Dat is dan jammer, want het clubje is al volquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:56 schreef saskia_89 het volgende:
hallo!
Ik zou graag mee willen doen met het clubje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, want het clubje is al vol. Je kunt jezelf op een wachtlijst plaatsen en je krijgt vanzelf bericht als er weer plek is.
Jij bent echt gemeen! Hoi Saskia!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Alles sal reg komquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Hi Saskia! Ben je ook van plan om er een beetje bij te gaan sporten, of doe je dat al?
Ik heb een afspraak met een bewegingscoachVolgende week gaan we trainingsschema's opstellen enzo.
Oh en jongens, jee, dit is genant, maar: ik ben echt helemaal nerveus voor die toetsIk moet in m'n eentje bijna 60 studenten in de gaten houden en ik hoop zo dat de toets goed is
die studenten zijn als het goed is banger van jou, dan jij van hen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Hi Saskia! Ben je ook van plan om er een beetje bij te gaan sporten, of doe je dat al?
Ik heb een afspraak met een bewegingscoachVolgende week gaan we trainingsschema's opstellen enzo.
Oh en jongens, jee, dit is genant, maar: ik ben echt helemaal nerveus voor die toetsIk moet in m'n eentje bijna 60 studenten in de gaten houden en ik hoop zo dat de toets goed is
Ik vind hem best mooi! Simpel doch elegant.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:27 schreef SHE het volgende:
My first christmas cake
Taarten en cupcakes decoreren #4
oeiquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:27 schreef SHE het volgende:
My first christmas cake
Taarten en cupcakes decoreren #4
Kapsel van Japanse rijst met Vitalinea vulling en een Brinta Icing.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind hem best mooi! Simpel doch elegant.
Zijn er eigenlijk taarten die mogen volgens het SHE-dieet?
nee, want je kunt helaas geen taart bakken met zoetstof; brownies gaan wel denk ik, met zoetstof en pure chocoquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind hem best mooi! Simpel doch elegant.
Zijn er eigenlijk taarten die mogen volgens het SHE-dieet?
Ziet er goed uitquote:
Oopsquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Alleen lijk je nu op een meisje van m'n studie waar ik de pest aan had
.
Was ook pas op de 20ste foto hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Ja, die pony staat echt leuk en fris vind ik hoor. En wat lach je breeduit
. Geweldig! Dat zijn we ook niet gewend
.
Zijn haar initialen E.D.?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Alleen lijk je nu op een meisje van m'n studie waar ik de pest aan had
.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha. Juist
. Mag jij haar wel dan?
.
Ik heb nog nooit iemand gesproken die haar wèl mocht en toch zwermen er altijd allemaal mensen om haar heenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Ze loopt als een prinsesje door de UB met een enorm arrogant hoofd. Ik heb wel eens bij d'r thuis gegeten, wat een enorme puinzooi.
Klopt ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oopsen mijn moeder vond me al op Shannon Dorethy lijken in haar BH90210 tijd
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Fabulous!
En je begint een aardige stoot te worden...nice!
Iew! Dat is pas écht geen compliment!quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef Laureline het volgende:
Leuk die pony Miss S! Ik vind je niet lijken op Shannen, die heeft een veel boller hoofd. Eerder Jenny Scheckter van de L-Word.
Niet? Ik vind haar echt knap, heel petite en een mooi elfengezichtje. Het karakter dat ze in de serie speelt moet dan weer dood, dat wel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iew! Dat is pas écht geen compliment!.
Shannen schijnt irl niet zo aardig te zijn idd, maar in BH was het best een lief meiske.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |