Mijn eigen laatste post was:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:24 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben 24.
Ik ben vanochtend geweest: Mijn Follikel is 3 cm en nog niet gesprongen. Ik zie het somber in deze ronde.
Happy, Van harte!!!!!!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vlindur...![]()
Ik ben trouwens 28 en we hebben een dochter van 19 maanden
Misschien was dat de tekst: ik ben dr iene van Veenstraquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef Vlindur het volgende:
Karin, een beetje offtopic, maar ben je Fries?
Ik meende laatst een shirtje te zien met Meike er in met Friese tekst? Dat vond ik zo cute
Veenstra? Ik ook!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Misschien was dat de tekst: ik ben dr iene van Veenstra
Want dat shirtje heeft ze
Maar we komen niet uit Friesland maar uit Drenthe (ach is in de buurt)
Dat kan ik me helemaal voorstellen! Belachelijk gewoon.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
De meeste zijn nog `erg jong` hier.Ik ben natuurlijk ook nog niet oud maar kreeg laatst al wel een opmerking van de huisarts in de trand van dat het wel eens tijd werd....nou ja voelde me toen wel een beetje raar/beledigd of zoiets
Ja het is ook een apart mens,maar was echt niet blij met die opmerking vooral omdat ik van veel mensen hoor dat het gewoon onzin is en ik er een beetje onzeker van werd.Fijn om t ehoren dat ik niet de enigste ouwe doos ben die een kind wil hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:00 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellen! Belachelijk gewoon.
Ik ben een jaar of 2 ouder dan jij en mijn HA zei niets over mijn leeftijd. Ze is zelf een paar jaar ouder dan ik en heeft een kleintje van 2-3 jaar. Geen probleem volgens haar, ze vond het alleen maar heel erg leuk voor ons
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
De meeste zijn nog `erg jong` hier.Ik ben natuurlijk ook nog niet oud maar kreeg laatst al wel een opmerking van de huisarts in de trand van dat het wel eens tijd werd....nou ja voelde me toen wel een beetje raar/beledigd of zoiets
Ik moest lachen, ik had nog niet aan die korting gedacht!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:45 schreef Vlindur het volgende:
PP, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Kun je voor ons allemaal ook korting regelen?
Mijn eisprong is geweest. Nu maar weer afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |