Offtopic verhaal:quote:Op donderdag 6 november 2008 22:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarom moet je ook nooit opletten tijdens de les.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef SHE het volgende:
badmuts?
no kidding?
Al zou ik verzuipen dan zou ik nog niet zwemmen met een badmuts
Ja. Dat is best uitputtend, bij tijd en wijle. Kinderen van 11 met een iPhone, een nanny, en een attitude van heb-ik-jou-daarquote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, klinkt nogal druk ja. Vooral dat leren omgaan met Gooische pubers.
O my god, daar zou ik echt niet tegen kunnen. En zie dan maar eens de juiste houding te hebben waardoor ze nog enigszins respect voor je kunnen opbrengen.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja. Dat is best uitputtend, bij tijd en wijle. Kinderen van 11 met een iPhone, een nanny, en een attitude van heb-ik-jou-daar. Pft.
Maar misschien dat ik hier wat regelmatiger weer kom kijken. Ik heb namelijk voor m'n afstuderen een auto gekregenwaardoor ik nu dus erg lui ben geworden ("Nee, ik ga echt fietsen hoor! bij mooi weer!". Uhuh. Sure.) en zo weinig beweeg dat ik om nog enigszins in vorm te blijven toch iets aan m'n eten moet gaan doen. Dus niet meer ontbijten met stoofpeertjesvla enzo. Misschien.
Gooise kak ken ik niet, maar wel de Haagse variant. Vreselijk, van die pubers die nooit anders dan gekoesterd en opgehemeld en verwend zijn, van die over-zelfbewuste, over-assertieve etterbakken.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja. Dat is best uitputtend, bij tijd en wijle. Kinderen van 11 met een iPhone, een nanny, en een attitude van heb-ik-jou-daar. Pft.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik vind het echt vreselijk, zo'n condoom op je hoofd. Maar je moet wat
Ik heb massa's slechte eigenschappen. Maar die heb ik voor mijn sollicitatie niet hoeven noemen, volgens mij was ik de enige geschikte kandidaat
Kim, sex met je zonnebril op? Nee toch?dat moeder-label raak je nooit meer kwijt
ik heb ze dan ook net in de oven geschoven. Nu eentje, en dan de rest maar koud opeten...uitdelen dan he!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef Mini_rulez het volgende:
AKnynke: die cakejes klinken wel goddelijk. Ik zou het niet zo erg vinden om er 6 voor mezelf te hebben.
quote:
Uit je maternity-BHquote:Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Dat schreeuwt toch om sex? Zeker als ik mijn tieten uit mijn bh laat hangen.
Ik vond deze zomer echt weinig brillen de moeite waardquote:Op donderdag 6 november 2008 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Cute
Ik vertelde m'n mister laatst dat ik wel weer een nieuwe zonnebril wilde (ik heb er alweer een op het oog). Verrassend genoeg lynchte hij me zowat
Oh, maar zo zinderend hip ben ik niet... Ik ben echt een sucker forr van die ontzettend goede&verantwoorde zonnebrillen, persol en oakley en serengeti en dan daar de ladylike grote modellen van. Deze zomer had ik een nieuwe hit: Maui Jim. Fan-tas-tische bril en nog mooi ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vond deze zomer echt weinig brillen de moeite waard. Ik heb wel een paar leuke Chanelletjes gezien, maar het was om droevig van te worden
.
Groot staat me goed. Met kleine lijk ik veel te sportiefquote:Op donderdag 6 november 2008 22:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben dol op groot en donker. Erg fijn na migraine als je toch de straat op moet. Maar eigenlijk het liefst met bruine glazen, want daar word ik vrolijk van.
quote:
Bwoehahahahahahaquote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, vanavond bijvoorbeeld. Als mijn wederhelft thuiskomt. En als ie boft trek ik vantevoren mijn Uggs uit.
Omdat ik over anderhalve maand een maand naar het zuidelijk halfrond ga en ik dus nu! een! nieuwe!zonnebril! moet! kopen! ookal heb ik nog een perfecte maui jim van een half jaar oudquote:Op donderdag 6 november 2008 22:57 schreef Aventura het volgende:
Waarom gaat het in november over zonnebrillen?
Kind, wat volgzaam!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Die benen zijn niet meer harig! Die moest ik van jullie scheren, dat heb ik braaf gedaan!.
Maar daar ben ik dan te lui voor, om eerst die koker te zoeken in mijn tas (waar mijn hele leven in zit, lijkt welquote:Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
Greys: als je een wat duurdere bril koopt, krijg je er meestal een koker/doosje-ding bij om m in je tas te flikkeren
Dat denk ik ook weleens... Als mijn tas gestolen zou worden, zou ik me ook echt geen raad weten.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar daar ben ik dan te lui voor, om eerst die koker te zoeken in mijn tas (waar mijn hele leven in zit, lijkt wel)
Ja precies! Die pijnstillers komen bv weer van pas als een van de Slankladies tijdens een etentje gaat zitten mekken over hoofdpijnquote:Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat denk ik ook weleens... Als mijn tas gestolen zou worden, zou ik me ook echt geen raad weten.
Ik sleep ook overal vanalles mee naartoe (agenda, etui, pijnstillers), want net die ene keer dat ik iets niet bij me heb, heb ik het altijd nodig. Ik zie het maar als een uitgebreide standaarduitrusting.
Eeeeeeen, zeeeeee dee het omspres, ja ze dee het omspres ze kon het gewoonweg niet lateeeeequote:
De mijne moest 'even' spelen met de band in een restaurant in Huizen op een feest, ze hoefden maar 1 setje van 45 minuten te spelen. Hij was er om 17.00 uur. Dus ik dacht dat ie vroeg thuis zou zijn. Kreeg net een sms 'Marco en Leontine zijn er ook. We gaan zo spelen'. What the fuck, het is half twaalfquote:Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf, waar blijft die vent van mijHij ging 'even' iets ophalen, maar is nu al anderhalf uur weg...
Ik ga naar bedMorgen m'n eerste toets, bibber
Dat doet de mijne ook weleens, heel vervelend. En dan z'n telefoon niet opnemen, en als ik dan ongeveer in tranen zit omdat ik zeker weet dat meneer dit keer echt een ongeluk heeft gehad of bij zijn minnares zit, belt 'ie doodleuk zo van "ik dacht, ik bel je wel terug als ik op de terugweg ben". En elke keer denk ik het toch weer.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf, waar blijft die vent van mijHij ging 'even' iets ophalen, maar is nu al anderhalf uur weg...
Ik ga naar bedMorgen m'n eerste toets, bibber
Ja die staat er ook opquote:Op donderdag 6 november 2008 23:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eeeeeeen, zeeeeee dee het omspres, ja ze dee het omspres ze kon het gewoonweg niet lateeeee.
Oh nee, dan ben ik wel erg blij met mijn meneer, want die ben ik echt NOOIT kwijt!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook weleens, heel vervelend. En dan z'n telefoon niet opnemen, en als ik dan ongeveer in tranen zit omdat ik zeker weet dat meneer dit keer echt een ongeluk heeft gehad of bij zijn minnares zit, belt 'ie doodleuk zo van "ik dacht, ik bel je wel terug als ik op de terugweg ben". En elke keer denk ik het toch weer.
Succes morgen! Jij hebt de toets gemaakt, begrijp ik?
LMAO. Wanneer vertelde hij dat? (en wat ontzettend lomp naar z'n ex)quote:Op donderdag 6 november 2008 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, dan ben ik wel erg blij met mijn meneer, want die ben ik echt NOOIT kwijt!
Behalve dan... op 2e Kerstdag toen ik Heer G net 2 dagen kende (ontmoet op Kerstavond). Toen hadden we afgesproken en ik was hem toen een paar uur kwijt daarvoor, dat hij niet telefonisch bereikbaar was. Bleek later dat ie het toen nog even snel aan het uitmaken was met zijn vorige vriendin
Wat gaaf! Mijn moeder was erg fan, daar heb ik het van. Ik heb zelfs nog oude platen van hemquote:Op donderdag 6 november 2008 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die staat er ook opIn de uitvoering van Gerard Cox. Dit is de CD A la Longue, uit liefde en respect. Registratie van die avond dat de artiesten afscheid van hem namen en nummers van hem zongen in het Luxor, dat wij mede organiseerden. Ben er die avond achter gekomen dat ik heel veel nummers zo kan meezingen en dat ik het eigenlijk heel mooie en leuke nummers vind
Gerard deed ook 'Jezus redt'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |