Ik vind hem best mooi! Simpel doch elegant.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:27 schreef SHE het volgende:
My first christmas cake
Taarten en cupcakes decoreren #4
oeiquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:27 schreef SHE het volgende:
My first christmas cake
Taarten en cupcakes decoreren #4
Kapsel van Japanse rijst met Vitalinea vulling en een Brinta Icing.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind hem best mooi! Simpel doch elegant.
Zijn er eigenlijk taarten die mogen volgens het SHE-dieet?
nee, want je kunt helaas geen taart bakken met zoetstof; brownies gaan wel denk ik, met zoetstof en pure chocoquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind hem best mooi! Simpel doch elegant.
Zijn er eigenlijk taarten die mogen volgens het SHE-dieet?
Ziet er goed uitquote:
Oopsquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Alleen lijk je nu op een meisje van m'n studie waar ik de pest aan had
.
Was ook pas op de 20ste foto hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Ja, die pony staat echt leuk en fris vind ik hoor. En wat lach je breeduit
. Geweldig! Dat zijn we ook niet gewend
.
Zijn haar initialen E.D.?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Alleen lijk je nu op een meisje van m'n studie waar ik de pest aan had
.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha. Juist
. Mag jij haar wel dan?
.
Ik heb nog nooit iemand gesproken die haar wèl mocht en toch zwermen er altijd allemaal mensen om haar heenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Ze loopt als een prinsesje door de UB met een enorm arrogant hoofd. Ik heb wel eens bij d'r thuis gegeten, wat een enorme puinzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |