Je blijft maar met shiny happy nieuws komen.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Whoooooooh!!!. Ik heb weer een sollicitatiegesprek volgende week
. Voor de functie van copywriter voor een internetbedrijf dat elektronica verkoopt. Echt wat voor mij dus. Het is wel helemaal in Rotterdam
. Maar ja, heb iig een gesprek. Moeten nog even een datum prikken, maar zó leuk
. Dat is van de brief die ik gisterochtend heb verzonden en nu al een uitnodiging, wow!
.
Ja, dat moeten we nog zien hèquote:Op donderdag 6 november 2008 09:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat gaat snelzei toch dat je nu snel een baan zal hebben
Ja dat is ook zo, maar misschien wordt het dan wel weer krap (gesprek is pas om 14 uur of nog later). Ik moet eerst vanuit Groningen komen, dus dat is al een uur of 3 treinen en dat ding is maar tot 17 uur open, dus dat wordt hem vast niet (een gesprek van een uur, dan nog naar de Kunsthal...). Mja, het kan misschien nét. Ik hoef in principe maar 1 expo te zien die iets meer dan een uur in beslag schijnt te nemen. Ik zie wel evenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:00 schreef Ewelina het volgende:
Je kan toch ook na het sollicitatiegesprek naar de Kunsthal? Dan hoef je imho ook minder op de tijd te letten.
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:05 schreef Ewelina het volgende:
Ah, ja dan is het wel krap ja. Was dat niet die Romeinse voorstelling?
Welk zonnetje?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:05 schreef motorbloempje het volgende:vanuit de bus
het zonnetje schijnt op mn gezichtheerlijk! Het is dat ik met studiegenoot met auto naar huis rijd, anders had ik echt van het fietsen genoten!
Lijkt me wel zo beleefd. Voor de zekerheid kun je beter vousvoyeren zoals jij het zegtquote:Op donderdag 6 november 2008 10:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welk zonnetje?.
O, ik werd trouwens getutoyeerd in de mail waarin ik uitgenodigd werd en in mijn mail terug vousvoyeerde ik gewoon weer. Is dat gek? Of nodigt degene die de mail schreef mij zo impliciet uit ook te tutoyeren? Vind ik altijd een beetje lastig
.
Dat doet m'n nichtje ook. Dan slaat ze beide armpjes om je nek, roept ze enthousiast: "Neusjevrijen!" en dan geeft ze eskimokusjes. Heerlijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
ja dat heb ik net verzonnen: dat is als je een eskimoneuskusje geeft!!
Oh dat is liefquote:Op donderdag 6 november 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
Volgens mij hoor ik iets rammelen in de verte......quote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat doet m'n nichtje ook. Dan slaat ze beide armpjes om je nek, roept ze enthousiast: "Neusjevrijen!" en dan geeft ze eskimokusjes. Heerlijk..
Jouw eierstokken?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik iets rammelen in de verte......
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
Wat een prutsersquote:Naar aanleiding van je sollicitatie en je bezoek bij XXX, moet ik je helaas meedelen dat we je op dit moment geen functie aanbieden.
Van de twee laatst overgebleven kandidaten zou onze voorkeur uitgaan naar de andere kandidaat, vanwege adequate ervaring.
Zou, aangezien we het besluit om een extra redacteur aan te nemen nog een poosje uitstellen. De actuele ontwikelingen bij onze klanten maakt dat we in eerste instantie nog een keer goed hebben gekeken naar het herverdelen van werk onder onze huidige redacteuren.
Ik wil je nogmaals hartelijk danken voor je interesse in XXX en hoop dat je elders een functie vindt.
Oh, zeker wel.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik iets rammelen in de verte......
Nou, ze hebben dus duidelijk wel een tekstschrijver nodig.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Ok, Groningen wordt dus niks. En dat maakt me ook niks uit, want het klikte dus niet.
Dit mailtje kreeg ik:
[..]
Wat een prutsers. Een vacature online gooien, gesprekken voeren en dan besluiten dat je toch maar geen nieuwe redacteur aanneemt
. En die tik- en taalfout
.
Lief dat je duimt, maar doe dat volgende week dodag maar. Dan is het gesprekquote:Op donderdag 6 november 2008 11:10 schreef conleche het volgende:
Viking: zal voor je duimen morgenochtend!
ik moest het mailtje wel 3x lezen om te begrijpen wat er nu eigenlijk stond. Zeker die zin die met "Zou,...." begint. Wat een sukkels!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Ok, Groningen wordt dus niks. En dat maakt me ook niks uit, want het klikte dus niet.
Dit mailtje kreeg ik:
[..]
Wat een prutsers. Een vacature online gooien, gesprekken voeren en dan besluiten dat je toch maar geen nieuwe redacteur aanneemt
. En die tik- en taalfout
.
Ik begin gewoon op tijd....quote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lief dat je duimt, maar doe dat volgende week dodag maar. Dan is het gesprek.
Haha, ik dus ookquote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik moest het mailtje wel 3x lezen om te begrijpen wat er nu eigenlijk stond. Zeker die zin die met "Zou,...." begint. Wat een sukkels!
Oh, zit je in Belgie? Wat leuk, ik ben echt benieuwd wat voor huisje daar hebt en of het in the middle of nowhere of in een stad/dorp is!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh......edoch, die van DaD zijn hier in Belgie te horen
Inderdaad, dat mailtje ziet er niet uitquote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, ik dus ook. Ik ben echt blij dat het niks wordt. Sjonge jonge zeg
.
Wat ik dan wel vervelend vind, is dat zulke idioten dan wel mogen bepalen of jij wel capabel bent voor de functie, terwijl ze dat zelf niet eens zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, ik dus ook. Ik ben echt blij dat het niks wordt. Sjonge jonge zeg
.
Mja, hij is de directeur en hij zei zelf ook al dat 'ie niet veel kaas had gegeten van het beoordelen van teksten, maar dan nóg idd. Ik ben echt een soort van boos. Niet 'ik ben niet aangenomen'-boos, maar 'wat een sukkels, wat denken ze wel niet?!'-boosquote:Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ik dan wel vervelend vind, is dat zulke idioten dan wel mogen bepalen of jij wel capabel bent voor de functie, terwijl ze dat zelf niet eens zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |