Ja ik kan ook wel verzinnen dat ik perfectionistisch ben enzo, van die afgezaagde kijk-mijn-slechte-eigenschappen-stiekem-eigenlijk-heel-positief-zijn-dingen, maar ik wil niet van die overduidelijkequote:Op donderdag 6 november 2008 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zeg altijd dat ik de neiging heb om teveel hooi op m'n vork te nemen
Bij mij is die altijd hetzelfde als mijn beste eigenschap. En dat is nog echt waar ookquote:Op donderdag 6 november 2008 21:20 schreef Merel het volgende:
Ik moet nog zeggen dat Vamp zielig is!!![]()
Help mij eens, ik ben een beetje sollicitatiegebeuren aan het voorbereiden, maar ik kan geen slechte eigenschappen over mezelf verzinnen
Idem dito hierquote:Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij mij is die altijd hetzelfde als mijn beste eigenschap. En dat is nog echt waar ook. Perfectionisme.
Ja, net als dat voorbeeld van Cinnamongirl, dan moet je toch altijd heel dom positieve dingen gaan opnoemen alsof je denkt dat dat slechte eigenschappen zijn. "Ik vind geen rust voordat m'n werk af is, ik verlies mezelf er helemaal in, oei!" of: "Ik kan slecht verantwoordelijkheid aan anderen overdragen!" "Ik ben soms té perfectionistisch!"quote:Op donderdag 6 november 2008 21:20 schreef Merel het volgende:
Ik moet nog zeggen dat Vamp zielig is!!![]()
Help mij eens, ik ben een beetje sollicitatiegebeuren aan het voorbereiden, maar ik kan geen slechte eigenschappen over mezelf verzinnen
Vrij veel mensen hebben er in zekere mate last van jaquote:
Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier wasquote:Op donderdag 6 november 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:
Maar vragen ze dat nou nog vaak? Je beste en slechtste eigenschap? Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit een sollicitatiegesprek gehad.
Belachelijk! Ik zou zeggen dat ik een uil was trouwens.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier was![]()
Het is lame, maar ik ga mezelf daar echt niet in diskrediet brengenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel verzinnen dat ik perfectionistisch ben enzo, van die afgezaagde kijk-mijn-slechte-eigenschappen-stiekem-eigenlijk-heel-positief-zijn-dingen, maar ik wil niet van die overduidelijke
Je bent niet de enige hoor, ik ook niet. Eigenlijk hoop ik trouwens dat mijn toekomstige werkgever iets verder komt dan zulke open deur-vragen, maar dat is vast ijdele hoop.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar vragen ze dat nou nog vaak? Je beste en slechtste eigenschap? Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit een sollicitatiegesprek gehad.
Doe je een kort rokje en jaratelles aan en zeg je: een gordeldier.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier wasMaar toch, 't kan geen kwaad om even voor te bereiden.
Bij dat soort vragen zou ik echt iets raars gaan antwoorden, zoals 'een pantoffeldiertje' of 'een brontosaurus'.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier wasMaar toch, 't kan geen kwaad om even voor te bereiden.
Haha, ik ben ook lui en eigenwijs en snel verveeld. Maar niet bazig, eerder extreem conflictvermijdend. Maar dat zijn geen dingen die ik mijn toekomstige werkgever aan zijn/haar neus ga hangenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef conleche het volgende:
Behalve ongeduldig ben ik ook nog; lui; eigenwijs (ik denk echt dat ik álles beter weet, heel irritant); snel verveeld; bazig en ik vergeet vast nog heel veel.
Hey, zij beginnen met niet creatief zijn door met zo'n voor de hand liggende vraag te komen!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel verzinnen dat ik perfectionistisch ben enzo, van die afgezaagde kijk-mijn-slechte-eigenschappen-stiekem-eigenlijk-heel-positief-zijn-dingen, maar ik wil niet van die overduidelijke
Oh dat is wel een goeie!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hey, zij beginnen met niet creatief zijn door met zo'n voor de hand liggende vraag te komen!
Is het trouwens in deze tijd ook niet handig om te zeggen dat je te veel dingen leuk vindt? Ik krijg het idee dat breed geïnteresseerde mensen nogal in trek zijn. Bij ons op de uni in elk geval wel, multidisciplinariteit is het modewoord.
oh, die was ik nog vergetenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef Laureline het volgende:
Oja, snel verveeld, die ook nog. Als goede eigenschap heb ik dat ik dat alles heel goed kan maskeren
Ik haat die vraagquote:Op donderdag 6 november 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook nooi zo'n moeite om mijn negatieve punten aan te geven. Bovendien is wat je zegt van zeer ondergeschikt belang.
Ik heb gelukkig ook nooit met zo'n HR piemel/trut te maken gehad, dat zijn doorgaans niet de slimste figuren.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Jemig, SHE, dan vis jij echt in een heul ander vijvertje!
Ik ben alleen maar serieuze, humorloze en onkundige STAR-methode HR-ers tegengekomen so far. En die staan echt met hun oortjes te klapperen als je zulke dingen zegt. En nee, dan heb je die baan echt niet
Ik besef me inderdaad wel dat, als ik in de toekomst op de serious functies ga solliciteren, ik uit een ander vaatje moet tappen. Maar voor nu kom ik weg met deze lame manier van solliciteren.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
Serieus, als het een beetje een fatsoenlijke werkgever is, dan trapt hij niet in die sociaal wenselijke antwoorden waarin je je slechte eigenschappen probeert te masqueren.
Ik had zelf echt een broertje dood aan dat soort sollicitanten. Ontzettend ongeinspireerd, onecht en bah!
Opvallend genoeg waren hbo-ers eerder geneigd sociaal wenselijk te antwoorden, itt academici.
Ik heb me altijd afgevraagd waar dat nou aan ligt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Laureline het volgende:
[..]
Doe je een kort rokje en jaratelles aan en zeg je: een gordeldier.
http://www.carrieretijger(...)prekstechnieken/starquote:Op donderdag 6 november 2008 21:50 schreef Laureline het volgende:
Wat is STAR? Soort afkorting van een selectieysteem? Ik weet echt de ballen van solliciteren
Heeft helaas niet eens met serieus te maken; je wil niet weten wat voor ontzettend idiote kul gesprekken ik bij IBM heb gevoerd.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik besef me inderdaad wel dat, als ik in de toekomst voor de serious banen ga solliciteren, ik uit een ander vaatje moet tappen. Maar voor nu kom ik weg met deze lame manier van solliciteren.
Ik vind het ook stom en huichelachtig, maar als dat betekent dat ik die baan ermee bemachtig, dan doe ik het gewoon maar zo.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik vanmiddag naar de Hunkemöller, want mijn bh's zitten stom opeens. Zie ik een leuk pantergestipt setje (past mooi bij mijn zonnebril, dacht ik nog) wat lekker lossig zit, wel easy acces, denk ik nog. Sta ik bij de kassa, verschijnt er in het schermpje "maternity bra"
Bohhhhh.
Maar hij zit heerlijk. En hij past goed bij mijn zonnebril.
Dat voorbeeld erbij ook: "de klant werd heel kwaad en wilde mij met het rolgordijn slaan."quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef Merel het volgende:
[..]
http://www.carrieretijger(...)prekstechnieken/star
Vreemd, ik had me bij IBM een andere bedrijfscultuur voorgesteld.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Heeft helaas niet eens met serieus te maken; je wil niet weten wat voor ontzettend idiote kul gesprekken ik bij IBM heb gevoerd.
Een topbaan, met alles wat mijn hartje begeerde...maar die assesments gingen NERGENS over. Compleet gestoord! En hoe positiever en cheerleaderiger je was, hoe leuker ze je vonden. Het leek wel of iedereen on prozac was daar.
Ik heb het daar ook niet lang volgehouden. Ik word cynisch en vervelend van mensen die 24/7 vrolijk en uplifting zijn. Zeker als ze die stemming uit marketing boekjes kopieren.
Wat ik me altijd afvraag over die dingen... moet je die nou kopen in je eigen cupmaat, of in de maat die het wordt met die vulling die onderin zit?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb met mijn cup D een push up gekocht en het doet echt veel voor me. Zo kan men weer zien wat voor ieniemienie taille ik heb
Wanneer ze vriendlief wil verleiden, maar de zon zo irritant in d'r ogen schijnt?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:59 schreef SHE het volgende:
Ik probeer me een situatie voor de geest te halen waarin je in je ondergoed EN zonnebril te bewonderen bent...en ik kan er maar niet op komen
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:59 schreef SHE het volgende:
Ik probeer me een situatie voor de geest te halen waarin je in je ondergoed EN zonnebril te bewonderen bent...en ik kan er maar niet op komen
Nou, ik heb hem in mijn eigen maat gekochtquote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag over die dingen... moet je die nou kopen in je eigen cupmaat, of in de maat die het wordt met die vulling die onderin zit?
Niet dat ze ze in mijn maat maken, maar daarom kom ik er dus ook niet achter.
Nou, vanavond bijvoorbeeld. Als mijn wederhelft thuiskomt. En als ie boft trek ik vantevoren mijn Uggs uitquote:Op donderdag 6 november 2008 21:59 schreef SHE het volgende:
Sounds like fun....quote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:![]()
auw![]()
kickboksen hurts!!!
Tot jankens toe staan sparren, nadat een gozer me echt 4 keer in mn buik had geschopt terwijlie rustig aan moest doenmaar was te arrogant om op te geven
Dus nu doet mn buik pijn, ligt de onderkant van mn voet open én is mn rechterknie opgezwollen en blauw...volgende week weer
Hm, okee. Ik heb er dus weleens een paar gepast in mijn (toenmalige) maat, maar die waren allemaal veel te klein, vandaar dat ik het me afvroeg. Maar dan zal het wel aan mij hebben gelegen.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem in mijn eigen maat gekochtBeetje stom als je daar ook nog over na zou moeten denken.
Maar dan krijg je koude voetenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, vanavond bijvoorbeeld. Als mijn wederhelft thuiskomt. En als ie boft trek ik vantevoren mijn Uggs uit.
Dat je daar nog energie voor had!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:![]()
auw![]()
kickboksen hurts!!!
Tot jankens toe staan sparren, nadat een gozer me echt 4 keer in mn buik had geschopt terwijlie rustig aan moest doenmaar was te arrogant om op te geven
Dus nu doet mn buik pijn, ligt de onderkant van mn voet open én is mn rechterknie opgezwollen en blauw...volgende week weer
Hou je rekening mee dat je de zevenheuvelloop gaat doenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:![]()
auw![]()
kickboksen hurts!!!
Wie ben jij, Moblo's personal assistant?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Hou je rekening mee dat je de zevenheuvelloop gaat doen
GMTAquote:Op donderdag 6 november 2008 22:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wie ben jij, Moblo's personal assistant?
Nog meer GMTAquote:Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
Clayton is moblo's eigenste stalker
Beige en snotgroen, bah!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef kwakveense het volgende:
helleu!
ik heb een heel topic gemist terwijl ik mijn keuken van beige en snotgroen stond te ontdoen!
Vampkusje op je been! dat ie maar snel weer heel mag worden...
en nu lekker even relaxen op de bank...
ja, ik vind 't eigenlijk wel stoerquote:Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
Clayton is moblo's eigenste stalker
you may touch mequote:Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog meer GMTA
where can i get one of thoooooose?
This is one of the most defining moments in my entire lifequote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
you may touch me
I'm cooooooooooooooooooooooooooool, i've got a stalkuuuuuuuuuuuuur
De MTV awards is nu toch net zoiets als de TMF awards?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk MTV Europe Music Awards.
Wat een muts, die presentatrice Katy Perry. En wat een suffe druiloren, die 30 seconds to Mars, die alle awards loopt te winnen, Weezer, Metallica en Coldplay achter zich latend.
Is dat die van "I kissed a girl and I liked it"? Als je eigenlijk niks kunt, kun je als vrouw altijd nog inspelen op de lesbo-fantasieën van het mannelijk geslacht.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk MTV Europe Music Awards.
Wat een muts, die presentatrice Katy Perry. En wat een suffe druiloren, die 30 seconds to Mars, die alle awards loopt te winnen, Weezer, Metallica en Coldplay achter zich latend.
Daarom moet je ook nooit opletten tijdens de lesquote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Je zou denken dat het makkelijk is om dingen te leren die je al ongeveer weet, maar dat is eigenlijk veel vervelender dan iets helemaal nieuws. Het gaat hier in elk geval een stuk trager.
Wel van 't zelfde niveau jaquote:Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De MTV awards is nu toch net zoiets als de TMF awards?
Jup, en het is echt een talentloos huppelkutje. De enige coole gast is Grace Jones, maar haar aanwezigheid begrijp ik niet want niemand van de huidige doelgroep kent haar nog...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is dat die van "I kissed a girl and I liked it"? Als je eigenlijk niks kunt, kun je als vrouw altijd nog inspelen op de lesbo-fantasieën van het mannelijk geslacht.
Ja, ontzettend leuk.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef Clayton1 het volgende:
Leuk, wat een reactie teweeg brengt.
i knowquote:Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
This is one of the most defining moments in my entire life
Damn, heb ik dit topic door tijdgebrek links laten liggen, lees ik 1 keertje mee, proest ik meteen m'n halve kom thee over m'n beeldscherm heen door deze opmerkingquote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Hou je rekening mee dat je de zevenheuvelloop gaat doen
Ben je je weer aan het inlezen om terug te komen?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Damn, heb ik dit topic door tijdgebrek links laten liggen, lees ik 1 keertje mee, proest ik meteen m'n halve kom thee over m'n beeldscherm heen door deze opmerking.
Clayton, you made my day.
Nee joh, ik werk op dit moment echt 300 uur per weekquote:Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben je je weer aan het inlezen om terug te komen?
Oeh, klinkt nogal druk ja. Vooral dat leren omgaan met Gooische pubersquote:Op donderdag 6 november 2008 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee joh, ik werk op dit moment echt 300 uur per weekik slaap maar vier uur per nacht en ik leer omgaan met Gooische pubers.. ik heb wel even wat beters te doen als ik thuis ben.
Maar af en toe eens meelezen kan geen kwaad, zeker als Clayton voor een olijke noot zorgt.
I Know, verkeerde woordkeuze , verkeerde timing en weet ik wat nog meer.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Damn, heb ik dit topic door tijdgebrek links laten liggen, lees ik 1 keertje mee, proest ik meteen m'n halve kom thee over m'n beeldscherm heen door deze opmerking.
Clayton, you made my day.
Offtopic verhaal:quote:Op donderdag 6 november 2008 22:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarom moet je ook nooit opletten tijdens de les.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef SHE het volgende:
badmuts?
no kidding?
Al zou ik verzuipen dan zou ik nog niet zwemmen met een badmuts
Ja. Dat is best uitputtend, bij tijd en wijle. Kinderen van 11 met een iPhone, een nanny, en een attitude van heb-ik-jou-daarquote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, klinkt nogal druk ja. Vooral dat leren omgaan met Gooische pubers.
O my god, daar zou ik echt niet tegen kunnen. En zie dan maar eens de juiste houding te hebben waardoor ze nog enigszins respect voor je kunnen opbrengen.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja. Dat is best uitputtend, bij tijd en wijle. Kinderen van 11 met een iPhone, een nanny, en een attitude van heb-ik-jou-daar. Pft.
Maar misschien dat ik hier wat regelmatiger weer kom kijken. Ik heb namelijk voor m'n afstuderen een auto gekregenwaardoor ik nu dus erg lui ben geworden ("Nee, ik ga echt fietsen hoor! bij mooi weer!". Uhuh. Sure.) en zo weinig beweeg dat ik om nog enigszins in vorm te blijven toch iets aan m'n eten moet gaan doen. Dus niet meer ontbijten met stoofpeertjesvla enzo. Misschien.
Gooise kak ken ik niet, maar wel de Haagse variant. Vreselijk, van die pubers die nooit anders dan gekoesterd en opgehemeld en verwend zijn, van die over-zelfbewuste, over-assertieve etterbakken.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja. Dat is best uitputtend, bij tijd en wijle. Kinderen van 11 met een iPhone, een nanny, en een attitude van heb-ik-jou-daar. Pft.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik vind het echt vreselijk, zo'n condoom op je hoofd. Maar je moet wat
Ik heb massa's slechte eigenschappen. Maar die heb ik voor mijn sollicitatie niet hoeven noemen, volgens mij was ik de enige geschikte kandidaat
Kim, sex met je zonnebril op? Nee toch?dat moeder-label raak je nooit meer kwijt
ik heb ze dan ook net in de oven geschoven. Nu eentje, en dan de rest maar koud opeten...uitdelen dan he!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef Mini_rulez het volgende:
AKnynke: die cakejes klinken wel goddelijk. Ik zou het niet zo erg vinden om er 6 voor mezelf te hebben.
quote:
Uit je maternity-BHquote:Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Dat schreeuwt toch om sex? Zeker als ik mijn tieten uit mijn bh laat hangen.
Ik vond deze zomer echt weinig brillen de moeite waardquote:Op donderdag 6 november 2008 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Cute
Ik vertelde m'n mister laatst dat ik wel weer een nieuwe zonnebril wilde (ik heb er alweer een op het oog). Verrassend genoeg lynchte hij me zowat
Oh, maar zo zinderend hip ben ik niet... Ik ben echt een sucker forr van die ontzettend goede&verantwoorde zonnebrillen, persol en oakley en serengeti en dan daar de ladylike grote modellen van. Deze zomer had ik een nieuwe hit: Maui Jim. Fan-tas-tische bril en nog mooi ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vond deze zomer echt weinig brillen de moeite waard. Ik heb wel een paar leuke Chanelletjes gezien, maar het was om droevig van te worden
.
Groot staat me goed. Met kleine lijk ik veel te sportiefquote:Op donderdag 6 november 2008 22:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben dol op groot en donker. Erg fijn na migraine als je toch de straat op moet. Maar eigenlijk het liefst met bruine glazen, want daar word ik vrolijk van.
quote:
Bwoehahahahahahaquote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, vanavond bijvoorbeeld. Als mijn wederhelft thuiskomt. En als ie boft trek ik vantevoren mijn Uggs uit.
Omdat ik over anderhalve maand een maand naar het zuidelijk halfrond ga en ik dus nu! een! nieuwe!zonnebril! moet! kopen! ookal heb ik nog een perfecte maui jim van een half jaar oudquote:Op donderdag 6 november 2008 22:57 schreef Aventura het volgende:
Waarom gaat het in november over zonnebrillen?
Kind, wat volgzaam!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Die benen zijn niet meer harig! Die moest ik van jullie scheren, dat heb ik braaf gedaan!.
Maar daar ben ik dan te lui voor, om eerst die koker te zoeken in mijn tas (waar mijn hele leven in zit, lijkt welquote:Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
Greys: als je een wat duurdere bril koopt, krijg je er meestal een koker/doosje-ding bij om m in je tas te flikkeren
Dat denk ik ook weleens... Als mijn tas gestolen zou worden, zou ik me ook echt geen raad weten.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar daar ben ik dan te lui voor, om eerst die koker te zoeken in mijn tas (waar mijn hele leven in zit, lijkt wel)
Ja precies! Die pijnstillers komen bv weer van pas als een van de Slankladies tijdens een etentje gaat zitten mekken over hoofdpijnquote:Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat denk ik ook weleens... Als mijn tas gestolen zou worden, zou ik me ook echt geen raad weten.
Ik sleep ook overal vanalles mee naartoe (agenda, etui, pijnstillers), want net die ene keer dat ik iets niet bij me heb, heb ik het altijd nodig. Ik zie het maar als een uitgebreide standaarduitrusting.
Eeeeeeen, zeeeeee dee het omspres, ja ze dee het omspres ze kon het gewoonweg niet lateeeeequote:
De mijne moest 'even' spelen met de band in een restaurant in Huizen op een feest, ze hoefden maar 1 setje van 45 minuten te spelen. Hij was er om 17.00 uur. Dus ik dacht dat ie vroeg thuis zou zijn. Kreeg net een sms 'Marco en Leontine zijn er ook. We gaan zo spelen'. What the fuck, het is half twaalfquote:Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf, waar blijft die vent van mijHij ging 'even' iets ophalen, maar is nu al anderhalf uur weg...
