abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63009899

Het vorige deel: Slank de winter in #301. Met koeientongen en kippentenen. En blowjobs.

Voor wie is "Slank de herfst door", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP vind je hier
pi_63009949
Mooie taalfout. Ik ging vroeger altijd met zonder jas naar buiten.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63009992
naar het zwembad!
pi_63010032
Mooie telfout ook. *stom*. Modje? drie-nul-twee moet het wezen...
pi_63010175
Bij Aldi en Lidl moet je de ochtend dat de aanbieding begint voor de deur gaan staan. Ga als een van de eersten naar binnen, en dan hebben ze wel altijd alle spullen uit de folder . Gelukkig, ik moest echt gewichtjes hebben en daar waren ze goedkoop, maar snel uitverkocht.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63010261
Ik vis bij Kruidvat ook altijd naast het net. Laatst weer met die hotelbonnen...
Vorige week sloeg ik wel mijn slag bij Aldi: zaterdagochtend was ik er en er lag nog een Texeler dekbed van 220x240
pi_63010439
TVP.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 6 november 2008 @ 20:29:12 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63010687
Heb vanavond 6.5 km hard gelopen, gaat goed, ik doe het zonder Evy de laatste maanden, al ben ik sinds 3 week pas echt weer regelmatig gaan lopen. Wel te zien in het gewicht 1.5 kg lichter sinds ik daarmee ben begonnen.

Moblo, ik las dat je 15 km gaat rennen, wow ik hoop dat het lukt, dat is een prestatie!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 6 november 2008 @ 20:31:40 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63010760
Een magnetron bij de Aldi was mijn laatste aanwinst.. Voldoet prima, vooral de kipgrilstand
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 6 november 2008 @ 20:32:00 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63010773
Hi.
Niet meer actief op Fok!
pi_63010861
TVP
Hier zonder hometrainer én zonder Gooische Vrouwen, maar met studieboek en relaxte muziek.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63011294

Ik ben echt een sukkel... Ik had mijn badmuts niet in mijn tas gestopt (en zonder mag je niet zwemmen). Maar daar kom je natuurlijk pas achter als je je badpak al aanhebt
  donderdag 6 november 2008 @ 21:11:22 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63012061
badmuts?

no kidding?
Al zou ik verzuipen dan zou ik nog niet zwemmen met een badmuts
pi_63012176
Hmja, da's België, badmutsen.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:16:46 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63012267
Treasure Planet kijken, bai!

(als in: tvp )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 6 november 2008 @ 21:20:26 #16
331 Merel
Be here now.
pi_63012426
Ik moet nog zeggen dat Vamp zielig is!!

Help mij eens, ik ben een beetje sollicitatiegebeuren aan het voorbereiden, maar ik kan geen slechte eigenschappen over mezelf verzinnen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63012606
Ik zeg altijd dat ik de neiging heb om teveel hooi op m'n vork te nemen
pi_63012609
Merel: je laat je zelfbeeld bepalen door de mening van anderen?

Oja, ik heb ook nog helemaal niks tegen Vamp gezegd! Uit het topic, uit het hart?
Heel veel sterkte vamp, ik hoop dat je snel weer op de (het) been bent.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:27:03 #19
331 Merel
Be here now.
pi_63012703
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zeg altijd dat ik de neiging heb om teveel hooi op m'n vork te nemen
Ja ik kan ook wel verzinnen dat ik perfectionistisch ben enzo, van die afgezaagde kijk-mijn-slechte-eigenschappen-stiekem-eigenlijk-heel-positief-zijn-dingen, maar ik wil niet van die overduidelijke

Ik kom niet verder dan dat ik een binnenvetter ben en niet van conflicten hou. Wat niet zo handig is om te zeggen bij een leidinggevende functie natuurlijk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63012727
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:20 schreef Merel het volgende:

Help mij eens, ik ben een beetje sollicitatiegebeuren aan het voorbereiden, maar ik kan geen slechte eigenschappen over mezelf verzinnen
Bij mij is die altijd hetzelfde als mijn beste eigenschap. En dat is nog echt waar ook . Perfectionisme.
pi_63012738
Als ik So you can think you can dance kijk, denk ik ook altijd dat ik zelf kan dansen.

Lijstje:

O: gekookt eitje
T: meloen
T: wodka
D: salade met kropsla, rode ui, roquefort, uitgebakken spekjes en tomaatjes
kip uit de oven met aardappel, rode ui, knoflooktenen, zoete paprika en gestoofde prei.
zelgemaakt tiramisuachtig toetje.
pi_63012788
Ik ben altijd ongeduldig als slecht eigenschap. Dat is ook waar.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:29:33 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63012818
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Bij mij is die altijd hetzelfde als mijn beste eigenschap. En dat is nog echt waar ook . Perfectionisme.
Idem dito hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_63012855
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:20 schreef Merel het volgende:

Ja, net als dat voorbeeld van Cinnamongirl, dan moet je toch altijd heel dom positieve dingen gaan opnoemen alsof je denkt dat dat slechte eigenschappen zijn. "Ik vind geen rust voordat m'n werk af is, ik verlies mezelf er helemaal in, oei!" of: "Ik kan slecht verantwoordelijkheid aan anderen overdragen!" "Ik ben soms té perfectionistisch!"
Wat me wel leuk lijkt is als iemand eens antwoordt: "O, ik ben echt aartslui."
pi_63012864
Mijn slechte eigenschap is dat ik een workaholic ben.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:31:05 #26
331 Merel
Be here now.
pi_63012880
Ik ben de meest geduldige vrouw op aarde. En mijn perfectionisme pakt nooit negatief uit. Eigenlijk ben ik gewoon perfect. Maar dat hoor je niet te zeggen bij een sollicitatie natuurlijk
pi_63012937
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idem dito hier .
Vrij veel mensen hebben er in zekere mate last van ja . Bij mij is het vooral positief: veel hooi op mijn vork nemen, geen genoegen nemen met 'redelijk goed' en altijd alles perfect uitwerken. Heeft ook weer zijn nadelen: veel stress, van anderen hetzelfde niveau verwachten, stronteigenwijs zijn (altijd mijn gelijk willen krijgen) en moeite hebben met samenwerken. Dat laatste probeer ik al aan te werken .

Maar vragen ze dat nou nog vaak? Je beste en slechtste eigenschap? Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit een sollicitatiegesprek gehad .
pi_63012983
Dat eten van jou klinkt echt lekker, conleche!
Misschien moet ik toch ook maar eens vaker aan de salade. Altijd brood/aardappels/pasta met mager spul gaat ook vervelen, en een groot deel van de calorieën zit daarbij juist in het deel wat eigenlijk nergens naar smaakt. Hoewel ik zelf dan wel weer gek ben op brood, maar ja, dan maar wat minder brood met een lekkere salade erbij.
pi_63012996
Als ik echt eerlijk ben over mijn slechte eigenschappen moet ik zeggen dat ik vreselijk lui, veel te kritisch, een enorme betweter en allergisch voor autoriteit ben. Godzijdank hoef ik nooit te solliciteren
  donderdag 6 november 2008 @ 21:34:55 #30
331 Merel
Be here now.
pi_63013021
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:

Maar vragen ze dat nou nog vaak? Je beste en slechtste eigenschap? Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit een sollicitatiegesprek gehad .
Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier was Maar toch, 't kan geen kwaad om even voor te bereiden.
pi_63013034
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier was
Belachelijk! Ik zou zeggen dat ik een uil was trouwens.
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja ik kan ook wel verzinnen dat ik perfectionistisch ben enzo, van die afgezaagde kijk-mijn-slechte-eigenschappen-stiekem-eigenlijk-heel-positief-zijn-dingen, maar ik wil niet van die overduidelijke
Het is lame, maar ik ga mezelf daar echt niet in diskrediet brengen
Dat verwacht men ook echt niet...
pi_63013066
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je bent niet de enige hoor, ik ook niet. Eigenlijk hoop ik trouwens dat mijn toekomstige werkgever iets verder komt dan zulke open deur-vragen, maar dat is vast ijdele hoop.
pi_63013069
quote:

[..]

Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier was Maar toch, 't kan geen kwaad om even voor te bereiden.
Doe je een kort rokje en jaratelles aan en zeg je: een gordeldier.
pi_63013080
Behalve ongeduldig ben ik ook nog; lui; eigenwijs (ik denk echt dat ik álles beter weet, heel irritant); snel verveeld; bazig en ik vergeet vast nog heel veel.
pi_63013087
quote:

[..]

Bij dat soort vragen zou ik echt iets raars gaan antwoorden, zoals 'een pantoffeldiertje' of 'een brontosaurus'. Ik hou niet van die onzinvragen.
pi_63013153
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef conleche het volgende:
Behalve ongeduldig ben ik ook nog; lui; eigenwijs (ik denk echt dat ik álles beter weet, heel irritant); snel verveeld; bazig en ik vergeet vast nog heel veel.
Haha, ik ben ook lui en eigenwijs en snel verveeld. Maar niet bazig, eerder extreem conflictvermijdend. Maar dat zijn geen dingen die ik mijn toekomstige werkgever aan zijn/haar neus ga hangen
pi_63013200
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Merel het volgende:

[..]

Hey, zij beginnen met niet creatief zijn door met zo'n voor de hand liggende vraag te komen!
Is het trouwens in deze tijd ook niet handig om te zeggen dat je te veel dingen leuk vindt? Ik krijg het idee dat breed geïnteresseerde mensen nogal in trek zijn. Bij ons op de uni in elk geval wel, multidisciplinariteit is het modewoord.
pi_63013208
Oja, snel verveeld, die ook nog. Als goede eigenschap heb ik dat ik dat alles heel goed kan maskeren
  donderdag 6 november 2008 @ 21:40:26 #39
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63013239
Ik heb daar echt nog nooit over gelogen ! en hoezo diskrediet?
Het is pas erg als je jezelf beter voordoet dan je bent; als blijkt dat je helemaal niet die altijd spontane, vlijtige, professionele alleskunner bent!

Ik ben altijd goudeerlijk en som meteen de hele waslijst op:

authoriteitsprobleem
ochtendhumeur
beter in alleen werken dan samen
cynisch
eigen grenzen slecht aanvoelen
andermans grenzen ook
workaholic
verstrooid
chaotisch

En daar motten ze't maar mee doen...en my god, wat willen ze't er graag mee doen. Ha!
  donderdag 6 november 2008 @ 21:40:35 #40
331 Merel
Be here now.
pi_63013245
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hey, zij beginnen met niet creatief zijn door met zo'n voor de hand liggende vraag te komen!
Is het trouwens in deze tijd ook niet handig om te zeggen dat je te veel dingen leuk vindt? Ik krijg het idee dat breed geïnteresseerde mensen nogal in trek zijn. Bij ons op de uni in elk geval wel, multidisciplinariteit is het modewoord.
Oh dat is wel een goeie!

Ik ben wel snel verveeld ook ja, maar dat ga ik ook niet vertellen
pi_63013271
Ik heb ook nooi zo'n moeite om mijn negatieve punten aan te geven. Bovendien is wat je zegt van zeer ondergeschikt belang.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:41:36 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63013273
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef Laureline het volgende:
Oja, snel verveeld, die ook nog. Als goede eigenschap heb ik dat ik dat alles heel goed kan maskeren
oh, die was ik nog vergeten
pi_63013355
En ik heb ook een autoriteitsissue, maar dat hangt weer samen met die eigenwijsheid, denk ik. Ben blij dat ik niet hoef te solliciteren, want ik fok niet echt anoniem
.
pi_63013410
Snel verveeld en veel interesses zijn eigenlijk een soort broertjes van elkaar.

SHE: jij komt door zo'n opsomming vast alleen maar stoerder over, zo van "dit ben ik, take it or leave it". Ik vrees dat het er bij mij een stuk minder overtuigend uit zou komen.
pi_63013415
Jemig, SHE, dan vis jij echt in een heul ander vijvertje!

Ik ben alleen maar serieuze, humorloze en onkundige STAR-methode HR-ers tegengekomen so far. En die staan echt met hun oortjes te klapperen als je zulke dingen zegt. En nee, dan heb je die baan echt niet
pi_63013455
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook nooi zo'n moeite om mijn negatieve punten aan te geven. Bovendien is wat je zegt van zeer ondergeschikt belang.
Ik haat die vraag . Je weet toch nooit of je goed antwoord. Een bedrijf wil óf een sociaal wenselijk óf een écht antwoord van je hebben. En dan moet je er achter komen wat ze willen

Ik heb een enorm probleem met mensen die denken dat ze beter zijn terwijl ik vind van niet. Of mensen die (ongevraagd) gaan zeggen hoe ik iets moet aanpakken. dat zijn dan mensen met dezelfde functie, van een leidinggevende neem ik sneller dingen aan. Maar toch nog niet zo heel snel
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:46:18 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63013464
Serieus, als het een beetje een fatsoenlijke werkgever is, dan trapt hij niet in die sociaal wenselijke antwoorden waarin je je slechte eigenschappen probeert te masqueren.

Ik had zelf echt een broertje dood aan dat soort sollicitanten. Ontzettend ongeinspireerd, onecht en bah!
Opvallend genoeg waren hbo-ers eerder geneigd sociaal wenselijk te antwoorden, itt academici.
Ik heb me altijd afgevraagd waar dat nou aan ligt.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:48:02 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63013539
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Jemig, SHE, dan vis jij echt in een heul ander vijvertje!

Ik ben alleen maar serieuze, humorloze en onkundige STAR-methode HR-ers tegengekomen so far. En die staan echt met hun oortjes te klapperen als je zulke dingen zegt. En nee, dan heb je die baan echt niet
Ik heb gelukkig ook nooit met zo'n HR piemel/trut te maken gehad, dat zijn doorgaans niet de slimste figuren.
In mijn gevallen had ik altijd gesprekken met een directie/management-lid.

Enneh..STAR
pi_63013543
Twee mogelijkheden: of academici hebben door dat je daar toch doorheen prikt, of ze zijn zo wereldvreemd dat ze niet eens weten wat het sociaal wenselijke antwoord is. Bij sommige mensen lijkt dat tweede me nog best waarschijnlijk.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:49:00 #50
331 Merel
Be here now.
pi_63013572
Tja, ik kan er niks aan doen, ik ben gewoon een harde werker, bijna altijd vrolijk en goed in m'n werk. Al m'n issues en slechte eigenschappen bewaar ik wel voor thuis. Ik bedoel, er zijn tal van banen waar ik in zou sucken omdat ik daar de goede eigenschappen niet voor heb, maar daarom werk ik ook niet in zo'n baan

Maargoed, ik kom er wel uit morgen. Eerst maar eens kijken of ik zelf de baan überhaupt leuk genoeg vind

*nog even snel ontopic een amandel naar binnen propt*
pi_63013589
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
Serieus, als het een beetje een fatsoenlijke werkgever is, dan trapt hij niet in die sociaal wenselijke antwoorden waarin je je slechte eigenschappen probeert te masqueren.

Ik had zelf echt een broertje dood aan dat soort sollicitanten. Ontzettend ongeinspireerd, onecht en bah!
Opvallend genoeg waren hbo-ers eerder geneigd sociaal wenselijk te antwoorden, itt academici.
Ik heb me altijd afgevraagd waar dat nou aan ligt.
Ik besef me inderdaad wel dat, als ik in de toekomst op de serious functies ga solliciteren, ik uit een ander vaatje moet tappen. Maar voor nu kom ik weg met deze lame manier van solliciteren.
Ik vind het ook stom en huichelachtig, maar als dat betekent dat ik die baan ermee bemachtig, dan doe ik het gewoon maar zo.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:49:31 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63013594
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Laureline het volgende:

[..]

Doe je een kort rokje en jaratelles aan en zeg je: een gordeldier.
pi_63013603
Maar ik ben dan wel van origine lui, toch werkte ik altijd keihard, dus die eigenschap zou ik nooit noemen, want niet relevant. Wel heb ik ook nog moeite met delegeren.
pi_63013648
Wat is STAR? Soort afkorting van een selectieysteem? Ik weet echt de ballen van solliciteren
  donderdag 6 november 2008 @ 21:53:17 #55
331 Merel
Be here now.
pi_63013752
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:50 schreef Laureline het volgende:
Wat is STAR? Soort afkorting van een selectieysteem? Ik weet echt de ballen van solliciteren
http://www.carrieretijger(...)prekstechnieken/star
  donderdag 6 november 2008 @ 21:53:48 #56
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63013774
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik besef me inderdaad wel dat, als ik in de toekomst voor de serious banen ga solliciteren, ik uit een ander vaatje moet tappen. Maar voor nu kom ik weg met deze lame manier van solliciteren.
Ik vind het ook stom en huichelachtig, maar als dat betekent dat ik die baan ermee bemachtig, dan doe ik het gewoon maar zo.
Heeft helaas niet eens met serieus te maken; je wil niet weten wat voor ontzettend idiote kul gesprekken ik bij IBM heb gevoerd.
Een topbaan, met alles wat mijn hartje begeerde...maar die assesments gingen NERGENS over. Compleet gestoord! En hoe positiever en cheerleaderiger je was, hoe leuker ze je vonden. Het leek wel of iedereen on prozac was daar.

Ik heb het daar ook niet lang volgehouden. Ik word cynisch en vervelend van mensen die 24/7 vrolijk en uplifting zijn. Zeker als ze die stemming uit marketing boekjes kopieren.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:55:34 #57
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63013859
Ik vanmiddag naar de Hunkemöller, want mijn bh's zitten stom opeens. Zie ik een leuk pantergestipt setje (past mooi bij mijn zonnebril, dacht ik nog) wat lekker lossig zit, wel easy acces, denk ik nog. Sta ik bij de kassa, verschijnt er in het schermpje "maternity bra"

Bohhhhh .

Maar hij zit heerlijk. En hij past goed bij mijn zonnebril .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63013942
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik vanmiddag naar de Hunkemöller, want mijn bh's zitten stom opeens. Zie ik een leuk pantergestipt setje (past mooi bij mijn zonnebril, dacht ik nog) wat lekker lossig zit, wel easy acces, denk ik nog. Sta ik bij de kassa, verschijnt er in het schermpje "maternity bra"

Bohhhhh .

Maar hij zit heerlijk. En hij past goed bij mijn zonnebril .

Ik heb met mijn cup D een push up gekocht en het doet echt veel voor me. Zo kan men weer zien wat voor ieniemienie taille ik heb
pi_63014020
Zouden er nou echt mensen bestaan die altijd vrolijk en spontaan zijn? Of mensen die het van elkaar geloven?

Ik ken van die mensen, die alleen maar óf heel leuk en sociaal met elkaar doen, of gelijk heel overdreven met elkaar gaan meeleven en er als aasgieren op af vliegen als er zich weer eens een 'drama' afspeelt in iemands leven (de quarterlife-crisis waar kennelijk iedereen van mijn leeftijd last van krijgt). Is dat nou vriendschap? Geen van beide is in feite echt...
pi_63014024

auw

kickboksen hurts!!!

Tot jankens toe staan sparren, nadat een gozer me echt 4 keer in mn buik had geschopt terwijlie rustig aan moest doen maar was te arrogant om op te geven

Dus nu doet mn buik pijn, ligt de onderkant van mn voet open én is mn rechterknie opgezwollen en blauw...

volgende week weer

Ja doei.
pi_63014033
quote:
Dat voorbeeld erbij ook: "de klant werd heel kwaad en wilde mij met het rolgordijn slaan."
  donderdag 6 november 2008 @ 21:59:28 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63014052
Ik probeer me een situatie voor de geest te halen waarin je in je ondergoed EN zonnebril te bewonderen bent...en ik kan er maar niet op komen
pi_63014075
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef SHE het volgende:

[..]

Heeft helaas niet eens met serieus te maken; je wil niet weten wat voor ontzettend idiote kul gesprekken ik bij IBM heb gevoerd.
Een topbaan, met alles wat mijn hartje begeerde...maar die assesments gingen NERGENS over. Compleet gestoord! En hoe positiever en cheerleaderiger je was, hoe leuker ze je vonden. Het leek wel of iedereen on prozac was daar.

Ik heb het daar ook niet lang volgehouden. Ik word cynisch en vervelend van mensen die 24/7 vrolijk en uplifting zijn. Zeker als ze die stemming uit marketing boekjes kopieren.
Vreemd, ik had me bij IBM een andere bedrijfscultuur voorgesteld.
Gelukkig kom je daar vrij snel achter -helaas ook weleens pas als je er al binnen bent. Maar dan is er iets misgegaan bij recruitment; men had al moeten zien dat je 'niet binnen het team' zou passen.
pi_63014107
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb met mijn cup D een push up gekocht en het doet echt veel voor me. Zo kan men weer zien wat voor ieniemienie taille ik heb
Wat ik me altijd afvraag over die dingen... moet je die nou kopen in je eigen cupmaat, of in de maat die het wordt met die vulling die onderin zit?
Niet dat ze ze in mijn maat maken, maar daarom kom ik er dus ook niet achter.
pi_63014146
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:59 schreef SHE het volgende:
Ik probeer me een situatie voor de geest te halen waarin je in je ondergoed EN zonnebril te bewonderen bent...en ik kan er maar niet op komen
Wanneer ze vriendlief wil verleiden, maar de zon zo irritant in d'r ogen schijnt?
pi_63014176
quote:

Sst, verpest het nou niet...
pi_63014177
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat ik me altijd afvraag over die dingen... moet je die nou kopen in je eigen cupmaat, of in de maat die het wordt met die vulling die onderin zit?
Niet dat ze ze in mijn maat maken, maar daarom kom ik er dus ook niet achter.
Nou, ik heb hem in mijn eigen maat gekocht Beetje stom als je daar ook nog over na zou moeten denken.
pi_63014197
Doe je goed Moblo. Volgende keer geef je hem gewoon een harde schop terug, maar dan nét iets onder de buik (moet ie maar een tok dragen ) of richting hoofd. Schrikken ze altijd flink van. Maar uhm, krijgt ie niet op zn kop van je trainer als ie niet rustig aan doet? Ik kreeg altijd meerdere keren per training een waarschuwing maar nu kan ik me inhouden. En een jongen, die deed nooit rustig, en is nu van de vereniging gekickt. Te vaak dat soort geintjes.

Was het wel leuk? (en over een paar dagen je blauwe plekken showen he, dan zijn ze het mooist )
  donderdag 6 november 2008 @ 22:02:19 #69
14746 k_i_m
pi_63014201
quote:
Nou, vanavond bijvoorbeeld. Als mijn wederhelft thuiskomt. En als ie boft trek ik vantevoren mijn Uggs uit .
In my life
Why do I smile
pi_63014220
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:

auw

kickboksen hurts!!!

Tot jankens toe staan sparren, nadat een gozer me echt 4 keer in mn buik had geschopt terwijlie rustig aan moest doen maar was te arrogant om op te geven

Dus nu doet mn buik pijn, ligt de onderkant van mn voet open én is mn rechterknie opgezwollen en blauw...

volgende week weer

Sounds like fun....
pi_63014272
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, ik heb hem in mijn eigen maat gekocht Beetje stom als je daar ook nog over na zou moeten denken.
Hm, okee. Ik heb er dus weleens een paar gepast in mijn (toenmalige) maat, maar die waren allemaal veel te klein, vandaar dat ik het me afvroeg. Maar dan zal het wel aan mij hebben gelegen.
pi_63014313
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nou, vanavond bijvoorbeeld. Als mijn wederhelft thuiskomt. En als ie boft trek ik vantevoren mijn Uggs uit .
Maar dan krijg je koude voeten
  donderdag 6 november 2008 @ 22:04:49 #73
14746 k_i_m
pi_63014314
quote:

auw

kickboksen hurts!!!

volgende week weer

Dat je daar nog energie voor had! . Ik ben na die tien miljoen opwarmrenrondjes al nergens meer toe in staat .
In my life
Why do I smile
pi_63014354
quote:

auw

kickboksen hurts!!!

volgende week weer

Hou je rekening mee dat je de zevenheuvelloop gaat doen
#35.
pi_63014380
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Wie ben jij, Moblo's personal assistant?
pi_63014394
volgende week begint de cursus opnieuw, dus alleen wat rustige stoottechnieken
Ja doei.
pi_63014433
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:06 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wie ben jij, Moblo's personal assistant?
GMTA
  donderdag 6 november 2008 @ 22:07:56 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63014481
Moblo .
K_I_M in maternitybra met zonnebril op
Gordeldier .

--> CLAYTON _!!!!!! <--

Ik ga pitten, doei! .
Niet meer actief op Fok!
pi_63014502
Clayton is moblo's eigenste stalker
pi_63014528
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
Nog meer GMTA

where can i get one of thoooooose?
  donderdag 6 november 2008 @ 22:09:01 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63014536
helleu!

ik heb een heel topic gemist terwijl ik mijn keuken van beige en snotgroen stond te ontdoen!
Vamp kusje op je been! dat ie maar snel weer heel mag worden...

en nu lekker even relaxen op de bank...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63014561
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef kwakveense het volgende:
helleu!

ik heb een heel topic gemist terwijl ik mijn keuken van beige en snotgroen stond te ontdoen!
Vamp kusje op je been! dat ie maar snel weer heel mag worden...

en nu lekker even relaxen op de bank...
Beige en snotgroen, bah!
pi_63014642
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
ja, ik vind 't eigenlijk wel stoer
Ja doei.
pi_63014715
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nog meer GMTA

where can i get one of thoooooose?
you may touch me

I'm cooooooooooooooooooooooooooool, i've got a stalkuuuuuuuuuuuuur
Ja doei.
pi_63014739
Ik kijk MTV Europe Music Awards.
Wat een muts, die presentatrice Katy Perry. En wat een suffe druiloren, die 30 seconds to Mars, die alle awards loopt te winnen, Weezer, Metallica en Coldplay achter zich latend.
pi_63014749
Je zou denken dat het makkelijk is om dingen te leren die je al ongeveer weet, maar dat is eigenlijk veel vervelender dan iets helemaal nieuws. Het gaat hier in elk geval een stuk trager.
pi_63014762
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

you may touch me

I'm cooooooooooooooooooooooooooool, i've got a stalkuuuuuuuuuuuuur
This is one of the most defining moments in my entire life
pi_63014801
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een muts, die presentatrice Katy Perry. En wat een suffe druiloren, die 30 seconds to Mars, die alle awards loopt te winnen, Weezer, Metallica en Coldplay achter zich latend.
De MTV awards is nu toch net zoiets als de TMF awards?
pi_63014826
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Is dat die van "I kissed a girl and I liked it"? Als je eigenlijk niks kunt, kun je als vrouw altijd nog inspelen op de lesbo-fantasieën van het mannelijk geslacht.
pi_63014929
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Je zou denken dat het makkelijk is om dingen te leren die je al ongeveer weet, maar dat is eigenlijk veel vervelender dan iets helemaal nieuws. Het gaat hier in elk geval een stuk trager.
Daarom moet je ook nooit opletten tijdens de les .
pi_63014931
Dag dames! Ik ga even ANTM kijken met een biertje met een schijfje limoen erin, en chips light (ik ben hevig geïnspireerd door het vorige topic) en dan naar bed. De maiduh en Tyra zijn in Emsterdemm!
pi_63014953
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De MTV awards is nu toch net zoiets als de TMF awards?
Wel van 't zelfde niveau ja
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Is dat die van "I kissed a girl and I liked it"? Als je eigenlijk niks kunt, kun je als vrouw altijd nog inspelen op de lesbo-fantasieën van het mannelijk geslacht.
Jup, en het is echt een talentloos huppelkutje. De enige coole gast is Grace Jones, maar haar aanwezigheid begrijp ik niet want niemand van de huidige doelgroep kent haar nog...
pi_63015005
Leuk, wat een reactie teweeg brengt.
#35.
pi_63015074
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef Clayton1 het volgende:
Leuk, wat een reactie teweeg brengt.
Ja, ontzettend leuk.
pi_63015246
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

This is one of the most defining moments in my entire life
i know

ik ga mn zere lijf te ruste leggen
Ja doei.
pi_63015271
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Damn, heb ik dit topic door tijdgebrek links laten liggen, lees ik 1 keertje mee, proest ik meteen m'n halve kom thee over m'n beeldscherm heen door deze opmerking .

Clayton, you made my day.
pi_63015333
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Damn, heb ik dit topic door tijdgebrek links laten liggen, lees ik 1 keertje mee, proest ik meteen m'n halve kom thee over m'n beeldscherm heen door deze opmerking .

Ben je je weer aan het inlezen om terug te komen?
pi_63015403
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ben je je weer aan het inlezen om terug te komen?
Nee joh, ik werk op dit moment echt 300 uur per week ik slaap maar vier uur per nacht en ik leer omgaan met Gooische pubers.. ik heb wel even wat beters te doen als ik thuis ben.

Maar af en toe eens meelezen kan geen kwaad, zeker als Clayton voor een olijke noot zorgt .
pi_63015448
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee joh, ik werk op dit moment echt 300 uur per week ik slaap maar vier uur per nacht en ik leer omgaan met Gooische pubers.. ik heb wel even wat beters te doen als ik thuis ben.

Maar af en toe eens meelezen kan geen kwaad, zeker als Clayton voor een olijke noot zorgt .
Oeh, klinkt nogal druk ja. Vooral dat leren omgaan met Gooische pubers .
pi_63015455
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

I Know, verkeerde woordkeuze , verkeerde timing en weet ik wat nog meer.
#35.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')