Ik weet het niet.. Ik ben nooit vrolijk of spontaan, eerder droog, vlak, gematigd, bot. Over het algemeenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Zouden er nou echt mensen bestaan die altijd vrolijk en spontaan zijn? Of mensen die het van elkaar geloven?
Ik ken van die mensen, die alleen maar óf heel leuk en sociaal met elkaar doen, of gelijk heel overdreven met elkaar gaan meeleven en er als aasgieren op af vliegen als er zich weer eens een 'drama' afspeelt in iemands leven (de quarterlife-crisis waar kennelijk iedereen van mijn leeftijd last van krijgt). Is dat nou vriendschap? Geen van beide is in feite echt...
Mwhehehe ja ik hou durrr vanquote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:![]()
auw![]()
kickboksen hurts!!!
Tot jankens toe staan sparren, nadat een gozer me echt 4 keer in mn buik had geschopt terwijlie rustig aan moest doenmaar was te arrogant om op te geven
Dus nu doet mn buik pijn, ligt de onderkant van mn voet open én is mn rechterknie opgezwollen en blauw...volgende week weer
Wat lief dat jij de zenuwen hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf, waar blijft die vent van mijHij ging 'even' iets ophalen, maar is nu al anderhalf uur weg...
Ik ga naar bedMorgen m'n eerste toets, bibber
Ja meeste mensen slapen rond die tijdquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk zo een eenzaam gesprek![]()
Ik ben op m'n werk dus wél bijna altijd vrolijk. En als ik niet vrolijk ben, dan kondig ik aan dat ik een pesthumeur heb, maar dat betekent nog niet dat ik onvriendelijk hoef te doen tegen collega's die er niks aan kunnen doen dat ik een baaldag heb. Maargoed, ik zal wel vreemd zijn wat dat betreftquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet het niet.. Ik ben nooit vrolijk of spontaan, eerder droog, vlak, gematigd, bot. Over het algemeenIk denk dat altijd vrolijk zijn een soort masker over je depressie is.
Ik was bij Sueno in Soest, skattie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bij warung sweetie, dushi?
Ah, ik zit hier ook een beetje klem te zitten op dat gewicht met die lengte. Volgens mij is het verboden om verder af te vallen ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:38 schreef Aventura het volgende:
En Ise, wat knap zeg. Gefeliciteerd. Hoe doe je het. Ik begin aardig gefrustreerd te raken. Ik zit op 67,5. Met mijn 168 cm vind ik dat gewoon teveel, ik wil zo graag 64 wegen. Ik ben inmiddels al 10 maanden bezig om van 70 naar 64 te gaan, maar ik blijf maar steken.
Ik ook niet. Ik sport 2x per week met een vriendinnetje en als zij niet kan dan ben ik ook zo hopeloos dat ik dan ook niet ga. Eigenlijk moet ik gelijk vanuit mn werk doorgaan want al sik eenmaal thuis ben dan kom ik niet meer weg.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:37 schreef Aventura het volgende:
De morgenstond heeft wel goud in de mond. Alweer getraind vandaag. Gewoon met gewichten. En voor het zweten gooi ik er nog wat jumping jacks, jumpropes, crunches en sit-ups bij. Heerlijk. Het mocht ook wel want de laatste keer dat ik gesport heb was alweer vorige week zaterdag. Kan het nog srteeds niet opbrengen om om 21 00 uur na een werkdag van 9 uur nog te gaan springen en zweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |