Klopt ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oopsen mijn moeder vond me al op Shannon Dorethy lijken in haar BH90210 tijd
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Fabulous!
En je begint een aardige stoot te worden...nice!
Iew! Dat is pas écht geen compliment!quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef Laureline het volgende:
Leuk die pony Miss S! Ik vind je niet lijken op Shannen, die heeft een veel boller hoofd. Eerder Jenny Scheckter van de L-Word.
Niet? Ik vind haar echt knap, heel petite en een mooi elfengezichtje. Het karakter dat ze in de serie speelt moet dan weer dood, dat wel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iew! Dat is pas écht geen compliment!.
Shannen schijnt irl niet zo aardig te zijn idd, maar in BH was het best een lief meiske.
Ik vind haar vreselijk irritant en ze heeft een rotkopquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:36 schreef Laureline het volgende:
[..]
Niet? Ik vind haar echt knap, heel petite en een mooi elfengezichtje. Het karakter dat ze in de serie speelt moet dan weer dood, dat wel.
Ik heb wel het gevoel dat de regisseuze zelf enorm verliefd is op Jenny, want ze krijgt wel èrg veel tijd in beeld, in vergelijking met de rest van de dames. Maar een rotkop? Vooral met heel kort haar, die jaren '20 look, vond ik haar er heel mooi en frele uitzien. Jodi doet dan weer niets voor mij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind haar vreselijk irritant en ze heeft een rotkop. Nee, geef mij dan maar Jodi Lerner
.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben ook naar de kapper geweest. Hij vroeg hoeveel eraf moest en ik zei, nou doe maar wat met lagen enzo, want het lijkt nergens meer op. En het is ook haske dun met al dat uitvallen, ik zie eruit als een spook!
Pakt ie een schaar en knipt ie zo de helft van mijn staart af. Zo, zegt ie. Dat is beter!.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben ook naar de kapper geweest. Hij vroeg hoeveel eraf moest en ik zei, nou doe maar wat met lagen enzo, want het lijkt nergens meer op. En het is ook haske dun met al dat uitvallen, ik zie eruit als een spook!
Pakt ie een schaar en knipt ie zo de helft van mijn staart af. Zo, zegt ie. Dat is beter!.
Omg, ik heb wel eens ANTM gekeken, en toen maakten ze er bij die make over ook wel iets van waarvan ik ook woest zou worden! Dat arme kind leek na afloop op Toad van Super Mario!quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kreeg je toen niet ter plekke een toeval, met huilen, gillen en psychische bijstand van iedereen, zoals ze dat doen bij de make-overs bij ANTM?
Ik zei nog tegen hem, dat mag je zeker niet vaak doen? Maar het scheen nog wel voor te komen vertelde hij. Hij is gewoon vet goed, weetjequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kreeg je toen niet ter plekke een toeval, met huilen, gillen en psychische bijstand van iedereen, zoals ze dat doen bij de make-overs bij ANTM?
Doink! Ik betaal me scheel voor het verven, terwijl ik echt niet zulk lang haar hebquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef k_i_m het volgende:
En daarbij scheelde het me 50 euro aan verf, met minder haar. Daar werd ik ook blij van.
En wat staat er verder op het feestmenu?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen ga ik gevulde eieren maken, en ik ben nu al zenuwachtig..
Och lieverd, dat is echt helemaal niet nodig. Heb je een slagroomspuit?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen ga ik gevulde eieren maken, en ik ben nu al zenuwachtig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |