Ja ik kan ook wel verzinnen dat ik perfectionistisch ben enzo, van die afgezaagde kijk-mijn-slechte-eigenschappen-stiekem-eigenlijk-heel-positief-zijn-dingen, maar ik wil niet van die overduidelijkequote:Op donderdag 6 november 2008 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zeg altijd dat ik de neiging heb om teveel hooi op m'n vork te nemen
Bij mij is die altijd hetzelfde als mijn beste eigenschap. En dat is nog echt waar ookquote:Op donderdag 6 november 2008 21:20 schreef Merel het volgende:
Ik moet nog zeggen dat Vamp zielig is!!![]()
Help mij eens, ik ben een beetje sollicitatiegebeuren aan het voorbereiden, maar ik kan geen slechte eigenschappen over mezelf verzinnen
Idem dito hierquote:Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij mij is die altijd hetzelfde als mijn beste eigenschap. En dat is nog echt waar ook. Perfectionisme.
Ja, net als dat voorbeeld van Cinnamongirl, dan moet je toch altijd heel dom positieve dingen gaan opnoemen alsof je denkt dat dat slechte eigenschappen zijn. "Ik vind geen rust voordat m'n werk af is, ik verlies mezelf er helemaal in, oei!" of: "Ik kan slecht verantwoordelijkheid aan anderen overdragen!" "Ik ben soms té perfectionistisch!"quote:Op donderdag 6 november 2008 21:20 schreef Merel het volgende:
Ik moet nog zeggen dat Vamp zielig is!!![]()
Help mij eens, ik ben een beetje sollicitatiegebeuren aan het voorbereiden, maar ik kan geen slechte eigenschappen over mezelf verzinnen
Vrij veel mensen hebben er in zekere mate last van jaquote:
Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier wasquote:Op donderdag 6 november 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:
Maar vragen ze dat nou nog vaak? Je beste en slechtste eigenschap? Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit een sollicitatiegesprek gehad.
Belachelijk! Ik zou zeggen dat ik een uil was trouwens.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier was![]()
Het is lame, maar ik ga mezelf daar echt niet in diskrediet brengenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel verzinnen dat ik perfectionistisch ben enzo, van die afgezaagde kijk-mijn-slechte-eigenschappen-stiekem-eigenlijk-heel-positief-zijn-dingen, maar ik wil niet van die overduidelijke
Je bent niet de enige hoor, ik ook niet. Eigenlijk hoop ik trouwens dat mijn toekomstige werkgever iets verder komt dan zulke open deur-vragen, maar dat is vast ijdele hoop.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar vragen ze dat nou nog vaak? Je beste en slechtste eigenschap? Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit een sollicitatiegesprek gehad.
Doe je een kort rokje en jaratelles aan en zeg je: een gordeldier.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier wasMaar toch, 't kan geen kwaad om even voor te bereiden.
Bij dat soort vragen zou ik echt iets raars gaan antwoorden, zoals 'een pantoffeldiertje' of 'een brontosaurus'.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehad hoor, tot laatst, maar die vent vroeg ook welk dier ik zou zijn als ik een dier wasMaar toch, 't kan geen kwaad om even voor te bereiden.
Haha, ik ben ook lui en eigenwijs en snel verveeld. Maar niet bazig, eerder extreem conflictvermijdend. Maar dat zijn geen dingen die ik mijn toekomstige werkgever aan zijn/haar neus ga hangenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef conleche het volgende:
Behalve ongeduldig ben ik ook nog; lui; eigenwijs (ik denk echt dat ik álles beter weet, heel irritant); snel verveeld; bazig en ik vergeet vast nog heel veel.
Hey, zij beginnen met niet creatief zijn door met zo'n voor de hand liggende vraag te komen!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel verzinnen dat ik perfectionistisch ben enzo, van die afgezaagde kijk-mijn-slechte-eigenschappen-stiekem-eigenlijk-heel-positief-zijn-dingen, maar ik wil niet van die overduidelijke
Oh dat is wel een goeie!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hey, zij beginnen met niet creatief zijn door met zo'n voor de hand liggende vraag te komen!
Is het trouwens in deze tijd ook niet handig om te zeggen dat je te veel dingen leuk vindt? Ik krijg het idee dat breed geïnteresseerde mensen nogal in trek zijn. Bij ons op de uni in elk geval wel, multidisciplinariteit is het modewoord.
oh, die was ik nog vergetenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef Laureline het volgende:
Oja, snel verveeld, die ook nog. Als goede eigenschap heb ik dat ik dat alles heel goed kan maskeren
Ik haat die vraagquote:Op donderdag 6 november 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook nooi zo'n moeite om mijn negatieve punten aan te geven. Bovendien is wat je zegt van zeer ondergeschikt belang.
Ik heb gelukkig ook nooit met zo'n HR piemel/trut te maken gehad, dat zijn doorgaans niet de slimste figuren.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Jemig, SHE, dan vis jij echt in een heul ander vijvertje!
Ik ben alleen maar serieuze, humorloze en onkundige STAR-methode HR-ers tegengekomen so far. En die staan echt met hun oortjes te klapperen als je zulke dingen zegt. En nee, dan heb je die baan echt niet
Ik besef me inderdaad wel dat, als ik in de toekomst op de serious functies ga solliciteren, ik uit een ander vaatje moet tappen. Maar voor nu kom ik weg met deze lame manier van solliciteren.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
Serieus, als het een beetje een fatsoenlijke werkgever is, dan trapt hij niet in die sociaal wenselijke antwoorden waarin je je slechte eigenschappen probeert te masqueren.
Ik had zelf echt een broertje dood aan dat soort sollicitanten. Ontzettend ongeinspireerd, onecht en bah!
Opvallend genoeg waren hbo-ers eerder geneigd sociaal wenselijk te antwoorden, itt academici.
Ik heb me altijd afgevraagd waar dat nou aan ligt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Laureline het volgende:
[..]
Doe je een kort rokje en jaratelles aan en zeg je: een gordeldier.
http://www.carrieretijger(...)prekstechnieken/starquote:Op donderdag 6 november 2008 21:50 schreef Laureline het volgende:
Wat is STAR? Soort afkorting van een selectieysteem? Ik weet echt de ballen van solliciteren
Heeft helaas niet eens met serieus te maken; je wil niet weten wat voor ontzettend idiote kul gesprekken ik bij IBM heb gevoerd.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik besef me inderdaad wel dat, als ik in de toekomst voor de serious banen ga solliciteren, ik uit een ander vaatje moet tappen. Maar voor nu kom ik weg met deze lame manier van solliciteren.
Ik vind het ook stom en huichelachtig, maar als dat betekent dat ik die baan ermee bemachtig, dan doe ik het gewoon maar zo.
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik vanmiddag naar de Hunkemöller, want mijn bh's zitten stom opeens. Zie ik een leuk pantergestipt setje (past mooi bij mijn zonnebril, dacht ik nog) wat lekker lossig zit, wel easy acces, denk ik nog. Sta ik bij de kassa, verschijnt er in het schermpje "maternity bra"
Bohhhhh.
Maar hij zit heerlijk. En hij past goed bij mijn zonnebril.
Dat voorbeeld erbij ook: "de klant werd heel kwaad en wilde mij met het rolgordijn slaan."quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef Merel het volgende:
[..]
http://www.carrieretijger(...)prekstechnieken/star
Vreemd, ik had me bij IBM een andere bedrijfscultuur voorgesteld.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Heeft helaas niet eens met serieus te maken; je wil niet weten wat voor ontzettend idiote kul gesprekken ik bij IBM heb gevoerd.
Een topbaan, met alles wat mijn hartje begeerde...maar die assesments gingen NERGENS over. Compleet gestoord! En hoe positiever en cheerleaderiger je was, hoe leuker ze je vonden. Het leek wel of iedereen on prozac was daar.
Ik heb het daar ook niet lang volgehouden. Ik word cynisch en vervelend van mensen die 24/7 vrolijk en uplifting zijn. Zeker als ze die stemming uit marketing boekjes kopieren.
Wat ik me altijd afvraag over die dingen... moet je die nou kopen in je eigen cupmaat, of in de maat die het wordt met die vulling die onderin zit?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb met mijn cup D een push up gekocht en het doet echt veel voor me. Zo kan men weer zien wat voor ieniemienie taille ik heb
Wanneer ze vriendlief wil verleiden, maar de zon zo irritant in d'r ogen schijnt?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:59 schreef SHE het volgende:
Ik probeer me een situatie voor de geest te halen waarin je in je ondergoed EN zonnebril te bewonderen bent...en ik kan er maar niet op komen
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:59 schreef SHE het volgende:
Ik probeer me een situatie voor de geest te halen waarin je in je ondergoed EN zonnebril te bewonderen bent...en ik kan er maar niet op komen
Nou, ik heb hem in mijn eigen maat gekochtquote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag over die dingen... moet je die nou kopen in je eigen cupmaat, of in de maat die het wordt met die vulling die onderin zit?
Niet dat ze ze in mijn maat maken, maar daarom kom ik er dus ook niet achter.
Nou, vanavond bijvoorbeeld. Als mijn wederhelft thuiskomt. En als ie boft trek ik vantevoren mijn Uggs uitquote:Op donderdag 6 november 2008 21:59 schreef SHE het volgende:
Sounds like fun....quote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:![]()
auw![]()
kickboksen hurts!!!
Tot jankens toe staan sparren, nadat een gozer me echt 4 keer in mn buik had geschopt terwijlie rustig aan moest doenmaar was te arrogant om op te geven
Dus nu doet mn buik pijn, ligt de onderkant van mn voet open én is mn rechterknie opgezwollen en blauw...volgende week weer
Hm, okee. Ik heb er dus weleens een paar gepast in mijn (toenmalige) maat, maar die waren allemaal veel te klein, vandaar dat ik het me afvroeg. Maar dan zal het wel aan mij hebben gelegen.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem in mijn eigen maat gekochtBeetje stom als je daar ook nog over na zou moeten denken.
Maar dan krijg je koude voetenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, vanavond bijvoorbeeld. Als mijn wederhelft thuiskomt. En als ie boft trek ik vantevoren mijn Uggs uit.
Dat je daar nog energie voor had!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:![]()
auw![]()
kickboksen hurts!!!
Tot jankens toe staan sparren, nadat een gozer me echt 4 keer in mn buik had geschopt terwijlie rustig aan moest doenmaar was te arrogant om op te geven
Dus nu doet mn buik pijn, ligt de onderkant van mn voet open én is mn rechterknie opgezwollen en blauw...volgende week weer
Hou je rekening mee dat je de zevenheuvelloop gaat doenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:![]()
auw![]()
kickboksen hurts!!!
Wie ben jij, Moblo's personal assistant?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Hou je rekening mee dat je de zevenheuvelloop gaat doen
GMTAquote:Op donderdag 6 november 2008 22:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wie ben jij, Moblo's personal assistant?
Nog meer GMTAquote:Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
Clayton is moblo's eigenste stalker
Beige en snotgroen, bah!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef kwakveense het volgende:
helleu!
ik heb een heel topic gemist terwijl ik mijn keuken van beige en snotgroen stond te ontdoen!
Vampkusje op je been! dat ie maar snel weer heel mag worden...
en nu lekker even relaxen op de bank...
ja, ik vind 't eigenlijk wel stoerquote:Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
Clayton is moblo's eigenste stalker
you may touch mequote:Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog meer GMTA
where can i get one of thoooooose?
This is one of the most defining moments in my entire lifequote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
you may touch me
I'm cooooooooooooooooooooooooooool, i've got a stalkuuuuuuuuuuuuur
De MTV awards is nu toch net zoiets als de TMF awards?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk MTV Europe Music Awards.
Wat een muts, die presentatrice Katy Perry. En wat een suffe druiloren, die 30 seconds to Mars, die alle awards loopt te winnen, Weezer, Metallica en Coldplay achter zich latend.
Is dat die van "I kissed a girl and I liked it"? Als je eigenlijk niks kunt, kun je als vrouw altijd nog inspelen op de lesbo-fantasieën van het mannelijk geslacht.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk MTV Europe Music Awards.
Wat een muts, die presentatrice Katy Perry. En wat een suffe druiloren, die 30 seconds to Mars, die alle awards loopt te winnen, Weezer, Metallica en Coldplay achter zich latend.
Daarom moet je ook nooit opletten tijdens de lesquote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Je zou denken dat het makkelijk is om dingen te leren die je al ongeveer weet, maar dat is eigenlijk veel vervelender dan iets helemaal nieuws. Het gaat hier in elk geval een stuk trager.
Wel van 't zelfde niveau jaquote:Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De MTV awards is nu toch net zoiets als de TMF awards?
Jup, en het is echt een talentloos huppelkutje. De enige coole gast is Grace Jones, maar haar aanwezigheid begrijp ik niet want niemand van de huidige doelgroep kent haar nog...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is dat die van "I kissed a girl and I liked it"? Als je eigenlijk niks kunt, kun je als vrouw altijd nog inspelen op de lesbo-fantasieën van het mannelijk geslacht.
Ja, ontzettend leuk.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef Clayton1 het volgende:
Leuk, wat een reactie teweeg brengt.
i knowquote:Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
This is one of the most defining moments in my entire life
Damn, heb ik dit topic door tijdgebrek links laten liggen, lees ik 1 keertje mee, proest ik meteen m'n halve kom thee over m'n beeldscherm heen door deze opmerkingquote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Hou je rekening mee dat je de zevenheuvelloop gaat doen
Ben je je weer aan het inlezen om terug te komen?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Damn, heb ik dit topic door tijdgebrek links laten liggen, lees ik 1 keertje mee, proest ik meteen m'n halve kom thee over m'n beeldscherm heen door deze opmerking.
Clayton, you made my day.
Nee joh, ik werk op dit moment echt 300 uur per weekquote:Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben je je weer aan het inlezen om terug te komen?
Oeh, klinkt nogal druk ja. Vooral dat leren omgaan met Gooische pubersquote:Op donderdag 6 november 2008 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee joh, ik werk op dit moment echt 300 uur per weekik slaap maar vier uur per nacht en ik leer omgaan met Gooische pubers.. ik heb wel even wat beters te doen als ik thuis ben.
Maar af en toe eens meelezen kan geen kwaad, zeker als Clayton voor een olijke noot zorgt.
I Know, verkeerde woordkeuze , verkeerde timing en weet ik wat nog meer.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Damn, heb ik dit topic door tijdgebrek links laten liggen, lees ik 1 keertje mee, proest ik meteen m'n halve kom thee over m'n beeldscherm heen door deze opmerking.
Clayton, you made my day.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |