abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62983011
Op zondag 26 oktober 2008 17:27 schreef huuphuup het volgende:
Wachten op het tweede streepje deel 119
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

30 oktober Georgette_Kloonie (09-2008) NOD
05 november Ernemmertje (10-2008) NOD
07 november bumbaloe (10-2008) NOD
12 november Kersjes NOD
12 november Rubey NOD
17 november XXXKarinXXX (08-2008) NOD
18 november Mefke79 (07-2008) NOD
21 november Takkembah NOD
23 november Nijna (06-2008) NOD
23 november Poppedein (10-2008) NOD
23 november Saffier NOD
30 november Vlindur (01-2008) NOD
07 december prinseszondererwt NOD
07 december Happyme28 (07-2007) NOD
10 december Chan (10-2008) NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 12-11-2008 10:35:15 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62983080
Laatste posts:
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben ongesteld geworden na 33 dagen, ben eigenlijk wel blij. Dus vrijdag weer aan de clomid. Jippie.

Spannend nog steeds hier!!
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef Chan het volgende:
PP spannend nog dat wachten

Prinses jammer dat het geen tweede streepje is geworden, maar toch ook fijn dat je nu wel zekerheid hebt! En dat je niet een idioot lange cyclus of zo hebt..

Hier nog steeds niks, maar de pijn is alweer in volle hevigheid aan de gang dus nu kan het echt niet lang meer duren (hoop ik) voordat ik ongesteld word... Vandaag dag 32 dus hopelijk zet het morgen echt door...
En dat ik echt-echt voor het eggies beginnen ben @ Ticootje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62983400
Spannend hoor, Pure Poison!
Prinses, je had het al verwacht he, dat je ongesteld zou worden na die negatieve test. Hopelijk volgende maand meer geluk voor jou....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62983818
Ik hoop dat ik het kan houden tot het weekend hoor,ben heel de tijd eindelijk rustig geweest maar nu loopt het weer te kriebelen! Ben gisteravond ook op kraamvisite geweest en dat is ook niet echt bevordelijk voor je geduld!!!
01-08-2008
pi_62983901
En dan helpt Fok! ook niet echt mee he? Iedereen die met je meeleeft en het allemaal zo spannend vindt! Sterkte met wachten dan!
pi_62989819
Goedemorgen dames PZE, wat vervelend dat je ongesteld bent geworden.
Channie, je gaat toch niet testen vandaag? Jammer. Maar jij kent je lichaam het beste dus als jij denkt dat je gaant menstrueren dan moet je gewoon ff naar je lichaam luisteren.

Ik stop maar wat maandverband in mn tas voor het geval dat er duiveltjes doorzetten hier. Heb morgen mn NOD maar ik weet het niet. VOel niks, helemaal niks dat zou wijzen op menstruatie of juist het ontbreken ervan.

Mn dochter heeft bij opa en oma geslapen en gelukkig heb ik een wekker want anders was ik niet wakker geworden vannochtend. Ik lag prinsesheerlijk te dromen over een slinger die ik voor haar verjaardag wil gaan maken.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62989862
Oh Pure Posion zullen we zaterdag gewoon een testmarathon houden samen met Channie?

Hoe zou het met ernemmertje gaan?
pi_62990312
PZE, jammer dat je ongesteld bent geworden...

Bumbaloe, krijgen we het resultaat van de slinger ook te zien.... .
Fake it till you make it...
pi_62990936
PZE, jammer en toch ook fijn dat je ongesteld bent geworden.. niet helemaal wat je t liefst wilde, maar toch zekerheid van je lijf, en dan ook nog eens hartstikke nette zekerheid! Met een goed gevoel op naar de volgende ronde hoop ik voor jou!

Ik hoop zo op een enorme streepjesregen van t weekend...er zijn in ieder geval een hoop dames die t tegelijk spannend aan het maken zijn! Misschien moeten we als hele kleine extra motivering die overheerlijke M&Mtaart nog even deze kant opslepen... hij was in ieder geval erg prettig om tegen aan te kijken! (was dat een zelf gemaakt of zelf gezocht fotootje poppejans??)

Poppejans... hoe gaat t met jouw streperij? Was de ovutest de volgende dag al een beetje donkerder?

Pffff... Ik kwam er gister achter dat mijn werk niet altijd handig is in het zwanger hopen te worden proces, hahaha... Ik voelde gister heel duidelijk mn eisprong, dus huppekee vroeg op bed, feessie bouwen, knip ik t lampje nog niet uit of mn dienst telefoon gaat al. Ben vervolgens de hele nacht aan t werk geweest en toen ik vanochtend thuis kwam was mn lief al naar zn werk....boehoeh!

Fijne dag vandaag voor allemaal!!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_62991197
PZE, dus toch... Jammer hoor.

Ik kijk al uit naar de 2e streepjes die dit weekend geplast zullen gaan worden! Spannend zeg.

Ik voel me een beetje raar. Moeilijk te omschrijven wat het precies is, maar ik ben zo kalm, doe zo mijn best het ook te blijven. Diep van binnen ben ik echter ontzettend aan het hyperen, ik heb sinds gisterochtend helemaal de kriebels, maar ik onderdruk ze en blijf... calm, cool & collected.
Wat zou het zijn?
Het feit dat Devin zaterdag voor het eerst uit logeren gaat zodat M. en ik ons flink kunnen uitleven op het spetterende personeelfeest van zijn werk?
Het feit dat ik zondag, zaterdagavond vanaf 12 uur op dat feest dus, jarig ben en het zondag ook vier?
Het feit dat ik maandag vrij heb genomen en dan ook wil gaan testen?
Of is het, zoals je wel vaker hoort, dat ik op de een of andere manier weet dat ik zwanger ben?
Een combi van het bovenstaande, maar ik denk dat ik dat laatste net iets te graag wil
En toch he, toch voelt het nu gewoon anders dan de voorgaande keren. Hopelijk laat mijn intuitie me niet in de steek!
.... met gevoel voor drama....
pi_62991279
Poppedein, misschien vanavond weer een kans?
En wat een heerlijk werk lijkt me trouwens
Je kan 's nachts beter uit bed gebeld worden omdat er een kindje geboren wil worden dan omdat er een computerstoring is ergens dat je moet oplossen
pi_62991496
absoluut hoor Kersjes, ik heb een prachtig beroep, al is t toch elke keer weer even sliken als je uit bed gebeld wordt! Gelukkig realiseer ik me dan dondersgoed, zodra ik een beetje wakker ben en in de auto zit, dat ik er vooral heel trost op mag zijn dat ik bij zo'n belangrijk moment in 2 mensenlevens aanwezig mag zijn!

En ik hoop t enorm voor je joh, echt... niets zo sterk als een moederlijke intuitie! In ieder geval hoe dan ook een heel fijn weekend alvast voor je, met hopelijk een supermooie kers op de taart!
pi_62991639
Hier nog steeds niks... en ben me een partij misselijk... maar dat heeft meer met het speeltuinbankje te maken

Maar ik verwacht wel nog steeds ongesteld te worden, hoewel de pijn weer gezakt is... Kan het zijn dat je bij een zwangerschap dezelfde pijn hebt als wanneer je ongesteld moet worden?...
pi_62991669
Prinses, Jammer

Ja Bumbaloe, testmarathon!

Haha Poppedein, dat is wel een beetje een nadeel van je werk ja, maar je hebt wel een prachtig beroep vind ik, echt bijzonder!

Chan, waaah ik zou gek worden van de spanning!

Oeh Kersjes, zou het, zou het?

Eergister dus licht ovulatiestreepje,gister ook nog licht streepje. Ik heb nog nooit een licht streepje erop gehad, zou dat kunnen dat er dan nog iets aankomt, (ik test straks sowieso nog weer) of zal er wat geweest zijn? Die dag voor eergister heb ik niet getest. Vruchtbaar slijm heb ik nog niet gehad.
Wat ik al wel lees is dat die tests v babyboomshop niet bij iedereen helemaal dikke strepen worden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62991810
Poppedein wat jammer!!
Maar misschien, als je in de dag/dagen ervoor ook geklust had dan is de kans er nog steeds

Poppejans (haha, lekker verwarrend )
Bij mijn testen had ik ook eerst lichte streepjes die werd een dag voor mijn ovulatie ineens een stuk donkerder en duidelijker en op de ovulatie zelf was hij echt donkerder dan de teststreep (alleen niet even dik. Maar dat waren de andere streepjes ook niet.) Dus toen was hij pas echt positief. En 20 tot 48 uur daarna heb je dan je eisprong als k het goed heb. en hier dus wel dat slijm, k wist niet watk zag
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62991873
Bedankt v het antwoorden Huup! Ik vermoed dat er inderdaad iets zit aan te komen.
Dat hele erge slijm ken ik wel ja
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62991916
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:46 schreef Poppejans het volgende:
Chan, waaah ik zou gek worden van de spanning!
Mja ik heb daar nu niet echt last van omdat ik me écht voel alsof k ongesteld moet worden. En we hebben ook niet heel erg fanatiek geklust, dus k verwacht er nu niet zo veel van... Heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat het deze keer niet raak is.
Maar aan de andere kant weet ik natuurlijk niet hoe het voelt om zwanger te zijn, dus wie weet blijk ik het toch te zijn ineens.

Kersjes wat spannend zo zeg! Ik duim voor je
pi_62992607
Kers wat spannend!

Poppedein, gelukkig waren jullie al "klaar" toen de telefoon ging . Neem je op:"Ik kom eraan hoor, even deze klus afmaken ". Lijkt me een bijzonder beroep. Alleen dat 's nachts eruit zou echt niks voor mij zijn. daar kan ik zo slecht tegen.

Chan, toch ook spannend...

Wordt dit een streepjesweekend...?!
pi_62993408
Ik hoop ook op een regenachtig weekend in dit topic!
Mijn vruchtbare dagen komen er aan. Misschien kan er ook wat HCG deze richting uit gestrooid worden?
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_63001937
Hier na een 'klus'vakantie weer thuis!
Vanwege verminderde vruchtbaarheid en de kans op het terugkomen van mijn endometriose na het stoppen met de pil gebruik ik een ovulatiecomputer die de zes vruchtbaarste dagen bepaald (net zoiets als Persona maar dan om wel zwanger te worden). Die gaf duidelijk mijn eisprong aan en we hebben dus gericht geklust, nu in de wachtweken, NOD 12 november.

Ik hoop voor iedereen op een streepjesweekend!
  donderdag 6 november 2008 @ 15:24:44 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63001997
Prinses, wat jammer joh!

Spannend ook voor jou dus Rubey!
pi_63002418
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef Poppejans het volgende:
Bedankt v het antwoorden Huup! Ik vermoed dat er inderdaad iets zit aan te komen.
Dat hele erge slijm ken ik wel ja
Ik dus totaal niet En daar maak ik me nog het meeste zorgen om altijd Het is toch raar met al die inspuitingen dat ik nog nooit dat slijm heb gehad. Of zijn er hier nog succesverhalen van mensen die daar niets van merkten?
  donderdag 6 november 2008 @ 15:41:40 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63002502
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:30 schreef Nijna het volgende:
Poppedein, gelukkig waren jullie al "klaar" toen de telefoon ging . Neem je op:"Ik kom eraan hoor, even deze klus afmaken ". Lijkt me een bijzonder beroep. Alleen dat 's nachts eruit zou echt niks voor mij zijn. daar kan ik zo slecht tegen.
Nijna, zoals ik het lees waren ze niet klaar, ze waren nog niet eens begonnen. Kuis het licht uit zeg maar.
  donderdag 6 november 2008 @ 15:43:10 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63002565
Volgens mij hoeft dat echt niet altijd hoor Leonieke. Er zijn zat mensen hier die dat nog nooit gezien of gemerkt hebben.

Ik dus wel. Maar 1 keer, en veel en vies. En 40 weken later ben ik bevallen. Maar het zegt volgens mij echt niks dat je het nog nooit gezien hebt hoor. Vraag het anders de volgende keer eens na bij je arts.
pi_63002586
Klusze GK! Ik heb alleen geen HCG om naar je te stooien naar alle waarschijnlijkheid... wel nog wat pepernoten, is dat ook goed?

Rubey ik duim voor je! Gebruik je die ovulatiecomputer al langer of was dit de eerste poging met computer?
pi_63002625
Ik weet niet hoe dat zit Leonieke, misschien je gyn even vragen volgende keer als je hem/haar ziet?

Ik was persoonlijk niet echt op "zoek" naar dat slijm maar kwam het tegen bij het afvegen zeg maar dat ik dacht van krèk wasda nou... en toen nog een keer afvegen en toen had ik inene een blob precies 1 dag voor die positieve ovu-test. Ik weet niet of dit hét slijm is waar het over gaat maar ik had dit nooit tijdens mijn pilgebruik eigenlijk, en het voldeed wel aan alle omschrijvingen.

Ik geloof dat dat slijm helpt om de zaadcellen makkelijker naar boven te laten kllimmen. Dat lees ik eigenlijk altijd, en het woord makkelijker in deze impliceert voor mij eigenlijk al dat het wel zonder slijm kán maar dat het dan dus minder makkelijk gaat. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63002721
Hahahha Chan HCG-pepernoten!!

Ruby klinkt goed!

Het is weer spannend allemaal zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63002837
Mijn gyn vraagt me altijd of ik al iets merk van slijmverlies en zegt dan dat het wel zal komen eens ik de Pregnylspuit heb gekregen. Maar tot nu toe nog nooit gezien
Ik ben al blij dat er nog mensen zijn die het niet gemerkt hebben

Volgende keer vraag ik haar wel eens wat de gevolgen zijn van "geen slijm" want hoe erg het ook klinkt, ik ben er meestal wel naar op zoek
Nu maar hopen dat die zaadcellen van phille de weg zo vinden en sterk genoeg zijn om hun eigen weg te banen
pi_63002908
Ja ik kan me voorstellen dat als je gyn het zo brengt dat je er wel naar op zoek gaat ja...

Ik ben geen gyn of dokter natuurlijk hoor dus ik kan er helemaal naast zitten maar heel misschien heb je wel slijm maar gewoon heel weinig ofzo? Misschien is het dan beter om een maandje "niet op zoek te gaan" zodat het beetje wat er zit gewoon zijn werk kan doen? Wie weet.

En inderdaad even over hebben anders. Ik had namelijk begrepen dat dat slijm niet per se noodzakelijk was, wel handig, dat wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63002993
Heel weinig, dat zal het wel zijn
Zoals die vrouwelijke hormonen, die heb ik ook, maar te weinig

Iemand nood aan testosteron ofzo? Want daar heb ik er meestal wel wat van over

Maar wel fijn dat jij al begrepen had dat het niet noodzakelijk is
pi_63003036
Veel klusplezier dan Georgette!

Welkom terug Rubey, voor jou dus ook spannend de komende dagen. En ik vind je avatar

Leonieke, ik zou het echt niet weten of je altijd slijm ''hoort'' te hebben, de 2x na Implanon was het echt veel bij mij.
Nu heb ik dat ook niet trouwens, wel sinds vandaag voel ik mn onderbuik weer, ooh ik hoop toch zo op een beter streepje op de ovutest vanavond! Ben helemaal hyper haha
pi_63003101
Het zou zo fijn zijn dat je een dikke, donkere streep te zien krijgt vanavond. De voorbode voor een ander soort tweede streepje binnen 14 dagen
Toch fijn, hé, dat hyperen?
pi_63003286
Ik heb ook nooit echt heel erg veel slijm. Zelfs nu niet, en met 5 follikels zou je dat toch wel in overvloed verwachten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63003480
Inderdaad
Vijf follikels lijken me zo heerlijk, maar in jouw geval is het gewoon k*t
Misschien komt het natuurlijk ook door de medicijnen dat er minder slijm wordt aangemaakt. Ik ga vanavond (na het werk dus ) even rondsurfen (als ik het nog zie zitten om thuis mijn pc op te starten ).
pi_63003562
Wat spannend komend weekend! Ik duim op een goeie herfststreepjesbui
pi_63003692
Oh trouwens Leonieke!
Wat ik me net bedenk hè, ik had naar dat slijm zitten surfen toen, en overal las ik dat antihistamine medicatie en (hoe ironisch) vruchtbaarheidsmedicatie zoals clomid de slijmhoeveelheid kunnen beinvloeden, in negatieve zin.
Weet niet meer hoe het precies zat, zal eens even zoeken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63003798
Hier alvast even een linkje

Hier een stukje uit een boek

En een laatste linkje

Dit laatste linkje zocht ik net eigenlijk, er staan alle mogeljke combinaties uitgelegd van vruchtbaar slijm + vruchtbaar sperma tot beide onvruchtbaar. ouja, hij is duidelijk als je daar de plaatjes ziet in ieder geval!

Edit: linkje toegevoegd

[ Bericht 42% gewijzigd door huuphuup op 06-11-2008 17:28:40 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63003822
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef leonieke het volgende:
Inderdaad
Vijf follikels lijken me zo heerlijk, maar in jouw geval is het gewoon k*t
Misschien komt het natuurlijk ook door de medicijnen dat er minder slijm wordt aangemaakt. Ik ga vanavond (na het werk dus ) even rondsurfen (als ik het nog zie zitten om thuis mijn pc op te starten ).
Ow ja, dat is ook nog zo, dat de clomid iig een dergelijke invloed op het slijm heeft.
pi_63004082
Zo wat heb ik een hoop gemist!

Prinses, Jammer dat je toch ongesteld bent geworden, Volgende keer hopenlijk meer succes!

Voor alle wachtenden: Succes!

Mijn klusdagen beginnen zaterdag weer.. Hoop dit maal op een betere afloop!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63004254
Chan, dit is de eerste keer en ook de eerste ronde uberhaupt voor mij.
Het is voor mij fysiek van belang om zo snel mogelijk zwanger te worden.
In overleg met de gyn proberen we het eerst drie maanden op de natuurlijke manier en dan krijg ik een echo om te zien of ik niet een nieuw endometriose-cyste heb ontwikkeld. Afhankelijk daarvan gaan we dan verder. Vanwege onze situatie komen we eventueel eerder in aanmerking voor IUI.
Dus om onze eerste maanden zo goed mogelijk te benutten wilde ik met ovulatietesten beginnen. Nu zag ik dat ClearBlue in Amerika een fertility monitor verkocht, waarmee je al eerder je eisprong ziet aankomen dan met de gewone ovulatietesten. Vriend moest voor werk in Amerika zijn en heeft alles meegenomen.

Poppejans, dank je wel, ik vond 'm ook direct . Er zijn ook smilies van, maar die heb ik nog niet geprobeerd...
pi_63005774
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nijna, zoals ik het lees waren ze niet klaar, ze waren nog niet eens begonnen. Kuis het licht uit zeg maar.
Nu je het zegt... als ik het teruglees lees ik het idd ook zo...
Dat is slechte timing...
pi_63005907
Zo! Wat een geklets vandaag Het wordt spannend het weekend. Ik duim voor jullie hoor!

Hier nu wel definitief de duivels helaas, maar ik ben heel blij met zo'n mooie cyclus! NOD mag naar 7 december.

Leonieke, ik had het vorige keer gevraagd aan mijn gyn, omdat ik ook zelden of nooit slijm zie. Mijn gyn zei dat dat helemaal niets zegt. Er zijn zat dames die nog nooit slijm gezien hebben en gewoon netjes zwanger raken. Ik moest me daar absoluut geen zorgen om maken zei ze.
pi_63007295

Zien jullie de streepjes ook? (ja bagger fototoestel)
Maar die onderste is niet duidelijker dan die bovenste he, of wel?
pi_63007405
Ja ik zie je streepjes en nee hij is niet duidelijker denk ik, ongeveer hetzelfde?
Ik zal mijn foto ns opsnorren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63007442
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:42 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik zie je streepjes en nee hij is niet duidelijker denk ik, ongeveer hetzelfde?
Ik zal mijn foto ns opsnorren
Misschien binnen paar dagen een dikke streep dan. In vorige weken dat ik getest heb was het in ieder geval geheel wit, dus ik blijf hopen!
pi_63007648

Hij is niet zo heel groot, hoop dat ie duidelijk is, anders zal k hem wat groter neer zetten.
Ik had de eerste paar dagen ook echt een heeeeel dun streepje. Zo een die je alleen ziet als je hem op een bepaalde manier in het licht houdt
Maar de dag voor de dikke streep werd hij ineens al ietsje donkerder en dag voordat ik mn berekende eisprong had werd de teststreep een stuk donkerder dan de controlestreep. Dus precies goed want een dag na die test is je eisprong ongeveer.

Tuurlijk komt er een streep Als ie eerst wit was dan is dit alvast een mooi beginnetje en dan moet het haast wel doorzetten vind ik.

Edit: voor de duideljkheid: de middelste is de positieve. Ik zal eens een nieuwe foto maken, kijken of dat duidelijker is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63007654
Ik moet kijken naar die bruin achtige streep right?
Dan is naar mijn mening de onderste duidelijker. Maar de kwaliteit is ook flink bagger ja
Kun je niet een nieuwe foto maken?
pi_63007700
Huup, bij jou is het de onderste toch? Die is het meest roze.
pi_63007716
Ik zie niks poppejans. Sorry.
pi_63007749
Mwha misschien zie ik toch ene klein streepje, maar het kan ook mijn gezichtsbedrog zijn. Kun je geen duidelijke foto maken?
pi_63007795
@Vlindur, nee het is de middelste, die is het felst, maar het is niet echt te zien omdat de foto wat klein is en er zit een schaduw in het schermpje, heb zonet even een betere foto geschoten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63007899

Goed, deze is iets duidelijker geloof ik, middelste is volgens mij het meest donker. Die streepjes in de dagen ervoor waren ook allemaal nauwelijks zichtbaar bij mij hoor Poppejans!

En voor de duidelijkheid, het gaat uiteraard om het linkerschermpje, dat hartje, die ander is de controlestreep
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63007915
Dit is een duidelijke huuphuup.
pi_63007982
Ja bumba, hahaha ik zie het, beetje groot wel, maar ach.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63008440
Oh ik denk dat ik vannacht niet slaap van de spanning. MOrgen ga ik gewoon testen.
pi_63008483
Bumba, spannend!!!
pi_63008486
Wow, die zijn heel duidelijk Huup! Das wel een fijn bericht dat ze bij jou ook heel licht begonnen, ik test gewoon nog effe door, heb nog testen genoeg dus kan prima!
Heb zelf wel het vermoeden dat ik nu heel goed vlak voor mn eisprong zit, en niet alleen omdat ik het zo graag wil hoor.
pi_63009059
Poppejans, op die van jou zie ik als ik heel goed kijk misschien wel een licht streepje, maar onderste zeker niet duidelijker dan bovenste... hopelijk gauw een dikke streep voor jou net zoiets als Huup die knalt er haast vanaf. Kom maar op met dat ei .
pi_63009284
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:41 schreef Nijna het volgende:
Poppejans, op die van jou zie ik als ik heel goed kijk misschien wel een licht streepje, maar onderste zeker niet duidelijker dan bovenste... hopelijk gauw een dikke streep voor jou net zoiets als Huup die knalt er haast vanaf. Kom maar op met dat ei .
Dat zijn nog eens aardige woorden! Dankje:*
Ik zal de testen wel bewaren en eens veel meer onder elkaar gaan leggen, hopelijk heb ik dus gauw een mooier resultaat. Van wat ik rondzoek zie ik trouwen wel heel veel verschillende resultaten met de dipsticks qua kleurdikte.
pi_63009364
Jullie zijn lief weer.
Mijn NOD mag op 7 december, ik ga maar uit van weer 33 dagen al was het vorige keer 27 dagen.

Ik hoop dat er een flinke herfststorm op komst is dit weekend, julibabies willen we!

Ik ga ook aan de ovulatietests deze ronde, omdat ik dus geen superregelmatige cyclus heb en wel een beetje gericht wil klussen met die clomid in mijn lijf. Iemand tips voor goede en goedkope tests? (7 voor 30 euro, zijn ze nou helemaal gek geworden!? )
pi_63009549
Prinses, ik heb van die dipsticks uit een pakket van babyboomshop, 30 ovulatiesticks en 6 zwangerschapsteststicks voor 26,98
Ik vond die prijzen ook echt absurd, daarom hou ik het maar helemaal bij goedkope dipsticks ipv die hardplastic testen.
pi_63010083
Prinses ik had de tests van sensitest ook zoiets als die van poppejans qua prijs, 25 nog wat voor 15 tests en 3 zwangerschapstesten. Mijne waren duurder omdat ik voor de variant in plastic casettes heb gekozen zoals je aan mn foto's kunt zien.
Dat hartje in die van mij lijkt wel schattig maar in de praktijk vond ik het vervelend dat het niet gewoon een duidelijk groot venster was ivm schaduwen van de randjes van het venster, maar ach.
Matcare heeft ook goedkope testen inderdaad, en de babyboomshop en ik hoorde ergens ook iets over de Premomshop ofzo.

Poppejans ik zal je straks even een foto PMen van een van mn eerste testjes kun je zien hoe licht ze waren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63010618
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:56 schreef Poppejans het volgende:
Prinses, ik heb van die dipsticks uit een pakket van babyboomshop, 30 ovulatiesticks en 6 zwangerschapsteststicks voor 26,98
Ik vond die prijzen ook echt absurd, daarom hou ik het maar helemaal bij goedkope dipsticks ipv die hardplastic testen.
die set kun je ook gratis krijgen als je reclame maakt voor die site...ofzoiets...
pi_63010675
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijn NOD mag op 7 december
Oe.. dan kunnen we samen 2 streepjes plassen volgende maand
pi_63011048
Tjemig, wat gaan jullie snel. Effe kijken of ik alles nog een rijtje heb:
Prinses en Happy, jammer! Maar wel een mooie cyclus voor jullie beide. Veel geluk de volgende keer.
Kersjes en Bumbaloe...ik duim voor jullie, een paar streepjes kan dit topic wel weer gebruiken. (waarom is er geen duimende smiley trouwens?)

Leonieke, over dat slijm. *smerige modus aan* Ik verlies altijd redelijk wat slijmig spul gedurende mijn hele cyclus. Maar, en dat is de truc...dan loopt het er makkelijk uit. Juist de dagen dat rondom mijn eisprong loopt het er niet uit want het wordt een beetje gummi achtig en blijft dus hangen. Ik vind het dan alleen met afvegen. Ook is er verschil in kleur: rondom de eisprong redelijk doorzichtig en de andere dagen beetje wittig. Duidelijk onderscheid dus. En de ene cyclus wat duidelijker dan de andere. Maar, moet zeggen dat het me niet opgevallen zou zijn als ik er niet op zou letten. *smerige modus uit*

Die ovulatietesten zijn wel duidelijk zeg huuphuup. Je wordt wel vanzelf kampioen streepjes plassen als je dat testen een paar cyclussen volhoudt. Hoe bepalen jullie eigenlijk wanneer je begint met testen? Een paar dagen voor je denkt dat je eisprong is ofzo?

Tja en verder zitten we hier in de klusdagen. Ik denk dat de eisprong of vanavond is of gisteren was. Normaal kan ik dat redelijk goed zeggen (is nogal pijnlijk namelijk) maar gisteravond had ik ook last van mijn darmen, dus kan niet zeggen of de buikpijn van mijn darmen was of van mijn eisprong. Zelf denk ik dat ie nog moet komen, gezien het slijmverhaal en de steekjes zo nu en dan. Tja en daarna begint dan weer het wachten. Ik hoop dat ik er net zo makkelijk doorheen rol als de vorige keer.

Nou succes allemaal maar weer!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63011145
http://www.babyboomshop.nl/N_frame.html

Ik maak geen reclame hoor... maar dit is de link
pi_63011235
Nouja het lukt niet, maar op die pagina, en dan de nr2 van de top3.
pi_63011321
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:27 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

die set kun je ook gratis krijgen als je reclame maakt voor die site...ofzoiets...
Ja, maar dan moet je wel eerst een set kopen, en dan krijg je daar de 2de set dan gratis bij.
pi_63011582
oh oke
pi_63011638
Wat spannend Bumbaloe!!! Ik hoop voor je dat jij de aftrap geeft voor de beloofde streepjesregen
pi_63012110
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat spannend Bumbaloe!!! Ik hoop voor je dat jij de aftrap geeft voor de beloofde streepjesregen
Neuh, ik voel de bui al hangen. EN dan de verkeerde bui ben ik bang. Heb sinds net hevige buikpijn, dus dat zal wel betekenen dat vannacht mijn rode vriendjes langs zullen komen.
pi_63012194
Rode vriendjes??? Etters zijn het! Ik probeer ze nog wel even weg te sturen voor je
  donderdag 6 november 2008 @ 21:16:47 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63012268
Happy en Prinses, ik heb het aangepast.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:25:28 #74
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63012619
Hallo zeg wat is hier veel gekletst

Bumba wat een domper weer succes met de volgende ronde alvast
Duidelijke foto Huup, hopelijk is het snel raak voor jullie
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63013333
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Rode vriendjes??? Etters zijn het! Ik probeer ze nog wel even weg te sturen voor je
ja nou ja, je hebt gelijk, ettertjes....
Ik hoop dat je ze weg kunt jagen.
pi_63016512
O nee bumbaloe voor dat soort visite is er nu geen tijd hoor,stuur ze maar vlug weg!

Pffff,mijn nieuwe baan bij Prenatal is erg leuk maar wel heel erg als je zwanger wil worden,heb ook nog 2 zwangere collega's....hopelijk is de grond daar ook zo vruchtbaar
01-08-2008
pi_63017112
Pas maar op, werken bij Prenatal is nog veel leuker als je een kleintje hebt (en je portemonnee een stuk lichter)
  vrijdag 7 november 2008 @ 07:31:00 #78
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63021683
Inderdaad een leuke baan.
Vanmorgen een test gedaan, maar die was negatief. Ik wacht maar op de duiveltjes.
stiekem heb ik nog hoop dat mn EI toch 2 dagen later is geweest en dat ik dus vandaag gewoon 2 dagen voor NOD heb getest
pi_63022063
Ahw Bumba
Dan duimen we gewoon nog even lekker een paar daagjes door, dat de duveltjes maar weg mogen blijven!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63022123
pff wat spannend hier nog steeds zeg! Bumbaloe ik hoop ook dat je gewoon te vroeg getest hebt!
Happy jammer, maar fijn wel dat je een normale cyclus hebt gehad.

Rubey, ik duim nog een beetje extra voor je! Hoop dat het binnen drie maanden raak is, scheelt een hoop gedoe voor je..

Hier nog steeds rare ongesteldwordbuikpijn, al haast een week nu, maar nog níks te zien Ik begrijp er niks van... mn tepels doen weer enorm pijn, dat is normaal een week voordat ik ongesteld word. En pukkels steken overal hun kop op, ook een week voordat ik ongesteld word normaal. Maar ik zit inmiddels al op dag 34.. Nou wil mn cyclus nog wel eens tot 38 dagen oplopen bij stress, maar ik heb niet het gevoel dat ik gestresst ben... Wel extreem moe. Vermoeiend dit zeg.
pi_63022267
Chan, dat klinkt misschien toch wel een beetje hoopgevend hoor!
Had je nou al getest? Misschien anders morgen toch maar eens voorzichtig proberen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63025436
balen Bumba..

en wat spannend Chan!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:22:49 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63025761
Chan, wanneer ga je testen dan? Spannend hoor!
pi_63029159
Bumba... hopelijk te vroeg getest...

Chan, spannend....
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:02:23 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63029852
Ik had helemaal over je heen gelezen bumba... wat jammer joh!
pi_63030448
Bumba, we houden nog hoop! Te vroeg testen hebben er immers zovelen gedaan

De score van vandaag:
1 Berlinerbol
2 boterhammen chocopasta
2 boterhammen tonijnsalade
1 pakje Sultana
3 mini Marsjes
5 droge crackertjes
1 appel
1 plakje ontbijtkoek

En ik heb nog steeds zooooo'n honger
pi_63030672
Kersjes Hahahaha... ik hoop het echt enorm voor je!! Chan en Bumba...heeeeel veel succes met afwachten! duimen draaien hier!

Hier verder niet zoveel te melden..de eerste officiele klusdagen zijn achter de rug we zullen zien wat ze teweegbrengen...en nu de wachtfunctie aan...ajjjj
pi_63030979
Lol, was niet de bedoeling dat ik zo'n discussie op gang hielp met mijn vraag in het vorige topic... (over ovulatie-microscoopje). Ik ben idd nog meer berichten tegengekomen over dat mannen ook positief zouden testen... Dat wordt het niet dus! Ga maar weer gewoon aan de slag met de sympto-thermale methode.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik er nog even op terug kom, het gaat ook zo snel in dit topic! Ik wil gewoon mijn cyclus bijhouden omdat ik het interessant vind, en omdat het ook handig kan zijn als je juist even niet zwanger wil worden. (ik wil dus nog heel even wachten) Ik had een thermometer besteld maar bij aankomst vandaag bleek hij al kapot te zijn... balen dus maar ze sturen maandag een nieuwe. Maakt verder ook niet zoveel uit, ik heb net mijn (koper)spiraaltje eruit laten halen dus de eerste cyclus zegt toch nog niet veel. Maar ik ben dus ook wel voor het 'spontane' en ik ben echt niet van plan om er meteen al testen en planningen tegenaan te gooien. (al ben ik natuurlijk nog niet zo ver, wie weet ben ik straks ook al voor mijn NOD aan het testen )
pi_63031054
Tering kerstjes, dat je het naar binnenkrijgt!

Dit is mijn oogst:

1 kom melk met balans crusli spul
1 kop cappucino met caramel smaak (Hema)
1 Smoothie banaan-kaneel (Hema)
1 kaasbroodje (Hema)
1 glas Milk&Fruit Mango
1 kop koffie.

Ik moest naar de tandarst voor mijn Knarsplaat. (Ik heb 's ochtends mijn kaak op slot en dit moet het verhelpen. Ik ben benieuwd) en toen ben ik daarna de stad nog maar even ingegaan En van shoppen krijg je honger, dus ik heb even bij de Hema gezeten.

Ik zit vandaag op dag 9. Dus hier is niks aan de hand

Ik hoop zo voor jullie!
pi_63034874
Ik had zondag willen testen, maar het is niet meer nodig, vandaag ongesteld geworden.. Mijn nieuwe NOD mag naar 10 december, ik ga maar uit van 33 dagen, dat was het deze cyclus immers ook... Maar ik hoop wel dat het weer wat meer richting de 28 gaat of nog liever gewoon helemaal niet meer na de volgende klusronde
pi_63034911
Zo Kers... waar laat je het?
pi_63034917
Chan
pi_63034975
Ohhh Chan...wat jammer joh! Overtuigd dat je ongesteld zou worden, dan toch weer hoop en blijkt toch je eerste gevoel waarheid! Helaas...
pi_63034979
Oh Chan.. Balen..
pi_63035040
Ow Chan,balen joh..
Hier nog geen duivels,paar dgn geleden dacht ik ze te voelen maar nu weer helemaal niks.
01-08-2008
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:30:50 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63035041
Wat jammer Chan!
pi_63035480
Chan, wat balen! Je voorgevoel klopte dus ook nog

Kersjes, hongerlap wie weet is deze vreetkick wel een voorbode van iets.. jij hebt toch ook bijna NOD? *even spieken gaat in lijstje*
edit: oeh idd, ben erg benieuwd! Je was dan ook jarig of bijna jarig toch?

Huup/andere ovulatietestgebruiksters: Drinken jullie ook echt 4 uur van tevoren niet als je gaat testen? Ik lees dat overal, maar dat lukt me dus niet. Ik gooi er zometeen om 19.00 ofzo nog even een testje tegenaan
pi_63035576
Poppejans, nee ik doe dat niet? wist ook niet dat dat moest ofzo
Ik deed de testjes rond 12 uur 's middags, als ik dan op zn laatst 10 uur eruit was gekomen dan was het alweer 2 uur na mn ochtendplasje en ik drink smorgens nooit zoveel dus het was geconcentreerd genoeg denk ik?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63035703
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:53 schreef huuphuup het volgende:
Poppejans, nee ik doe dat niet? wist ook niet dat dat moest ofzo
Ok, ik maak mezelf ook gewoon helemaal GEK met dat rondgezoek op de zoekpagina van dat zwangerschapspagina.nl
Daar kun je geloof ik op alles wel zoeken in de zoekmachine,eigenlijk moet ik dat ook helemaal niet doen, al helemaal niet om kwaaltjes in te tikken want dan kan je je zo zwanger denken.

Ik zal zo wel effe komen zeggen of er iets op mn ovutest stond.
pi_63035767
Okido, ben benieuwd! Succes!

Dat zwanger denken en symptomen opzoeken deed ik ook altjid hoor Ik verslind echt informatie over alles wat me op dat moment bezighoudt dus sja. Maar op een of andere manier ben ik er deze eerste ronde heel anders onder, veel afwachtender en nuchterder. We hebben er alles aangedaan imho en we zien wel of het gelukt is of niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63035948
Dat is wel prettig! Ik wil samen met je zwangeren hoor! Aan je ovutesten te zien kun jij dus midden november testen toch? Ik als ik deze week juist zit met eisprong dan net iets later dan jij, we gaan samen voor 2 strepen!
Ik heb nu ook wel meer het gevoel dat we er deze keer alles aan gedaan/doen om in de juiste periode aan de slag te zijn geweest/nog gaan doen, dus dat er nu ook wel echt een kans is.
pi_63036047
Chan... Op naar de volgende ronde. Wij maken er gewoon een mooie pakjesavond van... Rompers onder de boom!

Spannend nog meiden! Ik jaag mee
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:23:09 #103
57497 happyme28
I'm so happy
pi_63036158
Ah, balen Chan!

Spannend weer hier hoor, zowel qua ovu testjes als streepjes plassen. Ik blijf duimen (al heb ik net eens stukje van mijn topje afgesneden, dus het is iets minder duim... snik...).

Fijn weekend allemaal!
pi_63036460
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:11 schreef Poppejans het volgende:
Dat is wel prettig! Ik wil samen met je zwangeren hoor! Aan je ovutesten te zien kun jij dus midden november testen toch? Ik als ik deze week juist zit met eisprong dan net iets later dan jij, we gaan samen voor 2 strepen!
Ik heb nu ook wel meer het gevoel dat we er deze keer alles aan gedaan/doen om in de juiste periode aan de slag te zijn geweest/nog gaan doen, dus dat er nu ook wel echt een kans is.
Ja gezellig!! Doen we

Ja ik weet niet, wij hebben sowieso om de dag sex gehad, en rond de te verwachten eisprong en mn steeds donker wordende testjes hebben we drie dagen achter elkaar sex gehad, en daarna ook nog een keer of twee om de dag, wie weet heb ik een traag ei En verder gezond gegeten, braaf al mn vitamines en foliumzuur enzo geslikt enz enz. Lief ook braaf elke dag zn mandarijntjes en dergelijke gegeten
Maarja, dat bedoel ik dus met we hebben er alles aan gedaan dus we zien het wel I guess! Ben benieuwd!

Ik kan inderdaad waarschijnlijk rond 16 nov. testen maar ik sta niet in het lijstje omdat ik het niet zeker weet qua datum en omdat ik ook niet zeker weet of ik wel precies dan test of misschien een paar daagjes wacht ofzo.

Dus... kom maar op met die streepjes!!

@Happyme: AUW!! doe je voorzichtig?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63036529
Auw Happy, weet je wat dan het allerergst is, als je dan met dat wondje van je vinger per ongeluk in waspoeder ofzo komt

Ja Prinses, rompers onder de kerstboom daar gaan we allemaal voor
pi_63037043
he Chan wat balen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 7 november 2008 @ 21:07:06 #107
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63040246
Jammer Chan

Happy, hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?

Dat wachten... om gek van te worden! Maar ik ben nog altijd niet aan het hyperen en wacht rustig af. Dat ik intussen aan zo goed als niks anders kan denken is nog even mijn geheim. Dat ik met jullie deel
  vrijdag 7 november 2008 @ 21:29:25 #108
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63040865
He Chan toch, wat vervelend. Hopelijk hierna geen cyclus meer dan.

Happy, hoe krijg je dat toch voor elkaar>

Kersjes vreetbeer, ik krijg dat in een week nog niet weg

Huup, hoe gaat het testen?
Ow, ik lees het al, jij moet wel zwanger zijn. Met die tests en al! Jemig de pemig.
16 november is een hele mooie dag om te testen.

Poppejans, maak je niet gek op zw.pagina hoor. Daar posten behoorlijke dodos soms. Ik zie wel eens dingen voorbij komen....
pi_63041083
Bumba das wel erg weinig eten dan hoor
En die dodos op die pagina had ik ook wel eens gezien ja, die maken niet alleen zichzelf gek maar ook elkaar.

Maar kersjes inderdaad waar laat je het hihi

Poppejans hoe ging je testje?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63041131
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:29 schreef bumbaloe het volgende:

Poppejans, maak je niet gek op zw.pagina hoor. Daar posten behoorlijke dodos soms. Ik zie wel eens dingen voorbij komen....
Ik vind het een heel leuk forum, maarre iemand daar had gewoon een foto gepost daar van hele erge draden vruchtbaar slijm tussen haar vingers...
pi_63041144
Chan wat jammer!

Ik had trouwens ook wel 'ongesteldheids buikpijn' in de eerste weken, en nu soms nog.... Heb je nu natuurlijk nix meer aan, maar ja.. volgende ronde beter!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63041256
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:37 schreef huuphuup het volgende:

Poppejans hoe ging je testje?
Weer exact hetzelfde als de vorige 2, een tweede licht streepje die goed met het blote oog te zien valt, maar dus echt niet donkerder geworden is.
Ik blijf maar even doortesten, misschien wordt ie binnen paar dagen donkerder of weer helemaal blanco.
Ik heb wel slijmverlies en rechtsonder een beetje zeurend gevoel al die 3 dagen dat ik deze testuitslagen heb, en een ongesteldheid zit er echt niet aan te komen, dus weer lekker vaag nog.
pi_63041534
Hmmm.. nouja, om je even op te beuren, ik had vijf dagen lang die hele lichte streepjes dus het kan nog!
Misschien anders eens proberen om ook om 12 uur te testen? Ik had ergens wat dingen gelezen over die LH-piek dat die sowieso altijd 's morgens pas begint, om een of andere reden kan je LH-piek niet 's nachts plaatsvinden ofzo. En hij duurt maar 6 uur, dus het kán dat je hem mist als je maar 1 keer per dag test (heb zelf wel gewoon 1 keer per dag getest hoor.)
Maar hoe dan ook maar wel gewoon klussen hoor

En gatverdamme @ dat slijm zeg

Als ik daar een visual van wil dan ga ik het zelf wel op internet zoeken ofzo, dat is echt smerig om dat zo op een forum te plaatsen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63041699
Ja haha nogal eh..apart als je daar een foto van gaat maken, maar al helemaal weird om op internet te zetten..
Ik zal morgen eens om 12.00 testen ja, moet dan wel sneaky op mn werk gebeuren, sluit ik me maar 10 min op in de wc ofzo
pi_63043138
Poppejans... een vriendin van me heeft steeds hele vage testen, niet duidelijk positief en toch een eisprong... Zit in traject om zwanger te worden van een anonieme donor, moet dus testjes doen van het ziekenhuis. Maar ze gaan nu toch maar echo's maken om de eisprong aan te tonen, want die testjes werken blijkbaar niet bij haar...
pi_63043212
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:47 schreef Nijna het volgende:
Poppejans... een vriendin van me heeft steeds hele vage testen, niet duidelijk positief en toch een eisprong... Zit in traject om zwanger te worden van een anonieme donor, moet dus testjes doen van het ziekenhuis. Maar ze gaan nu toch maar echo's maken om de eisprong aan te tonen, want die testjes werken blijkbaar niet bij haar...
Wat vreemd! Dat heb ik ook wel meer gelezen, dat het bij sommige mensen vaag blijft omdat je dan iets minder hormonen zou aanmaken ofzo
Misschien ligt het ook wel aan die dipsticks, ik lees ook weer verhalen dat mensen testen met verschillende sticks en dat er op 1 wel wat verschijnt en op de ander geheel niks.
Ik vermoed wel dat ik nu in goede periode zit, dus k zal t wel merken eind van de maand
  zaterdag 8 november 2008 @ 08:58:10 #117
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63048329
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:38 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik vind het een heel leuk forum, maarre iemand daar had gewoon een foto gepost daar van hele erge draden vruchtbaar slijm tussen haar vingers...
ja, ik post er zelf ook, maar sommige berichten moet je óf niet lezen óf echt met een grote dosis gezond verstand.
Blijft een leuk forum.
Heb er tijdens mijn vorige zw. schap actief gepost en we hebben nu een leuk clubje vriendinnen.
pi_63049279
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:07 schreef Kersjes het volgende:
Happy, hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
Uhmmzzz.. ja... mijn man had net de keukenmessen geslepen en ik was iets te enthousiast de champignons aan het snijden Maar het valt mee hoor, het is irritant maar het heelt snel.

Hier nogal last van ongi pijn, die heb ik er gratis bijgekregen nu ik sinds 2 maanden weer een eisprong heb. Maar ik klaag niet

Ik gooi er maar even een paracetamol in en dan lekker naar buiten want het zonnetje schijnt hier. Mijn duimen staan in de draaistand voor de NOD'tjes die er aan komen!
pi_63049995
Ik ben vandaag ongesteld geworden,dus testen is niet meer nodig.Wel balen maar het zou dan ook wel heeel snel raak zijn geweest! Wat ik wel fijn vind is dat ik ondanks mijn echt jaaaaren lang pil-gebruik en overwicht gelijk weer een keurige mooie cyclus heb Op naar de volgende ronde.
01-08-2008
pi_63050246
Jammer P-P
Maar wel fijn van je nette cyclus!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:57:13 #121
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63050581
Hier nog steeds niks (geen duvulkes dus). Wel nog steeds krampjes onder in de buik. Vind dit echt mega-irritant. Geen positieve test maar ook geen bloed. Afwachten dus. Maar ik ben liever gewoon ongesteld, dan weet ik dat over ong 2 weken weer kan klussen.

PP, jammer, maar inderdaad erg fijn dat je weet dat je een cyclus hebt.

Happy, wat ging je klaarmaken dan met die champignons?

Tessie, hoe voel je je nu?
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:58:33 #122
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63050602
Ben tot overmaat van ramp ook nog snipverkouden. Zou ik daarom bijna 11 geslapen hebben vannacht?
pi_63051321
Hmm gaat niet echt goed hier dus, met al die negatieve testen en duivels enzo

Ik zit nog steeds in wachtstand, nog maar 9 dagen tot NOD (men wat duurt dat lang zo.....ik heb wel redelijk goede hoop voor deze maand, niet vanwege kwaaltjes/symptomen, maar wel vanwege op de goede dagen geklust (denk ik))
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:12:37 #124
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63051873
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hmm gaat niet echt goed hier dus, met al die negatieve testen en duivels enzo

Ik zit nog steeds in wachtstand, nog maar 9 dagen tot NOD (men wat duurt dat lang zo.....ik heb wel redelijk goede hoop voor deze maand, niet vanwege kwaaltjes/symptomen, maar wel vanwege op de goede dagen geklust (denk ik))
Dan zet ik mn 10 punten in op jou. toi toi toii
pi_63052688
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:57 schreef bumbaloe het volgende:
Gewoon een lekkere ratatouille, de rest van de groente was wel goed gegaan maar toen ging het fout...

P-P, jammer dat de duivels er zijn, maar super dat je wel een nette cyclus hebt! maar wees er wel bedacht op, dat een normale cyclus niet altijd wil zeggen dat je ook een eisprong hebt (had ik ook namelijk en bleek door (veel) overgewicht dus geen eisprong te hebben), al moet je daar niet vanuit gaan natuurlijk

Karin, wat gaan die dagen ineens langzaam hè?! Wij hadden dus ook precies goed geklust en kreeg ook allerlei klachten, dan is het moeilijk om je in te houden. Maar iedere dag is er een, nu eerst van het weekend genieten en dan is het al weer maandag en dan is het 'nog maar' een week.

Bumba, voor jou blijf ik gewoon nog even duimen. Je weet maar nooit!
pi_63053040
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:57 schreef bumbaloe het volgende:
Hier nog steeds niks (geen duvulkes dus). Wel nog steeds krampjes onder in de buik. Vind dit echt mega-irritant. Geen positieve test maar ook geen bloed. Afwachten dus. Maar ik ben liever gewoon ongesteld, dan weet ik dat over ong 2 weken weer kan klussen.

PP, jammer, maar inderdaad erg fijn dat je weet dat je een cyclus hebt.

Tessie, hoe voel je je nu?
Irritant toch, die onzekerheid elke keer he! Maar zolang er nog geen duivels zijn is er nog hoop

Hier gaat het wel goed, ben nu 7 weken (en 3 dagen) en eind van de maand eeiiinndelijk de eerste echo. Wel heel bang daarvoor, stel je voor dat het niet goed is ofzo... Maar ja.... Ben nogal een huilie tegenwoordig
pi_63054121
Heel veel succes Tessie!!! Echt leuk! Een vruchtzakje zouden ze dan al wel goed kunnen zien, hartje nog niet zien kloppen toch?

Kon om 12.00 niet ovutesten want was vergeten mee te nemen naar mn werk. Net dus effe gedaan,tweede streepje kwam al gauw weer tevoorschijn, leek iets donkerder, maar kan ook verbeelding zijn.
Onderhand zou zon ovulatietest dan toch al zeer positief moeten uitslaan?!
Ik vind het raar dat ik eerst niks had en nu al 4/5 dagen steeds hetzelfde streepje
pi_63054893
Poppejans, ik had ook een paar dagen achter elkaar hetzelfde kleur streepje hoor, en toen 1 dag iets donkerder en toen dacht ik van nou dit zal em wel zijn dan en toen de dag erna was ie ineens echt heel duidelijk en heul donker.
Misschien zit er dan toch iet meer LH in je urine om 12 uur smorgens?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63055083
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 08:58 schreef bumbaloe het volgende:

Heb er tijdens mijn vorige zw. schap actief gepost en we hebben nu een leuk clubje vriendinnen.
Haha, hier idem .

P-P, wat jammer.
pi_63055985
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:27 schreef Poppejans het volgende:
Heel veel succes Tessie!!! Echt leuk! Een vruchtzakje zouden ze dan al wel goed kunnen zien, hartje nog niet zien kloppen toch?

Kon om 12.00 niet ovutesten want was vergeten mee te nemen naar mn werk. Net dus effe gedaan,tweede streepje kwam al gauw weer tevoorschijn, leek iets donkerder, maar kan ook verbeelding zijn.
Onderhand zou zon ovulatietest dan toch al zeer positief moeten uitslaan?!
Ik vind het raar dat ik eerst niks had en nu al 4/5 dagen steeds hetzelfde streepje
Met die echo ben ik bijna 10 weken, dus dan zou er wel meer te zien moeten zijn dan alleen een vruchtzakje, en als het goed is kan je dan ook het hartje zien kloppen... Ben benieuwd...

Ik heb geen idee hoe die ovulatietesten precies werken... Maar ik dacht idd dat je maar een paar dagen, 3 ofzo, een streepje zou zien, die dan eerst dun is, dan op zn dikst en daarna weer dun... Maar dat weet ik ook niet zeker... Lastig! Gewoon maar veel klussen
pi_63059506
met 7 weken kan je een hartje zien kloppen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63064501
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:05 schreef happyme28 het volgende:

[..]

P-P, jammer dat de duivels er zijn, maar super dat je wel een nette cyclus hebt! maar wees er wel bedacht op, dat een normale cyclus niet altijd wil zeggen dat je ook een eisprong hebt (had ik ook namelijk en bleek door (veel) overgewicht dus geen eisprong te hebben), al moet je daar niet vanuit gaan natuurlijk

Hoe merk ik dan of ik wel of geen eisprong heb? Moet ik daarvoor ovulatietesten gebruiken?
01-08-2008
pi_63065203
je kunt het ook in kaart brengen door je temperatuur een tijdje elke ochtend op te nemen pure poison. meteen als je wakker wordt, niet eerst opstaan, anders is de meting al niet meer zo betrouwbaar. en liefst met een wat nauwkeurige thermometer (die minstens 2 decimalen weergeeft). zodra je ei-sprong geweest is stijgt je temperatuur nl een klein beetje, en die daalt weer vlak voor je ongesteld gaat worden (tenzij je zwanger bent dus, want dan blijft ie een tijdlang hoog). zie bijvoorbeeld hier voor hoe je die temperatuur kunt bijhouden en voor tal van andere symptomen van je eigen lijf waar je nog meer op zou kunnen letten (inclusief slijmverhalen, ik zie hierboven dat sommige mensen daar nogal van gruwen, dus be prepared! ).
pi_63065300
Hihi, nouja, ik gruw niet per se van slijm, en zeker niet van mijn eigen slijm, maar wel van foto's van iemand anders' slijm... die hoeven van mij niet zo nodig

Maar P_P wat bix zegt is wel de enige methode denk ik, temperaturen. Als ik het goed begrepen heb van de diverse sites enzo dan zou het zo kunnen zijn dat je wel een LH-piek hebt en daardoor dus wél een positieve ovu-test maar uiteindelijk geen eisprong.
Met temperaturen kan het geloof ik maar 1 kant op, als je temp. omhoog gaat met 2 tienden ofzo en het blijft een paar dagen zo, dan heb je een eisprong gehad. Alleen het nadeel van die methode is wel dat je het achteraf pas weet. Dus goed in de hele periode klussen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63066939
Wat ik dan wel gek vind is dat mijn gyn beweert dat als ik ongesteld wordt ik ook een eisprong heb gehad. Maar misschien is dat in combinatie met de clomid ofzo. Zonder had ik in elk geval geen eisprong, dat zal het wel zijn dan. Conclusie: iedereen is anders.
  zondag 9 november 2008 @ 08:26:00 #136
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63068991
pze, ik zou ook zo denken, als je ongesteld wordt wil dat zeggen dat je een ei hebt gehad. Maar ik ben geen gyn.

Ik heb mijn ei duidelijk 2 dagen later gevoeld, ik ben vandaag ongesteld geworden. Op naar december dus.
Ik weet alleen niet, de banner zegt 3 dagen overtijd. Is mijn cyclus dan 29 of 30 dagen geweest. 29 toch als ik vrijdag ongesteld had moeten worden?

Dit keer ga ik het klussen goed regiseren. Niks geklaag van mn man
pi_63069685
Bumba

Ik weet niet hoelang je cyclus dan geweest is enzo, ik zou gewoon je vruchtbare periode uitrekenen voor je kortste cyclus én voor je langste cyclus en zorgen dat je in de tussenliggende dagen om de dag een feestje bouwt een week lang is dat dan denk ik? En ach, het is donker buiten enzo, lekker vroeg naar bed, kaarsjes aan...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 november 2008 @ 10:34:39 #138
57497 happyme28
I'm so happy
pi_63069729
Ongesteldheid wil niet altijd zeggen dat je een eisprong hebt gehad. Maar als je nooit ongesteld wordt, en ook geen eisprong hebt en je gebruikt Clomid dat dat dan wel betekend dat je een eisprong hebt gehad want anders zou je niet ongesteld worden. (gezien de conclusie van de gyn).

Bumba, het aantal dagen van je cyclus is vanaf de 1e dag dat je ongesteld bent tot de laatste dag dat je niet ongesteld bent. De dag dat je weer ongesteld bent is weer 1e eerste dag van je nieuwe cyclus en hoort dus niet bij de oude cyclus. (wel balen dat de duivels er toch zijn...)

P-P; je kunt achterhalen of je een eisprong hebt door ovulatietesten (vanaf ca. dag 12 tot een positieve test) of door temperaturen. Temperaturen is wel redelijk belastend want moet elke dag (dus ook in het weekend) rond dezelfde tijd (voor het opstaan zoals al eerder werd aangegeven). Ikzelf geef nu de voorkeur aan temperaturen omdat dat een veel duidelijker beeld geeft, maar als je nog niet zolang bezig bent, zou ik er nog lekker mee wachten hoor. Ik wilde alleen maar aangeven dat een ongesteldheid dus geen garantie is...
pi_63070070
Nou wat zit een vrouwenlijf toch eigenlijk ingewikkeld in elkaar.Mischien dat ik wat van die ovu testen ga halen,vind het eigenlijk ook wel heel intressant om zoiets te testen!
01-08-2008
pi_63070244
Happy auw!! Er bestaan trouwens speciale champignonsnijders, net zoiets als een eiersnijder maar dan wat steviger.. Misschien een ideetje?

PP jammer dat je ongesteld geworden bent..

Wat jammer Bumba , maar succes met het klussen van volgende maand regiseren

Huuphuup ik ben benieuwd of het raak is!

Wij hebben besloten toch ook wat meer zekerheid te willen over wanneer te klussen, ik ga dus deze maand mn ei zoeken met behulp van ovulatietesten, want mijn kortste cyclus is 27 dagen en de langste 39, dus als ik voor die beide mogelijkheden mn vruchtbare periode uitreken, dan blijven we aan het klussen en ik denk niet dat het daar echt leuk van wordt.
Ik zit nu op dag 3 van menstruatie en het is weer zo vreselijk pijnlijk dat ik er wakker van lag vannacht... Dit wil ik niet nog een keer als het even kan...
pi_63070286
Vreselijk he Chan,ik sinds het stoppen van de pil ook weer mijn "oude vertrouwde "menstrustie terug.Leef al 2 dagen op een flinke dosis pijnstillers maar nog steeds krampen en vooral zwak en misselijk
01-08-2008
pi_63070372
Ja echt vreselijk is het... Ik slik ibuprofen en leg een warme kruik op mn buik, dat helpt wel heel erg... maar als ik dat niet doe, dan val ik soms zelfs flauw van de pijn... En ik durf op dag 2 en 3 mn huis niet uit, want dat zijn de ergste dagen...
Voordat ik aan de pil ging was ik bijna altijd ziek... een week voor het begon werd k al beroerd, daarna was ik minstens 2 weken ongesteld en ook heel beroerd, en daarna een week bijkomen... en dan begon het weer van voor af aan... Dat heb ik nu gelukkig niet meer, t is nu nog "maar" een dag of 8...
pi_63073370
Wat jammer Bumba!
Heb ik toch echt mis gedacht, helaas geen weekend streepjes.

Of ik heb helemaal geen eisprong gehad, of hij is dan toch gister geweest, dat was de duidelijkste streep (al was die echt niet even dik als controlestreep) want ik had net om 12.00 een vrijwel blanco test.
We zullen t wel zien eind van de maand of er wat te testen valt.
pi_63074182
Poppejans je avatar!!

Ja het zou ook kunnen dat je hem gemist hebt misschien hoor. Je LH-piek duurt maar 6 uur, dus het kan dat je er ehm, omheen getest hebt, als je snapt wat k bedoel. Maar als je toch gewoon geklust heb deze week is er niets aan de hand

Hoe is het met Kersjes? Alweer zoveel gegeten vandaag? En Rubey?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63074798
Jammer Bumba!
huuphuup het wachten begint voor jou ook al op te schieten toch?

Hier gisteravond en vanmorgen een beetje roze bloedverlies maar het zet nog niet echt door, ik ga er maar vanuit dat het deze ronde niet gelukt is... Wel een nette cyclus van rond de 29 dagen dus dat is netjes! Nieuwe ronde nieuwe kansen!
pi_63075166
ahw wat jammer Rubey

Ja hier begint het op te schieten.. spannend! Niet dat ik ook nog maar iets merk ofzo, maar daar is het volgens mij sowieso nog wel érg vroeg voor, dus we wachten gewoon rustig af.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 november 2008 @ 16:45:51 #147
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63077899
De gyn vertelde mij dat nét vóór de eisprong de temperatuur (ietsje) daalt en tijdens/net na de temp hoger moet zijn. Dan zou je 't dus wel kunnen aflezen als je een tempschema'tje maakt.
Jammer Rubey.
Wij doen deze maand niets 'extra's', ik heb er geen zin in. Geen gedoe met tempen (mocht ik ook mee stoppen van de gyn), geen ovu-testjes, geen slijmkijkerij. Gewoon lekker feestjes bouwen en verder even niets. Ik heb 4 maanden voor de gyn vanalles bijgehouden en het is heel prettig om dat nu allemaal even niet te doen. Heerlijk!
Ylana
pi_63078445
Saffier, gezellig: wij gaan ook au naturel (op de clomid na dan). Heerlijk hoor! Natuurlijk heb ik wel ff gekeken naar de beste klusdagen, zin kun je immers maken... Maar we gaan geen ovulatietesten doen enzo. Ik heb er ook geen zin in. Hopen dat het geluk (en rust) brengt bij ons.
  zondag 9 november 2008 @ 18:53:41 #149
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63080952
Dat klinkt heerlijk nucher Saffier. Goede instelling denk ik. Succes!
pi_63081178
Goed zo Saffier, en PZE!!

Jammer van al die duivels deze ronde!

Ik vind het maar een vaag zooitje hier bij mij, ei is allang geweest als het goed is, maar het slijm blijft dragerig???? errug vaag
  zondag 9 november 2008 @ 20:10:54 #151
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63082882
Karin, ik kon er ook geen pijl op trekken hoor, volgens mijn lijf (slijm) was ik bijvoorbeeld op dag 10 vruchtbaar, de temp deed dan nog niets en de ovulatietesten gingen pas op dag 13 afwijken. Een maand later was het weer helemaal anders.
PZE ik heb zélfs niet gekeken wanneer mijn vruchtbare dagen ongeveer zouden kunnen zijn. Ik heb voor hier mijn NOD opgezocht maar voor mezelf niet eens onthouden.Het Zin maken heb ik óók geen zin in We vrijen als we er zin in hebben en anders niet
Ylana
pi_63087132
Ik heb ook een maandje getemperatuurd om te kijken of ik wel een eisprong had. Ik vond het wel meevallen met de moeite eigenlijk. Doordeweeks moest ik toch al vroeg opstaan dus maakte het niet uit, en in het weekend zette ik de wekker, even die thermometer in mn mond, kijken wat de temp was en weer veder slapen. Krijg je wel een goed beeld van of en wanneer je eisprong is, voor het plannen.

Ennuh Rubey, roze bloedverlies kan ook nog een innestelingsblloeding zijn, dus wie weet!
pi_63088099
Wauw Saffier, als het jullie dan deze maand lukt is het echt fantastisch. Zeker zo helemaal zonder poespas. Ik vond het zonde om niet even te kijken wanneer we zin mogen maken, ik slik die troep natuurlijk niet helemaal voor jan doedel...
  maandag 10 november 2008 @ 08:33:18 #154
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63094847
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:02 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook een maandje getemperatuurd om te kijken of ik wel een eisprong had. Ik vond het wel meevallen met de moeite eigenlijk. Doordeweeks moest ik toch al vroeg opstaan dus maakte het niet uit, en in het weekend zette ik de wekker, even die thermometer in mn mond, kijken wat de temp was en weer veder slapen. Krijg je wel een goed beeld van of en wanneer je eisprong is, voor het plannen.
Tis de bedoeling dat hij niet in je mond gaat maar echt in je kont.
  maandag 10 november 2008 @ 09:10:10 #155
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63095193
PZE logisch dat je er even naar kijkt als je aan de clomid zit! Zin kan je idd maken, succes

Ehm Tessie, die thermometer moet je niet in je mond stoppen maar in je achterwerk. De eerste maand vond ik het ook niet erg of vervelend om te doen, maar als je het een paar maanden hebt gedaan en het hoeft dan niet meer is het gewoon heel erg lekker. En tempen met een peuter die er soms 's nachts een zooitje van maakt met slapen waardoor je er een keer of 6 uitmoet (op 1nacht een aantal weken lang) waardoor je tempen dus mislukt is niet erg motiverend.

edit; scherm te lang open, zag dat rottdog al gereageerd had
Ylana
pi_63096205
ik zag bumba ongesteld geworden en rubey... jammer...
pi_63096305
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:09 schreef Nijna het volgende:
ik zag bumba ongesteld geworden
haha sorry ik zie 't helemaal voor me: een combinatie van en

maarre... sterkte dames met weer opnieuw geduld opbrengen...!
pi_63096394
Bix, jij bent wel op dreef he... hahahaha. Beetje onhandig verwoord van me hahaha.

Wij hebben ons best gedaan voor deze maand . Nu maar afwachten of het ook resultaat heeft...
  maandag 10 november 2008 @ 11:18:58 #159
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63097589
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:15 schreef bixister het volgende:

[..]

haha sorry ik zie 't helemaal voor me: een combinatie van [ afbeelding ] en [ afbeelding ]

maarre... sterkte dames met weer opnieuw geduld opbrengen...!
hmmja ik ook
wel leuk gifje trouwens
  maandag 10 november 2008 @ 13:38:41 #160
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63100672
Jammer Bumba en rubey...,.

Saffier heel veel succes!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 10 november 2008 @ 17:03:34 #161
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63106133
Heeft kersjes al getest?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63106445
Ik heb die thermometer gewoon in mijn mond gedaan, ging ook prima hoor.
pi_63106749
Oh jaa Kersjes inderdaad! Doe weer eens je eetlijstje posten

Ik ben een beetje misselijk maar dat zou zomaar eens de schuld kunnen zijn van een halve zak tijgernootjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63106926
Ik was gister ook misselijk, niet raar als je je helemaal volvreet tijdens de gourmet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63106936
Wanneer is je NOD eigenlijk Huup? Kon t ff niet terugvinden!
pi_63107119
Haha Ticootje, zo gourmet oh, ik krijg spontaan zin in kerst

Poppedein, mijn NOD ligt denk ik rond 16 nov. Ik sta niet in het lijstje omdat ik dat dus nog niet helemaal zeker weet, kan ook best 1 of 2 daagjes eerder zijn. Mocht ik zondag nog niet ongesteld geworden zijn ga ik in ieder geval zondagochtend nog niet testen. Dat doe ik maandag dan pas. Ik ga zondag namelijk nog weg naar een soort familiedagje en ik denk dat ik me beter in kan houden als ik het zelf uberhaupt nog nie weet

Hoe is het bij jou? Is het nog van klussen gekomen verder?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63107386
Spannend!! Dat begint in ieder geval inderdaad al lekker op te schieten!

Ik denk dit keer mijn eisprong gevoeld te hebben op mijn 14e cyclusdag en gezien het slijm toen zou dat ook wel redelijk kloppen...rond die dagen hebben we er flink werk van gemaakt, hahaha.... volgens mijn vorige cyclus zou mijn ovulatie rond dag 18 moeten liggen, maar toen is het klussen er een beetje bij ingeschoten doordat mijn lief door zn rug is gegaan en TLC op een andere manier nodig had Inmiddels hier hoe dan ook ook de wachtdagen aangebroken en achterlijk alert op elk steekje of vlaagje misselijkheid wat ik voel (wie ben ik???) Ik hou in ieder geval wel mijn vorige cyclus aan voordat ik er, indien nodig, een test tegenaan gooi...

Kers!! Waar ben je?? Zit je inmiddels vastgevroren in t vriesvak?? Spannend spannend voor jou!
pi_63107502
Hahahha, diepvrieskersjes!!

Oh ook voor jou spannend dan dus! Ja ik weet niet, ik ben niet eens zo heel erg alert ofzo op pijntjes of wat dan ook. Het zal wel, als ik daar op ga letten dan mankeer ik inderdaad ineens van alles
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63110934
Ah ja, Kersjes! hoe staat het ermee????
Helemaal hyper de pieper aan de lampen aan het hangen hoop ik!

Hier nog een week tot NOD
Maar een evt test zou hier niet eerder als zaterdag (na NOD dus he) zijn ofzo.
  maandag 10 november 2008 @ 21:24:10 #170
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63113681
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:18 schreef tessie het volgende:
Ik heb die thermometer gewoon in mijn mond gedaan, ging ook prima hoor.
Dat zal best maar rectaal is gewoon beter omdat de verschillen dan duidelijker zichtbaar zijn.
pi_63116060
Kers... waar zit je?
pi_63124676
Kersje???

Of ze is zo blij met der test en verjaardag dat ze het helemaal vergeet of ze heeft er flink de balen in!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63126038
Ohjaaa ze was jarig natuurlijk! Dom, helemaal vergeten!
Happy birthday Kers! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad, en dat je een mooi streepje hebt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63126123
Heb ik zomaar een verjaardag gemist!? Wat stom! Gefeliciteerd Kersjes!
En ik hoop dat je een mooi plusje hebt geplast!!
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:15:04 #175
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63132049
Oh gefeliciteerd kersjes....en hopelijk dubbel gefeliciteerd.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:15:38 #176
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63132067
Ik heb laten pendelen op zw.pagina en er komt uit dat ik in dec een positieve test in handen heb.
Nu kun je daar natuurlijk geen rechten aan ontlenen....maar.... ik teken ervoor!

pi_63132293
Doe mij es een link? Die wil ik ook wel es doen!
pi_63132500
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:15 schreef bumbaloe het volgende:
Ik heb laten pendelen op zw.pagina en er komt uit dat ik in dec een positieve test in handen heb.
Nu kun je daar natuurlijk geen rechten aan ontlenen....maar.... ik teken ervoor!

Leuk is dat he, ik heb dat ook laten doen daar en bij mij kwam eruit in januari zwanger en het zou een meisje worden. Zou geinig zijn als het nog klopt ook!

Kersjes gefeliciteerd met je verjaardag!
pi_63133022
Ik kan dat pendelen niet vinden op zw pagina?!

Ik heb ovulatitesten van sensitest besteld en ook binnen.Het is de 1e keer dat ik die dingen gebruik maar op welke dag beginnen jullie met testen?
01-08-2008
pi_63133113
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:50 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik kan dat pendelen niet vinden op zw pagina?!

Bij ''zwanger worden'' en het topic heet ''wie gelooft er in naald aan een touwtje''
of zoiets dergelijks
pi_63133507
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:50 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb ovulatitesten van sensitest besteld en ook binnen.Het is de 1e keer dat ik die dingen gebruik maar op welke dag beginnen jullie met testen?
Bij een 'normale' cyclus van 28 dagen zou je eisprong rond de 14e dag liggen. Dus je kunt het beste rond de 12e dag beginnen en dan wachten tot je een positieve test hebt.

Succes en hopen dat het wat duidelijkheid geeft!
pi_63133728
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:08 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Bij een 'normale' cyclus van 28 dagen zou je eisprong rond de 14e dag liggen. Dus je kunt het beste rond de 12e dag beginnen en dan wachten tot je een positieve test hebt.

Succes en hopen dat het wat duidelijkheid geeft!
Ik zou zoals in de bijsluiter staat juist op dag 9 beginnen. Mijn cyclus is ook normaal maar mijn eisprong wel op dag 11. Als je dag 12 begint is er een kans dat je hem misloopt. En dat zou jammer zijn.
Liefde
pi_63135109
Oh, in mijn bijsluiter staat volgens mij dag 12, maar ja, je hebt gelijk. Bij mij zit ie pas rond dag 17 dus heb er niet bij stil gestaan dat nog vroeger ook kan. Zal nog eens in de bijsluiter kijken.
pi_63135480
kan iemand me de link PMen?
Ik kom er niet uit..
pi_63135567
pi_63135654
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:27 schreef Vlindur het volgende:
kan iemand me de link PMen?
Ik kom er niet uit..
Er staat dit:

Ik ben even benieuwd wie hier ook in gelooft?
Meestal als ik een naald aan een touwtje garen doe en ik ga bij iemand 3 keer naast zijn hand op en neer en dan hang ik het touwtje boven diegene ze hand.. dan betekent dat (een rondje) een meisje is.. en een streep.. dus dat die recht heen en weer gaat een jongetje.. en als hij stil blijft hangen krijg je geen kids meer..

Maar van de week heb ik alleen gezeten.. en toen deed ik dat met vragen.. Ik vroeg: wat is ja: toen ging die rondjes draaien.. en toen ik vroeg.. wat is nee. ging hij recht heen en weer.

Toen ik de vraag stelde:
Ben ik zwanger.. ging hij rondjes draaien.
Ben ik al lang zwanger: Ging hij rechtdoor
Ben ik rond de 3 weken zwanger: rondje draaien.
Ben ik in juni uitgerekend: rechtdoor..
Ben ik in mei uitgerekend: rondjes draaien.

Ik vond dat zo raar..
pi_63135819
Prinses Vlindur bedoelde denk ik dat ze het topic niet kon vinden
pi_63136016
Jaaaaaaaaa, snap ik wel!
Maar ik dacht, hupsakee...
pi_63136088
Toch bedankt!!!
pi_63136139
Bij gebrek aan naald wordt het hem even niet.... Ik heb er 1 maar kan em niet vinden. en trouwens.. Ik geloof er ook niet in en aan de andere kant vind ik dat soort dingen levensgevaarlijk..
pi_63136637
Hmm, ik geloof daar niet zo in dat soort pendeldingetjes enzo.
Ik geloof dat er onderzoeken naar gedaan waren dat dit soort dingen gebeurd door de (lichaams)warmte in je hand en het feit dat doordat je hem heen en weer haalt langs je hand er een soort statisch-heid gecreëerd wordt. Geen enkele hand kan in de lucht hangen en 100% bewegingsvrij zijn dus uiteindelijk komen de bewegingen van zo'n naald als gevolg van de (minimale) bewegingen van je eigen hand waarbij het touwtje een geleider is. Zelfde geldt voor dingen als glaasje draaien enzo.
Neemt niet weg dat ik die dingen levensgevaarlijk vindt, zelfs (of misschien wel juist) voor mensen die er wél in geloven. Maar dan heb ik het eigenlijk vooral over dingen als glaasje draaien enzo. Pendelen over de hoeveelheid kinderen enzo kan ik me voorstellen dat dat mensen hoop geeft of houvast en dat is altijd goed.

Zo Kersjes, jij hebt of een goeie kater en bent nog steeds aan het bijkomen daarvan of je houdt ons express zo in spanning haha.

Hier is er weinig bijzonders te melden. Ik voel me niet anders dan normaal ofzo. Tenminste, ja ik ben een beetje moe, drukke dag gehad. Ja ik ben een beetje misselijk, broodje kip dönner op die teveel was voor me en ja ik had wat steekjes in mn buik, maarja, een uurtje later moest k ook naar de wc dus ach haha, al met al valt er geen pijl op te trekken en doe ik het maar gewoon af met "we zien wel."

Het enige waar ik last van heb nu wat ik niet kan verklaren is dat mijn eczeem-plekken die ik heb als reactie op een huismijt allergie, en die normaal nooit jeuken, dat die nu ineens echt jeuken als de neten. Gék word k ervan, ik smeer me suf met de vaseline-crème spul enzo..
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63136966
Ik geloof ook niet in dat pendelgedoe of welk andere vorm van waarzeggerij ook, maar ik moet wel toegeven dat ik altijd nieuwsgierig ben naar wat het resultaat zou zijn bij mij Ik weet dat ik er niet mag op rekenen of geloof mag aan hechten, maar soms... héél soms, zou ik toch eens naar een waarzegger willen gaan. Stom hé?
Phille zou me trouwens vermoorden moest ik het doen, dus uitkomen zou het nooit
pi_63137878
Kersjes....waaaaar ben je...kom eens vertellen! Enne gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk.

Rubey en Bumba jammer voor jullie

Huuphuup: mijn exceem speelt ook op, maar ik gooi het erop dat dat door de droge lucht van de verwarming op het werk komt. Al moet ik toegeven dat ik daar ook tijdens mijn vorige zwangerschap last van had.
Pendelen doe ik niet aan, ik geloof er gewoonweg niet in en ik zou mezelf er helemaal gek mee maken. Niets voor mij dus
Enne verder, tja afwachten maar weer. Soms een beetje erg pijnlijke borsten maar ik durf nog geen hoop te hebben. Kan bij mij ook aan de combi weer & littekens liggen, vandaar. Waarom is er geen 'kop in het zand' smiley...
Karin, hoe is ie bij jou? Jij zit net voor me, zullen we samen streepjes piesen??
pi_63138751
Dat pendelen geloof ik echt niet in,toch vind ik het soms wel grappig dat soort dingen te doen.

In die ovu-testen van sensitest staat trouwens dat je bij een cyclus van 31dgn (dat was de lengte van de laatste cyclus)op dag 14 moet beginnen met testen.Ik denk dat ik voor de 1e ronde maar op dag 10 of 11 begin zodat ik em (hopelijk) echt niet mis en gelijk een goed overzicht krijg.
01-08-2008
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:33:09 #195
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63139563
edit: weg, totaal verkeerde topic
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63140437
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef mefke79 het volgende:
Karin, hoe is ie bij jou? Jij zit net voor me, zullen we samen streepjes piesen??
Jep ben voor! maar gelijk deze maand doen he?
Het gaat hier oke, maak mezelf helemaaaaaaaaaaaaal gek met die naderende NOD. Ben er constant mee bezig, en dat had ik hiervoor helemaal niet. Misschien wel omdat Meike in de derde ronde een feit was, en ik nu in de derde ronde zit?
Anyway, ik droomde het onmogelijke. Ik ging 6 dagen voor NOD testen !! Positief! dat dan weer wel.
We wachten af!
pi_63140550
Ik gooi weer ff wat duimen op...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63140748
Haha Karin, 6 dagen, toe maar

Ik duim ook voor je hoor! En ook nog steeds voor Kersjes en voor Mefke en stiekem ook voor mezelf (16e)
*duimduimduimduim*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63140930
Oef spannend hoor met zijn allen!
16-11 huuphuup
17-11 XXXKarinXXX
18-11 Mefke

En Kersjes???? doe jij eens heel gauw melden! (met 2 streepjes graag)
Bedankt voor alle duimen!!!
pi_63141021
3-op-een-rij!

Kersjes echt in het vriesvak?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63141069
Dit wordt weer een echt F5-topic Met hopelijk heel veel streepjes
pi_63141816
hihi karin...komt me bekend voor hoor. Ik probeer er echt niet aan te denken maar helaas...dat lukt niet altijd. Duimen draaien hier overuren. Huuphuup, je exceem heeft een andere reden dan de verwarming, goed...
pi_63142362
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef mefke79 het volgende:
hihi karin...komt me bekend voor hoor. Ik probeer er echt niet aan te denken maar helaas...dat lukt niet altijd. Duimen draaien hier overuren. Huuphuup, je exceem heeft een andere reden dan de verwarming, goed...
hmm? ik volg hem niet helemaal, of althans, dat denk ik
Ik denk dat ik "deal!" wil zeggen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63143174
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef mefke79 het volgende:
Huuphuup: mijn exceem speelt ook op, maar ik gooi het erop dat dat door de droge lucht van de verwarming op het werk komt. Al moet ik toegeven dat ik daar ook tijdens mijn vorige zwangerschap last van had.
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef mefke79 het volgende:
Huuphuup, je exceem heeft een andere reden dan de verwarming, goed...
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hmm? ik volg hem niet helemaal, of althans, dat denk ik
Ik denk dat ik "deal!" wil zeggen?
Deal!
(beetje rare tussen de regels doorlezen...maar zo wel duidelijk toch?)
pi_63143325
Hahaha, ik dacht het al ja, maar ik lees wel vaker dingen die er niet zijn maar die ik wel wil lezen dus tsja

Deal! dan maar Maar dan moet jij wel mee, das dan de tegendeal ofzoiets
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63144450
KERSJES waar zijt gij oh KERSJES??

Wat een mooi rijtje NODs achter elkaar! Dat gaat hier weer elk uur even op fok spieken worden hoor!
Die van mij valt, als ik juist ben uitgegaan van de ovutesten, ergens rond die van Nijna, 23e ofzo
pi_63145329
ah Poppejans....dan zitten de beide poppekes ook tegelijk in spanning Zullen wij bij deze ook maar vast een deal sluiten dan? 2 strepen voor 2 poppen? ik ben voor!
pi_63145893
Zullen we dan met Saffier en de 2 poppe-en gewoon 8 streepjes piesen... . Zou leuk zijn... we wachten nog maar weer even af...
pi_63145990
alleen maar mooier! We pissen gewoon ineens t hele topic leeg!
pi_63146487
Zijn er inmiddels al 2 streepjes ? ik word een beetje ongeduldig

Kom op Kersjes je hoeft niet meteen een 7 gangen diner met je man te gaan doen om het te vieren
Mama van Isa en Ties
pi_63149546
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431

vlindur, hier moet je zijn, en dan een van die meisjes een pm sturen met je gegevens
grt bumba
pi_63149883
Hihi misschien heeft Kersjes wel een paar daagjes Parijs of Londen ofzo cadeau gekregen van manlief? En is ze daar nu allemaal baby-meuk aan het inslaan
Vooralsnog maak k me geen zorgen. Maar k ben wel nieuwsgierig

Hier niets te melden. De dagen dat ik het écht spannend vind beginnen nu wel te komen geloof ik. Steeds een stemmetje in mn achterhoofd van áls je iets zou voelen dan kun je het vanaf nu waarschijnlijk wel voelen. Terwijl ik ook heel goed weet dat er zat vrouwen zijn die de hele zwangerschap doorfietsen zonder klachten... Zo dubbel allemaal.
Eczeem jeukt nog steeds als een tierelier. Nouja, we wachten wel af. (wat anders )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63151631
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:39 schreef Nijna het volgende:
Zullen we dan met Saffier en de 2 poppe-en gewoon 8 streepjes piesen... . Zou leuk zijn... we wachten nog maar weer even af...
Echt leuk hier dat we nu weer 2 spannende rijtjes hebben achter elkaar, ik heb iig mn best gedaan begin van de maand hoor hahaha.
Ik heb wel sinds Implanon eruit is echt bijna dagelijks dat ik gekke dingen voel, dus dit keer probeer ik eens netjes af te wachten en me niet zo gek te laten maken, OF ik moet natuurlijk heel misselijk worden, dan maak ik wel een vreugdedansje hoor
pi_63155866
Ik probeer heel hard om het te negeren en te denken van och stel je niet aan, het is niets, je beeld het je maar in. Maar ik voel me toch echt als sinds ik wakker ben een beetje misselijk.
Niet het misselijk van goh ik kan ieder moment gaan kotsen ofzo. Maar dat knoop in je maag gevoel dat af en toe in vlagen er doorheen trekt zeg maar.
Mn zenuwen, wat doe je haha. En nu zit ik mezelf toch op te fokken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63156634
Ik heb deze maand best wel twijfels of we wel een beetje op het goede moment hebben geklust... maar nu is er toch niks meer aan te doen .
En wat duurt wachten nog lang... Kers al boven water?
pi_63157245
Bumbaloe, Bedankt, maar bij nader inzien ga ik niet mn toekomst in de handen leggen van iemand die ik niet ken en niet zie. Ze kan er wel van alles van maken.

* Vlindur duimt voor de dames die vol ongeduld zitten!!!
pi_63157372
Hai, even snel vanaf het werk want weinig tijd:
Stiekem zondagochtend vroeg getest: negatief.
Vooralsnog geen duivels, wel enorme steken in mijn buik, maar die kunnen ook van de zenuwen komen
Net een nieuwe test gekocht, vanavond misschien testen?
Ik hoop zo hard, wil het zo graag en zit al 2 uur mijn plas op te houden. Durref niet naar de wc
pi_63157416
Whahaha ik kreeg vanmo de wijkverpleegkundige op de koffie, en die vroeg of ik in verwachting was! Ze had gewoon zo'n gevoel. Ik hoop dat het zo is hihi( al heb ik het natuurlijk ontkend), ze dacht het te zien aan de manier van staan??? hiel apart

Leuke rijtjes zo, dat wordt gezellig in Z&G
pi_63157455
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef Kersjes het volgende:
Vooralsnog geen duivels, wel enorme steken in mijn buik, maar die kunnen ook van de zenuwen komen
Ik hoop zo hard, wil het zo graag en zit al 2 uur mijn plas op te houden. Durref niet naar de wc
Hmmm ik hoop voor je dat je morgen een leukere post tevoorschijn tovert!
Wel een leuke verjaardag gehad??
  woensdag 12 november 2008 @ 13:44:23 #220
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63157575
Kersjes, ik hoop ook dat het raak is. En mocht het niet zo zijn, dat jullie de komende klusperiode allebei in topconditie zijn (en niet eerst de een en dan de ander griep).
Karin, spannend hoor!!! Wanneer weten we meer?
pi_63157652
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef Kersjes het volgende:
Hoop dat de test vanavond of morgen wél positief is! Ik duim in ieder geval heeeeeel erg hard voor je!
pi_63157746
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:44 schreef Memmel het volgende:
Kersjes, ik hoop ook dat het raak is. En mocht het niet zo zijn, dat jullie de komende klusperiode allebei in topconditie zijn (en niet eerst de een en dan de ander griep).
Karin, spannend hoor!!! Wanneer weten we meer?
Oh dat duurt nog ffies, maandag NOD, maar test niet eerder als zaterdag (is in ieder geval het plan )
pi_63159539
Kersjes, hopelijk ben je te vroeg geweest, waah ik blijf heeeel hard duimen op een verlaat verjaardagskado voor je hoor!

Karin, wow, ben benieuwd of je echt zo lang kunt wachten met testen, hopelijk wordt dan het wachten zeer goed beloond
pi_63160170
Ik wil eigenlijk wel zo lang wachten, ten eerste omdat ik dan zeker ben van de juiste uitslag, en niet hoef te denken of ik misschien te vroeg zou hebben getest. En ik vind het ook wel leuk dat mijn vriend er dan ook bij kan zijn....detail
pi_63160958
Wauwie, het is hier nog steeds heul spannend! Ik heb zo'n voorgevoel dat er nu weleens een streepjeswolkbreuk zou kunnen komen... gezellig, zo voor alle feestdagen! Maarja, ook mijn voorgevoelens zijn onder invloed van de hormonen.
Huup, misselijk zijn... tsja, ik had het vorige maand ook echt. Toch was het geen zwangerschapsmisselijkheid, je lijf kan je alle kanten op sturen. Maar natuurlijk hoop ik voor je dat het voor jou het goede soort misselijkheid is!
pi_63161300
Ooooow, wat is dit spannend!!!!!!
Nog steeds niet ongi en ik ben supervrolijk en hyper
Geen donderwolkjes, pessimistische gedachten of melancholie te bespeuren hier. Wel rare steekjes in de buikregio.
Om 20:00 uur vanavond heb ik besloten te testen. Kan ik daarna nog even lekker knuffelen met Devin als troost/kers op de taart.

HYPERDEHYPER
pi_63161376
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:50 schreef Kersjes het volgende:
Geen donderwolkjes, pessimistische gedachten of melancholie te bespeuren hier. Wel rare steekjes in de buikregio.
Om 20:00 uur vanavond heb ik besloten te testen. Kan ik daarna nog even lekker knuffelen met Devin als troost/kers op de taart.

HYPERDEHYPER
En dan tussen het knuffelen door even hier posten he
Liefde
pi_63161454
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:50 schreef Kersjes het volgende:

HYPERDEHYPER
Ik hoor zo niet in dit topic thuis (lees af en toe wat mee) maar ik leef met je mee meid!
* LovelyLady duimt heel hard, maar ook voor de andere hoor!
Laat die streepjes maar vallen (ipv al die regen, is veel leuker!)
pi_63162312
Kers spannend!!!

Karin, wie weet... ik duim als een gek.
  woensdag 12 november 2008 @ 17:34:19 #230
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63164282
Wooohooo Kers spannend hoor!

Ik zal hem F5-en rond achten
Alexa en Seth zijn lief
  woensdag 12 november 2008 @ 17:39:06 #231
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63164418
Kerjes wat SPANNEND!!!
Ik ga meteen vanavond kijken hier dus ons wel snel updaten he!!
pi_63164670
Spannend Kersjes!

Duimduimduim! Nog twee-en-half uur en dan weet je het~!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63165663
Hé, wat doe je Kers? Ik moet vanavond weg

Ik zal gelijk als ik thuis ben kijken of het raak is Kers. Ik zal voor je duimen!

Karin, apart zeg, dat de wijkverpleegkundige dat meende te zien. Wie weet!

Wat is het weer spannend hier!

[ Bericht 2% gewijzigd door happyme28 op 12-11-2008 18:32:33 ]
pi_63165742
Oeoeoe Kersjes maakt het spannend voor ons. Ik duim voor je!
pi_63165853
Poeh Kers, wat een spanning en sensatie! Ik doe mee met F5-en.
pi_63166348
Kersjes ik duim voor je!!!!
pi_63166531
*hihi* ik kom dan vanvavond na 8en hier ook nog ff kijken
pi_63167235
Wat is het hier super spannend zeg

Kersjes ik duim voor je
En voor alle anderen ook trouwens!
  Jubileum moderator woensdag 12 november 2008 @ 19:47:40 #239
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63168069
Jeetje Kersjes wat spannend! Ik duim voor je
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63168133
Wel, tien voor acht. Kommaar Kersjes!!!!
pi_63168287
zes voor acht..kom maar op!
pi_63168325
F5
pi_63168405
nog 3 minuten
pi_63168665
ooooh bijna bijna bijna, kom Kers, inmiddels had je allang weer bij je comp kunnen zijn

*duimduimduim*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63168806
f5 au, ik kan niet meer
pi_63168901
hmm acht uur testen, vijf minuten wachten om af te lezen....
naar de pc lopen...
verwerken.... positief of negatief....
ik vind dit haast spannender dan mn eigen test
pi_63169220
hahaha, zou ze echt om klokslag 8 op de WC zijn gaan zitten?

KERS!! KOM MAAR KOM MAAR KOM MAAR!! strepen willen we zien!

Ik hoop zo enorm voor je dat je positieve stemming één grote voorbode is van de verdere stemming van vanavond!
  woensdag 12 november 2008 @ 20:21:22 #248
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_63169267
Ik kom maar eens even helpen met duimen draaien hier, want die duimen draaien volgens mij overuren! Kom op dames!!
Karin, nog een paar nachtjes slapen/dromen!!
pi_63169800
Dank voor het duimen dames
Helaas, het heeft niet mogen baten: 1 zielig streepje, meer zat er jammer genoeg niet in
Nog steeds niet ongi, ik loop dus officieel over tijd.
Oeffff, deze komt hard aan moet ik zeggen, ik was er zo zeker van, ik voelde me zo anders op de een of andere manier...
We hopen verder, klussen verder en wachten verder, meer kunnen we niet doen.
En nu ga ik mijn zoon naar bed brengen. Hij zit nu bij me op schoot, verbaasd dat mama zo verdrietig is...
pi_63170055
Och wat een domper Meid.....

pi_63170082
Och, wat jammer zeg Kersjes. En Devin kan jou vast heel goed troosten.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:43:59 #252
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63170208
Wat jammer Kersjes
Ylana
pi_63170274
Kersjes..
pi_63170303
Och verdrorie Kersjes! Bah!! Een negatieve test is zo jammer, maar zo pijnlijk als je echt verwacht die 2e streep te zullen vinden! Bah bah bah!

Geef je grote kleine man maar een heerlijk dikke knuffel, en neem er zelf ook 1!
pi_63170593
Och lieverd, geef Devin dan maar een extra dikke knuffel voor het slapen gaan...
pi_63170719
Balen Kersje
01-08-2008
  woensdag 12 november 2008 @ 21:14:22 #257
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63171645
Wat klote Kers, zeker omdat je gevoel iets heel anders zegt.

Dat is om gek van te worden, ik snap het helemaal.... Stiekem ga je dan al "plannen" maken... ik weet niet, je gaat er mentaal al vanuit dat je gevoel het goed heeft...

Op naar de volgende klusmaand... !!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_63172118
Wat jammer Kersjes
  Jubileum moderator woensdag 12 november 2008 @ 21:27:34 #259
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63172181
Kersjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63172266
Jammer Kersjes....
  woensdag 12 november 2008 @ 21:32:30 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63172366
Balen Kersjes...
pi_63172461
Kersjes
Mama van Isa en Ties
pi_63172611
Hè get Kers wat jammer
Maar nog geen bloed geeft misschien toch nog een heel klein beetje hoop.
Knuffel Devin nog maar even goed en een dikke voor jou en M.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63173579
Hè bah, ik had me zo verheugd op blije jompels. Balen meis, ik had het zo voor je gehoopt. Ik herken me helemaal in je verhaal. Ons lichaam kan ons flink in de maling nemen. Nou dan maar goed nieuws voor de feestdagen!
pi_63175271
Kers
pi_63178236
Wat klote kers..
pi_63180901
He wat balen Kersjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63181047
He Kersjes, wat een teleurstelling
Maar we duimen gewoon door, voor de volgende ronde.
pi_63181456
Kersje
Liefde
pi_63182275
Verwarrend hoor, nog steeds geen duivels hier.
Maandenlang heb ik een regelmatige cyclus gehad en nu ineens niet meer?
Maar ja, die negatieve test is natuurlijk overduidelijk geweest. Nu moet mijn lichaam er nog even naar gaan luisteren
Hey, er is geen zwangerschap, de sluizen kunnen open hoor!
pi_63182310
Kersjes, wat jammer
pi_63182543
Kersjes wat jammer zeg Pff lastig hoor als je er juist zo naar uitkijkt
pi_63184770
Hallo mede-dromers,

Balen dat er nog geen 2e streepjes zijn. voor degenen die het nodig hebben!

Wij zijn er om heel eerlijk te zijn niet zo mee bezig als de meesten in dit topic. De druk voelt hier enorm hoog aan. Natuurlijk willen we er graag 1 bij en als dat nooit gebeurt is dat heel erg jammer maar we zien wel in dat we zoals we het nu hebben ook heel gelukkig zijn. Vandaar dat ik minder post hier, ik kan me niet zo identificeren met hetgeen ik hier lees maar ik begrijp het wel . Overigens verwijt ik niemand iets hoor. Iedereen zijn eigen manier om te wachten op een 2e streepje.

Ik heb vandaag mijn ei dus ik hoop over 2 weekjes positief te testen.
Groetjes Sjors
De 2e keer doet vast niet zeer
  donderdag 13 november 2008 @ 11:17:03 #274
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63185286
Kers, balen joh. Je krijgt ook een extra dikke knuffel van Anna en mij.
pi_63186027
Kersjes, wat enorm balen meis en vervelend dat je cyclus zo opeens niet meer klopt

Knap hoor Karin, maar ik snap dan helemaal de reden wel, zonder je man testen lijkt me ook echt niet leuk

Georgette, je hoeft toch nergens druk te voelen hier, gewoon lekker alleen posten wanneer je daar zin in hebt hoor, iedereen is er op zn eigen manier mee bezig.

Ik heb sinds gisteren al een continue ongesteldheids gevoel,mmh ben benieuwd wat de Sint me deze maand brengt, misschien nu wel een nette cyclus dan zou ik echt blij zijn of heel misschien wel het grootste kado ooit
pi_63189760
Bedankt allemaal, jullie zijn lief
Nou vraag ik me serieus af.... of ik niet die ene procent ben waarbij de test niet betrouwbaar is?
Ik hoop nergens op hoor, maar die testen zijn nou eenmaal niet 100% betrouwbaar, dat zegt de fabrikant zelf ook

G_K, ieder gaat er op zijn eigen manier mee om. Ik was de vorige keer ook niet zo hyperig als dat ik nu ben. Maar ja, toen postte ik hier nog niet mee
Ik hoop met je mee op een positieve test over 2 weken! Maak je dan ook je ware identiteit bekend?

Poppejans, ik zal een goed woordje voor je doen bij de Sint, ik zie hem zaterdag!
pi_63193042
Maar Kersjes, hij hoeft toch niet "niet betrouwbaar" te zijn zeg maar? Kijk ik wil je geen valse hoop aanpraten natuurlijk, maar je lijkt me nuchter genoeg verder; maar het zou natuurlijk altijd kunnen dat je nog niet zo veel HCG aangemaakt had en dat de test dit dus niet opgepikt had? Toen ik zwanger was ooit testte ik met 5 weken negatief, maar omdat ik het raar vond dat ik nog niet ongesteld was geworden had ik een dag of vier later weer getest en die was toen wel heel licht positief. Dus sja, het zou in theorie kunnen.

Gewoon maar even afwachten denk ik en anders voor jezelf een afspraak maken van als ik op zondag nog niet ongesteld ben dan ga ik nog een keer testen. Zoiets?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 november 2008 @ 15:51:51 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63193146
Kersjes, het kan dus wel... zomaar laat zijn.
De eerste maand dat wij voor een kindje gingen was ik voor het eerst in 3 jaar ofzo 5 dagen te laat.
En de afgelopen periode ook zonder aanwijsbare reden ineens 10 dagen te laat. Terwijl ik toch al weer een half jaar zeker regelmatig was.
Het zou wel tof zijn natuurlijk, als jij er zo een zou zijn die pas echt laat positief test, maar maak je zelf nou niet al te gek.
pi_63193529
nu was ik niet bepaald regelmatig maar meestal rond de 35/37 dagen en ineens had ik een cyclus van 74 dagen..

Ik hoop dat je te vroeg getest hebt Kersjes... Ik bijf voor je duimen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63196234
BE, ik ben itt tot hoe ik hier misschien ben overgekomen op het moment vrij relaxt en nuchter hoor
Ik reken nergens meer op, heb net zelfs het mandje tampons op de wc bijgevuld...
Maar wat huuphuup zegt had ik zelf ook al bedacht, ik had alleen zaterdagavond als potentieel nieuw test-moment uitgekozen.
pi_63196602
Mijn collega probeert zwanger te raken, en zij heeft niet elke maand een eisprong. Nu vertelde ze mij gisteren dat de dokter tegen haar gezegd dat wanneer je cyclus langer dan 35 dagen is dat je dan geen eisprong hebt gehad.
Ze zat gisteren op dag 35 vertelde ze, maar ze had zondag nog negatief getest. Maar ze ging niet zeggen of ze wel of niet ongesteld was geworden, we horen het vanzelf wel.
pi_63196953
Wat een onzin van die dokter bumbaloe, dat is echt niet eens waar. Je kan gewoon een lange cyclus hebben, en tot ehm 38 dagen geloof ik, wordt het zelfs nog gezien als normaal.
Je kan ook ongesteld worden en geen eisprong hebben trouwens, maar wat hij zegt slaat volgens mij echt nergens op.
pi_63197010
Dat zijn van die algemene uitspraken die gewoon niet voor iedereen opgaan. Er zijn zoveel dingen die voor iedereen anders zijn, daar is de lengte van je cyclus er 1 van.
pi_63197370
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:12 schreef tessie het volgende:
Wat een onzin van die dokter bumbaloe, dat is echt niet eens waar. Je kan gewoon een lange cyclus hebben, en tot ehm 38 dagen geloof ik, wordt het zelfs nog gezien als normaal.
Je kan ook ongesteld worden en geen eisprong hebben trouwens, maar wat hij zegt slaat volgens mij echt nergens op.

Ik ben 7 maanden ongesteld geweest zonder eisprong dus dat kan idd. Heb pillen nodig voor een eisprong.

* Vlindur denkt ook dat de dokter beter zijn huiswerk moet doen..
pi_63199522
Kersjes

Karin spannend
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_63207690
Trek jij het nog een beetje Huuphuup? Nog een paar daagjes tot NOD, zijn er al verschijnselen van zwangerschap danwel naderende duivels?

Oe ik weet niet waarom, maar ik vind het zo spannend deze ronde!
Na de vruchtbare periode had ik zoiets van YEAH! dat is mooi gelukt
Nu ben ik weer wat meer met beide beentjes op de grond. Ik heb geen enkel verschijnsel van zwangerschap of duivels, dus wat dat betreft kan het alle kanten nog op
pi_63212274
@Karin, nou, ik dacht dat ik het ook spannend vond, maar vanmorgen bij mn ochtendplasje bij het afvegen zat bloed, en duidelijk nieuw bloed. Het is wat aan de vroege kant voor mijn gevoel, maar het zijn wel duvels. Ondanks dat ik er niets van voel ofzo verder.
nouja, op naar de volgende ronde!

Ik blijf in ieder geval wel voor jou en Mefke duimen hoor! en uiteraard ook voor alle andere dames
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63215173
Potverdorie! dat was niet de afspraak he....
Balen hoor!!!!
pi_63218843
Huup op naar de volgende ronde maar weer dan...
pi_63219353
Balen Huup! Je bent wel vroeg dan of niet?
pi_63223428
Huup, heeft ongesteldheid doorgezet? Als het bij paar druppels blijft kun je nog hopen dat innesteling is omdat het nog meerdere dagen voor je NOD is
pi_63225428
Eindelijk ingelogd... wat een gedoe

Nee was inderdaad niet de afspraak En ik baal er stevig van, eigenlijk meer dan ik zelf verwacht had. Niet omdat ik dacht gelijk wel na 1 ronde zwanger te zijn maar gewoon omdat ik er zo heel erg op gehoopt had. Nouja ach, op naar de volgende ronde dan maar.

@ Vlindur ja inderdaad, ik was uitgegaan van de 16e of de 17e. Dus dit is wat aan de vroege kant. Maar omdat ik pas net van de pil af ben weet ik ook niet hoe en wat. Vroeger had ik altijd een cyclus van 28 dgn, maarja, het zal wel.

@ Poppejans. Mja, het zou kunnen, het heeft ook niet doorgezet. Nog niet althans. Heb verder ook nergens last van das het stomme. Maar goed, aangezien het maar 2 of 3 daagjes voor NOD is en omdat ik pas net van de pil af ben ga ik denk ik wel gewoon uit van een menstruatie. Innestelling zou dan denk ik wel erg laat moeten zijn?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:34:28 #293
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63225677
Huup, hoe lang is je cyclus dan geweest?

KErs, heb jij nog bezoek gehad van duiveltjes?
pi_63225822
Nu?
Een dag of 25. Dus aan de korte kant voor mijn doen, maar het lijkt me niet té kort.

Ja inderdaad Kersjes, heeft het bij jou nu wel doorgezet?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63226376
Nah wie weet huup, misschien heb je wel een iets langere cyclus dan je dacht, en dan kan het wel heel goed een innestelingsbloeding zijn...
pi_63226411
Ja dag, ga me nou niet blij zitten maken hè
haha, nee hoor. Ik hoop het van harte, maar ik reken nergens op

Vanavond in ieder geval lekker taart maken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63226665
Oeh, taart!
Wavoor taart Huup?

Wij gaan zo lekker uit eten (Mac of luxer) en daarna naar James. James Bond.
Zijn wij er ook weer eens lekker uit.
pi_63227266
gewoon zomaar taart, omdat-ik-daar-zin-in-heb-taart
Vriendje gaat morgen met vrienden naar James Bond, lekker een mannen-avond; ik vind het prima, denk dat ik mn nagels dan maar ga lakken ofzo om te compenseren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63228147
jammer huup. Hier nog niets, maar ik verwacht ze ook pas over een dag of 3. Ik zit al wel heerlijk onder de pukkels, dus dat kan niet missen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:51:20 #300
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_63229013
Ticootje, ben jij ook bezig voor nrtje 2 dan?
(was jij soms een van de klonen dan??)
pi_63229821
HuupHuup, jammer!
Hier op dag 23 van mijn cyclus. Ik voel vanalles en nog wat, maar ik durf gewoon nog niet te hopen. Maar ik heb wel al twee dagen een bh aan die ik tijdens mijn vorige zwangerschap gekocht heb omdat de andere bh's niet meer lekker zaten.
Heb ook bij mezelf zitten bedenken dat als nu weer plotseling alle symptomen verdwijnen en ik toch weer (heftig) ongesteld word, ik contact wil opnemen met de arts in het ziekenhuis. Ik wil dan proberen om een echo te krijgen. Na de curretage in juni is er nooit meer een controle geweest en omdat mijn menstruatie zo anders geworden is, ben ik bang dat er een kleine verkleving oid zit. Maar goed, laten we eerst maar eens hopen dat die echo niet meer nodig is en dat er een andere echo nodig is.
Karin, voel jij al wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')