Ik ga naar bedMorgen m'n eerste toets, bibber
Dat doet de mijne ook weleens, heel vervelend. En dan z'n telefoon niet opnemen, en als ik dan ongeveer in tranen zit omdat ik zeker weet dat meneer dit keer echt een ongeluk heeft gehad of bij zijn minnares zit, belt 'ie doodleuk zo van "ik dacht, ik bel je wel terug als ik op de terugweg ben". En elke keer denk ik het toch weer.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf, waar blijft die vent van mijHij ging 'even' iets ophalen, maar is nu al anderhalf uur weg...
Ja die staat er ook opquote:Op donderdag 6 november 2008 23:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eeeeeeen, zeeeeee dee het omspres, ja ze dee het omspres ze kon het gewoonweg niet lateeeee.
Oh nee, dan ben ik wel erg blij met mijn meneer, want die ben ik echt NOOIT kwijt!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook weleens, heel vervelend. En dan z'n telefoon niet opnemen, en als ik dan ongeveer in tranen zit omdat ik zeker weet dat meneer dit keer echt een ongeluk heeft gehad of bij zijn minnares zit, belt 'ie doodleuk zo van "ik dacht, ik bel je wel terug als ik op de terugweg ben". En elke keer denk ik het toch weer.
Succes morgen! Jij hebt de toets gemaakt, begrijp ik?
LMAO. Wanneer vertelde hij dat? (en wat ontzettend lomp naar z'n ex)quote:Op donderdag 6 november 2008 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, dan ben ik wel erg blij met mijn meneer, want die ben ik echt NOOIT kwijt!
Behalve dan... op 2e Kerstdag toen ik Heer G net 2 dagen kende (ontmoet op Kerstavond). Toen hadden we afgesproken en ik was hem toen een paar uur kwijt daarvoor, dat hij niet telefonisch bereikbaar was. Bleek later dat ie het toen nog even snel aan het uitmaken was met zijn vorige vriendin
Wat gaaf! Mijn moeder was erg fan, daar heb ik het van. Ik heb zelfs nog oude platen van hemquote:Op donderdag 6 november 2008 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die staat er ook opIn de uitvoering van Gerard Cox. Dit is de CD A la Longue, uit liefde en respect. Registratie van die avond dat de artiesten afscheid van hem namen en nummers van hem zongen in het Luxor, dat wij mede organiseerden. Ben er die avond achter gekomen dat ik heel veel nummers zo kan meezingen en dat ik het eigenlijk heel mooie en leuke nummers vind
Gerard deed ook 'Jezus redt'
Da's waarschijnlijk een realistischere verklaring ja...quote:Op donderdag 6 november 2008 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, nee, ik verwact niet dat ie in stukjes langs de weg ligt, eigenlijkIk ken die vent langer dan vandaag, hij zit gewoon te pilzen
Ja, ik heb de toets gemaakt. Maar volgens mij ben ik zenuwachtiger dan de gemiddelde student: is ie niet te makkelijk? of te lang?
Anderhalf jaar later ofzoquote:Op donderdag 6 november 2008 23:49 schreef loveli het volgende:
[..]
LMAO. Wanneer vertelde hij dat? (en wat ontzettend lomp naar z'n ex)
Zal ik morgen een kopie voor je branden? Kan je weer lekker meebleren!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat gaaf! Mijn moeder was erg fan, daar heb ik het van. Ik heb zelfs nog oude platen van hem. Mijn beste vriendin en ik zongen dat nummer vaak als we dronken uit de kroeg kwamen. Wel netjes tweestemmig, dat dan weer wel
.
Ik zeur dat ik niet teveel geld uit wil geven aan cadeausquote:Op woensdag 5 november 2008 20:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En dan zeur je dat je niet teveel geld wilt uitgeven aan cadeaus
Bij warung sweetie, dushi?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:17 schreef Anosmie het volgende:
Roti van de Albert Cuyp..
Koekie lijkt op Pluisje (kruising Maltezer en Shih tsu).
En ik ook vanavond aan de tapas. Zwangere collega 1 neemt vandaag afscheid.
1 down, Helga to go.
Dat zij mijn vriendje ook. En toen kreeg ik buikpijn van het lachen. En een boos vriendje. En hij snapte het idee achter bonen met aardappels niet zoquote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
kan wrsch ook wel met een gewone wrap?![]()
nou ja, volgens mij zit er een klein surinaams winkeltje vlakbij, ga daar maar 's kijken
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh, oké dan is het vast mijn slaapgebrek die dat niet zag, net thuis, alleen even naar de bios geweestReistijd
bah!
Helemaal geen tijd vrij om uren te fokken
Enne, hey
Dat pantoffeldiertje heb je van mij gestolenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij dat soort vragen zou ik echt iets raars gaan antwoorden, zoals 'een pantoffeldiertje' of 'een brontosaurus'.Ik hou niet van die onzinvragen.
Ik weet het niet.. Ik ben nooit vrolijk of spontaan, eerder droog, vlak, gematigd, bot. Over het algemeenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Zouden er nou echt mensen bestaan die altijd vrolijk en spontaan zijn? Of mensen die het van elkaar geloven?
Ik ken van die mensen, die alleen maar óf heel leuk en sociaal met elkaar doen, of gelijk heel overdreven met elkaar gaan meeleven en er als aasgieren op af vliegen als er zich weer eens een 'drama' afspeelt in iemands leven (de quarterlife-crisis waar kennelijk iedereen van mijn leeftijd last van krijgt). Is dat nou vriendschap? Geen van beide is in feite echt...
Mwhehehe ja ik hou durrr vanquote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:![]()
auw![]()
kickboksen hurts!!!
Wat lief dat jij de zenuwen hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ja meeste mensen slapen rond die tijdquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk zo een eenzaam gesprek![]()
Ik ben op m'n werk dus wél bijna altijd vrolijk. En als ik niet vrolijk ben, dan kondig ik aan dat ik een pesthumeur heb, maar dat betekent nog niet dat ik onvriendelijk hoef te doen tegen collega's die er niks aan kunnen doen dat ik een baaldag heb. Maargoed, ik zal wel vreemd zijn wat dat betreftquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet het niet.. Ik ben nooit vrolijk of spontaan, eerder droog, vlak, gematigd, bot. Over het algemeenIk denk dat altijd vrolijk zijn een soort masker over je depressie is.
Ik was bij Sueno in Soest, skattie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bij warung sweetie, dushi?
Ah, ik zit hier ook een beetje klem te zitten op dat gewicht met die lengte. Volgens mij is het verboden om verder af te vallen ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:38 schreef Aventura het volgende:
En Ise, wat knap zeg. Gefeliciteerd. Hoe doe je het. Ik begin aardig gefrustreerd te raken. Ik zit op 67,5. Met mijn 168 cm vind ik dat gewoon teveel, ik wil zo graag 64 wegen. Ik ben inmiddels al 10 maanden bezig om van 70 naar 64 te gaan, maar ik blijf maar steken.
Ik ook niet. Ik sport 2x per week met een vriendinnetje en als zij niet kan dan ben ik ook zo hopeloos dat ik dan ook niet ga. Eigenlijk moet ik gelijk vanuit mn werk doorgaan want al sik eenmaal thuis ben dan kom ik niet meer weg.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:37 schreef Aventura het volgende:
De morgenstond heeft wel goud in de mond. Alweer getraind vandaag. Gewoon met gewichten. En voor het zweten gooi ik er nog wat jumping jacks, jumpropes, crunches en sit-ups bij. Heerlijk. Het mocht ook wel want de laatste keer dat ik gesport heb was alweer vorige week zaterdag. Kan het nog srteeds niet opbrengen om om 21 00 uur na een werkdag van 9 uur nog te gaan springen en zweten.
Tink is allang weer weg, dus die leest jullie 'veel plezier'-posts niet meerquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt naaaaaisgeniet er maar lekker van
Dat is dan jammer, want het clubje is al volquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:56 schreef saskia_89 het volgende:
hallo!
Ik zou graag mee willen doen met het clubje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, want het clubje is al vol. Je kunt jezelf op een wachtlijst plaatsen en je krijgt vanzelf bericht als er weer plek is.
Jij bent echt gemeen! Hoi Saskia!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Alles sal reg komquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Hi Saskia! Ben je ook van plan om er een beetje bij te gaan sporten, of doe je dat al?
Ik heb een afspraak met een bewegingscoachVolgende week gaan we trainingsschema's opstellen enzo.
Oh en jongens, jee, dit is genant, maar: ik ben echt helemaal nerveus voor die toetsIk moet in m'n eentje bijna 60 studenten in de gaten houden en ik hoop zo dat de toets goed is
die studenten zijn als het goed is banger van jou, dan jij van hen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Hi Saskia! Ben je ook van plan om er een beetje bij te gaan sporten, of doe je dat al?
Ik heb een afspraak met een bewegingscoachVolgende week gaan we trainingsschema's opstellen enzo.
Oh en jongens, jee, dit is genant, maar: ik ben echt helemaal nerveus voor die toetsIk moet in m'n eentje bijna 60 studenten in de gaten houden en ik hoop zo dat de toets goed is
Ik vind hem best mooi! Simpel doch elegant.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:27 schreef SHE het volgende:
My first christmas cake
Taarten en cupcakes decoreren #4
oeiquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:27 schreef SHE het volgende:
My first christmas cake
Taarten en cupcakes decoreren #4
Kapsel van Japanse rijst met Vitalinea vulling en een Brinta Icing.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind hem best mooi! Simpel doch elegant.
Zijn er eigenlijk taarten die mogen volgens het SHE-dieet?
nee, want je kunt helaas geen taart bakken met zoetstof; brownies gaan wel denk ik, met zoetstof en pure chocoquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind hem best mooi! Simpel doch elegant.
Zijn er eigenlijk taarten die mogen volgens het SHE-dieet?
Ziet er goed uitquote:
Oopsquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Alleen lijk je nu op een meisje van m'n studie waar ik de pest aan had
.
Was ook pas op de 20ste foto hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Ja, die pony staat echt leuk en fris vind ik hoor. En wat lach je breeduit
. Geweldig! Dat zijn we ook niet gewend
.
Zijn haar initialen E.D.?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Alleen lijk je nu op een meisje van m'n studie waar ik de pest aan had
.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha. Juist
. Mag jij haar wel dan?
.
Ik heb nog nooit iemand gesproken die haar wèl mocht en toch zwermen er altijd allemaal mensen om haar heenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Ze loopt als een prinsesje door de UB met een enorm arrogant hoofd. Ik heb wel eens bij d'r thuis gegeten, wat een enorme puinzooi.
Klopt ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oopsen mijn moeder vond me al op Shannon Dorethy lijken in haar BH90210 tijd
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Fabulous!
En je begint een aardige stoot te worden...nice!
Iew! Dat is pas écht geen compliment!quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef Laureline het volgende:
Leuk die pony Miss S! Ik vind je niet lijken op Shannen, die heeft een veel boller hoofd. Eerder Jenny Scheckter van de L-Word.
Niet? Ik vind haar echt knap, heel petite en een mooi elfengezichtje. Het karakter dat ze in de serie speelt moet dan weer dood, dat wel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iew! Dat is pas écht geen compliment!.
Shannen schijnt irl niet zo aardig te zijn idd, maar in BH was het best een lief meiske.
Ik vind haar vreselijk irritant en ze heeft een rotkopquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:36 schreef Laureline het volgende:
[..]
Niet? Ik vind haar echt knap, heel petite en een mooi elfengezichtje. Het karakter dat ze in de serie speelt moet dan weer dood, dat wel.
Ik heb wel het gevoel dat de regisseuze zelf enorm verliefd is op Jenny, want ze krijgt wel èrg veel tijd in beeld, in vergelijking met de rest van de dames. Maar een rotkop? Vooral met heel kort haar, die jaren '20 look, vond ik haar er heel mooi en frele uitzien. Jodi doet dan weer niets voor mij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind haar vreselijk irritant en ze heeft een rotkop. Nee, geef mij dan maar Jodi Lerner
.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben ook naar de kapper geweest. Hij vroeg hoeveel eraf moest en ik zei, nou doe maar wat met lagen enzo, want het lijkt nergens meer op. En het is ook haske dun met al dat uitvallen, ik zie eruit als een spook!
Pakt ie een schaar en knipt ie zo de helft van mijn staart af. Zo, zegt ie. Dat is beter!.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben ook naar de kapper geweest. Hij vroeg hoeveel eraf moest en ik zei, nou doe maar wat met lagen enzo, want het lijkt nergens meer op. En het is ook haske dun met al dat uitvallen, ik zie eruit als een spook!
Pakt ie een schaar en knipt ie zo de helft van mijn staart af. Zo, zegt ie. Dat is beter!.
Omg, ik heb wel eens ANTM gekeken, en toen maakten ze er bij die make over ook wel iets van waarvan ik ook woest zou worden! Dat arme kind leek na afloop op Toad van Super Mario!quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kreeg je toen niet ter plekke een toeval, met huilen, gillen en psychische bijstand van iedereen, zoals ze dat doen bij de make-overs bij ANTM?
Ik zei nog tegen hem, dat mag je zeker niet vaak doen? Maar het scheen nog wel voor te komen vertelde hij. Hij is gewoon vet goed, weetjequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kreeg je toen niet ter plekke een toeval, met huilen, gillen en psychische bijstand van iedereen, zoals ze dat doen bij de make-overs bij ANTM?
Doink! Ik betaal me scheel voor het verven, terwijl ik echt niet zulk lang haar hebquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef k_i_m het volgende:
En daarbij scheelde het me 50 euro aan verf, met minder haar. Daar werd ik ook blij van.
En wat staat er verder op het feestmenu?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen ga ik gevulde eieren maken, en ik ben nu al zenuwachtig..
Och lieverd, dat is echt helemaal niet nodig. Heb je een slagroomspuit?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen ga ik gevulde eieren maken, en ik ben nu al zenuwachtig..
Dat staat je super zeg!quote:
Ik ging vorige week en zei dat ik iets anders wilde....en het is 'iets anders' gewordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
Alleen maar simpele dingen hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
En wat staat er verder op het feestmenu?
Hehe, doink!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doink! Ik betaal me scheel voor het verven, terwijl ik echt niet zulk lang haar heb
Zo, de toets zit eropWas niet te lang en ik denk ook niet te moeilijk of makkelijk.
Wel jammer: een van de vragen was een goeie inzichtvraag: als ze de stof echt hadden begrepen, hadden de studenten zichzelf enorm tijd en moeite kunnen besparen omdat ze dan maar een heel klein sommetje nodig hadden voor het uiteindelijke antwoord. Had je dat niet door, dan was het echt veel werk.
Allemaal uitwerkingen van anderhalve pagina
Die heb ik gekocht ja! Met heel veel verschillende opzetstukjes. En op de markt heb ik heel fijne bieslook en tijm gehaald. Is dat lekker?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Och lieverd, dat is echt helemaal niet nodig. Heb je een slagroomspuit?
Weet je wat je doet, je maakt één basisprutje met mayo, peper, zout en een likkie mosterd, en dan kun je dat in 2en of 3en delen en heel fancy verschillende soorten maken. Terwijl het amper meer werk is
Ja, maar je kan dat ook niet tegen elke kapper zeggen is mijn ervaring. Sterker nog; ik wil mijn haar bijvoorbeeld nog niet eens laten bijpunten bij dequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ging vorige week en zei dat ik iets anders wilde....en het is 'iets anders' geworden
Alleen vind ik het vreselijkFijn dat jij er blij mee bent
Ik had altijd alles op 1 lengte. lang en stijl, maar nu is het in laagjes met een schuine lok vooraanquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar je kan dat ook niet tegen elke kapper zeggen is mijn ervaring. Sterker nog; ik wil mijn haar bijvoorbeeld nog niet eens laten bijpunten bij de. Kinky kappers
.
Maar hoe anders is het bij jou dan geworden? Andere kleur, andere coupe?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die heb ik gekocht ja! Met heel veel verschillende opzetstukjes. En op de markt heb ik heel fijne bieslook en tijm gehaald. Is dat lekker?. Ik las dat online. Ik kan geen meerdere soorten meer maken want ik moet over een half uurtje werken en morgen ook heel de dag, dus geen tijd voor de supermarkt meer!
Ik ben wel heel benieuwdquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had altijd alles op 1 lengte. lang en stijl, maar nu is het in laagjes met een schuine lok vooraanen ehm...tsja, hoe zeg ik dit zonder mensen tegen hun schenen te trappen of als een snob te klinken
Ik vind het een beetje een 'lagere sociale klasse coupe'
Nou ja, misschien vind ik dat ook omdat het nu op het kapsel van mijn tikkeltje flodder-type ex-schoonzus lijkt
Ik vind het verschrikkelijk!
Maar het mooiste van haar is dat het weer aangroeit
Ik sluit mezelf de komende maanden op in huisquote:
Thanks, is voor mij altijd moeilijk om spontaan op een foto te staan die niet spontaan genomen isquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat staat je super zeg!Pony's zijn weer helemaal in en het staat jou uitstekend.
(überhaupt een erg leuke foto trouwens)
OOoooooooh je bent op internetquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
Kort berichtje uit Zuid-Duitsland. De smilies pakken hier niet en ik ken ze niet allemaal uit mijn hoofd, dus de intonatie denken jullie er maar bij(die ken ik wel). Ben ondertussen helemaal zen, eet veel maar gezond en ben volgens de weegschaal hier nog niet aangekomen. Helaas bestaat het ontbijt hier ut brood, broodjes of crackers, dus het lowcarbdieet is niet vol te houden. Ik snack ook naar een ei eerlijk gezegd. Verder hebben we sinds twee dagen een geweldig appartement met een grote woon-slaapkamer en een extra slaapkamer voor de kinderen, een keuken en een badkamer met bad. De week ervoor deelde ik met de kinderen een grote kamer. Wel gezellig, maar slapen is wat lastig. Ohja, en we hadden ruim 20 cm sneeuw de eerste dagen. Geweldig!
Over 15 minuten loopt mijn internettijd af. Wie praat me even snel bij?
Wintertijd?? zo'n 2 mm per maand geloof ik, gaat wel sneller als je koorts krijgtquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sluit mezelf de komende maanden op in huis![]()
(hoe snel groeit haar eigenlijk per maand?)
Ik ken geen mensen die daar goed in zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:31 schreef Miss_S het volgende:
Thanks, is voor mij altijd moeilijk om spontaan op een foto te staan die niet spontaan genomen is
Leuk!quote:
Foto dus.....quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zie er nu ook zo uit sinds vanmorgen (lees ook een pony en geknipt en zo)
zegt m'n broertje: aaah wat zie je er emo uit
kijk eens in de spiegel
ben je ziek
ik. eh. nee. naar de kapper geweest![]()
hij. ooooh ja ik dacht al dat er iets anders was aan je gezicht.
Begin 40, maar ze is nog steeds wel van allerlei series hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:39 schreef conleche het volgende:
Jaaaa ik wil ook foto's!!
Miss_S: het staat je echt haske leuk!! Ik dacht het wel! Hoe oud is jouw moeder eigenlijk, dat ze een BH902.... tijd had??Die had ik namelijk ook
![]()
Ja wel iets meer carbs hiero....ik val dan ook niet meer af. Ik doe maar even pauze met afvallen, want ik heb de hele tijd honger. Weet niet wat eerst was kip of ei, maar goed....quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Eet je weer carbs, Conleche? Goeie lunch, man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh is iedereen vandaag naar de kapper geweest?
Ooooooh even zeuren, mijn familie is kudt! Ik wou mijn mama meenemen naar ladies night zo (om 20:00 begint het kan ze mooi om 23:00 weer in bed liggen), en er zijn strippers! (wat ik nog niet eens verteld heb..) Zegt ze: nee, geen zinnnnnnnnnnnn. Terwijl moeder van + beste vriendinnetje ook gaan en dat is haske leuk
Bluh, saaie persoonlijkheid.
Dus ik zo, ja why, not, weekend, pardytime? Nou ik heb gewoon geen zin om wat met je te drinken.
Twee minuten later: PF wil je koffie zetten!!
Misschien moet je dat van die strippers wél vertellen, dat is een plusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goffer, gooi ik 'm alweer vol: hier weer verder dan maar...
[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 07-11-2008 18:06:09 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |