quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
nee op kwaliteit + tettenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een vraagje...
Waar is die klb kaste nou eigenlijk op gebaseerd?
Persoonlijke voorkeur ofzo?
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:10 schreef jordeeeh het volgende:
Hoi is deze kankerdag al afgelopen?
Gebaseerd op de mening van iemand die zichzelf indeelt in kaste 1. Figures.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een vraagje...
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:10 schreef jordeeeh het volgende:
Hoi is deze kankerdag al afgelopen?
Sterker nog, je zit zelfs in de bovenkant van 3!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:05 schreef Urquhart het volgende:
In kaste 3, ik voel mij vereerd Emimich
Je verrichtingen in KLB over een langere periode.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een vraagje...
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:12 schreef jordeeeh het volgende:
Oja wat een kankerfaler is die Emimich btw
Zichzelf in kaste 1 donderen, terwijl ie amper in de SC zit + niet naar de meet komt
Hé, Sackboy staat altijd nog lager!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:12 schreef jordeeeh het volgende:
Oja wat een kankerfaler is die Emimich btw
Zichzelf in kaste 1 donderen, terwijl ie amper in de SC zit + niet naar de meet komt
Het gaat mij niet waar ik sta, maar waar over jij staat. Je voegt niks toe aan KLB tbh.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hé, Sackboy staat altijd nog lager!
Behalve dan die falerkastequote:Op donderdag 6 november 2008 17:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het gaat mij niet waar ik sta, maar waar over jij staat. Je voegt niks toe aan KLB tbh.
Sorryquote:
WTF heb jij met die PI, heb het idee dat hij nooit enig verband heeft met je post.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef Emimich het volgende:
Ik lach me nu al kapot om de reactie van Sackboy. Die vrat zichzelf de vorige keer al op toen hij in 4 zat, nu zit hij in 5 mét een award!
Zal ik doenquote:
Probeer maar, kijken of het lukt.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:17 schreef gers het volgende:
hoe kan je eigenlijk hoger komen in kaste 1 bijvoorbeeld![]()
naaktpics van me ex posten ?
Diepere betekenissen.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:17 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
WTF heb jij met die PI, heb het idee dat hij nooit enig verband heeft met je post.
Dude, goed kijken!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar aan de andere kant post ik ook niet in de SC
Ongeveer, een evaluatie van de forumprestaties van het KLB-volk in de afgelopen tijd. Nu hebben jullie weer de kans om mij te imponeren.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Oh trouwens Emimich, gaat die kaste over vorige maand?
Niet posten, PM'en!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:17 schreef gers het volgende:
hoe kan je eigenlijk hoger komen in kaste 1 bijvoorbeeld![]()
naaktpics van me ex posten ?
Ah, fijn dat ik er dan in sta. Gelukkig was ik de afgelopen tijd niet bannedquote:Op donderdag 6 november 2008 17:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ongeveer, een evaluatie van de forumprestaties van het KLB-volk in de afgelopen tijd. Nu hebben jullie weer de kans om mij te imponeren.
15 minuten geleden? Daarnaast is Maikuuuul een KLB-legend.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, fijn dat ik er dan in sta. Gelukkig was ik de afgelopen tijd niet banned
Daarbij betwijfel ik of jij KLB wel kent met je 3000 postsJe hebt Maikuuul er zelfs bij staan, wanneer heb jij die voor t laatst zien posten in KLB?
Vrat ik mezelf op? Het boeit mij echt geen reet in welke kaste jij mij plaatst, dat hele kaste gebeuren is te kansloos voor woorden.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef Emimich het volgende:
Ik lach me nu al kapot om de reactie van Sackboy. Die vrat zichzelf de vorige keer al op toen hij in 4 zat, nu zit hij in 5 mét een award!
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Diepere betekenissen.
[..]
Dude, goed kijken!
Jaja...quote:[ Bericht 0% gewijzigd door Emimich op 06-11-2008 17:21 ]
Ah, okequote:Op donderdag 6 november 2008 17:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
15 minuten geleden? Daarnaast is Maikuuuul een KLB-legend.
Dude, je hapt niet. Lul.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Vrat ik mezelf op? Het boeit mij echt geen reet in welke kaste jij mij plaatst, dat hele kaste gebeuren is te kansloos voor woorden.
Ik moest mezelf beoordelen. Zelfkennis is een groot goed, vandaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:27 schreef jordeeeh het volgende:
Maar k snap nog steeds niet waarom jij jezelf in 1 hebt gezetLeg eens uit.
Jammer genoeg beschik jij er niet over.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik moest mezelf beoordelen. Zelfkennis is een groot goed, vandaar.
Weer die debiele PI...quote:Op donderdag 6 november 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik moest mezelf beoordelen. Zelfkennis is een groot goed, vandaar.
Jawel, jawel, wees maar niet bang.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:28 schreef jordeeeh het volgende:
Jammer genoeg beschik jij er niet over.
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jawel, jawel, wees maar niet bang.
Die eerste is gayquote:Op donderdag 6 november 2008 17:29 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Weer die debiele PI...
Doe dan [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Gast, wie ben jij eigenlijk? K zie je namelijk echt nooit posten in KLBquote:Op donderdag 6 november 2008 17:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jawel, jawel, wees maar niet bang.
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef GuyFawkes het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we deze allemaal inkleuren en kijken wie de mooiste heeft?
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef GuyFawkes het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen afrijdenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
Kan fucking eindelijk beginnen met rijlessen.!
Je hebt nog een maandje om me te imponeren dus dat zal niet zo'n vaart lopen. Al zal ik uiteraard alles onthouden. Daarnaast post ik veel in KLB, dus dat kan niet aan mij liggen!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
Gast, wie ben jij eigenlijk? K zie je namelijk echt nooit posten in KLB
Of ga je me nu een kaste lager zetten nu k zo tegen je doe?
Oprotten met dit soort haarscherpe analyses!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef JanusAnus het volgende:
Eigenlijk wel een mooie stunt dat kastesysteem. Je maakt gewoon een totaal niet onderbouwde rangschikking van users en dan toekijken hoe heel veel mensen het bloedserieus nemen en echt verontwaardigd zijn dat ze laag staan of er niet in voorkomen.
De winnaar krijgt een kaplaars als ode aan BoomLaarsquote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef GuyFawkes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zie het al ik moet hier gaan posten wil ik in de 1ste kaste komen
Doe trouwens eens posten hoe je kaste er nu uitziet.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je hebt nog een maandje om me te imponeren dus dat zal niet zo'n vaart lopen. Al zal ik uiteraard alles onthouden. Daarnaast post ik veel in KLB, dus dat kan niet aan mij liggen!![]()
[..]
Oprotten met dit soort haarscherpe analyses!
Ik hou me bek al, zie net ene topic van je.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe trouwens eens posten hoe je kaste er nu uitziet.
Al gedaan.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe trouwens eens posten hoe je kaste er nu uitziet.
Van Emimich dan he.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hou me bek al, zie net ene topic van je.![]()
![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zie het al ik moet hier gaan posten wil ik in de 1ste kaste komen
Nou boi, alsof ik jou zou willen imponerenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je hebt nog een maandje om me te imponeren dus dat zal niet zo'n vaart lopen. Al zal ik uiteraard alles onthouden. Daarnaast post ik veel in KLB, dus dat kan niet aan mij liggen!![]()
[..]
De kunst is om met zo min mogelijk posts zo veel mogelijk baas te zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou boi, alsof ik jou zou willen imponeren![]()
En veel posten in KLB?
aantal posts: 3184 (gemiddeld 6 per dag)!
Lukt m niet echt dusquote:Op donderdag 6 november 2008 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De kunst is om met zo min mogelijk posts zo veel mogelijk baas te zijn.
Als je die quote uit je sig nog langer wil gebruiken eis ik kaste-verhoging!quote:
Je bent recalcitrant maar je mist de cutting edge. Tip: probeer meer naar Jimi Hendrix te luisteren.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou boi, alsof ik jou zou willen imponeren![]()
En veel posten in KLB?
aantal posts: 3184 (gemiddeld 6 per dag)!
quote:
Gespleten persoonlijkheid anyone?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je die quote uit je sig nog langer wil gebruiken eis ik kaste-verhoging!
Is het uwe kwoot?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je die quote uit je sig nog langer wil gebruiken eis ik kaste-verhoging!
No shitquote:Op donderdag 6 november 2008 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
De kaste is op gebakken lucht gebaseerd
Heerlijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
De kaste is op gebakken lucht gebaseerd
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit topic en de lijst is niet op waarheid gebaseerd.
Er is namelijk maar één echte baas/held en dat ben ik natuurlijk.
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je bent recalcitrant maar je mist de cutting edge. Tip: probeer meer naar Jimi Hendrix te luisteren.
Maakt geen reet uit hoor wat voor analyses je erop loslaat, mensen willen gewoon graag stoer doen en hun e-penis vergroten en zullen er dus altijd intrappen. Kijk maar naar Jordeeeh.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Verkapt-plaats-mij-hoog-in-de-kaste-post.quote:
Relluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 6 november 2008 17:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een ophef over de kaste.
Dit stukje is helemaal gaaf, speulen met tandjesquote:Op donderdag 6 november 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-plaats-mij-hoog-in-de-kaste-post.
Wel keigoaf nummert.
Hm wat?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:50 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit hoor wat voor analyses je erop loslaat, mensen willen gewoon graag stoer doen en hun e-penis vergroten en zullen er dus altijd intrappen. Kijk maar naar Jordeeeh.
Ik moet zelf ook mijn best doen om niet in je lijst te willen komen!
Maak ff een echte kastequote:
Inderdaad, ik was bijv. vergeten dat jij weleens Jimi plaatste in de SC. Anders had je ook nog wel hoger gestaan!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel keigoaf nummert.
P.S.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel keigoaf nummert.
Hé ik ben ook JH fan!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was bijv. vergeten dat jij weleens Jimi plaatste in de SC. Anders had je ook nog wel hoger gestaan!
Jimi is opperbaas.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was bijv. vergeten dat jij weleens Jimi plaatste in de SC. Anders had je ook nog wel hoger gestaan!
WHEHEHEquote:Op donderdag 6 november 2008 17:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jimi is opperbaas.![]()
Ben nu Little Wing aan het proberen op de gitaar.
Maar je doet wel elitair over postcount!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm wat?
Ik heb t niet over mijn positie hoor lieve schat
Ja. Hij zegt dat ie veel post in KLB, ik nietquote:Op donderdag 6 november 2008 18:01 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Maar je doet wel elitair over postcount!
Ja, helder licht, ik zeg dat ik vaak post in KLB, niet dat ik al vaak gepost heb.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja. Hij zegt dat ie veel post in KLB, ik niet
Of kom je nu voor m op omdat je zelf ook maar 2000 posts hebt?
1 troost, hij zit er al een jaar langer
Postcount zegt niets over affiniteit. Het gaat meer om de moeite die je doet.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja. Hij zegt dat ie veel post in KLB, ik niet
Of kom je nu voor m op omdat je zelf ook maar 2000 posts hebt?
1 troost, hij zit er al een jaar langer
Valt zo te zien dus toch redelijk mee. Aangezien ik ook bijna alleen maar in KLB kom.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, helder licht, ik zeg dat ik vaak post in KLB, niet dat ik al vaak gepost heb.
Dan mis je schijnbaar de echte bazentopics. Kijk mijn postgeschiedenis er maar op na!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:07 schreef jordeeeh het volgende:
Valt zo te zien dus toch redelijk mee. Aangezien ik ook bijna alleen maar in KLB kom.
Gedaan. En ik zie bij de laatste 5 topic geen enkel goed topic van jou. Dus ik weet nog steeds niet waarom jij in kaste 1 staat.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dan mis je schijnbaar de echte bazentopics. Kijk mijn postgeschiedenis er maar op na!
Ola!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:19 schreef dagdag het volgende:
ik verlies me grip op klb ik verlies het ik hahahahaa
ik moet topics maken ja
nu
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ola!
IJsjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar?
Dat was van 17:25 tot 17:51quote:Op donderdag 6 november 2008 18:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Elmo, jij hier? Volgens mij is Sesamstraat al aan de gang heur.
Toffe comeback!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:21 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat was van 17:25 tot 17:51ik ben weer vrij
Ja 3 is goed, maar het kan altijd beterquote:Op donderdag 6 november 2008 17:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Gespleten persoonlijkheid anyone?
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja 3 is goed, maar het kan altijd bazer
Ik verwachte uitstekende 360 graden gedraaide ledematen.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:33 schreef BigKahuna het volgende:
BREAKING NEWS! IK BEN AANGEREDEN!!!
Zie mijn topic
hey nieuw hier ?quote:
Kan jij niet de OP van Emimich in dat ONZ kuttopic van dagdag zetten?quote:
Verkapt ik-ben-boos-dat-ik-er-niet-bijhoorde-toen-en-nu-ook-niet postquote:Op donderdag 6 november 2008 17:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Gebaseerd op de mening van iemand die zichzelf indeelt in kaste 1. Figures.
Het is een beetje het aloude 'Jij hoort erbij! Jij hoort er niet bij!'-riedeltje dat al vroeg op de basisschool wordt afgespeeld. Hoe schattig.
het was ook niet de bedoeling dat die van mij open bleefquote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan jij niet de OP van Emimich in dat ONZ kuttopic van dagdag zetten?![]()
Hij faalt hard.
Omdat er geen ruk van klopt?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
WAAROM STA IK ER NIET IN
Zeg, hedde ge stront in uwe ogen?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
WAAROM STA IK ER NIET IN
Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, postmortum, Teunebeun, Blind_Guardian, mooiboi89 (-), Sackboy (-1)quote:Op donderdag 6 november 2008 18:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zeg, hedde ge stront in uwe ogen?
Linkje?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan jij niet de OP van Emimich in dat ONZ kuttopic van dagdag zetten?![]()
Hij faalt hard.
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef GuyFawkes het volgende:
[ afbeelding ]
wobble en ik ben een groen blokje op het internet maar in het echt een jongetjequote:
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef wobble het volgende:
[..]
wobble en ik ben een groen blokje op het internet maar in het echt een jongetje![]()
heb je een zusje ?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef wobble het volgende:
[..]
wobble en ik ben een groen blokje op het internet maar in het echt een jongetje![]()
kthxbyequote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef wobble het volgende:
[..]
wie ben jij dan?quote:
quote:
Geen idee, kom hier al sinds deeltje 4 of 5 af en toe langs geloof ik. Daarnaast ben ik naar het schijnt een Cypress Hill fan.quote:
En voor allebei 1 afkorting:quote:
Hulde, zullen we dan ook meteen even Duits karaoken?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:05 schreef wobble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier wat bier ende tieten
gelegensheid KLBerquote:Op donderdag 6 november 2008 19:09 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Geen idee, kom hier al sinds deeltje 4 of 5 af en toe langs geloof ik. Daarnaast ben ik naar het schijnt een Cypress Hill fan.
[..]
En voor allebei 1 afkorting:
PI
Ja duh, als ik de gelegenheid niet heb om hier te komen, kan ik natuurlijk ook niet hier naar toe komenquote:
Ja, daarom juist.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:09 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Geen idee, kom hier al sinds deeltje 4 of 5 af en toe langs geloof ik. Daarnaast ben ik naar het schijnt een Cypress Hill fan.
[..]
En voor allebei 1 afkorting:
PI
Ik vind dat hij betekent dat je het niet helemaal serieus moet nemen, enig sarcasme zeg maar.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, daarom juist.
[ afbeelding ] = steek onder water.
Ah oke.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:18 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik vind dat hij betekent dat je het niet helemaal serieus moet nemen, enig sarcasme zeg maar.
oeoeoeoequote:
Ik ook, wat hebben we er toch weer kijk op.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
blind date
Whehehe ik zei toch dat het een faal zou worden![]()
Tja, wij weten ofc hoe t wel moet hequote:Op donderdag 6 november 2008 19:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ook, wat hebben we er toch weer kijk op.
Geef jij de hosseltips dan eensquote:Op donderdag 6 november 2008 19:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, wij weten ofc hoe t wel moet he
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
blind date
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
blind date
K moet ze zelf eerst nog even testenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Geef jij de hosseltips dan eens
okequote:Op donderdag 6 november 2008 19:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K moet ze zelf eerst nog even testen
Van t weekend ofzo.
Wel een weekendtopic maken dan hequote:Op donderdag 6 november 2008 19:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K moet ze zelf eerst nog even testen
Van t weekend ofzo.
Mja nog steeds zeg maar die Poolse van Jos proberen.quote:
hoi BKquote:
Als geen ander.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, wij weten ofc hoe t wel moet he
Sorry, dat moet ik aan Jos overlatenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wel een weekendtopic maken dan he
De ex van Jos nemenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja nog steeds zeg maar die Poolse van Jos proberen.
