
pi_63013355
En ik heb ook een autoriteitsissue, maar dat hangt weer samen met die eigenwijsheid, denk ik. Ben blij dat ik niet hoef te solliciteren, want ik fok niet echt anoniem
.
pi_63013410
Snel verveeld en veel interesses zijn eigenlijk een soort broertjes van elkaar.

SHE: jij komt door zo'n opsomming vast alleen maar stoerder over, zo van "dit ben ik, take it or leave it". Ik vrees dat het er bij mij een stuk minder overtuigend uit zou komen.
pi_63013415
Jemig, SHE, dan vis jij echt in een heul ander vijvertje!

Ik ben alleen maar serieuze, humorloze en onkundige STAR-methode HR-ers tegengekomen so far. En die staan echt met hun oortjes te klapperen als je zulke dingen zegt. En nee, dan heb je die baan echt niet
pi_63013455
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook nooi zo'n moeite om mijn negatieve punten aan te geven. Bovendien is wat je zegt van zeer ondergeschikt belang.
Ik haat die vraag . Je weet toch nooit of je goed antwoord. Een bedrijf wil óf een sociaal wenselijk óf een écht antwoord van je hebben. En dan moet je er achter komen wat ze willen

Ik heb een enorm probleem met mensen die denken dat ze beter zijn terwijl ik vind van niet. Of mensen die (ongevraagd) gaan zeggen hoe ik iets moet aanpakken. dat zijn dan mensen met dezelfde functie, van een leidinggevende neem ik sneller dingen aan. Maar toch nog niet zo heel snel
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:46:18 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63013464
Serieus, als het een beetje een fatsoenlijke werkgever is, dan trapt hij niet in die sociaal wenselijke antwoorden waarin je je slechte eigenschappen probeert te masqueren.

Ik had zelf echt een broertje dood aan dat soort sollicitanten. Ontzettend ongeinspireerd, onecht en bah!
Opvallend genoeg waren hbo-ers eerder geneigd sociaal wenselijk te antwoorden, itt academici.
Ik heb me altijd afgevraagd waar dat nou aan ligt.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:48:02 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63013539
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Jemig, SHE, dan vis jij echt in een heul ander vijvertje!

Ik ben alleen maar serieuze, humorloze en onkundige STAR-methode HR-ers tegengekomen so far. En die staan echt met hun oortjes te klapperen als je zulke dingen zegt. En nee, dan heb je die baan echt niet
Ik heb gelukkig ook nooit met zo'n HR piemel/trut te maken gehad, dat zijn doorgaans niet de slimste figuren.
In mijn gevallen had ik altijd gesprekken met een directie/management-lid.

Enneh..STAR
pi_63013543
Twee mogelijkheden: of academici hebben door dat je daar toch doorheen prikt, of ze zijn zo wereldvreemd dat ze niet eens weten wat het sociaal wenselijke antwoord is. Bij sommige mensen lijkt dat tweede me nog best waarschijnlijk.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:49:00 #50
331 Merel
Be here now.
pi_63013572
Tja, ik kan er niks aan doen, ik ben gewoon een harde werker, bijna altijd vrolijk en goed in m'n werk. Al m'n issues en slechte eigenschappen bewaar ik wel voor thuis. Ik bedoel, er zijn tal van banen waar ik in zou sucken omdat ik daar de goede eigenschappen niet voor heb, maar daarom werk ik ook niet in zo'n baan

Maargoed, ik kom er wel uit morgen. Eerst maar eens kijken of ik zelf de baan überhaupt leuk genoeg vind

*nog even snel ontopic een amandel naar binnen propt*
pi_63013589
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
Serieus, als het een beetje een fatsoenlijke werkgever is, dan trapt hij niet in die sociaal wenselijke antwoorden waarin je je slechte eigenschappen probeert te masqueren.

Ik had zelf echt een broertje dood aan dat soort sollicitanten. Ontzettend ongeinspireerd, onecht en bah!
Opvallend genoeg waren hbo-ers eerder geneigd sociaal wenselijk te antwoorden, itt academici.
Ik heb me altijd afgevraagd waar dat nou aan ligt.
Ik besef me inderdaad wel dat, als ik in de toekomst op de serious functies ga solliciteren, ik uit een ander vaatje moet tappen. Maar voor nu kom ik weg met deze lame manier van solliciteren.
Ik vind het ook stom en huichelachtig, maar als dat betekent dat ik die baan ermee bemachtig, dan doe ik het gewoon maar zo.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:49:31 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63013594
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Laureline het volgende:

[..]

Doe je een kort rokje en jaratelles aan en zeg je: een gordeldier.
pi_63013603
Maar ik ben dan wel van origine lui, toch werkte ik altijd keihard, dus die eigenschap zou ik nooit noemen, want niet relevant. Wel heb ik ook nog moeite met delegeren.
pi_63013648
Wat is STAR? Soort afkorting van een selectieysteem? Ik weet echt de ballen van solliciteren
  donderdag 6 november 2008 @ 21:53:17 #55
331 Merel
Be here now.
pi_63013752
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:50 schreef Laureline het volgende:
Wat is STAR? Soort afkorting van een selectieysteem? Ik weet echt de ballen van solliciteren
http://www.carrieretijger(...)prekstechnieken/star
  donderdag 6 november 2008 @ 21:53:48 #56
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63013774
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik besef me inderdaad wel dat, als ik in de toekomst voor de serious banen ga solliciteren, ik uit een ander vaatje moet tappen. Maar voor nu kom ik weg met deze lame manier van solliciteren.
Ik vind het ook stom en huichelachtig, maar als dat betekent dat ik die baan ermee bemachtig, dan doe ik het gewoon maar zo.
Heeft helaas niet eens met serieus te maken; je wil niet weten wat voor ontzettend idiote kul gesprekken ik bij IBM heb gevoerd.
Een topbaan, met alles wat mijn hartje begeerde...maar die assesments gingen NERGENS over. Compleet gestoord! En hoe positiever en cheerleaderiger je was, hoe leuker ze je vonden. Het leek wel of iedereen on prozac was daar.

Ik heb het daar ook niet lang volgehouden. Ik word cynisch en vervelend van mensen die 24/7 vrolijk en uplifting zijn. Zeker als ze die stemming uit marketing boekjes kopieren.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:55:34 #57
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63013859
Ik vanmiddag naar de Hunkemöller, want mijn bh's zitten stom opeens. Zie ik een leuk pantergestipt setje (past mooi bij mijn zonnebril, dacht ik nog) wat lekker lossig zit, wel easy acces, denk ik nog. Sta ik bij de kassa, verschijnt er in het schermpje "maternity bra"

Bohhhhh .

Maar hij zit heerlijk. En hij past goed bij mijn zonnebril .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63013942
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik vanmiddag naar de Hunkemöller, want mijn bh's zitten stom opeens. Zie ik een leuk pantergestipt setje (past mooi bij mijn zonnebril, dacht ik nog) wat lekker lossig zit, wel easy acces, denk ik nog. Sta ik bij de kassa, verschijnt er in het schermpje "maternity bra"

Bohhhhh .

Maar hij zit heerlijk. En hij past goed bij mijn zonnebril .

Ik heb met mijn cup D een push up gekocht en het doet echt veel voor me. Zo kan men weer zien wat voor ieniemienie taille ik heb
pi_63014020
Zouden er nou echt mensen bestaan die altijd vrolijk en spontaan zijn? Of mensen die het van elkaar geloven?

Ik ken van die mensen, die alleen maar óf heel leuk en sociaal met elkaar doen, of gelijk heel overdreven met elkaar gaan meeleven en er als aasgieren op af vliegen als er zich weer eens een 'drama' afspeelt in iemands leven (de quarterlife-crisis waar kennelijk iedereen van mijn leeftijd last van krijgt). Is dat nou vriendschap? Geen van beide is in feite echt...
pi_63014024

auw

kickboksen hurts!!!

Tot jankens toe staan sparren, nadat een gozer me echt 4 keer in mn buik had geschopt terwijlie rustig aan moest doen maar was te arrogant om op te geven

Dus nu doet mn buik pijn, ligt de onderkant van mn voet open én is mn rechterknie opgezwollen en blauw...

volgende week weer

Ja doei.
pi_63014033
quote:
Dat voorbeeld erbij ook: "de klant werd heel kwaad en wilde mij met het rolgordijn slaan."
  donderdag 6 november 2008 @ 21:59:28 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63014052
Ik probeer me een situatie voor de geest te halen waarin je in je ondergoed EN zonnebril te bewonderen bent...en ik kan er maar niet op komen
pi_63014075
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef SHE het volgende:

[..]

Heeft helaas niet eens met serieus te maken; je wil niet weten wat voor ontzettend idiote kul gesprekken ik bij IBM heb gevoerd.
Een topbaan, met alles wat mijn hartje begeerde...maar die assesments gingen NERGENS over. Compleet gestoord! En hoe positiever en cheerleaderiger je was, hoe leuker ze je vonden. Het leek wel of iedereen on prozac was daar.

Ik heb het daar ook niet lang volgehouden. Ik word cynisch en vervelend van mensen die 24/7 vrolijk en uplifting zijn. Zeker als ze die stemming uit marketing boekjes kopieren.
Vreemd, ik had me bij IBM een andere bedrijfscultuur voorgesteld.
Gelukkig kom je daar vrij snel achter -helaas ook weleens pas als je er al binnen bent. Maar dan is er iets misgegaan bij recruitment; men had al moeten zien dat je 'niet binnen het team' zou passen.
pi_63014107
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb met mijn cup D een push up gekocht en het doet echt veel voor me. Zo kan men weer zien wat voor ieniemienie taille ik heb
Wat ik me altijd afvraag over die dingen... moet je die nou kopen in je eigen cupmaat, of in de maat die het wordt met die vulling die onderin zit?
Niet dat ze ze in mijn maat maken, maar daarom kom ik er dus ook niet achter.
pi_63014146
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:59 schreef SHE het volgende:
Ik probeer me een situatie voor de geest te halen waarin je in je ondergoed EN zonnebril te bewonderen bent...en ik kan er maar niet op komen
Wanneer ze vriendlief wil verleiden, maar de zon zo irritant in d'r ogen schijnt?
pi_63014176
quote:

Sst, verpest het nou niet...
pi_63014177
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat ik me altijd afvraag over die dingen... moet je die nou kopen in je eigen cupmaat, of in de maat die het wordt met die vulling die onderin zit?
Niet dat ze ze in mijn maat maken, maar daarom kom ik er dus ook niet achter.
Nou, ik heb hem in mijn eigen maat gekocht Beetje stom als je daar ook nog over na zou moeten denken.
pi_63014197
Doe je goed Moblo. Volgende keer geef je hem gewoon een harde schop terug, maar dan nét iets onder de buik (moet ie maar een tok dragen ) of richting hoofd. Schrikken ze altijd flink van. Maar uhm, krijgt ie niet op zn kop van je trainer als ie niet rustig aan doet? Ik kreeg altijd meerdere keren per training een waarschuwing maar nu kan ik me inhouden. En een jongen, die deed nooit rustig, en is nu van de vereniging gekickt. Te vaak dat soort geintjes.

Was het wel leuk? (en over een paar dagen je blauwe plekken showen he, dan zijn ze het mooist )
  donderdag 6 november 2008 @ 22:02:19 #69
14746 k_i_m
pi_63014201
quote:
Nou, vanavond bijvoorbeeld. Als mijn wederhelft thuiskomt. En als ie boft trek ik vantevoren mijn Uggs uit .
In my life
Why do I smile
pi_63014220
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:

auw

kickboksen hurts!!!

Tot jankens toe staan sparren, nadat een gozer me echt 4 keer in mn buik had geschopt terwijlie rustig aan moest doen maar was te arrogant om op te geven

Dus nu doet mn buik pijn, ligt de onderkant van mn voet open én is mn rechterknie opgezwollen en blauw...

volgende week weer

Sounds like fun....
pi_63014272
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, ik heb hem in mijn eigen maat gekocht Beetje stom als je daar ook nog over na zou moeten denken.
Hm, okee. Ik heb er dus weleens een paar gepast in mijn (toenmalige) maat, maar die waren allemaal veel te klein, vandaar dat ik het me afvroeg. Maar dan zal het wel aan mij hebben gelegen.
pi_63014313
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nou, vanavond bijvoorbeeld. Als mijn wederhelft thuiskomt. En als ie boft trek ik vantevoren mijn Uggs uit .
Maar dan krijg je koude voeten
  donderdag 6 november 2008 @ 22:04:49 #73
14746 k_i_m
pi_63014314
quote:

auw

kickboksen hurts!!!

volgende week weer

Dat je daar nog energie voor had! . Ik ben na die tien miljoen opwarmrenrondjes al nergens meer toe in staat .
In my life
Why do I smile
pi_63014354
quote:

auw

kickboksen hurts!!!

volgende week weer

Hou je rekening mee dat je de zevenheuvelloop gaat doen
#35.
pi_63014380
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Wie ben jij, Moblo's personal assistant?
pi_63014394
volgende week begint de cursus opnieuw, dus alleen wat rustige stoottechnieken
Ja doei.
pi_63014433
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:06 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wie ben jij, Moblo's personal assistant?
GMTA
  donderdag 6 november 2008 @ 22:07:56 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63014481
Moblo .
K_I_M in maternitybra met zonnebril op
Gordeldier .

--> CLAYTON _!!!!!! <--

Ik ga pitten, doei! .
Niet meer actief op Fok!
pi_63014502
Clayton is moblo's eigenste stalker
pi_63014528
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
Nog meer GMTA

where can i get one of thoooooose?
  donderdag 6 november 2008 @ 22:09:01 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63014536
helleu!

ik heb een heel topic gemist terwijl ik mijn keuken van beige en snotgroen stond te ontdoen!
Vamp kusje op je been! dat ie maar snel weer heel mag worden...

en nu lekker even relaxen op de bank...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63014561
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef kwakveense het volgende:
helleu!

ik heb een heel topic gemist terwijl ik mijn keuken van beige en snotgroen stond te ontdoen!
Vamp kusje op je been! dat ie maar snel weer heel mag worden...

en nu lekker even relaxen op de bank...
Beige en snotgroen, bah!
pi_63014642
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
ja, ik vind 't eigenlijk wel stoer
Ja doei.
pi_63014715
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nog meer GMTA

where can i get one of thoooooose?
you may touch me

I'm cooooooooooooooooooooooooooool, i've got a stalkuuuuuuuuuuuuur
Ja doei.
pi_63014739
Ik kijk MTV Europe Music Awards.
Wat een muts, die presentatrice Katy Perry. En wat een suffe druiloren, die 30 seconds to Mars, die alle awards loopt te winnen, Weezer, Metallica en Coldplay achter zich latend.
pi_63014749
Je zou denken dat het makkelijk is om dingen te leren die je al ongeveer weet, maar dat is eigenlijk veel vervelender dan iets helemaal nieuws. Het gaat hier in elk geval een stuk trager.
pi_63014762
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

you may touch me

I'm cooooooooooooooooooooooooooool, i've got a stalkuuuuuuuuuuuuur
This is one of the most defining moments in my entire life
pi_63014801
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een muts, die presentatrice Katy Perry. En wat een suffe druiloren, die 30 seconds to Mars, die alle awards loopt te winnen, Weezer, Metallica en Coldplay achter zich latend.
De MTV awards is nu toch net zoiets als de TMF awards?
pi_63014826
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Is dat die van "I kissed a girl and I liked it"? Als je eigenlijk niks kunt, kun je als vrouw altijd nog inspelen op de lesbo-fantasieën van het mannelijk geslacht.
pi_63014929
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Je zou denken dat het makkelijk is om dingen te leren die je al ongeveer weet, maar dat is eigenlijk veel vervelender dan iets helemaal nieuws. Het gaat hier in elk geval een stuk trager.
Daarom moet je ook nooit opletten tijdens de les .
pi_63014931
Dag dames! Ik ga even ANTM kijken met een biertje met een schijfje limoen erin, en chips light (ik ben hevig geïnspireerd door het vorige topic) en dan naar bed. De maiduh en Tyra zijn in Emsterdemm!
pi_63014953
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De MTV awards is nu toch net zoiets als de TMF awards?
Wel van 't zelfde niveau ja
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Is dat die van "I kissed a girl and I liked it"? Als je eigenlijk niks kunt, kun je als vrouw altijd nog inspelen op de lesbo-fantasieën van het mannelijk geslacht.
Jup, en het is echt een talentloos huppelkutje. De enige coole gast is Grace Jones, maar haar aanwezigheid begrijp ik niet want niemand van de huidige doelgroep kent haar nog...
pi_63015005
Leuk, wat een reactie teweeg brengt.
#35.
pi_63015074
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef Clayton1 het volgende:
Leuk, wat een reactie teweeg brengt.
Ja, ontzettend leuk.
pi_63015246
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

This is one of the most defining moments in my entire life
i know

ik ga mn zere lijf te ruste leggen
Ja doei.
pi_63015271
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Damn, heb ik dit topic door tijdgebrek links laten liggen, lees ik 1 keertje mee, proest ik meteen m'n halve kom thee over m'n beeldscherm heen door deze opmerking .

Clayton, you made my day.
pi_63015333
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Damn, heb ik dit topic door tijdgebrek links laten liggen, lees ik 1 keertje mee, proest ik meteen m'n halve kom thee over m'n beeldscherm heen door deze opmerking .

Ben je je weer aan het inlezen om terug te komen?
pi_63015403
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ben je je weer aan het inlezen om terug te komen?
Nee joh, ik werk op dit moment echt 300 uur per week ik slaap maar vier uur per nacht en ik leer omgaan met Gooische pubers.. ik heb wel even wat beters te doen als ik thuis ben.

Maar af en toe eens meelezen kan geen kwaad, zeker als Clayton voor een olijke noot zorgt .
pi_63015448
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee joh, ik werk op dit moment echt 300 uur per week ik slaap maar vier uur per nacht en ik leer omgaan met Gooische pubers.. ik heb wel even wat beters te doen als ik thuis ben.

Maar af en toe eens meelezen kan geen kwaad, zeker als Clayton voor een olijke noot zorgt .
Oeh, klinkt nogal druk ja. Vooral dat leren omgaan met Gooische pubers .
pi_63015455
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

I Know, verkeerde woordkeuze , verkeerde timing en weet ik wat nog meer.
#35.
pi_63015460
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Daarom moet je ook nooit opletten tijdens de les .
Offtopic verhaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63015593
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef SHE het volgende:
badmuts?

no kidding?
Al zou ik verzuipen dan zou ik nog niet zwemmen met een badmuts
Ik vind het echt vreselijk, zo'n condoom op je hoofd. Maar je moet wat

Ik heb massa's slechte eigenschappen. Maar die heb ik voor mijn sollicitatie niet hoeven noemen, volgens mij was ik de enige geschikte kandidaat

Kim, sex met je zonnebril op? Nee toch? dat moeder-label raak je nooit meer kwijt
  donderdag 6 november 2008 @ 22:30:47 #103
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63015634
zo. Weer eens even bijlezen. Had vrienden te eten. Wou een goddelijk toetje maken, stond al klaar om in de oven te gaan: smeltende chocoladecakjes van pure chocola met witte chocola aan de binnenkant en frambozensaus erbij. Valt de stroom uit op het moment dat ik het in de oven wil zetten verdorie, en precies toen m'n vrienden de jas aan hadden om de deur uit te gaan doet de stroom het weer. nu zit ik dus met zes chocoladecakjes en de koelkast, en je moet ze warm eten. Morgen maar maken...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63015645
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh, klinkt nogal druk ja. Vooral dat leren omgaan met Gooische pubers .
Ja. Dat is best uitputtend, bij tijd en wijle. Kinderen van 11 met een iPhone, een nanny, en een attitude van heb-ik-jou-daar . Pft.

Maar misschien dat ik hier wat regelmatiger weer kom kijken. Ik heb namelijk voor m'n afstuderen een auto gekregen waardoor ik nu dus erg lui ben geworden ("Nee, ik ga echt fietsen hoor! bij mooi weer!". Uhuh. Sure.) en zo weinig beweeg dat ik om nog enigszins in vorm te blijven toch iets aan m'n eten moet gaan doen. Dus niet meer ontbijten met stoofpeertjesvla enzo. Misschien.
pi_63015701
Razz! Ben je nog steeds slank?

*Burp. Ik heb caesar salad gemaakt net, met die sla zowat verdronken in olijfolie-dressingmeuk zometeen maar even wat gaan bewegen om dat eraf te krijgen
pi_63015726
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja. Dat is best uitputtend, bij tijd en wijle. Kinderen van 11 met een iPhone, een nanny, en een attitude van heb-ik-jou-daar . Pft.

Maar misschien dat ik hier wat regelmatiger weer kom kijken. Ik heb namelijk voor m'n afstuderen een auto gekregen waardoor ik nu dus erg lui ben geworden ("Nee, ik ga echt fietsen hoor! bij mooi weer!". Uhuh. Sure.) en zo weinig beweeg dat ik om nog enigszins in vorm te blijven toch iets aan m'n eten moet gaan doen. Dus niet meer ontbijten met stoofpeertjesvla enzo. Misschien.
O my god, daar zou ik echt niet tegen kunnen. En zie dan maar eens de juiste houding te hebben waardoor ze nog enigszins respect voor je kunnen opbrengen.

Hehe, maar stoofpeertjesvla is ook wel héél lekker
  donderdag 6 november 2008 @ 22:33:59 #107
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63015774
Dag dames.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63015925
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Gooise kak ken ik niet, maar wel de Haagse variant. Vreselijk, van die pubers die nooit anders dan gekoesterd en opgehemeld en verwend zijn, van die over-zelfbewuste, over-assertieve etterbakken.

Doe mij maar een school in een volksbuurt

Nynke, morgen gezellig met de Duitser ontbijten met die cakejes? Geef 's een recept?
  donderdag 6 november 2008 @ 22:37:59 #109
14746 k_i_m
pi_63015994
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind het echt vreselijk, zo'n condoom op je hoofd. Maar je moet wat

Ik heb massa's slechte eigenschappen. Maar die heb ik voor mijn sollicitatie niet hoeven noemen, volgens mij was ik de enige geschikte kandidaat

Kim, sex met je zonnebril op? Nee toch? dat moeder-label raak je nooit meer kwijt
In my life
Why do I smile
  donderdag 6 november 2008 @ 22:38:43 #110
14746 k_i_m
pi_63016032
Dat schreeuwt toch om sex? Zeker als ik mijn tieten uit mijn bh laat hangen .
In my life
Why do I smile
pi_63016043
AKnynke: die cakejes klinken wel goddelijk. Ik zou het niet zo erg vinden om er 6 voor mezelf te hebben.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:40:00 #112
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63016111
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef Mini_rulez het volgende:
AKnynke: die cakejes klinken wel goddelijk. Ik zou het niet zo erg vinden om er 6 voor mezelf te hebben.
ik heb ze dan ook net in de oven geschoven. Nu eentje, en dan de rest maar koud opeten...uitdelen dan he!
pi_63016118
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Cute
Ik vertelde m'n mister laatst dat ik wel weer een nieuwe zonnebril wilde (ik heb er alweer een op het oog). Verrassend genoeg lynchte hij me zowat
pi_63016170
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Dat schreeuwt toch om sex? Zeker als ik mijn tieten uit mijn bh laat hangen .
Uit je maternity-BH
  donderdag 6 november 2008 @ 22:42:18 #115
14746 k_i_m
pi_63016210
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Cute
Ik vertelde m'n mister laatst dat ik wel weer een nieuwe zonnebril wilde (ik heb er alweer een op het oog). Verrassend genoeg lynchte hij me zowat
Ik vond deze zomer echt weinig brillen de moeite waard . Ik heb wel een paar leuke Chanelletjes gezien, maar het was om droevig van te worden .
In my life
Why do I smile
pi_63016365
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:42 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik vond deze zomer echt weinig brillen de moeite waard . Ik heb wel een paar leuke Chanelletjes gezien, maar het was om droevig van te worden .
Oh, maar zo zinderend hip ben ik niet... Ik ben echt een sucker forr van die ontzettend goede&verantwoorde zonnebrillen, persol en oakley en serengeti en dan daar de ladylike grote modellen van. Deze zomer had ik een nieuwe hit: Maui Jim. Fan-tas-tische bril en nog mooi ook.

Deze is het, geloof ik.
pi_63016396
Hallo allemaal!

Vamp, wat een naar verhaal joh! Bah zeg, hopelijk heb je niet al te veel pijn.

Ik ben heel nieuwsgierig geworden naar de naam van ColdFeet... . Ik heb een vrij ouderwetse naam, Tineke. Vroeger wilde ik altijd Kimberley heten, what was I thinking? . Een eventueel dochtertje wilde ik altijd graag Hannah noemen, maar dat is al de tweede naam van m'n nichtje, dus dat kan niet meer. Niet ingepikt hoor, m'n zus en ik vonden gewoon blijkbaar allebei die naam mooi zonder het van elkaar te weten!

En Kim met d'r easy access, geweldig. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:47:48 #118
14746 k_i_m
pi_63016449
Ik ben dol op groot en donker. Erg fijn na migraine als je toch de straat op moet. Maar eigenlijk het liefst met bruine glazen, want daar word ik vrolijk van .
In my life
Why do I smile
pi_63016513
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben dol op groot en donker. Erg fijn na migraine als je toch de straat op moet. Maar eigenlijk het liefst met bruine glazen, want daar word ik vrolijk van .
Groot staat me goed. Met kleine lijk ik veel te sportief
  donderdag 6 november 2008 @ 22:56:09 #120
14746 k_i_m
pi_63016799
Ik ben nog steeds heel blij met deze;

.
In my life
Why do I smile
pi_63016816
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Uit je maternity-BH

Ik heb geen zonnebril. Veuls te duur als ik dat ding ook nog eens op sterkte moet laten maken. En bij het zwembad etc ben ik meestal brilloos.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:57:40 #122
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63016866
Waarom gaat het in november over zonnebrillen?

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 22:57:44 #123
163650 Greys
pi_63016869
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Bwoehahahahahaha Ik zie het gewoon voor me!
En dan nog harige stoppelbenen boven die Uggs uit, zodat je amper kunt zien waar je benen ophouden en de Uggs beginnen?

En SHE: ik las het net in het vorige topic over Victoria!
(Ik liep weer hopeloos achter vanwege een oerrrrrrrrgezellig etentje vanavond met jeweetwel. We aten tapas en er kwam een Spaanse gitarist en die was voor de verandering enorm leuk en goed. En de eigenaresse van het restaurant vroeg of jeweetwel ook wilde zingen en toen ging hij Sexbomb zingen en die hele kroeg meeblèren. Lekker low profile ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63016976
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:57 schreef Aventura het volgende:
Waarom gaat het in november over zonnebrillen?

Omdat ik over anderhalve maand een maand naar het zuidelijk halfrond ga en ik dus nu! een! nieuwe!zonnebril! moet! kopen! ookal heb ik nog een perfecte maui jim van een half jaar oud

Stress
  donderdag 6 november 2008 @ 23:01:20 #125
14746 k_i_m
pi_63017011
Die benen zijn niet meer harig! Die moest ik van jullie scheren, dat heb ik braaf gedaan! .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:04:07 #126
163650 Greys
pi_63017119
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Die benen zijn niet meer harig! Die moest ik van jullie scheren, dat heb ik braaf gedaan! .
Kind, wat volgzaam!
Mijn vent vroeg gister wéér of ik mijn geitenwollensokken nog aan had in bed, misschien moest ik ook maar weer eens scheren, sinds Egypte niet meer gedaan

Ik geef trouwens niets om zonnebrillen. Ik koop een goeikope op de markt die ik vervolgens los in mijn tas flikker met alle krassen van dien. Of ik ga er op zitten. Of ik laat hem op een terrastafel liggen. Dus voor mij geen dure zonnebrillen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63017304
Greys: als je een wat duurdere bril koopt, krijg je er meestal een koker/doosje-ding bij om m in je tas te flikkeren
pi_63017323
Mijn hoofd is altijd te klein voor de leuke zonnebrillen.
Eigenlijk zou ik er twee moeten hebben, eentje op sterkte en eentje voor bij m'n lenzen, maar ik ben elke zomer te lui om een nieuwe op sterkte te laten maken, dus als ik mijn bril op heb heb ik steevast de zon in m'n ogen.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:09:22 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63017347
Ach zonnebrillen boeien me niet zo. Ik heb er geen hoofd voor op de een of andere manier. Ze staan me zelden leuk.
pi_63017376
Je hebt er ook geen reet aan in dit land. Ja, op de 3 dagen dat de zon schijnt. Ik geef er nooit meer dan 15 euro aan uit!
  donderdag 6 november 2008 @ 23:10:27 #131
331 Merel
Be here now.
pi_63017389
Ik heb vijf zonnebrillen. Ik ga altijd op die dingen zitten, dus ik had wat reserve nodig
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:10:38 #132
163650 Greys
pi_63017395
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
Greys: als je een wat duurdere bril koopt, krijg je er meestal een koker/doosje-ding bij om m in je tas te flikkeren
Maar daar ben ik dan te lui voor, om eerst die koker te zoeken in mijn tas (waar mijn hele leven in zit, lijkt wel ) voordat ik hem er in kan flikkeren

Shit, de kat is heel lollig en jolig op de tafel aan het spelen, heeft het helemaal gezellig met zichzelf, smijt ie een hele stapel papieren over de grond die ik net soort-van gesorteerd had
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 november 2008 @ 23:11:03 #133
331 Merel
Be here now.
pi_63017406
Ik heb altijd een zonnebril op als ik voetbal ga kijken, dan ziet niemand dat ik eigenlijk helemaal die bal niet volg maar andere interesses heb
pi_63017461
Ik hb de hele zomer een zonnebril op, jah. Zelfs op mijn trouwfoto's hb ik een zonnebril op
pi_63017563
Ik heb ook altijd een zonnebril op. Ik ben mooier met zonnebril
pi_63017601
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar daar ben ik dan te lui voor, om eerst die koker te zoeken in mijn tas (waar mijn hele leven in zit, lijkt wel )
Dat denk ik ook weleens... Als mijn tas gestolen zou worden, zou ik me ook echt geen raad weten.
Ik sleep ook overal vanalles mee naartoe (agenda, etui, pijnstillers), want net die ene keer dat ik iets niet bij me heb, heb ik het altijd nodig. Ik zie het maar als een uitgebreide standaarduitrusting.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:26:30 #137
163650 Greys
pi_63017959
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat denk ik ook weleens... Als mijn tas gestolen zou worden, zou ik me ook echt geen raad weten.
Ik sleep ook overal vanalles mee naartoe (agenda, etui, pijnstillers), want net die ene keer dat ik iets niet bij me heb, heb ik het altijd nodig. Ik zie het maar als een uitgebreide standaarduitrusting.
Ja precies! Die pijnstillers komen bv weer van pas als een van de Slankladies tijdens een etentje gaat zitten mekken over hoofdpijn Hoi SHE! En mijn geld zit er in, en bonnetjes van weet ik veel wat allemaal, en mijn roze mp3-spelert, zo'n opbouwbaar plakrol ding waar je pluisjes mee van je kleding kunt halen, elastiekjes voor mijn haar, krasserige zonnebril, lipgloss en mascara (can't live without 'em), mijn Rabo reader, SUN luchtje, potje creme (stel dat ik ga vervellen na mijn zonvakantie!), CD van Robert Long (don't ask), spiegeltje, sleutels, Smint, een fudge, schrijfblokje, pen... en dat is nog maar de helft geloof ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63018088
Grmpf, waar blijft die vent van mij Hij ging 'even' iets ophalen, maar is nu al anderhalf uur weg...

Ik ga naar bed Morgen m'n eerste toets, bibber
  donderdag 6 november 2008 @ 23:33:06 #139
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63018136
succes CF!

ik ga ook slapen, want ben moe en heb t koud, en ga van de weeromstuit lopen eten...nergens voor nodig. zzzzzzzzz
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:34:18 #140
14746 k_i_m
pi_63018161
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:26 schreef Greys het volgende:

[..]
CD van Robert Long (don't ask)
Eeeeeeen, zeeeeee dee het omspres, ja ze dee het omspres ze kon het gewoonweg niet lateeeee .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:34:29 #141
163650 Greys
pi_63018166
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf, waar blijft die vent van mij Hij ging 'even' iets ophalen, maar is nu al anderhalf uur weg...

De mijne moest 'even' spelen met de band in een restaurant in Huizen op een feest, ze hoefden maar 1 setje van 45 minuten te spelen. Hij was er om 17.00 uur. Dus ik dacht dat ie vroeg thuis zou zijn. Kreeg net een sms 'Marco en Leontine zijn er ook. We gaan zo spelen'. What the fuck, het is half twaalf Wat heeft ie daar al die tijd lopen doen dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63018173
Greys: precies ja! Heel herkenbaar...
Mijn zusje maakt er altijd grapjes over, maar ondertussen is ze wel blij als ze iets van me kan lenen.
Hoewel er ook wel dingen in zitten die nog nooit iemand nodig heeft gehad, maar toch.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:35:22 #143
163650 Greys
pi_63018196
En succes met je toets morgen ColdFeet, maar ik heb er alle vertrouwen in voor je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63018323
quote:

Dat doet de mijne ook weleens, heel vervelend. En dan z'n telefoon niet opnemen, en als ik dan ongeveer in tranen zit omdat ik zeker weet dat meneer dit keer echt een ongeluk heeft gehad of bij zijn minnares zit, belt 'ie doodleuk zo van "ik dacht, ik bel je wel terug als ik op de terugweg ben". En elke keer denk ik het toch weer.

Succes morgen! Jij hebt de toets gemaakt, begrijp ik?
pi_63018354
Oh jee, jullie denken nu vast dat ik heel neurotisch en labiel en raar ben...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:43:07 #146
163650 Greys
pi_63018383
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:34 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Eeeeeeen, zeeeeee dee het omspres, ja ze dee het omspres ze kon het gewoonweg niet lateeeee .
Ja die staat er ook op In de uitvoering van Gerard Cox. Dit is de CD A la Longue, uit liefde en respect. Registratie van die avond dat de artiesten afscheid van hem namen en nummers van hem zongen in het Luxor, dat wij mede organiseerden. Ben er die avond achter gekomen dat ik heel veel nummers zo kan meezingen en dat ik het eigenlijk heel mooie en leuke nummers vind
Gerard deed ook 'Jezus redt'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:45:40 #147
163650 Greys
pi_63018438
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat doet de mijne ook weleens, heel vervelend. En dan z'n telefoon niet opnemen, en als ik dan ongeveer in tranen zit omdat ik zeker weet dat meneer dit keer echt een ongeluk heeft gehad of bij zijn minnares zit, belt 'ie doodleuk zo van "ik dacht, ik bel je wel terug als ik op de terugweg ben". En elke keer denk ik het toch weer.

Succes morgen! Jij hebt de toets gemaakt, begrijp ik?
Oh nee, dan ben ik wel erg blij met mijn meneer, want die ben ik echt NOOIT kwijt!
Behalve dan... op 2e Kerstdag toen ik Heer G net 2 dagen kende (ontmoet op Kerstavond). Toen hadden we afgesproken en ik was hem toen een paar uur kwijt daarvoor, dat hij niet telefonisch bereikbaar was. Bleek later dat ie het toen nog even snel aan het uitmaken was met zijn vorige vriendin
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63018488
Mini, nee, ik verwact niet dat ie in stukjes langs de weg ligt, eigenlijk Ik ken die vent langer dan vandaag, hij zit gewoon te pilzen

Ja, ik heb de toets gemaakt. Maar volgens mij ben ik zenuwachtiger dan de gemiddelde student: is ie niet te makkelijk? of te lang?
  Vis een optie? donderdag 6 november 2008 @ 23:49:58 #149
70532 loveli
N
pi_63018519
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh nee, dan ben ik wel erg blij met mijn meneer, want die ben ik echt NOOIT kwijt!
Behalve dan... op 2e Kerstdag toen ik Heer G net 2 dagen kende (ontmoet op Kerstavond). Toen hadden we afgesproken en ik was hem toen een paar uur kwijt daarvoor, dat hij niet telefonisch bereikbaar was. Bleek later dat ie het toen nog even snel aan het uitmaken was met zijn vorige vriendin
LMAO. Wanneer vertelde hij dat? (en wat ontzettend lomp naar z'n ex)
crap in = crap out
  donderdag 6 november 2008 @ 23:50:00 #150
14746 k_i_m
pi_63018520
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die staat er ook op In de uitvoering van Gerard Cox. Dit is de CD A la Longue, uit liefde en respect. Registratie van die avond dat de artiesten afscheid van hem namen en nummers van hem zongen in het Luxor, dat wij mede organiseerden. Ben er die avond achter gekomen dat ik heel veel nummers zo kan meezingen en dat ik het eigenlijk heel mooie en leuke nummers vind
Gerard deed ook 'Jezus redt'
Wat gaaf! Mijn moeder was erg fan, daar heb ik het van. Ik heb zelfs nog oude platen van hem . Mijn beste vriendin en ik zongen dat nummer vaak als we dronken uit de kroeg kwamen. Wel netjes tweestemmig, dat dan weer wel .
In my life
Why do I smile
pi_63018564
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, nee, ik verwact niet dat ie in stukjes langs de weg ligt, eigenlijk Ik ken die vent langer dan vandaag, hij zit gewoon te pilzen

Ja, ik heb de toets gemaakt. Maar volgens mij ben ik zenuwachtiger dan de gemiddelde student: is ie niet te makkelijk? of te lang?
Da's waarschijnlijk een realistischere verklaring ja...
Ik krijg net een heel schattig smsje van de mijne dat hij in aantocht is. Blijkbaar heeft hij ervan geleerd.

Ben benieuwd hoe het morgen gaat dan. Maar je hebt er best veel tijd aan besteed, toch? Dan is hij vast goed.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 00:12:22 #152
163650 Greys
pi_63018959
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:49 schreef loveli het volgende:

[..]

LMAO. Wanneer vertelde hij dat? (en wat ontzettend lomp naar z'n ex)
Anderhalf jaar later ofzo
Toen durfde hij het pas te zeggen
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:50 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Wat gaaf! Mijn moeder was erg fan, daar heb ik het van. Ik heb zelfs nog oude platen van hem . Mijn beste vriendin en ik zongen dat nummer vaak als we dronken uit de kroeg kwamen. Wel netjes tweestemmig, dat dan weer wel .
Zal ik morgen een kopie voor je branden? Kan je weer lekker meebleren!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:21:04 #153
14746 k_i_m
pi_63019172
.
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 00:22:39 #154
163650 Greys
pi_63019212
Zie je PM. En ik heb hetzelfde, maar dan via mijn vader. Die draaide het ook altijd vroeger. Ik kon op twee nummers na alles zo meezingen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 00:24:03 #155
163650 Greys
pi_63019234
Haar moeder was proooooooooooooostietuuuweeeeeee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:25:18 #156
14746 k_i_m
pi_63019270
En SOMS, als ze tijd had ook hoerrrrrrr
In my life
Why do I smile
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:26:09 #157
14746 k_i_m
pi_63019298
Ze hadden geen bed, dus het most op de grond
En dat was natuuurlijk bepaaaald niet gezond!
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 00:27:22 #158
163650 Greys
pi_63019327

Ik ga NU de DVD opzetten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 00:29:12 #159
163650 Greys
pi_63019370
Oh en wat schattig is... Kristof (zijn man) komt binnenkort mosselen eten en zijn mailadres is ..@omspres.nl
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:30:18 #160
14746 k_i_m
pi_63019397
Whoehahahahaa . .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 00:53:32 #161
163650 Greys
pi_63019810
Carlo Boszhard zingt 'Blij dat het zo is gegaan' echt superleuk! En Lenette van Dongen is zo goed met 'Want het leven was lijden'. Dieter Troubleyn met Kalverliefde The Deep River Quartet met Let us Try (kewl joh! Engelstalig, wist helemaal niet dat Robert Long dat ook had! ) en Richard Groenendijk. En een duet van een klein jongetje samen met Robert Long (een lege kruk op het podium... *slik*). Ik denk dat je het een hele toffe DVD gaat vinden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 00:54:41 #162
163650 Greys
pi_63019834
... wel mutserig... dat wel... maar toch tof
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 00:56:11 #163
163650 Greys
pi_63019858
Oh en nog één ding en dan hou ik er over op (sorry ) maar Albert Verlinde zingt 'Wiiiiiiiindsurfers do it standing up' zó ontiegelijk afgrijselijk vals dat het weer grappig is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63019942
Hoi
pi_63020031
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En dan zeur je dat je niet teveel geld wilt uitgeven aan cadeaus
Ik zeur dat ik niet teveel geld uit wil geven aan cadeaus ? Sommige mensen hebben niet oneindig veel geld en moeten prioriteiten stellen maar goed dat is vast niet aan jou besteed.
In ieder geval, het was niet bedoeld als zeuren, wat je vast wel weet, maar om tips te vragen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 01:21:26 #166
163650 Greys
pi_63020176
Hoi PF!
Volgens mij, aan de smiley te zien, maakte Miss_S maar een grapje hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63020230
Oh, oké dan is het vast mijn slaapgebrek die dat niet zag, net thuis, alleen even naar de bios geweest Reistijd bah!

Helemaal geen tijd vrij om uren te fokken

Enne, hey
pi_63020232
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:17 schreef Anosmie het volgende:
Roti van de Albert Cuyp. .
Koekie lijkt op Pluisje (kruising Maltezer en Shih tsu).

En ik ook vanavond aan de tapas. Zwangere collega 1 neemt vandaag afscheid.
1 down, Helga to go.
Bij warung sweetie, dushi?
pi_63020294
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
kan wrsch ook wel met een gewone wrap?

nou ja, volgens mij zit er een klein surinaams winkeltje vlakbij, ga daar maar 's kijken
Dat zij mijn vriendje ook. En toen kreeg ik buikpijn van het lachen. En een boos vriendje. En hij snapte het idee achter bonen met aardappels niet zo En ex vriendje vond het ook gewoon aardappels met bonen en een wrap.

Dat waren wel twee diepte puntjes. Nederlanders
pi_63020343
Leuk zo een eenzaam gesprek Ik heb echt trek om weer eens goed te eten, laatste dagen alleen maar buiten de deur en dus rommel. Ik voel mij echt ondervoed (en niet qua kcal maar qua voedingsstoffen )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 01:34:41 #171
163650 Greys
pi_63020351
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh, oké dan is het vast mijn slaapgebrek die dat niet zag, net thuis, alleen even naar de bios geweest Reistijd bah!

Helemaal geen tijd vrij om uren te fokken

Enne, hey

Latertje inderdaad voor alleen de bios!
Ik zit nog steeds op Heer G te wachten, die belde net dat hij 'bijna gaat rijden en dan is het nog maar een ruim uurtje rijden' Ik geloof dat ik maar in bed wacht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63020385
nou ik was eigenlijk om 9 uur al klaar, maar toen ging ik nog de kamer van een vriendin bekijken in overvecht, en terug naar huis. om 10:50 weg gegaan en om 01:00 thuis
pi_63020392
Zou ik ook doen! Ik heb het koud en mijn warme melk staat nog in de magnetron Blegh. Ik wil ook in bed
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 01:45:07 #174
163650 Greys
pi_63020472
Nou, je magnetron zal wel *ping* hebben gedaan inmiddels, dus ik ga je weltrusten wensen!
Ik duik er ook in, hij bekiekt het maar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63020502
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Bij dat soort vragen zou ik echt iets raars gaan antwoorden, zoals 'een pantoffeldiertje' of 'een brontosaurus'. Ik hou niet van die onzinvragen.
Dat pantoffeldiertje heb je van mij gestolen

Woah, ik zou zeggen dat ik een hekel heb aan domme mensen en niet ongemeend aardig kan doen en vrij bot over kan komen, Oh en soms onduidelijk overkom, vaak te laat ben of chaotisch. Maar dat is wel heel eerlijk.
pi_63020510
mijn magnetron deed om 10 over 1 al ping
dus echt warm was het niet meer
pi_63020558
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Zouden er nou echt mensen bestaan die altijd vrolijk en spontaan zijn? Of mensen die het van elkaar geloven?

Ik ken van die mensen, die alleen maar óf heel leuk en sociaal met elkaar doen, of gelijk heel overdreven met elkaar gaan meeleven en er als aasgieren op af vliegen als er zich weer eens een 'drama' afspeelt in iemands leven (de quarterlife-crisis waar kennelijk iedereen van mijn leeftijd last van krijgt). Is dat nou vriendschap? Geen van beide is in feite echt...
Ik weet het niet.. Ik ben nooit vrolijk of spontaan, eerder droog, vlak, gematigd, bot. Over het algemeen Ik denk dat altijd vrolijk zijn een soort masker over je depressie is.
pi_63020570
quote:

auw

kickboksen hurts!!!

volgende week weer

Mwhehehe ja ik hou durrr van Ik moet echt weer sporten! Kickboksen yeah! En iets minder fokken want ik post het hele topic vol Normaal posten jullie er tussendoor dan valt het niet op
pi_63020700
Ik ga maar slapen Ben bijgelezen
Oh en beterschap (heet dat zo bij een botbreuk??) vamp!!
pi_63021386
Ik ben niet bijgelezen!
heb wel lekker veel biertjes gedorknken in de kroeg en ook heul veul nieuwe vrienden gemaakt!! TOP avond dus
En nu lekker slaaapppeennnnn
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63021394
Ik ben vast de enige die nu nog wakker is, denk dat het ook al bijna weer licht wrdt 's ochtends!

Eerst kwam ik een ontzettende studentikoze bal tegen in 't Gras, die van zichzelf vond dat hi zich klassiek kleedt en draagt waarin hij zich prettig voelt (lees: merkjes geven aanzien)
Toen een egyptysche jongen die me baileys kwam brengen, dat was echt tof.
Toen een tattoo guy die impressed was, dat ik niet impressed was by zijn stoere looks Dat was eigenlij kbest een scharje, haha.
Maar uiteindelijk zelf naar huis gegaan en nu ga ik slapen en morgen komt de kater wel

Daahhaag!!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63021554
62,7 kilo. Ik ben d'r bijna.
pi_63021561
Dieet-web is down, kan 't niet invoeren.
  vrijdag 7 november 2008 @ 07:36:51 #184
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63021733
Zucht. Ik zou van 7 tot 9 een rijles hebben. Belt-ie om 10 over 7 af. Verslapen. Lekker balen, voor l*l opgestaan. Het erge is nog dat ik al snel moet afrijden. Ik hoop dat hij morgen een les kan inlassen. Zit nu aan de koffie met wame melk SATC te kijken. S1, afl. 1 (driewerf hoera voor UPC on Demand). Het heeft ook wel iets om zo vroeg op te staan.
  vrijdag 7 november 2008 @ 07:38:05 #185
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63021741
En Ise, wat knap zeg. Gefeliciteerd. Hoe doe je het. Ik begin aardig gefrustreerd te raken. Ik zit op 67,5. Met mijn 168 cm vind ik dat gewoon teveel, ik wil zo graag 64 wegen. Ik ben inmiddels al 10 maanden bezig om van 70 naar 64 te gaan, maar ik blijf maar steken.
pi_63021746
Ik heb me de laatste tijd helemaal niet echt goed aan het dieet gehouden eerlijk gezegd.
pi_63021758
quote:

Wat lief dat jij de zenuwen hebt . En ongetwijfeld meer dan de doorsnee student, die weten nu al of ze het gaan halen of niet en hoeven zich daar niet druk meer om te maken .
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk zo een eenzaam gesprek
Ja meeste mensen slapen rond die tijd (Bah ik ben brak, wie moet er dan ook om half 5 plassen?) Maar heeeey je bent er weer .

Edit: zie de post van Ise, gaat lekker zeg!
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:23:49 #188
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_63022243
Goedemorgen!

Super Ise! Altijd fijn als het gewoon lekker de goede kant op gaat.

Ik ben dood op. Ik droom altijd veel te levendig en vannacht heb ik me het gompes gerend. Als ik eens af zou vallen van alle activiteiten die ik in mijn dromen zou ik vel over been zijn.
Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:24:27 #189
331 Merel
Be here now.
pi_63022252
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Ik weet het niet.. Ik ben nooit vrolijk of spontaan, eerder droog, vlak, gematigd, bot. Over het algemeen Ik denk dat altijd vrolijk zijn een soort masker over je depressie is.
Ik ben op m'n werk dus wél bijna altijd vrolijk. En als ik niet vrolijk ben, dan kondig ik aan dat ik een pesthumeur heb, maar dat betekent nog niet dat ik onvriendelijk hoef te doen tegen collega's die er niks aan kunnen doen dat ik een baaldag heb. Maargoed, ik zal wel vreemd zijn wat dat betreft

Ise gaat lekker qua gewicht! Ik zit nog steeds op m'n 68 kilo-plateau
pi_63022470
Mogguh
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:28:41 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63023158
Morgen .
Nog een mailtje gehad dat ik niet word uitgenodigd op gesprek , dus ik moet m'n zinnen maar op Rotterdam zetten . Verder Humanitas gemaild dat ik taalondersteuning wil gaan geven daar . Nu even douchen en dan ga ik weer eens verder met m'n Latijn .

Ik wilde vanochtend niet opstaan, want ik droomde dat ik seks had met een enorme stoot .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:37:40 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63023325
De morgenstond heeft wel goud in de mond. Alweer getraind vandaag. Gewoon met gewichten. En voor het zweten gooi ik er nog wat jumping jacks, jumpropes, crunches en sit-ups bij. Heerlijk. Het mocht ook wel want de laatste keer dat ik gesport heb was alweer vorige week zaterdag. Kan het nog srteeds niet opbrengen om om 21 00 uur na een werkdag van 9 uur nog te gaan springen en zweten.
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:39:55 #193
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63023381
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Bij warung sweetie, dushi?
Ik was bij Sueno in Soest, skattie.
Fok!bejaarde
pi_63023456
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 07:38 schreef Aventura het volgende:
En Ise, wat knap zeg. Gefeliciteerd. Hoe doe je het. Ik begin aardig gefrustreerd te raken. Ik zit op 67,5. Met mijn 168 cm vind ik dat gewoon teveel, ik wil zo graag 64 wegen. Ik ben inmiddels al 10 maanden bezig om van 70 naar 64 te gaan, maar ik blijf maar steken.
Ah, ik zit hier ook een beetje klem te zitten op dat gewicht met die lengte. Volgens mij is het verboden om verder af te vallen ofzo .

Verder veel plezier met SATC!
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:49:38 #195
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63023564
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:37 schreef Aventura het volgende:
De morgenstond heeft wel goud in de mond. Alweer getraind vandaag. Gewoon met gewichten. En voor het zweten gooi ik er nog wat jumping jacks, jumpropes, crunches en sit-ups bij. Heerlijk. Het mocht ook wel want de laatste keer dat ik gesport heb was alweer vorige week zaterdag. Kan het nog srteeds niet opbrengen om om 21 00 uur na een werkdag van 9 uur nog te gaan springen en zweten.
Ik ook niet. Ik sport 2x per week met een vriendinnetje en als zij niet kan dan ben ik ook zo hopeloos dat ik dan ook niet ga. Eigenlijk moet ik gelijk vanuit mn werk doorgaan want al sik eenmaal thuis ben dan kom ik niet meer weg.
Ik ben wel al de hele week naar gewichtjes aan het speuren op MP om de thuisoefeningen goed te kunnen gaan doen. Dat dan wel .
Fok!bejaarde
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:49:44 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63023565
goedemorgen dames....

even alleen dit topic bijgelezen, want ben ziek

gister niet eens in staat om rechtop te zitten, laat staan de pc aan te zetten...
denk een enorme griep...

echt zo

maar voel me gelukkig nu ietsiepietsie beter....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:49:56 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63023573
Kort berichtje uit Zuid-Duitsland. De smilies pakken hier niet en ik ken ze niet allemaal uit mijn hoofd, dus de intonatie denken jullie er maar bij (die ken ik wel). Ben ondertussen helemaal zen, eet veel maar gezond en ben volgens de weegschaal hier nog niet aangekomen. Helaas bestaat het ontbijt hier ut brood, broodjes of crackers, dus het lowcarbdieet is niet vol te houden. Ik snack ook naar een ei eerlijk gezegd. Verder hebben we sinds twee dagen een geweldig appartement met een grote woon-slaapkamer en een extra slaapkamer voor de kinderen, een keuken en een badkamer met bad. De week ervoor deelde ik met de kinderen een grote kamer. Wel gezellig, maar slapen is wat lastig. Ohja, en we hadden ruim 20 cm sneeuw de eerste dagen. Geweldig!

Over 15 minuten loopt mijn internettijd af. Wie praat me even snel bij?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:50:07 #198
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63023577
ISE!!
Fok!bejaarde
pi_63023614
hoi

spierpijn valt mee, pijn onder voet is auw en de protectoren van mn motorbroek zitten precies op mn blauwe plekken met hun randen

naaaaais

ben met de motor naar werk, vanavond op weekend met studievereniging en dus veel ongezond eten, al maak ik morgen nasi dat scheelt!

Nu eerst maar 's een dagje werken
Ja doei.
pi_63023699
Ohhh Tink, wat heerlijk! Geniet ervan!
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:56:38 #201
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63023723
Ik doe ook nooit aan zonnebrillen; ik haat die dingen. Ze verbergen mijn beste feature!
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:58:29 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63023753
't Is hier echt helemaal geweldig. We doen Chi Qong, joggen door de bossen, 2 uur yogo per week, dagelijks aquafit, doen speciale oefeningen voor rug, bekken ed..... En tussendoor veel lezen, zwemmen en wandelen. Ben wel moe. Lig al om 9 uur op bed
Nog 4 minuutjes voor ik van internet word gegooid. Ga mijn mail nog even checken. doei
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63023866
Jeumig Tink wat klink je inderdaad heerlijk zen, enjoy the rest of your stay

Samenvatting: Kim heeft sex in een pantersetje (wat eigenlijk een maternity bh is) en daarbij een bijpassende panter zonnebril op

Dat was toch wel het belangrijkste van de afgelopen dagen
The way you rock'n'roll
pi_63023973
klinkt naaaaais geniet er maar lekker van
Ja doei.
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:14:34 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63024040
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt naaaaais geniet er maar lekker van
Tink is allang weer weg, dus die leest jullie 'veel plezier'-posts niet meer .
En ik dacht dat ze daar niet zou / kon Fokken? Foei! .
Niet meer actief op Fok!
pi_63024125
ja joh, die gaat toch alles teruglezen

bleuh!

Ben leuke namen voor onze wereldreiswebsite aan het bedenken... best lastig
Ja doei.
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:24:56 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63024238
Ok, dan wens ik Tink alsnog even een fijn verblijf daar, want anders heb ik het straks weer gedaan .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:28:27 #208
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63024307
goeiemorgen! Heerlijk uitgeslapen! Nog een beetje tikken zo voor een opdracht die vandaag afmoet, en dan is het weekend! Van morgen tot maandag komt een vriendin uit Nederland voor een bliksembezoek, en vanavond gaat het vriendje voor me koken, wordt wel een goed weekend!
pi_63026573
hallo!

Ik zou graag mee willen doen met het clubje! Heb Troel al een PM gestuurd en me aangemeld bij dieetclub. Als het mag doe ik gezellig mee !.

Ik ben afgelopen maandag begonnen en heb er nu 0.4 af. Van mij hoeft het allemaal ook niet zo snel te gaan, dat is ook niet goed. Ik doe nu vooral gezond eten en proberen niet te snoepen. Gister helaas niet gelukt, maar ga er vandaag weer vol tegenaan! Mijn doel is om voor 19 februari mijn streefgewicht te hebben bereikt, want dan ga ik op vakantie namelijk!
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:59:50 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63026659
Shalom!

Hahaha wat een vaag geneuzel Heb net bijgelezen! Kim met zonnebril en maternity-bra
Tink: viel spass!

Ik draag nooit zonnebrillen, net als dat ik nooit zonnebrand gebruik. Ik ben heel zon-proof Word binnen no-time bruin en heb geen last van zon in mn ogen ^^
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:07:44 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63026840
Oh en hallo Saskia! 0.4 eraf is netjes toch! Waar naartoe ga je op vakantie?
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:13:56 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63026981
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:56 schreef saskia_89 het volgende:
hallo!

Ik zou graag mee willen doen met het clubje!
Dat is dan jammer, want het clubje is al vol . Je kunt jezelf op een wachtlijst plaatsen en je krijgt vanzelf bericht als er weer plek is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:18:48 #213
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63027100
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is dan jammer, want het clubje is al vol . Je kunt jezelf op een wachtlijst plaatsen en je krijgt vanzelf bericht als er weer plek is.
SPOILER
Jij bent echt gemeen! Hoi Saskia!
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:20:34 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63027143
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:18 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Jij bent echt gemeen! Hoi Saskia!
, soms heb ik zo'n bui... Je hebt de spoiler toch wel bekeken? .
Niet meer actief op Fok!
pi_63027151
Hi Saskia! Ben je ook van plan om er een beetje bij te gaan sporten, of doe je dat al?

Ik heb een afspraak met een bewegingscoach Volgende week gaan we trainingsschema's opstellen enzo.

Oh en jongens, jee, dit is genant, maar: ik ben echt helemaal nerveus voor die toets Ik moet in m'n eentje bijna 60 studenten in de gaten houden en ik hoop zo dat de toets goed is
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 12:22:37 #216
163650 Greys
pi_63027198
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Hi Saskia! Ben je ook van plan om er een beetje bij te gaan sporten, of doe je dat al?

Ik heb een afspraak met een bewegingscoach Volgende week gaan we trainingsschema's opstellen enzo.

Oh en jongens, jee, dit is genant, maar: ik ben echt helemaal nerveus voor die toets Ik moet in m'n eentje bijna 60 studenten in de gaten houden en ik hoop zo dat de toets goed is
Alles sal reg kom
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:23:22 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63027213
Oe CF da's inderdaad spannend! Maar komt vast wel goed toch? Jij bent de docent, dus technisch gezien is jouw wil wet Dus de toets is goed. Punt. Komma. Slash. Ww. Ja! (ik mag geen najib amhali meer quoten)
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:27:36 #218
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63027331
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:

die studenten zijn als het goed is banger van jou, dan jij van hen!

Kusjekroel!
pi_63028042
Ongezonde lunch vandaag: twee broodjes met gehaktbal van het tankstation. Maar daar staat tegenover dat ik gisteren en eergisteren geluncht heb met zelfgemaakte pompoensoep.
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:02:44 #220
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63028261
Welkom Saskia
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63029791
Hoi.

En welkom Saskia.
pi_63029815
Welkom Saskia
The way you rock'n'roll
pi_63029887
wat is het hier rustig
Ja doei.
pi_63029923
Ik zet net de punt achter het laatste woord van het 192 pagina's tellende boek dat ik heb getranscribeerd.

Nu mag ik gaan editeren.
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:28:06 #225
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63030475
Welkom Saskia!

Ik heb vorig jaar een bjoetie van een Von Zipper bril van mn broertje gekregen. Ik zie alleen geen steek met dat kreng op. Maar ik loop gewoon stug halfblind heel hip te zijn.
Zonnebrillen op sterkte zijn voor watjes.
Fok!bejaarde
pi_63031485
Allemaal bedankt voor het welkom heten . En ik kan wel tegen een geintje gelukkig viking84 haha

Ik ben wel van plan om er bij te sporten ja! Ik doe sowieso al dansen, 2 x inde week en verder ben ik nog van plan om naar de sportschool te gaan! Doet iedereen hier verder ook aan sporten?

Coldfeet, lijkt me ook wel fijn zo'n begeleidingscoach, ben benieuwd hoe je trainingschema uit komt te zien
pi_63031631
binnenkort zijn we in bezit van een echt wereldreis-domein
Ja doei.
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:27:50 #228
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63031856
My first christmas cake

Taarten en cupcakes decoreren #4
pi_63032136
Welkom Saskia!
Nu hebben we er twee...

Ik vind 0.4 kilo in een halve week ook niet weinig hoor. Hoeveel wil je nog kwijt voor februari?
pi_63032209
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:27 schreef SHE het volgende:
My first christmas cake

Ik vind hem best mooi! Simpel doch elegant.
Zijn er eigenlijk taarten die mogen volgens het SHE-dieet?
pi_63032292
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:27 schreef SHE het volgende:
My first christmas cake

oei

ik houd echt helemaaaal niet van dat soort taarten en mn vullingen springen er al uit bij het idee een hap te nemen, maar 't ziet er wel enigszins schattig uit
Ja doei.
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:45:17 #232
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63032335
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:41 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Kapsel van Japanse rijst met Vitalinea vulling en een Brinta Icing.
Fok!bejaarde
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:46:23 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63032374
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:41 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

nee, want je kunt helaas geen taart bakken met zoetstof; brownies gaan wel denk ik, met zoetstof en pure choco

ik ga nu mijn choco padddestoeltjes maken
pi_63032409
Schattige taart SHE! Is het voor een jongetje? Nu krijg ik zoete honger Maar ik zit met enorme buikpijn al sinds vannacht, onze mini had precies hetzelfde. Ik ben echt enorm aantrekkelijk voor virussen de laatste tijd

Welkom Saskia!

En ik blijf ook in een plateaufase steken van 62,5 maar dat is mijn eigen schuld, omdat ik mezelf dan al zo'n geweldige atleet vind dat ik weer alcohol, chips en snoep ga invoeren. Mijn man zei wel dat mijn gezicht mooier was als ik niet afviel (krijg snel zo'n Egon Schielehoofd met paarse kringen en ingevallen wangen), dus misschien moet ik me maar eens bezinnen op mijn streefgewicht, net als Tink.
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:59:30 #235
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63032736
BelSpelPiet is weg bij de Club van Sinterklaas

..en Sinterklaas ook.
Fok!bejaarde
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:07:42 #236
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63032969
Het is een probeer taart, gewoon kijken of ik er wat van kan...maar mijn keuken is een ravage, ik ben misselijk en ik heb echt zo'n hekel aan taart

Zoet is niet tof

Maar goed, ik weet nu hoe dat fondant gezeik werkt en hoe ik zoveel mogelijk kan cheaten.
pi_63032974

vrijdag 7 november 2008 @ 16:09:15 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63033011
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef Miss_S het volgende:

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit . Alleen lijk je nu op een meisje van m'n studie waar ik de pest aan had .
Niet meer actief op Fok!
pi_63033030
leuk
Ja doei.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:11:29 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63033066
Ja, die pony staat echt leuk en fris vind ik hoor . En wat lach je breeduit . Geweldig! Dat zijn we ook niet gewend .
Niet meer actief op Fok!
pi_63033068
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit . Alleen lijk je nu op een meisje van m'n studie waar ik de pest aan had .
Oops en mijn moeder vond me al op Shannon Dorethy lijken in haar BH90210 tijd
Maar ben er superblij mee
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:12:10 #242
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63033082
Staat je goed, Miss_S
Fok!bejaarde
pi_63033083
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Ja, die pony staat echt leuk en fris vind ik hoor . En wat lach je breeduit . Geweldig! Dat zijn we ook niet gewend .
Was ook pas op de 20ste foto hoor
Hopelijk gaat het morgen beter
Maar dankjewel
pi_63033090
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zijn haar initialen E.D.? .
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:13:13 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63033117
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zijn haar initialen E.D.? .
Hahahaha . Juist . Mag jij haar wel dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_63033158
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahahaha . Juist . Mag jij haar wel dan? .
Tuurlijk niet. . Ze loopt als een prinsesje door de UB met een enorm arrogant hoofd. Ik heb wel eens bij d'r thuis gegeten, wat een enorme puinzooi.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:16:56 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63033218
quote:

[ afbeelding ]
Fabulous!

En je begint een aardige stoot te worden...nice!
pi_63033278
Ik vind je pony ook leuk staan, Miss_S! Ik heb altijd al gedacht dat je dat veel mooier zou staan.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:19:15 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63033289
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. . Ze loopt als een prinsesje door de UB met een enorm arrogant hoofd. Ik heb wel eens bij d'r thuis gegeten, wat een enorme puinzooi.
Ik heb nog nooit iemand gesproken die haar wèl mocht en toch zwermen er altijd allemaal mensen om haar heen . Doet ze goed dan . Volgens mij kent iedereen haar, maar mag niemand haar écht.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:19:54 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63033306
Miss_S! Wat tof! en stoer dat je het durfte! Staat leuk! En wat een blije foto. En een leuk Lady-shirt.

Zo. Ik heb gezegd.

vrijdag 7 november 2008 @ 16:20:46 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63033326
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Oops en mijn moeder vond me al op Shannon Dorethy lijken in haar BH90210 tijd

Klopt ook .

Ik ging net even Far Cry 2 spelen, maar ik kan helemaal niet meer tegen computerspelletjes. Had binnen 5 minuten hoofdpijn en nu ben ik misselijk .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:27:31 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63033486
welkom saskia

@Miss_S , die pony staat je echt veeeeeeel beter! veel hipper! en pittiger en idd lijkt wel een beetje op die 90210-babe

@de rest, ik knap gelukkig weer een beetje op.... alleen durf nu niet zo goed te eten, ben zo bang dat ik dan weer zo beroerd word.. (maar aan de andere kant, als ik helemaal niets eet, word ik ook beroerd... moeilijk moeilijk)....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:27:54 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63033502
Hehe ja eigenlijk lijkt dat best wel! Al vind ik Shannen Doherty altijd zo iemand van: ze is best heel knap, maar volgens mij helemaal niet aardig Maar goed, als je alleen uiterlijk op haar lijkt is dat dus best een compliment!

Oh en dat was ik vergeten te zeggen! Beterschap Beessie
pi_63033565
dames!

ik ga een weekendje weg!
Nou ja, tot zondagmiddag ofzo

we gaan vanavond casino hebben (alle spellen zijn mee ) in galakleding, morgen kleiduiven schieten en wijnproeven en morgenavond wii-en en weer pokeren

Fijne avond!
Ja doei.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:31:33 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63033590
Veel plezier bloempski!
pi_63033604
Fijn weekend MoBlo
En bedankt iedereen ik vind Shannon zelf wel stoer
pi_63033635
Leuk die pony Miss S! Ik vind je niet lijken op Shannen, die heeft een veel boller hoofd. Eerder Jenny Scheckter van de L-Word.

Ik had mijn haar ook precies zo 2 jaar geleden, en iedereen (tm stiefmoeder ) zei dat ik er 10 jaar jonger uitzag . Behalve mijn eigen moeder en haar man, die pestten me de hele tijd dat ik nu sprekend Juliëtte Greco was Puh!
pi_63033644
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Fabulous!

En je begint een aardige stoot te worden...nice!

vrijdag 7 november 2008 @ 16:34:40 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63033669
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef Laureline het volgende:
Leuk die pony Miss S! Ik vind je niet lijken op Shannen, die heeft een veel boller hoofd. Eerder Jenny Scheckter van de L-Word.

Iew! Dat is pas écht geen compliment! .
Shannen schijnt irl niet zo aardig te zijn idd, maar in BH was het best een lief meiske .
Niet meer actief op Fok!
pi_63033725
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Iew! Dat is pas écht geen compliment! .
Shannen schijnt irl niet zo aardig te zijn idd, maar in BH was het best een lief meiske .
Niet? Ik vind haar echt knap, heel petite en een mooi elfengezichtje. Het karakter dat ze in de serie speelt moet dan weer dood, dat wel.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:40:08 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63033832
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:36 schreef Laureline het volgende:

[..]

Niet? Ik vind haar echt knap, heel petite en een mooi elfengezichtje. Het karakter dat ze in de serie speelt moet dan weer dood, dat wel.
Ik vind haar vreselijk irritant en ze heeft een rotkop . Nee, geef mij dan maar Jodi Lerner .
Niet meer actief op Fok!
pi_63034243
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind haar vreselijk irritant en ze heeft een rotkop . Nee, geef mij dan maar Jodi Lerner .
Ik heb wel het gevoel dat de regisseuze zelf enorm verliefd is op Jenny, want ze krijgt wel èrg veel tijd in beeld, in vergelijking met de rest van de dames. Maar een rotkop? Vooral met heel kort haar, die jaren '20 look, vond ik haar er heel mooi en frele uitzien. Jodi doet dan weer niets voor mij.
Zelf zou ik het meeste vallen op Marina, of Bette. Die kijkt zo leuk als een sip konijn als ze moet huilen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:53:45 #263
14746 k_i_m
pi_63034259
Ik ben ook naar de kapper geweest. Hij vroeg hoeveel eraf moest en ik zei, nou doe maar wat met lagen enzo, want het lijkt nergens meer op . En het is ook haske dun met al dat uitvallen, ik zie eruit als een spook!

Pakt ie een schaar en knipt ie zo de helft van mijn staart af. Zo, zegt ie. Dat is beter! .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:56:21 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63034322
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben ook naar de kapper geweest. Hij vroeg hoeveel eraf moest en ik zei, nou doe maar wat met lagen enzo, want het lijkt nergens meer op . En het is ook haske dun met al dat uitvallen, ik zie eruit als een spook!

Pakt ie een schaar en knipt ie zo de helft van mijn staart af. Zo, zegt ie. Dat is beter! .
Ik zou die kapper echt slaan als ie dat zonder waarschuwing deed! Of nee, waarschijnlijk niet, ben meer een mietje die dan beduusd naar de spiegel kijkt. Maar toch!

Wel blij ermee? Enneuh. Foto?
pi_63034340
quote:

Kreeg je toen niet ter plekke een toeval, met huilen, gillen en psychische bijstand van iedereen, zoals ze dat doen bij de make-overs bij ANTM?
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:57:42 #266
14746 k_i_m
pi_63034353
Ja, heel blij! Ik heb ineens een heel ander hoofd . Nou scheelt het dat ik toch vrij lang haar had en ik nooit zo bang ben om er iets mee te doen. Een foto kan ik straks wel even maken!
In my life
Why do I smile
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:58:42 #267
14746 k_i_m
pi_63034380
En daarbij scheelde het me 50 euro aan verf, met minder haar . Daar werd ik ook blij van.
In my life
Why do I smile
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:59:44 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63034405
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:57 schreef Laureline het volgende:

[..]

Kreeg je toen niet ter plekke een toeval, met huilen, gillen en psychische bijstand van iedereen, zoals ze dat doen bij de make-overs bij ANTM?
Omg, ik heb wel eens ANTM gekeken, en toen maakten ze er bij die make over ook wel iets van waarvan ik ook woest zou worden! Dat arme kind leek na afloop op Toad van Super Mario!

vrijdag 7 november 2008 @ 17:02:32 #269
14746 k_i_m
pi_63034477
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:57 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik zei nog tegen hem, dat mag je zeker niet vaak doen? Maar het scheen nog wel voor te komen vertelde hij. Hij is gewoon vet goed, weetje .
In my life
Why do I smile
pi_63034501
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef k_i_m het volgende:
En daarbij scheelde het me 50 euro aan verf, met minder haar . Daar werd ik ook blij van.
Doink! Ik betaal me scheel voor het verven, terwijl ik echt niet zulk lang haar heb

Zo, de toets zit erop Was niet te lang en ik denk ook niet te moeilijk of makkelijk.

Wel jammer: een van de vragen was een goeie inzichtvraag: als ze de stof echt hadden begrepen, hadden de studenten zichzelf enorm tijd en moeite kunnen besparen omdat ze dan maar een heel klein sommetje nodig hadden voor het uiteindelijke antwoord. Had je dat niet door, dan was het echt veel werk.

Allemaal uitwerkingen van anderhalve pagina
pi_63034523
Ik vind de pony leuk trouwens. Idd net Shannon Doherty

Oh en Kim, bij mij verfden ze het de vorige keer alvorens het te knippen
pi_63034578
Morgen ga ik gevulde eieren maken, en ik ben nu al zenuwachtig. .
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:08:46 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63034582
Mooi dat je er blij mee bent Kim! Ben benieuwd Van jou heb ik iig al een beetje een beeld, van die foto met Lilah!

Wat betreft verven: doe ik nooit dus ben goeikoop uit Ik heb zo-donkerbruin-dat-het-bijna-zwart-is haar en idem wenkbrauwen dus aan iets geks waag ik me niet. Gekker dan een donkerrood plukje toen ik 17 was ben ik niet gekomen
pi_63034650
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
En wat staat er verder op het feestmenu?
pi_63034684
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och lieverd, dat is echt helemaal niet nodig. Heb je een slagroomspuit?

Weet je wat je doet, je maakt één basisprutje met mayo, peper, zout en een likkie mosterd, en dan kun je dat in 2en of 3en delen en heel fancy verschillende soorten maken. Terwijl het amper meer werk is
pi_63034692
quote:

[ afbeelding ]
Dat staat je super zeg! Pony's zijn weer helemaal in en het staat jou uitstekend.
(überhaupt een erg leuke foto trouwens )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63034740
quote:

Ik ging vorige week en zei dat ik iets anders wilde....en het is 'iets anders' geworden
Alleen vind ik het vreselijk Fijn dat jij er blij mee bent
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 17:17:05 #278
163650 Greys
pi_63034745
Kim, ben ook benieuwd naar een foto! Opschietuhhhhhhhhh
En je DVD en CD zijn op de post gegaan vandaag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63034747
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:12 schreef Laureline het volgende:

[..]

En wat staat er verder op het feestmenu?
Alleen maar simpele dingen hoor. . 't Leek me bij nader inzien toch niet zo leuk om vanuit m'n werk nog van alles te moeten gaan maken terwijl iedereen er al is!

Dus naast de eieren olijven (met geitenkaas, met tomaat en basilicum, en met knoflook - meerdere soorten ja, m'n vriend is er zo dol op ), kipborreldingetjes, gehaktballetjes. stokbroodjes met pesto en kaas onder de grill. En veel wijn. .
pi_63034767
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Doink! Ik betaal me scheel voor het verven, terwijl ik echt niet zulk lang haar heb

Zo, de toets zit erop Was niet te lang en ik denk ook niet te moeilijk of makkelijk.

Wel jammer: een van de vragen was een goeie inzichtvraag: als ze de stof echt hadden begrepen, hadden de studenten zichzelf enorm tijd en moeite kunnen besparen omdat ze dan maar een heel klein sommetje nodig hadden voor het uiteindelijke antwoord. Had je dat niet door, dan was het echt veel werk.

Allemaal uitwerkingen van anderhalve pagina
Hehe, doink! Bij mij doen ze ook altijd eerst verven, dan knippen

Stom met die vraag, maar misschien zagen ze om zich heen al iemand anders anderhalve pagina volkalken, en dachten ze toen: oe, die korte route is vast niet goed! Heb je ook weer wat sappigs voor de nabespreking, toch

Edit: en je doet me nu heeeel erg denken aan Meester Staal uit De Gelukkige Klas (of Schoolland, weet niet meer) als hij voor zijn klas het papiertje met de deelsommen met nulletjes in het quotiënt tevoorschijn haalt. Dan is hij ook tijdens het koffiedrinken zo vertoornd dat bijna niemand meer weet hoe het ging
pi_63034779
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Och lieverd, dat is echt helemaal niet nodig. Heb je een slagroomspuit?

Weet je wat je doet, je maakt één basisprutje met mayo, peper, zout en een likkie mosterd, en dan kun je dat in 2en of 3en delen en heel fancy verschillende soorten maken. Terwijl het amper meer werk is
Die heb ik gekocht ja! Met heel veel verschillende opzetstukjes. En op de markt heb ik heel fijne bieslook en tijm gehaald. Is dat lekker? . Ik las dat online. Ik kan geen meerdere soorten meer maken want ik moet over een half uurtje werken en morgen ook heel de dag, dus geen tijd voor de supermarkt meer!
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:20:41 #282
14746 k_i_m
pi_63034813
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ging vorige week en zei dat ik iets anders wilde....en het is 'iets anders' geworden
Alleen vind ik het vreselijk Fijn dat jij er blij mee bent
Ja, maar je kan dat ook niet tegen elke kapper zeggen is mijn ervaring. Sterker nog; ik wil mijn haar bijvoorbeeld nog niet eens laten bijpunten bij de . Kinky kappers .

Maar hoe anders is het bij jou dan geworden? Andere kleur, andere coupe?
In my life
Why do I smile
pi_63034918
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar je kan dat ook niet tegen elke kapper zeggen is mijn ervaring. Sterker nog; ik wil mijn haar bijvoorbeeld nog niet eens laten bijpunten bij de . Kinky kappers .

Maar hoe anders is het bij jou dan geworden? Andere kleur, andere coupe?
Ik had altijd alles op 1 lengte. lang en stijl, maar nu is het in laagjes met een schuine lok vooraan en ehm...tsja, hoe zeg ik dit zonder mensen tegen hun schenen te trappen of als een snob te klinken Ik vind het een beetje een 'lagere sociale klasse coupe' Nou ja, misschien vind ik dat ook omdat het nu op het kapsel van mijn tikkeltje flodder-type ex-schoonzus lijkt Ik vind het verschrikkelijk!

Maar het mooiste van haar is dat het weer aangroeit
pi_63034920
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die heb ik gekocht ja! Met heel veel verschillende opzetstukjes. En op de markt heb ik heel fijne bieslook en tijm gehaald. Is dat lekker? . Ik las dat online. Ik kan geen meerdere soorten meer maken want ik moet over een half uurtje werken en morgen ook heel de dag, dus geen tijd voor de supermarkt meer!

Maar je hebt vast wel kerrie in huis? Doe je een kerrie-variant en een met bieslook, ofzo? Eieren met tijm als combi ken ik niet, ik zou dat eerst even proeven.

@Laureline: ik ben allang blij dat ik bij de studenten die goed hun best deden tijdens de colleges behoorlijk wat goede antwoorden zag en dat de luie/slecht werkende studenten blijkbaar niet zo best scoren.

Jeetje, ik maak wel echt een groot punt van iets wat echt doodnormaal is, of niet? Sorry, het was de eerste keer, de volgende keer is vast makkelijker
pi_63034937
Ik doe meestal een kapsel uitprinten van zo'n haarkapselsite. En dat neem ik dan mee naar de kappersschool in de buurt. Die meisjes daar zijn zo jong, onervaren en zenuwachtig, dan wordt het vanzelf ook weer 'iets anders' .
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:27:15 #286
14746 k_i_m
pi_63034973
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had altijd alles op 1 lengte. lang en stijl, maar nu is het in laagjes met een schuine lok vooraan en ehm...tsja, hoe zeg ik dit zonder mensen tegen hun schenen te trappen of als een snob te klinken Ik vind het een beetje een 'lagere sociale klasse coupe' Nou ja, misschien vind ik dat ook omdat het nu op het kapsel van mijn tikkeltje flodder-type ex-schoonzus lijkt Ik vind het verschrikkelijk!

Maar het mooiste van haar is dat het weer aangroeit
Ik ben wel heel benieuwd .
In my life
Why do I smile
pi_63035004
Ja, foto's! Ook van de mislukte kapsels!
pi_63035049
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd .
Ik sluit mezelf de komende maanden op in huis
(hoe snel groeit haar eigenlijk per maand?)
pi_63035070
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat staat je super zeg! Pony's zijn weer helemaal in en het staat jou uitstekend.
(überhaupt een erg leuke foto trouwens )
Thanks, is voor mij altijd moeilijk om spontaan op een foto te staan die niet spontaan genomen is
pi_63035108
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
Kort berichtje uit Zuid-Duitsland. De smilies pakken hier niet en ik ken ze niet allemaal uit mijn hoofd, dus de intonatie denken jullie er maar bij (die ken ik wel). Ben ondertussen helemaal zen, eet veel maar gezond en ben volgens de weegschaal hier nog niet aangekomen. Helaas bestaat het ontbijt hier ut brood, broodjes of crackers, dus het lowcarbdieet is niet vol te houden. Ik snack ook naar een ei eerlijk gezegd. Verder hebben we sinds twee dagen een geweldig appartement met een grote woon-slaapkamer en een extra slaapkamer voor de kinderen, een keuken en een badkamer met bad. De week ervoor deelde ik met de kinderen een grote kamer. Wel gezellig, maar slapen is wat lastig. Ohja, en we hadden ruim 20 cm sneeuw de eerste dagen. Geweldig!

Over 15 minuten loopt mijn internettijd af. Wie praat me even snel bij?
OOoooooooh je bent op internet
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:37:01 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63035183
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik sluit mezelf de komende maanden op in huis
(hoe snel groeit haar eigenlijk per maand?)
Wintertijd?? zo'n 2 mm per maand geloof ik, gaat wel sneller als je koorts krijgt
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:38:39 #292
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63035212
Leuk, die pony, Miss-S
Staat er stuk frisser en je lacht ook leuk op de foto

Ik wil ook lang haahaar
Alleen dat zal wel nooit lukken, dus moet ik het maar doen met mn halflange, dunne coupe

Succes met de eieren, D&D
Ziggy played guitar
pi_63035222
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:31 schreef Miss_S het volgende:
Thanks, is voor mij altijd moeilijk om spontaan op een foto te staan die niet spontaan genomen is
Ik ken geen mensen die daar goed in zijn Nou ja, of ze kennen mij niet haha (zoals Tyra, Claudia, Ariana, Cindy, Doutzen, Karen, Naomi)
pi_63035233
Jaaaa ik wil ook foto's!!

Miss_S: het staat je echt haske leuk!! Ik dacht het wel! Hoe oud is jouw moeder eigenlijk, dat ze een BH902.... tijd had?? Die had ik namelijk ook

Lijstje:

O: gekookt eitje, 3 plakjes kalkoenfilet
L: 2 frikandellen speciaal (ik moest in de vriezer zijn en zag ze liggen )
T: wodka

Vanavond: weet nog niet. Ik heb gehakt uit de vriezer gehaald, dus of gehaktbrood, of spaghetti bolognese, of gehaktballen met aardappelen en bloemkool.
pi_63035280
quote:

[ afbeelding ]
Leuk!
Ik zie er nu ook zo uit sinds vanmorgen (lees ook een pony en geknipt en zo)

zegt m'n broertje: aaah wat zie je er emo uit
kijk eens in de spiegel
ben je ziek

ik. eh. nee. naar de kapper geweest

hij. ooooh ja ik dacht al dat er iets anders was aan je gezicht.

pi_63035298
Eet je weer carbs, Conleche? Goeie lunch, man
pi_63035328
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Leuk!
Ik zie er nu ook zo uit sinds vanmorgen (lees ook een pony en geknipt en zo)

zegt m'n broertje: aaah wat zie je er emo uit
kijk eens in de spiegel
ben je ziek

ik. eh. nee. naar de kapper geweest

hij. ooooh ja ik dacht al dat er iets anders was aan je gezicht.

Foto dus.....

Ik heb ook nog steeds een pony, maar bij mij valtie niet zo leuk sluik als bij Miss_S.......
pi_63035358
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:39 schreef conleche het volgende:
Jaaaa ik wil ook foto's!!

Miss_S: het staat je echt haske leuk!! Ik dacht het wel! Hoe oud is jouw moeder eigenlijk, dat ze een BH902.... tijd had?? Die had ik namelijk ook

Begin 40, maar ze is nog steeds wel van allerlei series hoor
pi_63035389
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Eet je weer carbs, Conleche? Goeie lunch, man
Ja wel iets meer carbs hiero....ik val dan ook niet meer af. Ik doe maar even pauze met afvallen, want ik heb de hele tijd honger. Weet niet wat eerst was kip of ei, maar goed....
pi_63035461
Oh is iedereen vandaag naar de kapper geweest ?

Ooooooh even zeuren, mijn familie is kudt! Ik wou mijn mama meenemen naar ladies night zo (om 20:00 begint het kan ze mooi om 23:00 weer in bed liggen), en er zijn strippers! (wat ik nog niet eens verteld heb..) Zegt ze: nee, geen zinnnnnnnnnnnn. Terwijl moeder van + beste vriendinnetje ook gaan en dat is haske leuk
Bluh, saaie persoonlijkheid.

Dus ik zo, ja why, not, weekend, pardytime? Nou ik heb gewoon geen zin om wat met je te drinken.

Twee minuten later: PF wil je koffie zetten !!
SPOILER
pi_63035660
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh is iedereen vandaag naar de kapper geweest ?

Ooooooh even zeuren, mijn familie is kudt! Ik wou mijn mama meenemen naar ladies night zo (om 20:00 begint het kan ze mooi om 23:00 weer in bed liggen), en er zijn strippers! (wat ik nog niet eens verteld heb..) Zegt ze: nee, geen zinnnnnnnnnnnn. Terwijl moeder van + beste vriendinnetje ook gaan en dat is haske leuk
Bluh, saaie persoonlijkheid.

Dus ik zo, ja why, not, weekend, pardytime? Nou ik heb gewoon geen zin om wat met je te drinken.

Twee minuten later: PF wil je koffie zetten !!
SPOILER
Misschien moet je dat van die strippers wél vertellen, dat is een plus

goffer, gooi ik 'm alweer vol: hier weer verder dan maar...

[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 07-11-2008 18:06:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')