abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:40:08 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63033832
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:36 schreef Laureline het volgende:

[..]

Niet? Ik vind haar echt knap, heel petite en een mooi elfengezichtje. Het karakter dat ze in de serie speelt moet dan weer dood, dat wel.
Ik vind haar vreselijk irritant en ze heeft een rotkop . Nee, geef mij dan maar Jodi Lerner .
Niet meer actief op Fok!
pi_63034243
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind haar vreselijk irritant en ze heeft een rotkop . Nee, geef mij dan maar Jodi Lerner .
Ik heb wel het gevoel dat de regisseuze zelf enorm verliefd is op Jenny, want ze krijgt wel èrg veel tijd in beeld, in vergelijking met de rest van de dames. Maar een rotkop? Vooral met heel kort haar, die jaren '20 look, vond ik haar er heel mooi en frele uitzien. Jodi doet dan weer niets voor mij.
Zelf zou ik het meeste vallen op Marina, of Bette. Die kijkt zo leuk als een sip konijn als ze moet huilen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:53:45 #263
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63034259
Ik ben ook naar de kapper geweest. Hij vroeg hoeveel eraf moest en ik zei, nou doe maar wat met lagen enzo, want het lijkt nergens meer op . En het is ook haske dun met al dat uitvallen, ik zie eruit als een spook!

Pakt ie een schaar en knipt ie zo de helft van mijn staart af. Zo, zegt ie. Dat is beter! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:56:21 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63034322
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben ook naar de kapper geweest. Hij vroeg hoeveel eraf moest en ik zei, nou doe maar wat met lagen enzo, want het lijkt nergens meer op . En het is ook haske dun met al dat uitvallen, ik zie eruit als een spook!

Pakt ie een schaar en knipt ie zo de helft van mijn staart af. Zo, zegt ie. Dat is beter! .
Ik zou die kapper echt slaan als ie dat zonder waarschuwing deed! Of nee, waarschijnlijk niet, ben meer een mietje die dan beduusd naar de spiegel kijkt. Maar toch!

Wel blij ermee? Enneuh. Foto?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63034340
quote:

Kreeg je toen niet ter plekke een toeval, met huilen, gillen en psychische bijstand van iedereen, zoals ze dat doen bij de make-overs bij ANTM?
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:57:42 #266
14746 k_i_m
pi_63034353
Ja, heel blij! Ik heb ineens een heel ander hoofd . Nou scheelt het dat ik toch vrij lang haar had en ik nooit zo bang ben om er iets mee te doen. Een foto kan ik straks wel even maken!
In my life
Why do I smile
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:58:42 #267
14746 k_i_m
pi_63034380
En daarbij scheelde het me 50 euro aan verf, met minder haar . Daar werd ik ook blij van.
In my life
Why do I smile
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:59:44 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63034405
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:57 schreef Laureline het volgende:

[..]

Kreeg je toen niet ter plekke een toeval, met huilen, gillen en psychische bijstand van iedereen, zoals ze dat doen bij de make-overs bij ANTM?
Omg, ik heb wel eens ANTM gekeken, en toen maakten ze er bij die make over ook wel iets van waarvan ik ook woest zou worden! Dat arme kind leek na afloop op Toad van Super Mario!

vrijdag 7 november 2008 @ 17:02:32 #269
14746 k_i_m
pi_63034477
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:57 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik zei nog tegen hem, dat mag je zeker niet vaak doen? Maar het scheen nog wel voor te komen vertelde hij. Hij is gewoon vet goed, weetje .
In my life
Why do I smile
pi_63034501
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef k_i_m het volgende:
En daarbij scheelde het me 50 euro aan verf, met minder haar . Daar werd ik ook blij van.
Doink! Ik betaal me scheel voor het verven, terwijl ik echt niet zulk lang haar heb

Zo, de toets zit erop Was niet te lang en ik denk ook niet te moeilijk of makkelijk.

Wel jammer: een van de vragen was een goeie inzichtvraag: als ze de stof echt hadden begrepen, hadden de studenten zichzelf enorm tijd en moeite kunnen besparen omdat ze dan maar een heel klein sommetje nodig hadden voor het uiteindelijke antwoord. Had je dat niet door, dan was het echt veel werk.

Allemaal uitwerkingen van anderhalve pagina
pi_63034523
Ik vind de pony leuk trouwens. Idd net Shannon Doherty

Oh en Kim, bij mij verfden ze het de vorige keer alvorens het te knippen
pi_63034578
Morgen ga ik gevulde eieren maken, en ik ben nu al zenuwachtig. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:08:46 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63034582
Mooi dat je er blij mee bent Kim! Ben benieuwd Van jou heb ik iig al een beetje een beeld, van die foto met Lilah!

Wat betreft verven: doe ik nooit dus ben goeikoop uit Ik heb zo-donkerbruin-dat-het-bijna-zwart-is haar en idem wenkbrauwen dus aan iets geks waag ik me niet. Gekker dan een donkerrood plukje toen ik 17 was ben ik niet gekomen
pi_63034650
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
En wat staat er verder op het feestmenu?
pi_63034684
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och lieverd, dat is echt helemaal niet nodig. Heb je een slagroomspuit?

Weet je wat je doet, je maakt één basisprutje met mayo, peper, zout en een likkie mosterd, en dan kun je dat in 2en of 3en delen en heel fancy verschillende soorten maken. Terwijl het amper meer werk is
pi_63034692
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef Miss_S het volgende:

[ afbeelding ]
Dat staat je super zeg! Pony's zijn weer helemaal in en het staat jou uitstekend.
(überhaupt een erg leuke foto trouwens )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63034740
quote:

Ik ging vorige week en zei dat ik iets anders wilde....en het is 'iets anders' geworden
Alleen vind ik het vreselijk Fijn dat jij er blij mee bent
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 17:17:05 #278
163650 Greys
pi_63034745
Kim, ben ook benieuwd naar een foto! Opschietuhhhhhhhhh
En je DVD en CD zijn op de post gegaan vandaag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63034747
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:12 schreef Laureline het volgende:

[..]

En wat staat er verder op het feestmenu?
Alleen maar simpele dingen hoor. . 't Leek me bij nader inzien toch niet zo leuk om vanuit m'n werk nog van alles te moeten gaan maken terwijl iedereen er al is!

Dus naast de eieren olijven (met geitenkaas, met tomaat en basilicum, en met knoflook - meerdere soorten ja, m'n vriend is er zo dol op ), kipborreldingetjes, gehaktballetjes. stokbroodjes met pesto en kaas onder de grill. En veel wijn. .
pi_63034767
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Doink! Ik betaal me scheel voor het verven, terwijl ik echt niet zulk lang haar heb

Zo, de toets zit erop Was niet te lang en ik denk ook niet te moeilijk of makkelijk.

Wel jammer: een van de vragen was een goeie inzichtvraag: als ze de stof echt hadden begrepen, hadden de studenten zichzelf enorm tijd en moeite kunnen besparen omdat ze dan maar een heel klein sommetje nodig hadden voor het uiteindelijke antwoord. Had je dat niet door, dan was het echt veel werk.

Allemaal uitwerkingen van anderhalve pagina
Hehe, doink! Bij mij doen ze ook altijd eerst verven, dan knippen

Stom met die vraag, maar misschien zagen ze om zich heen al iemand anders anderhalve pagina volkalken, en dachten ze toen: oe, die korte route is vast niet goed! Heb je ook weer wat sappigs voor de nabespreking, toch

Edit: en je doet me nu heeeel erg denken aan Meester Staal uit De Gelukkige Klas (of Schoolland, weet niet meer) als hij voor zijn klas het papiertje met de deelsommen met nulletjes in het quotiënt tevoorschijn haalt. Dan is hij ook tijdens het koffiedrinken zo vertoornd dat bijna niemand meer weet hoe het ging
pi_63034779
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Och lieverd, dat is echt helemaal niet nodig. Heb je een slagroomspuit?

Weet je wat je doet, je maakt één basisprutje met mayo, peper, zout en een likkie mosterd, en dan kun je dat in 2en of 3en delen en heel fancy verschillende soorten maken. Terwijl het amper meer werk is
Die heb ik gekocht ja! Met heel veel verschillende opzetstukjes. En op de markt heb ik heel fijne bieslook en tijm gehaald. Is dat lekker? . Ik las dat online. Ik kan geen meerdere soorten meer maken want ik moet over een half uurtje werken en morgen ook heel de dag, dus geen tijd voor de supermarkt meer!
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:20:41 #282
14746 k_i_m
pi_63034813
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ging vorige week en zei dat ik iets anders wilde....en het is 'iets anders' geworden
Alleen vind ik het vreselijk Fijn dat jij er blij mee bent
Ja, maar je kan dat ook niet tegen elke kapper zeggen is mijn ervaring. Sterker nog; ik wil mijn haar bijvoorbeeld nog niet eens laten bijpunten bij de . Kinky kappers .

Maar hoe anders is het bij jou dan geworden? Andere kleur, andere coupe?
In my life
Why do I smile
pi_63034918
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar je kan dat ook niet tegen elke kapper zeggen is mijn ervaring. Sterker nog; ik wil mijn haar bijvoorbeeld nog niet eens laten bijpunten bij de . Kinky kappers .

Maar hoe anders is het bij jou dan geworden? Andere kleur, andere coupe?
Ik had altijd alles op 1 lengte. lang en stijl, maar nu is het in laagjes met een schuine lok vooraan en ehm...tsja, hoe zeg ik dit zonder mensen tegen hun schenen te trappen of als een snob te klinken Ik vind het een beetje een 'lagere sociale klasse coupe' Nou ja, misschien vind ik dat ook omdat het nu op het kapsel van mijn tikkeltje flodder-type ex-schoonzus lijkt Ik vind het verschrikkelijk!

Maar het mooiste van haar is dat het weer aangroeit
pi_63034920
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die heb ik gekocht ja! Met heel veel verschillende opzetstukjes. En op de markt heb ik heel fijne bieslook en tijm gehaald. Is dat lekker? . Ik las dat online. Ik kan geen meerdere soorten meer maken want ik moet over een half uurtje werken en morgen ook heel de dag, dus geen tijd voor de supermarkt meer!

Maar je hebt vast wel kerrie in huis? Doe je een kerrie-variant en een met bieslook, ofzo? Eieren met tijm als combi ken ik niet, ik zou dat eerst even proeven.

@Laureline: ik ben allang blij dat ik bij de studenten die goed hun best deden tijdens de colleges behoorlijk wat goede antwoorden zag en dat de luie/slecht werkende studenten blijkbaar niet zo best scoren.

Jeetje, ik maak wel echt een groot punt van iets wat echt doodnormaal is, of niet? Sorry, het was de eerste keer, de volgende keer is vast makkelijker
pi_63034937
Ik doe meestal een kapsel uitprinten van zo'n haarkapselsite. En dat neem ik dan mee naar de kappersschool in de buurt. Die meisjes daar zijn zo jong, onervaren en zenuwachtig, dan wordt het vanzelf ook weer 'iets anders' .
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:27:15 #286
14746 k_i_m
pi_63034973
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had altijd alles op 1 lengte. lang en stijl, maar nu is het in laagjes met een schuine lok vooraan en ehm...tsja, hoe zeg ik dit zonder mensen tegen hun schenen te trappen of als een snob te klinken Ik vind het een beetje een 'lagere sociale klasse coupe' Nou ja, misschien vind ik dat ook omdat het nu op het kapsel van mijn tikkeltje flodder-type ex-schoonzus lijkt Ik vind het verschrikkelijk!

Maar het mooiste van haar is dat het weer aangroeit
Ik ben wel heel benieuwd .
In my life
Why do I smile
pi_63035004
Ja, foto's! Ook van de mislukte kapsels!
pi_63035049
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd .
Ik sluit mezelf de komende maanden op in huis
(hoe snel groeit haar eigenlijk per maand?)
pi_63035070
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat staat je super zeg! Pony's zijn weer helemaal in en het staat jou uitstekend.
(überhaupt een erg leuke foto trouwens )
Thanks, is voor mij altijd moeilijk om spontaan op een foto te staan die niet spontaan genomen is
pi_63035108
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
Kort berichtje uit Zuid-Duitsland. De smilies pakken hier niet en ik ken ze niet allemaal uit mijn hoofd, dus de intonatie denken jullie er maar bij (die ken ik wel). Ben ondertussen helemaal zen, eet veel maar gezond en ben volgens de weegschaal hier nog niet aangekomen. Helaas bestaat het ontbijt hier ut brood, broodjes of crackers, dus het lowcarbdieet is niet vol te houden. Ik snack ook naar een ei eerlijk gezegd. Verder hebben we sinds twee dagen een geweldig appartement met een grote woon-slaapkamer en een extra slaapkamer voor de kinderen, een keuken en een badkamer met bad. De week ervoor deelde ik met de kinderen een grote kamer. Wel gezellig, maar slapen is wat lastig. Ohja, en we hadden ruim 20 cm sneeuw de eerste dagen. Geweldig!

Over 15 minuten loopt mijn internettijd af. Wie praat me even snel bij?
OOoooooooh je bent op internet
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:37:01 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63035183
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik sluit mezelf de komende maanden op in huis
(hoe snel groeit haar eigenlijk per maand?)
Wintertijd?? zo'n 2 mm per maand geloof ik, gaat wel sneller als je koorts krijgt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:38:39 #292
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63035212
Leuk, die pony, Miss-S
Staat er stuk frisser en je lacht ook leuk op de foto

Ik wil ook lang haahaar
Alleen dat zal wel nooit lukken, dus moet ik het maar doen met mn halflange, dunne coupe

Succes met de eieren, D&D
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63035222
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:31 schreef Miss_S het volgende:
Thanks, is voor mij altijd moeilijk om spontaan op een foto te staan die niet spontaan genomen is
Ik ken geen mensen die daar goed in zijn Nou ja, of ze kennen mij niet haha (zoals Tyra, Claudia, Ariana, Cindy, Doutzen, Karen, Naomi)
pi_63035233
Jaaaa ik wil ook foto's!!

Miss_S: het staat je echt haske leuk!! Ik dacht het wel! Hoe oud is jouw moeder eigenlijk, dat ze een BH902.... tijd had?? Die had ik namelijk ook

Lijstje:

O: gekookt eitje, 3 plakjes kalkoenfilet
L: 2 frikandellen speciaal (ik moest in de vriezer zijn en zag ze liggen )
T: wodka

Vanavond: weet nog niet. Ik heb gehakt uit de vriezer gehaald, dus of gehaktbrood, of spaghetti bolognese, of gehaktballen met aardappelen en bloemkool.
pi_63035280
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef Miss_S het volgende:

[ afbeelding ]
Leuk!
Ik zie er nu ook zo uit sinds vanmorgen (lees ook een pony en geknipt en zo)

zegt m'n broertje: aaah wat zie je er emo uit
kijk eens in de spiegel
ben je ziek

ik. eh. nee. naar de kapper geweest

hij. ooooh ja ik dacht al dat er iets anders was aan je gezicht.

pi_63035298
Eet je weer carbs, Conleche? Goeie lunch, man
pi_63035328
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Leuk!
Ik zie er nu ook zo uit sinds vanmorgen (lees ook een pony en geknipt en zo)

zegt m'n broertje: aaah wat zie je er emo uit
kijk eens in de spiegel
ben je ziek

ik. eh. nee. naar de kapper geweest

hij. ooooh ja ik dacht al dat er iets anders was aan je gezicht.

Foto dus.....

Ik heb ook nog steeds een pony, maar bij mij valtie niet zo leuk sluik als bij Miss_S.......
pi_63035358
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:39 schreef conleche het volgende:
Jaaaa ik wil ook foto's!!

Miss_S: het staat je echt haske leuk!! Ik dacht het wel! Hoe oud is jouw moeder eigenlijk, dat ze een BH902.... tijd had?? Die had ik namelijk ook

Begin 40, maar ze is nog steeds wel van allerlei series hoor
pi_63035389
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Eet je weer carbs, Conleche? Goeie lunch, man
Ja wel iets meer carbs hiero....ik val dan ook niet meer af. Ik doe maar even pauze met afvallen, want ik heb de hele tijd honger. Weet niet wat eerst was kip of ei, maar goed....
pi_63035461
Oh is iedereen vandaag naar de kapper geweest ?

Ooooooh even zeuren, mijn familie is kudt! Ik wou mijn mama meenemen naar ladies night zo (om 20:00 begint het kan ze mooi om 23:00 weer in bed liggen), en er zijn strippers! (wat ik nog niet eens verteld heb..) Zegt ze: nee, geen zinnnnnnnnnnnn. Terwijl moeder van + beste vriendinnetje ook gaan en dat is haske leuk
Bluh, saaie persoonlijkheid.

Dus ik zo, ja why, not, weekend, pardytime? Nou ik heb gewoon geen zin om wat met je te drinken.

Twee minuten later: PF wil je koffie zetten !!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63035660
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh is iedereen vandaag naar de kapper geweest ?

Ooooooh even zeuren, mijn familie is kudt! Ik wou mijn mama meenemen naar ladies night zo (om 20:00 begint het kan ze mooi om 23:00 weer in bed liggen), en er zijn strippers! (wat ik nog niet eens verteld heb..) Zegt ze: nee, geen zinnnnnnnnnnnn. Terwijl moeder van + beste vriendinnetje ook gaan en dat is haske leuk
Bluh, saaie persoonlijkheid.

Dus ik zo, ja why, not, weekend, pardytime? Nou ik heb gewoon geen zin om wat met je te drinken.

Twee minuten later: PF wil je koffie zetten !!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je dat van die strippers wél vertellen, dat is een plus

goffer, gooi ik 'm alweer vol: hier weer verder dan maar...

[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 07-11-2008 18:06:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')