Die van dat topic van Jos ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
De ex van Jos nemen? of gewoon 'een' poolse, die goed ingeburgerde met d'r Bjorn Borg een halve meter boven de broek
![]()
die met dat telefoonnr toch op arm
Dubbel faal.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
haterquote:Op donderdag 6 november 2008 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Is dit de oude of de nieuwe?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Succesquote:
GEK! Ik sta al in de antieke kaste!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Succes, best lekkag ding als ik die foto zo zag in z'n topic'je
![]()
@ Rickwanneer ben je leet genoeg dan om daar in te behoren
jah ik weet dat jij al in de antieke kaste staatquote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
GEK! Ik sta al in de antieke kaste!
Echter is het moeilijk om kwalitatieve posts van Rickokun tegenwoordig in KLB te maken, die gaan allemaal naar ONZ
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:43 schreef jordeeeh het volgende:
Wobble is een nieuwe kwaliteitsuser![]()
Ik trek andere gebruikers aanquote:Op donderdag 6 november 2008 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
Wiezo zijn er opeens allemaal nieuwe userts in de SC?
je vergeet iemandquote:Op donderdag 6 november 2008 19:44 schreef RickoKun het volgende:
quote:
quote:
quote:
Mja afgelopen weekend was niet zo'n succesquote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Succes, best lekkag ding als ik die foto zo zag in z'n topic'je
![]()
@ Rickwanneer ben je leet genoeg dan om daar in te behoren
Blauwtjequote:Op donderdag 6 november 2008 20:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja afgelopen weekend was niet zo'n succesMisschien dat ik haar met uitgaan helemaal niet tegenkom hoor
Achja we zien wel.
beetje saaiquote:Op donderdag 6 november 2008 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-594683847743189197
KWALITEIT!!!!!!!!
Mwah half om halfquote:Op donderdag 6 november 2008 20:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Blauwtje? of gewoon teveel gezope
?
[..]
beetje saai
http://en.wikipedia.org/wiki/Zeitgeist,_the_Movie#Criticismquote:Op donderdag 6 november 2008 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-594683847743189197
KWALITEIT!!!!!!!!
Wat is dit voor een kut kloon?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef Fascination het volgende:
Wtf, Rickokun studeer jij MWD![]()
?
Raak je daar zo gefrustreerd van dat je je frustraties hier moet uiten?
Nah juist niet. Volledig blauwtje lopen is ergerquote:Op donderdag 6 november 2008 20:05 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okedat zijn de kutste, ik leef met je mee
WTF man, die bitches zijn niet op sletheids-niveau die ik gewend ben jijweetz!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef Fascination het volgende:
Wtf, Rickokun studeer jij MWD![]()
?
Raak je daar zo gefrustreerd van dat je je frustraties hier moet uiten?
okequote:Op donderdag 6 november 2008 20:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah juist niet. Volledig blauwtje lopen is erger
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker op met je dagdag.![]()
Ik geraak een beetje moe van de kloons.[ afbeelding ]
oneequote:
Maar sletjes zijn geestelijk meestal toch ook niet helemaal in orde, anders zouden ze geen sletjes zijn. Dus moet je ze daar wel tegenkomenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF man, die bitches zijn niet op sletheids-niveau die ik gewend ben jijweetz!!!!!!!!
Ik detecteer een potentiële kwaliteitsuser.quote:
Ik heb 'm na een minuut afgezet. Niks speciaals.quote:
Het stikt hier van de kutklonenquote:
Waren het maar kutonderwerpenquote:
Is Wobble een kloon?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het stikt hier van de kutklonen![]()
- Baas_des_KLB_SC
- Juupzonderc
- Wobble
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het stikt hier van de kutklonen![]()
- Baas_des_KLB_SC
- Juupzonderc
Neen, Sackboy benijd mijn plotselinge bekendheid en vreest dat deze hem uit de KLB-kaste haalt.quote:
Maar jij hebt dan ook geen smaak.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm na een minuut afgezet. Niks speciaals.
Welke bekendheid?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:19 schreef wobble het volgende:
[..]
Neen, Sackboy benijd mijn plotselinge bekendheid en vreest dat deze hem uit de KLB-kaste haalt.
Word.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen smaak.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:18 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
[..]
Ick ben heul geen kloon.
Bekendheid?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:19 schreef wobble het volgende:
[..]
Neen, Sackboy benijd mijn plotselinge bekendheid en vreest dat deze hem uit de KLB-kaste haalt.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:20 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
[..]
Niemand bekenderer dan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |