abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63015460
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Daarom moet je ook nooit opletten tijdens de les .
Offtopic verhaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63015593
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef SHE het volgende:
badmuts?

no kidding?
Al zou ik verzuipen dan zou ik nog niet zwemmen met een badmuts
Ik vind het echt vreselijk, zo'n condoom op je hoofd. Maar je moet wat

Ik heb massa's slechte eigenschappen. Maar die heb ik voor mijn sollicitatie niet hoeven noemen, volgens mij was ik de enige geschikte kandidaat

Kim, sex met je zonnebril op? Nee toch? dat moeder-label raak je nooit meer kwijt
  donderdag 6 november 2008 @ 22:30:47 #103
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63015634
zo. Weer eens even bijlezen. Had vrienden te eten. Wou een goddelijk toetje maken, stond al klaar om in de oven te gaan: smeltende chocoladecakjes van pure chocola met witte chocola aan de binnenkant en frambozensaus erbij. Valt de stroom uit op het moment dat ik het in de oven wil zetten verdorie, en precies toen m'n vrienden de jas aan hadden om de deur uit te gaan doet de stroom het weer. nu zit ik dus met zes chocoladecakjes en de koelkast, en je moet ze warm eten. Morgen maar maken...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63015645
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh, klinkt nogal druk ja. Vooral dat leren omgaan met Gooische pubers .
Ja. Dat is best uitputtend, bij tijd en wijle. Kinderen van 11 met een iPhone, een nanny, en een attitude van heb-ik-jou-daar . Pft.

Maar misschien dat ik hier wat regelmatiger weer kom kijken. Ik heb namelijk voor m'n afstuderen een auto gekregen waardoor ik nu dus erg lui ben geworden ("Nee, ik ga echt fietsen hoor! bij mooi weer!". Uhuh. Sure.) en zo weinig beweeg dat ik om nog enigszins in vorm te blijven toch iets aan m'n eten moet gaan doen. Dus niet meer ontbijten met stoofpeertjesvla enzo. Misschien.
pi_63015701
Razz! Ben je nog steeds slank?

*Burp. Ik heb caesar salad gemaakt net, met die sla zowat verdronken in olijfolie-dressingmeuk zometeen maar even wat gaan bewegen om dat eraf te krijgen
pi_63015726
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja. Dat is best uitputtend, bij tijd en wijle. Kinderen van 11 met een iPhone, een nanny, en een attitude van heb-ik-jou-daar . Pft.

Maar misschien dat ik hier wat regelmatiger weer kom kijken. Ik heb namelijk voor m'n afstuderen een auto gekregen waardoor ik nu dus erg lui ben geworden ("Nee, ik ga echt fietsen hoor! bij mooi weer!". Uhuh. Sure.) en zo weinig beweeg dat ik om nog enigszins in vorm te blijven toch iets aan m'n eten moet gaan doen. Dus niet meer ontbijten met stoofpeertjesvla enzo. Misschien.
O my god, daar zou ik echt niet tegen kunnen. En zie dan maar eens de juiste houding te hebben waardoor ze nog enigszins respect voor je kunnen opbrengen.

Hehe, maar stoofpeertjesvla is ook wel héél lekker
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:33:59 #107
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63015774
Dag dames.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63015925
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Gooise kak ken ik niet, maar wel de Haagse variant. Vreselijk, van die pubers die nooit anders dan gekoesterd en opgehemeld en verwend zijn, van die over-zelfbewuste, over-assertieve etterbakken.

Doe mij maar een school in een volksbuurt

Nynke, morgen gezellig met de Duitser ontbijten met die cakejes? Geef 's een recept?
  donderdag 6 november 2008 @ 22:37:59 #109
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63015994
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind het echt vreselijk, zo'n condoom op je hoofd. Maar je moet wat

Ik heb massa's slechte eigenschappen. Maar die heb ik voor mijn sollicitatie niet hoeven noemen, volgens mij was ik de enige geschikte kandidaat

Kim, sex met je zonnebril op? Nee toch? dat moeder-label raak je nooit meer kwijt
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 6 november 2008 @ 22:38:43 #110
14746 k_i_m
pi_63016032
Dat schreeuwt toch om sex? Zeker als ik mijn tieten uit mijn bh laat hangen .
In my life
Why do I smile
pi_63016043
AKnynke: die cakejes klinken wel goddelijk. Ik zou het niet zo erg vinden om er 6 voor mezelf te hebben.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:40:00 #112
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63016111
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef Mini_rulez het volgende:
AKnynke: die cakejes klinken wel goddelijk. Ik zou het niet zo erg vinden om er 6 voor mezelf te hebben.
ik heb ze dan ook net in de oven geschoven. Nu eentje, en dan de rest maar koud opeten...uitdelen dan he!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63016118
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Cute
Ik vertelde m'n mister laatst dat ik wel weer een nieuwe zonnebril wilde (ik heb er alweer een op het oog). Verrassend genoeg lynchte hij me zowat
pi_63016170
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Dat schreeuwt toch om sex? Zeker als ik mijn tieten uit mijn bh laat hangen .
Uit je maternity-BH
  donderdag 6 november 2008 @ 22:42:18 #115
14746 k_i_m
pi_63016210
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Cute
Ik vertelde m'n mister laatst dat ik wel weer een nieuwe zonnebril wilde (ik heb er alweer een op het oog). Verrassend genoeg lynchte hij me zowat
Ik vond deze zomer echt weinig brillen de moeite waard . Ik heb wel een paar leuke Chanelletjes gezien, maar het was om droevig van te worden .
In my life
Why do I smile
pi_63016365
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:42 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik vond deze zomer echt weinig brillen de moeite waard . Ik heb wel een paar leuke Chanelletjes gezien, maar het was om droevig van te worden .
Oh, maar zo zinderend hip ben ik niet... Ik ben echt een sucker forr van die ontzettend goede&verantwoorde zonnebrillen, persol en oakley en serengeti en dan daar de ladylike grote modellen van. Deze zomer had ik een nieuwe hit: Maui Jim. Fan-tas-tische bril en nog mooi ook.

Deze is het, geloof ik.
pi_63016396
Hallo allemaal!

Vamp, wat een naar verhaal joh! Bah zeg, hopelijk heb je niet al te veel pijn.

Ik ben heel nieuwsgierig geworden naar de naam van ColdFeet... . Ik heb een vrij ouderwetse naam, Tineke. Vroeger wilde ik altijd Kimberley heten, what was I thinking? . Een eventueel dochtertje wilde ik altijd graag Hannah noemen, maar dat is al de tweede naam van m'n nichtje, dus dat kan niet meer. Niet ingepikt hoor, m'n zus en ik vonden gewoon blijkbaar allebei die naam mooi zonder het van elkaar te weten!

En Kim met d'r easy access, geweldig. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:47:48 #118
14746 k_i_m
pi_63016449
Ik ben dol op groot en donker. Erg fijn na migraine als je toch de straat op moet. Maar eigenlijk het liefst met bruine glazen, want daar word ik vrolijk van .
In my life
Why do I smile
pi_63016513
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben dol op groot en donker. Erg fijn na migraine als je toch de straat op moet. Maar eigenlijk het liefst met bruine glazen, want daar word ik vrolijk van .
Groot staat me goed. Met kleine lijk ik veel te sportief
  donderdag 6 november 2008 @ 22:56:09 #120
14746 k_i_m
pi_63016799
Ik ben nog steeds heel blij met deze;

.
In my life
Why do I smile
pi_63016816
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Uit je maternity-BH

Ik heb geen zonnebril. Veuls te duur als ik dat ding ook nog eens op sterkte moet laten maken. En bij het zwembad etc ben ik meestal brilloos.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 6 november 2008 @ 22:57:40 #122
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63016866
Waarom gaat het in november over zonnebrillen?

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 22:57:44 #123
163650 Greys
pi_63016869
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nou, vanavond bijvoorbeeld. Als mijn wederhelft thuiskomt. En als ie boft trek ik vantevoren mijn Uggs uit .
Bwoehahahahahaha Ik zie het gewoon voor me!
En dan nog harige stoppelbenen boven die Uggs uit, zodat je amper kunt zien waar je benen ophouden en de Uggs beginnen?

En SHE: ik las het net in het vorige topic over Victoria!
(Ik liep weer hopeloos achter vanwege een oerrrrrrrrgezellig etentje vanavond met jeweetwel. We aten tapas en er kwam een Spaanse gitarist en die was voor de verandering enorm leuk en goed. En de eigenaresse van het restaurant vroeg of jeweetwel ook wilde zingen en toen ging hij Sexbomb zingen en die hele kroeg meeblèren. Lekker low profile ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63016976
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:57 schreef Aventura het volgende:
Waarom gaat het in november over zonnebrillen?

Omdat ik over anderhalve maand een maand naar het zuidelijk halfrond ga en ik dus nu! een! nieuwe!zonnebril! moet! kopen! ookal heb ik nog een perfecte maui jim van een half jaar oud

Stress
  donderdag 6 november 2008 @ 23:01:20 #125
14746 k_i_m
pi_63017011
Die benen zijn niet meer harig! Die moest ik van jullie scheren, dat heb ik braaf gedaan! .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:04:07 #126
163650 Greys
pi_63017119
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Die benen zijn niet meer harig! Die moest ik van jullie scheren, dat heb ik braaf gedaan! .
Kind, wat volgzaam!
Mijn vent vroeg gister wéér of ik mijn geitenwollensokken nog aan had in bed, misschien moest ik ook maar weer eens scheren, sinds Egypte niet meer gedaan

Ik geef trouwens niets om zonnebrillen. Ik koop een goeikope op de markt die ik vervolgens los in mijn tas flikker met alle krassen van dien. Of ik ga er op zitten. Of ik laat hem op een terrastafel liggen. Dus voor mij geen dure zonnebrillen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63017304
Greys: als je een wat duurdere bril koopt, krijg je er meestal een koker/doosje-ding bij om m in je tas te flikkeren
pi_63017323
Mijn hoofd is altijd te klein voor de leuke zonnebrillen.
Eigenlijk zou ik er twee moeten hebben, eentje op sterkte en eentje voor bij m'n lenzen, maar ik ben elke zomer te lui om een nieuwe op sterkte te laten maken, dus als ik mijn bril op heb heb ik steevast de zon in m'n ogen.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:09:22 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63017347
Ach zonnebrillen boeien me niet zo. Ik heb er geen hoofd voor op de een of andere manier. Ze staan me zelden leuk.
pi_63017376
Je hebt er ook geen reet aan in dit land. Ja, op de 3 dagen dat de zon schijnt. Ik geef er nooit meer dan 15 euro aan uit!
  donderdag 6 november 2008 @ 23:10:27 #131
331 Merel
Be here now.
pi_63017389
Ik heb vijf zonnebrillen. Ik ga altijd op die dingen zitten, dus ik had wat reserve nodig
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:10:38 #132
163650 Greys
pi_63017395
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
Greys: als je een wat duurdere bril koopt, krijg je er meestal een koker/doosje-ding bij om m in je tas te flikkeren
Maar daar ben ik dan te lui voor, om eerst die koker te zoeken in mijn tas (waar mijn hele leven in zit, lijkt wel ) voordat ik hem er in kan flikkeren

Shit, de kat is heel lollig en jolig op de tafel aan het spelen, heeft het helemaal gezellig met zichzelf, smijt ie een hele stapel papieren over de grond die ik net soort-van gesorteerd had
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 november 2008 @ 23:11:03 #133
331 Merel
Be here now.
pi_63017406
Ik heb altijd een zonnebril op als ik voetbal ga kijken, dan ziet niemand dat ik eigenlijk helemaal die bal niet volg maar andere interesses heb
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63017461
Ik hb de hele zomer een zonnebril op, jah. Zelfs op mijn trouwfoto's hb ik een zonnebril op
pi_63017563
Ik heb ook altijd een zonnebril op. Ik ben mooier met zonnebril
pi_63017601
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar daar ben ik dan te lui voor, om eerst die koker te zoeken in mijn tas (waar mijn hele leven in zit, lijkt wel )
Dat denk ik ook weleens... Als mijn tas gestolen zou worden, zou ik me ook echt geen raad weten.
Ik sleep ook overal vanalles mee naartoe (agenda, etui, pijnstillers), want net die ene keer dat ik iets niet bij me heb, heb ik het altijd nodig. Ik zie het maar als een uitgebreide standaarduitrusting.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:26:30 #137
163650 Greys
pi_63017959
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat denk ik ook weleens... Als mijn tas gestolen zou worden, zou ik me ook echt geen raad weten.
Ik sleep ook overal vanalles mee naartoe (agenda, etui, pijnstillers), want net die ene keer dat ik iets niet bij me heb, heb ik het altijd nodig. Ik zie het maar als een uitgebreide standaarduitrusting.
Ja precies! Die pijnstillers komen bv weer van pas als een van de Slankladies tijdens een etentje gaat zitten mekken over hoofdpijn Hoi SHE! En mijn geld zit er in, en bonnetjes van weet ik veel wat allemaal, en mijn roze mp3-spelert, zo'n opbouwbaar plakrol ding waar je pluisjes mee van je kleding kunt halen, elastiekjes voor mijn haar, krasserige zonnebril, lipgloss en mascara (can't live without 'em), mijn Rabo reader, SUN luchtje, potje creme (stel dat ik ga vervellen na mijn zonvakantie!), CD van Robert Long (don't ask), spiegeltje, sleutels, Smint, een fudge, schrijfblokje, pen... en dat is nog maar de helft geloof ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63018088
Grmpf, waar blijft die vent van mij Hij ging 'even' iets ophalen, maar is nu al anderhalf uur weg...

Ik ga naar bed Morgen m'n eerste toets, bibber
  donderdag 6 november 2008 @ 23:33:06 #139
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63018136
succes CF!

ik ga ook slapen, want ben moe en heb t koud, en ga van de weeromstuit lopen eten...nergens voor nodig. zzzzzzzzz
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:34:18 #140
14746 k_i_m
pi_63018161
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:26 schreef Greys het volgende:

[..]
CD van Robert Long (don't ask)
Eeeeeeen, zeeeeee dee het omspres, ja ze dee het omspres ze kon het gewoonweg niet lateeeee .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:34:29 #141
163650 Greys
pi_63018166
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf, waar blijft die vent van mij Hij ging 'even' iets ophalen, maar is nu al anderhalf uur weg...

De mijne moest 'even' spelen met de band in een restaurant in Huizen op een feest, ze hoefden maar 1 setje van 45 minuten te spelen. Hij was er om 17.00 uur. Dus ik dacht dat ie vroeg thuis zou zijn. Kreeg net een sms 'Marco en Leontine zijn er ook. We gaan zo spelen'. What the fuck, het is half twaalf Wat heeft ie daar al die tijd lopen doen dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63018173
Greys: precies ja! Heel herkenbaar...
Mijn zusje maakt er altijd grapjes over, maar ondertussen is ze wel blij als ze iets van me kan lenen.
Hoewel er ook wel dingen in zitten die nog nooit iemand nodig heeft gehad, maar toch.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:35:22 #143
163650 Greys
pi_63018196
En succes met je toets morgen ColdFeet, maar ik heb er alle vertrouwen in voor je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63018323
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:

Dat doet de mijne ook weleens, heel vervelend. En dan z'n telefoon niet opnemen, en als ik dan ongeveer in tranen zit omdat ik zeker weet dat meneer dit keer echt een ongeluk heeft gehad of bij zijn minnares zit, belt 'ie doodleuk zo van "ik dacht, ik bel je wel terug als ik op de terugweg ben". En elke keer denk ik het toch weer.

Succes morgen! Jij hebt de toets gemaakt, begrijp ik?
pi_63018354
Oh jee, jullie denken nu vast dat ik heel neurotisch en labiel en raar ben...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:43:07 #146
163650 Greys
pi_63018383
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:34 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Eeeeeeen, zeeeeee dee het omspres, ja ze dee het omspres ze kon het gewoonweg niet lateeeee .
Ja die staat er ook op In de uitvoering van Gerard Cox. Dit is de CD A la Longue, uit liefde en respect. Registratie van die avond dat de artiesten afscheid van hem namen en nummers van hem zongen in het Luxor, dat wij mede organiseerden. Ben er die avond achter gekomen dat ik heel veel nummers zo kan meezingen en dat ik het eigenlijk heel mooie en leuke nummers vind
Gerard deed ook 'Jezus redt'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 23:45:40 #147
163650 Greys
pi_63018438
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat doet de mijne ook weleens, heel vervelend. En dan z'n telefoon niet opnemen, en als ik dan ongeveer in tranen zit omdat ik zeker weet dat meneer dit keer echt een ongeluk heeft gehad of bij zijn minnares zit, belt 'ie doodleuk zo van "ik dacht, ik bel je wel terug als ik op de terugweg ben". En elke keer denk ik het toch weer.

Succes morgen! Jij hebt de toets gemaakt, begrijp ik?
Oh nee, dan ben ik wel erg blij met mijn meneer, want die ben ik echt NOOIT kwijt!
Behalve dan... op 2e Kerstdag toen ik Heer G net 2 dagen kende (ontmoet op Kerstavond). Toen hadden we afgesproken en ik was hem toen een paar uur kwijt daarvoor, dat hij niet telefonisch bereikbaar was. Bleek later dat ie het toen nog even snel aan het uitmaken was met zijn vorige vriendin
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63018488
Mini, nee, ik verwact niet dat ie in stukjes langs de weg ligt, eigenlijk Ik ken die vent langer dan vandaag, hij zit gewoon te pilzen

Ja, ik heb de toets gemaakt. Maar volgens mij ben ik zenuwachtiger dan de gemiddelde student: is ie niet te makkelijk? of te lang?
  Vis een optie? donderdag 6 november 2008 @ 23:49:58 #149
70532 loveli
N
pi_63018519
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh nee, dan ben ik wel erg blij met mijn meneer, want die ben ik echt NOOIT kwijt!
Behalve dan... op 2e Kerstdag toen ik Heer G net 2 dagen kende (ontmoet op Kerstavond). Toen hadden we afgesproken en ik was hem toen een paar uur kwijt daarvoor, dat hij niet telefonisch bereikbaar was. Bleek later dat ie het toen nog even snel aan het uitmaken was met zijn vorige vriendin
LMAO. Wanneer vertelde hij dat? (en wat ontzettend lomp naar z'n ex)
crap in = crap out
  donderdag 6 november 2008 @ 23:50:00 #150
14746 k_i_m
pi_63018520
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die staat er ook op In de uitvoering van Gerard Cox. Dit is de CD A la Longue, uit liefde en respect. Registratie van die avond dat de artiesten afscheid van hem namen en nummers van hem zongen in het Luxor, dat wij mede organiseerden. Ben er die avond achter gekomen dat ik heel veel nummers zo kan meezingen en dat ik het eigenlijk heel mooie en leuke nummers vind
Gerard deed ook 'Jezus redt'
Wat gaaf! Mijn moeder was erg fan, daar heb ik het van. Ik heb zelfs nog oude platen van hem . Mijn beste vriendin en ik zongen dat nummer vaak als we dronken uit de kroeg kwamen. Wel netjes tweestemmig, dat dan weer wel .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')