abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62693722
Wachten op het tweede streepje deel 118
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

29 oktober prinseszondererwt NOD
30 oktober Georgette_Kloonie (09-2008) NOD
05 november Ernemmertje (10-2008) NOD
06 november Chan (10-2008) NOD
06 november Happyme28 (07-2007) NOD
07 november bumbaloe (10-2008) NOD
12 november Kersjes NOD
17 november XXXKarinXXX (08-2008) NOD
18 november Mefke79 (07-2008) NOD
21 november Takkembah NOD
23 november Nijna (06-2008) NOD
23 november Poppedein (10-2008) NOD
23 november Saffier NOD
30 november Vlindur (01-2008) NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

Ik gooide hem dicht
Mijn laatste post was dit:
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:24 schreef huuphuup het volgende:
Vervelend Chan een hoop griepjes en verkoudheden zo aan het begin van de herfst. Blegh.

Hier ook een rekenaar hoor geeft niets toch? Beetje dromen is leuk
Het ging dus over griepjes en het uitrekenen van je bevallingsdatum-to-be

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 03-11-2008 13:35:12 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62694029
Oe.. nieuwe!

Mysterygirl mag uit de op!
pi_62694223
ohja
ik zal haar eruit halen, als er verder nog iets gewijzigd moet worden aan de OP dan laat ik dat wel aan een modje over
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62694685
Hallo, ik meld me ook maar weer eens. Ik ben zoooooooo vreselijk aan het PMS-en (lees: ruzie maken/zoeken ) dat ik serieus denk morgen of overmorgen ongesteld te worden.

Oops, even overheen gelezen: een nieuwe zwangere! Gefeliciteerd!
En hopelijk volgen er deze ronde velen.
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_62694945
Maar je moet eigenlijk nog even GK, dus misschien zijn het andere hormonen...
pi_62695113
Kun je ook na je eisprong bevrucht raken?
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62695465
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef bumbaloe het volgende:
Kun je ook na je eisprong bevrucht raken?
Je bent na je eisprong nog 12 uur vruchtbaar (soms lees je ook wel 24 uur, maar die kans is een stuk kleiner).
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:32:44 #8
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62695648
Dames! Hebben jullie dat grote gat in de lucht gezien? Da's van mij!!! Vanmorgen een tweede streepje geplast: IK BEN ZWANGER!!!!! Jipppieieieie
pi_62695791
Whaaaahahhahaa.... YEAH!! Mikoxx, dus toch!?! Gefeliciteerd meis! Mooi binnen een half jaar

Het gaat goed met de streepjes! Dat er maar meer mogen volgen deze maand. Speciaal voor Saffier, Vlindur & prinseszondererwt: duim, duim, duim....
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:44:09 #10
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62696054
Mikoxx. Ik zag het maar ik wist het niet zeker. Maar goed dat je het even komt bevestigen! Super dikke proficiat.

(Ik heb het gevoel dat ik vandaag mn eisprong heb namelijk, ik voel hele nare steken links onder in mn buik)
Maar ik ga niks tegen mijn man zeggen, en dan ga ik hem vanavond gewoon verleiden
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:46:13 #11
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62696115
Mikoxx en MG beiden proficiat
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 18:56:03 #12
5428 crew  miss_sly
pi_62696422
Mikoxx gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_62696713
Mikoxx!!! Wat goeeddd!!! Gefeliciteerd
zie je wel, het begin van de streepjesregen

Oeh k ben zo blij voor je
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62696759
Mikoxx gefeliciteerd!!
  Jubileum moderator zondag 26 oktober 2008 @ 19:06:01 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62696779
Zo gaat ie goed dames! Mikoxx gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62696891
Wat een heerlijk nieuws Mikoxx!!!! Van harte gefeliciteerd!
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_62697118
Woei, grote leegloop hier!
Wat fijn Mikoxx, gefeliciteerd!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62697205
Mikoxx van harte.

Ik ben ongesteld geworden, loop al het hele weekend enorm te mopperen, dus was me al aan het afvragen waar ik dan weer last van had... Nou duidelijk dus...
Toch nog iets kortere cyclus dan ik van mezelf gewend ben. "Normaal" is 26-28 dagen. Nu was het 24, vorige 21. Het begint er dus wel weer op te lijken .
Volgende NOD, doe maar 23 november, da's dan in elk geval niet te vroeg .
Fake it till you make it...
pi_62697662
Mikoxx,gefeliciteerd
01-08-2008
pi_62697802
Mikoxx, gefeliciteerd!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62698059
Mikoxx, proficiat! Vroeg me inderdaad al af van wie dat gat was...jij dus. Geniet er van!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_62698347
Mikoxx van harte
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:01:51 #23
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62698550
MisteryGirl en Mikoxxx van harte dames !!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62698722
Mijn lieve lieve Mikoxx! het is je zo zo zo gegund!!
Ik kom je hopelijk snel gezelschap houden samen met de rest van de wachtenden hier!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62698753
Waaaaah Mikoxxx van harte, wat heerlijk!
STREEPJESREGEN
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:15:08 #26
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62698973
Dank jullie wel allemaal! En dat jullie maar snel mogen volgen!
pi_62699980
mikoxx & Mysterygirl, van harte gefeliciteerd met jullie 2e streepje!!!!!!!!

De streepjesregen is goed begonnen, hoop dat er véél dames hier snel aan kunnen sluiten
pi_62699991
Mikoxx! Gefeliciflapstaart!
pi_62702470
Mikoxx gefeliciteerd

En ja hoor jij gaat de warme zomermaanden in

@Kersjes de zomer van 2007 was inderdaad hel alleen jammer dat die al begon in April toen was er 1 week heul erg mooi weer en toen kreeg ik olifantenpoten, en die werden niet meer dun(ner).
In het ziekenhuis werd 5 dagen bijgehouden wat ik aan vocht verloor en dat was 11 liter meer als ik te drinken kreeg en toen was ik de dikke enkels nog niet kwijt.
Hoop dus echt dat dat me deze keer bespaard blijft (en jullie ook!).

So who's next kom op meisjes kan nog meer bij
Mama van Isa en Ties
pi_62702687
Gefeliciteerd Mikoxx!!!

Super!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62703149
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef marlieske het volgende:

Ik wil wel heel graag aansluiten , we doen ons best. Voorlopig moeten we nog een poosje wachten.
Maar het gaat idd goed met de streepjesregen, dus come on girls, we gaan gewoon met z'n allen!
pi_62707129
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef marlieske het volgende:

Ja en de lijst die er nu staat is natuurlijk veel te lang Ik duim dat er veel streepjes volgen meiden!
pi_62709045
Mikoxx gefeliciteerd En dat is 2 Wie volgt.

Vandaag gaan we het al aan de ouders vertellen. Kan niet wachten tot de 10 weken geweest zijn. Hij is zo trots en bang en alles wat ie maar kan zijn dat ie het niet uit wil stellen om te vertellen. En als het mis gaat dan horen ze het toch. Mijn ma moest ik gister al oppassen wat ik zei Ze wilde ledikant voor mijn zoontje daar weghalen en een groot bed neer zetten. Dus ik moest me inhouden om te zeggen dat ze dat niet moest doen. Vandaag krijgen mijn ouders een kaartje met daarop: Laat mijn bedje nog maar even staan want mijn broertje of zusje komt eraan. En dan namens mijn zoontje
  maandag 27 oktober 2008 @ 08:33:51 #34
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62709476
Oh MG, dat is een leuke manier om het te vertellen zeg!
Wat zullen opa en oma blij zijn. En schoonopa en oma ook denk ik.
En je vriend heeft gelijk. Het voordeel van het vroeg vertellen is dat ze er ook voor je zullen zijn als het (wat niet gebeurd) mis mocht gaan.

Mijn meissie zit nu voor de tv druk naar kabouter plop te zwaaien. Maar kabouter plop zwaait natuurlijk niet terug.
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:08:25 #35
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62709926
Wat leuk zo'n kaartje MG! Ik ben benieuwd hoe de opa's en oma's reageren!
Bumba alles goed?
Ik doe niet mee met de streepjesregen deze keer, hopelijk de volgende keer wel, mijn NOD mag naar 24-11.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62710024
Ahw Saffier
Nouja, we gaan er vanuit dat de streepjesregen nog wel even aanblijft, dus dan gewoon volgende maand meekomen!

MG klinkt als een mooie verrassing zo met het kaartje bumba, ben het nie helemaal wat betreft dat voordeel; voor mij persoonlijk zou dat een groot nadeel zijn namelijk. Maar goed, dat is persoonlijk natuurlijk

Bumba je meiske!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:16:28 #37
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62710062
Dat is ieder voor zich huuphuup, maar ik deel met mijn familie mijn gelukkige momenten en ook mijn minder gelukkige momenten.

Met mij gaat het goed Saffier. Wat vervelend dat er deze maand geen streepjes zijn voor jou. Ik hoop voor jou de volgende keer. Ik ga daar zelf in ieder geval ook van uit (wat mezelf betreft).
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:29:31 #38
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62710310
De werknaam is geworden speedy?
Speedy Gonzalez?
pi_62711702
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:29 schreef bumbaloe het volgende:
De werknaam is geworden speedy?
Speedy Gonzalez?
Haha ja. Mijn viendin zei gister: Oh noem je hem Pieter of Inge
  maandag 27 oktober 2008 @ 12:13:47 #40
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62714600
Meiden met streepjes van harte
Wat leuk zeg!
pi_62715801
Ik heb mijn vermoeden over wie Mysterygirl is eens effe in haar PMbox gedropt, volgens mij weet ik echt wie het is!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62716989
Ik doe mijn best al niet eens meer om kloons te ontcijferen.
Ik kom er toch niet uit.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62717147
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik doe mijn best al niet eens meer om kloons te ontcijferen.
Ik kom er toch niet uit.
Mijne is net zo heel moeilijk.

Ik heb me net toch maar weer ingeschreven voor moeders voor moeders. Ondanks dat het me vorige keer slecht is bevallen.
pi_62717525
MG, leuk idee van het kaartje!

Ik lijk qua cyclus aardig gelijk op te gaan met mn beste vriendinnetje... misschien kunnen we in de toekomst wel een datumtweeling produceren .
Ik had overigens wel eens gehoord dat mensen die in het zelfde huis wonen enzo een zelfde cyclus kunnen krijgen... Maar dat werkt vast niet per telefoon... . Het is in elk geval wel grappig dat we ook allebei wachten op een tweede streepje
Fake it till you make it...
pi_62717953
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Nijna het volgende:

Ik lijk qua cyclus aardig gelijk op te gaan met mn beste vriendinnetje... misschien kunnen we in de toekomst wel een datumtweeling produceren .
Ik had overigens wel eens gehoord dat mensen die in het zelfde huis wonen enzo een zelfde cyclus kunnen krijgen... Maar dat werkt vast niet per telefoon... . Het is in elk geval wel grappig dat we ook allebei wachten op een tweede streepje
Ja, dat lees ik ook overal, maar ik ken er zelf geen voorbeelden van in mn omgeving hoor. Ik geloof daar dus eigenlijk niet zo in.
Wel leuk dat jij en je vriendin samen zwanger zouden kunnen zijn! Lijkt mij ook echt leuk om samen met iemand te zwangeren, maar vrees niet in reallife dat dat gaat voorkomen, dus dan gewoon extra hier met jullie

Ik had inderdaad goed wie Mysterygirl is! En ik heb nog nooit uit mezelf een kloon geraden dus heel moeilijk is het niet , maar ik zal echt niet flauw doen en verder niks zeggen.
pi_62718025
Mijn moeder, twee zussen en ik werden ook altijd gelijk ongesteld
Ik vind het zo leuk voor mysterygirl!
pi_62718062
Oh jawel hoor, dat van die cyclussen klopt wel geloof ik; Mijn moeder en zusje en ik waren vaak ongeveer rond dezelfde tijd ongesteld. Moet de hel zijn geweest voor mn pa en broertje Maar volgens mij gaat het dan wel over vrouwen waar je én veel tijd mee doorbrengt én waar je je mee verbonden voelt ofzo.
Het schijnt dat de stand van de maan ook invloed heeft op menstruatiecycli enzo. Heel bizar. Zelfde idee als eb en vloed enzo, maar heb geen idee hoe het precies werkt.

En idd Poppejans, met zn allen zwangeren lijkt me zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62718087
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:10 schreef owlet het volgende:
Mijn moeder, twee zussen en ik werden ook altijd gelijk ongesteld
Ik vind het zo leuk voor mysterygirl!
Dank je. Ik zelf ook

Ik had dat ook met mijn moeder. We zijn altijd tegelijk. Zij meestal net een paar dagen eerder. Dus we liepen altijd tegelijk te klagen. Daarom wist ze bij de eerste toen ook meteen dat ik zwanger was. Denk dat ze nu ook al een vermoeden heeft!!
pi_62718532
Nou, dan ben ik blij dat op de woongroep waar ik veel werk per week, ik het gelukkig nog niet gemerkt heb dat ineens iedereen tegelijk ongesteld is (al zijn de meesten aan de prikpil) hahaha
pi_62718779
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Nijna het volgende:

hihi dat had ik ook....maar nu is vriendinnetje zwanger!!
Hopelijk duurt het bij ons ook niet al te lang, dan hebben die 2 straks mooi wat aan elkaar.

Post jouw vriendinnetje hier ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')