quote:Op woensdag 5 november 2008 21:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben ongesteld geworden na 33 dagen, ben eigenlijk wel blij. Dus vrijdag weer aan de clomid. Jippie.
Spannend nog steeds hier!!
En dat ik echt-echt voor het eggies beginnen ben @ Ticootjequote:Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef Chan het volgende:
PP spannend nog dat wachten
Prinses jammer dat het geen tweede streepje is geworden, maar toch ook fijn dat je nu wel zekerheid hebt! En dat je niet een idioot lange cyclus of zo hebt..
Hier nog steeds niks, maar de pijn is alweer in volle hevigheid aan de gang dus nu kan het echt niet lang meer duren (hoop ik) voordat ik ongesteld word... Vandaag dag 32 dus hopelijk zet het morgen echt door...
Mja ik heb daar nu niet echt last van omdat ik me écht voel alsof k ongesteld moet worden. En we hebben ook niet heel erg fanatiek geklust, dus k verwacht er nu niet zo veel van... Heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat het deze keer niet raak is.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:46 schreef Poppejans het volgende:
Chan, waaah ik zou gek worden van de spanning!
Ik dus totaal nietquote:Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef Poppejans het volgende:
Bedankt v het antwoorden Huup! Ik vermoed dat er inderdaad iets zit aan te komen.
Dat hele erge slijm ken ik wel ja
Nijna, zoals ik het lees waren ze niet klaar, ze waren nog niet eens begonnen. Kuis het licht uit zeg maar.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:30 schreef Nijna het volgende:
Poppedein, gelukkig waren jullie al "klaar" toen de telefoon ging. Neem je op:"Ik kom eraan hoor, even deze klus afmaken
". Lijkt me een bijzonder beroep. Alleen dat 's nachts eruit zou echt niks voor mij zijn. daar kan ik zo slecht tegen.
Ow ja, dat is ook nog zo, dat de clomid iig een dergelijke invloed op het slijm heeft.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef leonieke het volgende:
Inderdaad![]()
Vijf follikels lijken me zo heerlijk, maar in jouw geval is het gewoon k*t![]()
Misschien komt het natuurlijk ook door de medicijnen dat er minder slijm wordt aangemaakt. Ik ga vanavond (na het werk dus) even rondsurfen (als ik het nog zie zitten om thuis mijn pc op te starten
).
Nu je het zegt... als ik het teruglees lees ik het idd ook zo...quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nijna, zoals ik het lees waren ze niet klaar, ze waren nog niet eens begonnen. Kuis het licht uit zeg maar.![]()
Misschien binnen paar dagen een dikke streep dan. In vorige weken dat ik getest heb was het in ieder geval geheel wit, dus ik blijf hopen!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:42 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik zie je streepjes en nee hij is niet duidelijker denk ik, ongeveer hetzelfde?
Ik zal mijn foto ns opsnorren
Dat zijn nog eens aardige woorden! Dankje:*quote:Op donderdag 6 november 2008 19:41 schreef Nijna het volgende:
Poppejans, op die van jou zie ik als ik heel goed kijk misschien wel een licht streepje, maar onderste zeker niet duidelijker dan bovenste... hopelijk gauw een dikke streep voor jou net zoiets als Huup die knalt er haast vanaf. Kom maar op met dat ei.
die set kun je ook gratis krijgen als je reclame maakt voor die site...ofzoiets...quote:Op donderdag 6 november 2008 19:56 schreef Poppejans het volgende:
Prinses, ik heb van die dipsticks uit een pakket van babyboomshop, 30 ovulatiesticks en 6 zwangerschapsteststicks voor 26,98
Ik vond die prijzen ook echt absurd, daarom hou ik het maar helemaal bij goedkope dipsticks ipv die hardplastic testen.
Oe.. dan kunnen we samen 2 streepjes plassen volgende maandquote:Op donderdag 6 november 2008 19:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijn NOD mag op 7 december
Ja, maar dan moet je wel eerst een set kopen, en dan krijg je daar de 2de set dan gratis bij.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:27 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
die set kun je ook gratis krijgen als je reclame maakt voor die site...ofzoiets...
Neuh, ik voel de bui al hangen. EN dan de verkeerde bui ben ik bang. Heb sinds net hevige buikpijn, dus dat zal wel betekenen dat vannacht mijn rode vriendjes langs zullen komen.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat spannend Bumbaloe!!! Ik hoop voor je dat jij de aftrap geeft voor de beloofde streepjesregen
ja nou ja, je hebt gelijk, ettertjes....quote:Op donderdag 6 november 2008 21:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Rode vriendjes??? Etters zijn het! Ik probeer ze nog wel even weg te sturen voor je![]()
![]()
Ok, ik maak mezelf ook gewoon helemaal GEK met dat rondgezoek op de zoekpagina van dat zwangerschapspagina.nlquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:53 schreef huuphuup het volgende:
Poppejans, nee ik doe dat niet?wist ook niet dat dat moest ofzo
Ja gezellig!! Doen wequote:Op vrijdag 7 november 2008 18:11 schreef Poppejans het volgende:
Dat is wel prettig! Ik wil samen met je zwangeren hoor! Aan je ovutesten te zien kun jij dus midden november testen toch? Ik als ik deze week juist zit met eisprong dan net iets later dan jij, we gaan samen voor 2 strepen!
Ik heb nu ook wel meer het gevoel dat we er deze keer alles aan gedaan/doen om in de juiste periode aan de slag te zijn geweest/nog gaan doen, dus dat er nu ook wel echt een kans is.
Ik vind het een heel leuk forum, maarre iemand daar had gewoon een foto gepost daar van hele erge draden vruchtbaar slijm tussen haar vingers...quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:29 schreef bumbaloe het volgende:
Poppejans, maak je niet gek op zw.pagina hoor. Daar posten behoorlijke dodos soms. Ik zie wel eens dingen voorbij komen....
Weer exact hetzelfde als de vorige 2, een tweede licht streepje die goed met het blote oog te zien valt, maar dus echt niet donkerder geworden is.quote:
Wat vreemd! Dat heb ik ook wel meer gelezen, dat het bij sommige mensen vaag blijft omdat je dan iets minder hormonen zou aanmaken ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:47 schreef Nijna het volgende:
Poppejans... een vriendin van me heeft steeds hele vage testen, niet duidelijk positief en toch een eisprong... Zit in traject om zwanger te worden van een anonieme donor, moet dus testjes doen van het ziekenhuis. Maar ze gaan nu toch maar echo's maken om de eisprong aan te tonen, want die testjes werken blijkbaar niet bij haar...
ja, ik post er zelf ook, maar sommige berichten moet je óf niet lezen óf echt met een grote dosis gezond verstand.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind het een heel leuk forum, maarre iemand daar had gewoon een foto gepost daar van hele erge draden vruchtbaar slijm tussen haar vingers...![]()
![]()
![]()
Uhmmzzz.. ja... mijn man had net de keukenmessen geslepen en ik was iets te enthousiast de champignons aan het snijdenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:07 schreef Kersjes het volgende:
Happy, hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
Dan zet ik mn 10 punten in op jou. toi toi toiiquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hmm gaat niet echt goed hier dus, met al die negatieve testen en duivels enzo
Ik zit nog steeds in wachtstand, nog maar 9 dagen tot NOD (men wat duurt dat lang zo.....ik heb wel redelijk goede hoop voor deze maand, niet vanwege kwaaltjes/symptomen, maar wel vanwege op de goede dagen geklust (denk ik))
Gewoon een lekkere ratatouille, de rest van de groente was wel goed gegaan maar toen ging het fout...quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:57 schreef bumbaloe het volgende:
Happy, wat ging je klaarmaken dan met die champignons?
Irritant toch, die onzekerheid elke keer he! Maar zolang er nog geen duivels zijn is er nog hoopquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:57 schreef bumbaloe het volgende:
Hier nog steeds niks (geen duvulkes dus). Wel nog steeds krampjes onder in de buik. Vind dit echt mega-irritant. Geen positieve test maar ook geen bloed. Afwachten dus. Maar ik ben liever gewoon ongesteld, dan weet ik dat over ong 2 weken weer kan klussen.
PP, jammer, maar inderdaad erg fijn dat je weet dat je een cyclus hebt.
Happy, wat ging je klaarmaken dan met die champignons?
Tessie, hoe voel je je nu?
Haha, hier idemquote:Op zaterdag 8 november 2008 08:58 schreef bumbaloe het volgende:
Heb er tijdens mijn vorige zw. schap actief gepost en we hebben nu een leuk clubje vriendinnen.
Met die echo ben ik bijna 10 weken, dus dan zou er wel meer te zien moeten zijn dan alleen een vruchtzakje, en als het goed is kan je dan ook het hartje zien kloppen... Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:27 schreef Poppejans het volgende:
Heel veel succes Tessie!!! Echt leuk! Een vruchtzakje zouden ze dan al wel goed kunnen zien, hartje nog niet zien kloppen toch?
Kon om 12.00 niet ovutesten want was vergeten mee te nemen naar mn werk. Net dus effe gedaan,tweede streepje kwam al gauw weer tevoorschijn, leek iets donkerder, maar kan ook verbeelding zijn.
Onderhand zou zon ovulatietest dan toch al zeer positief moeten uitslaan?!
Ik vind het raar dat ik eerst niks had en nu al 4/5 dagen steeds hetzelfde streepje
Hoe merk ik dan of ik wel of geen eisprong heb? Moet ik daarvoor ovulatietesten gebruiken?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
P-P, jammer dat de duivels er zijn, maar super dat je wel een nette cyclus hebt! maar wees er wel bedacht op, dat een normale cyclus niet altijd wil zeggen dat je ook een eisprong hebt (had ik ook namelijk en bleek door (veel) overgewicht dus geen eisprong te hebben), al moet je daar niet vanuit gaan natuurlijk
Tis de bedoeling dat hij niet in je mond gaat maar echt in je kont.quote:Op zondag 9 november 2008 22:02 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook een maandje getemperatuurd om te kijken of ik wel een eisprong had. Ik vond het wel meevallen met de moeite eigenlijk. Doordeweeks moest ik toch al vroeg opstaan dus maakte het niet uit, en in het weekend zette ik de wekker, even die thermometer in mn mond, kijken wat de temp was en weer veder slapen. Krijg je wel een goed beeld van of en wanneer je eisprong is, voor het plannen.
quote:Op maandag 10 november 2008 10:09 schreef Nijna het volgende:
ik zag bumba ongesteld geworden
hmmja ik ookquote:Op maandag 10 november 2008 10:15 schreef bixister het volgende:
[..]haha sorry ik zie 't helemaal voor me: een combinatie van [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
maarre... sterkte dames met weer opnieuw geduld opbrengen...!
Dat zal best maar rectaal is gewoon beter omdat de verschillen dan duidelijker zichtbaar zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 17:18 schreef tessie het volgende:
Ik heb die thermometer gewoon in mijn mond gedaan, ging ook prima hoor.
Leuk is dat he, ik heb dat ook laten doen daar en bij mij kwam eruit in januari zwanger en het zou een meisje worden. Zou geinig zijn als het nog klopt ook!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:15 schreef bumbaloe het volgende:
Ik heb laten pendelen op zw.pagina en er komt uit dat ik in dec een positieve test in handen heb.
Nu kun je daar natuurlijk geen rechten aan ontlenen....maar.... ik teken ervoor!
Bij ''zwanger worden'' en het topic heet ''wie gelooft er in naald aan een touwtje''quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:50 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik kan dat pendelen niet vinden op zw pagina?!
Bij een 'normale' cyclus van 28 dagen zou je eisprong rond de 14e dag liggen. Dus je kunt het beste rond de 12e dag beginnen en dan wachten tot je een positieve test hebt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:50 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb ovulatitesten van sensitest besteld en ook binnen.Het is de 1e keer dat ik die dingen gebruik maar op welke dag beginnen jullie met testen?
Ik zou zoals in de bijsluiter staat juist op dag 9 beginnen. Mijn cyclus is ook normaal maar mijn eisprong wel op dag 11. Als je dag 12 begint is er een kans dat je hem misloopt. En dat zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bij een 'normale' cyclus van 28 dagen zou je eisprong rond de 14e dag liggen. Dus je kunt het beste rond de 12e dag beginnen en dan wachten tot je een positieve test hebt.
Succes en hopen dat het wat duidelijkheid geeft!
Er staat dit:quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:27 schreef Vlindur het volgende:
kan iemand me de link PMen?
Ik kom er niet uit..
Jep ben voor! maar gelijk deze maand doen he?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef mefke79 het volgende:
Karin, hoe is ie bij jou? Jij zit net voor me, zullen we samen streepjes piesen??
hmm? ik volg hem niet helemaal, of althans, dat denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef mefke79 het volgende:
hihi karin...komt me bekend voor hoor. Ik probeer er echt niet aan te denkenmaar helaas...dat lukt niet altijd. Duimen draaien hier overuren. Huuphuup, je exceem heeft een andere reden dan de verwarming, goed...
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef mefke79 het volgende:
Huuphuup: mijn exceem speelt ook op, maar ik gooi het erop dat dat door de droge lucht van de verwarming op het werk komt. Al moet ik toegeven dat ik daar ook tijdens mijn vorige zwangerschap last van had.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef mefke79 het volgende:
Huuphuup, je exceem heeft een andere reden dan de verwarming, goed...
Deal!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hmm? ik volg hem niet helemaal, of althans, dat denk ik![]()
Ik denk dat ik "deal!" wil zeggen?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:39 schreef Nijna het volgende:
Zullen we dan met Saffier en de 2 poppe-en gewoon 8 streepjes piesen.... Zou leuk zijn... we wachten nog maar weer even af...
Hmmm ik hoop voor je dat je morgen een leukere post tevoorschijn tovert!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef Kersjes het volgende:
Hai, even snel vanaf het werk want weinig tijd:
Stiekem zondagochtend vroeg getest: negatief.
Vooralsnog geen duivels, wel enorme steken in mijn buik, maar die kunnen ook van de zenuwen komen![]()
Net een nieuwe test gekocht, vanavond misschien testen?
Ik hoop zo hard, wil het zo graag en zit al 2 uur mijn plas op te houden. Durref niet naar de wc
Hoop dat de test vanavond of morgen wél positief is! Ik duim in ieder geval heeeeeel erg hard voor je!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef Kersjes het volgende:
Hai, even snel vanaf het werk want weinig tijd:
Stiekem zondagochtend vroeg getest: negatief.
Vooralsnog geen duivels, wel enorme steken in mijn buik, maar die kunnen ook van de zenuwen komen![]()
Net een nieuwe test gekocht, vanavond misschien testen?
Ik hoop zo hard, wil het zo graag en zit al 2 uur mijn plas op te houden. Durref niet naar de wc
Oh dat duurt nog ffies, maandag NOD, maar test niet eerder als zaterdag (is in ieder geval het planquote:Op woensdag 12 november 2008 13:44 schreef Memmel het volgende:
Kersjes, ik hoop ook dat het raak is. En mocht het niet zo zijn, dat jullie de komende klusperiode allebei in topconditie zijn (en niet eerst de een en dan de ander griep).
Karin, spannend hoor!!! Wanneer weten we meer?
En dan tussen het knuffelen door even hier posten hequote:Op woensdag 12 november 2008 15:50 schreef Kersjes het volgende:
Ooooow, wat is dit spannend!!!!!!
Nog steeds niet ongi en ik ben supervrolijk en hyper![]()
Geen donderwolkjes, pessimistische gedachten of melancholie te bespeuren hier. Wel rare steekjes in de buikregio.
Om 20:00 uur vanavond heb ik besloten te testen. Kan ik daarna nog even lekker knuffelen met Devin als troost/kers op de taart.
HYPERDEHYPER
Ik hoor zo niet in dit topic thuis (lees af en toe wat mee) maar ik leef met je mee meid!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:50 schreef Kersjes het volgende:
Ooooow, wat is dit spannend!!!!!!
Nog steeds niet ongi en ik ben supervrolijk en hyper![]()
Geen donderwolkjes, pessimistische gedachten of melancholie te bespeuren hier. Wel rare steekjes in de buikregio.
Om 20:00 uur vanavond heb ik besloten te testen. Kan ik daarna nog even lekker knuffelen met Devin als troost/kers op de taart.
HYPERDEHYPER
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:12 schreef tessie het volgende:
Wat een onzin van die dokter bumbaloe, dat is echt niet eens waar. Je kan gewoon een lange cyclus hebben, en tot ehm 38 dagen geloof ik, wordt het zelfs nog gezien als normaal.
Je kan ook ongesteld worden en geen eisprong hebben trouwens, maar wat hij zegt slaat volgens mij echt nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |