abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62376879
Hmm, ik vraag me dan wel af wat mensen bedoelen als ze zeggen van ik heb een half jaar moeten ontpillen.
Of ze dan bedoelen dat ze echt een half jaar hebben moeten wachten op hun eerste menstruatie of dat ze bedoelen dat het een half jaar duurde voor er regelmaat in de cyclus zat ofzo. Want daar zit dan nogal verschil tussen. Want als ik de verhalen zo lees op internet zijn er 80% vrouwen ofzo die een hele tijd moeten wachten voordat er weer regelmaat in de cyclus zit, maar er zijn echt maar héél weinig vrouwen die echt ruim moeten wachten voordat je een ei hebt.

Ik zat me al helemaal bang te maken over al die ontpil-horror verhalen zo Had er al rekening mee gehouden dat het misschien uberhaupt wel een half jaar zou duren voordat we zelfs maar konden beginnen enzo, maar als ik dit zo lees dan valt het weer een beetje mee.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:43:01 #252
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62377606
Bij mij was het juist zo dat ik een jaar lang een prima cyclus leek te hebben van ca 30-35 dagen dat gewoon netjes na het stoppen meteen op gang kwam (na ca. 15 jaar pil gebruik), maar blijk nu nooit een eisprong gehad te hebben, ondanks dat het allemaal prima in orde leek....

Checken dmv temperatuur of ovulatietesten zou ik dus wel willen aanraden
pi_62378526
Hoe kunnen vouwen per ongeluk zwanger raken vraag ik me wel eens af de laatste tijd,als ik op internet allemaal lees hou "weinig" kans je eigenlijk maar hebt over heel de periode gerekend!
01-08-2008
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:26:48 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62378682
Ja nou ja, het hoeft natuurlijk ook maar 1 keertje raak te zijn. En dat kan maanden duren, maar kan natuurlijk ook 'toevallig' net die ene keer zijn.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:30:12 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_62378785
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:20 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoe kunnen vouwen per ongeluk zwanger raken vraag ik me wel eens af de laatste tijd,als ik op internet allemaal lees hou "weinig" kans je eigenlijk maar hebt over heel de periode gerekend!

Als je geen anticonceptie gebruikt is de kans 10% dat je zwanger raakt heb ik begrepen.

(overigens vraag ik me af in hoeverre echt al die vrouwen ook echt per ongeluk zwanger zijn geraakt )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62378971
Toen ik in 2000 met de pil stopte was ik meteen zwanger. Meteen ik ronde 0 zeg maar. Terwijl ik in die tijd niet eens wist wanneer mijn vruchtbare dagen waren.
Ik was me daar toen niet zo van bewust (van ovulatietesten en vruchtbaarheidskalenders had ik nog nooit gehoord )

Ik vraag me nu ook wel vaker af; hoe was het in godsnaam mogelijk dat het zo snel raak was..
pi_62378996
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:30 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je geen anticonceptie gebruikt is de kans 10% dat je zwanger raakt heb ik begrepen.

(overigens vraag ik me af in hoeverre echt al die vrouwen ook echt per ongeluk zwanger zijn geraakt )
Ik ook. Hoe meer verhalen je hierover hoort, hoe minder je ze gelooft.

Als je bedenkt dat de kans met ac slechts ongeveer 2% is, dan vraag ik me altijd af hoe dit percentage in mijn kennissenkring van rond de 30 zo veel hoger kan liggen...

En het is ook meer dan eens gebeurd bij iemand die "er nog helemaal niet op zat te wachten", want pas net een paar maanden een relatie of een relatie met een nog getrouwde kerel...
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62379117
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:15 schreef huuphuup het volgende:
Hmm, ik vraag me dan wel af wat mensen bedoelen als ze zeggen van ik heb een half jaar moeten ontpillen.
Ik heb ruim 6 jaar de pil gebruikt. Toen ik m'n laatste strip de deur uit had gedaan, werd ik gewoon ongesteld in de "stopweek". Ook daarna werd ik na een week of 4 weer ongesteld. Daarna echter van april tot oktober niet Toen wist ik wat ontpillen was. Pffff!!
Toen ik in oktober eindelijk weer ongesteld werd, had ik wel direct een hele regelmatige cyclus van een dag of 28 maar wel vreemd dat ik toen ineens in maanden niks had.
Maar volgens mij is het voor iedereen anders, en maakt het niet eens zoveel uit hoelang je de pil hebt gebruikt.

En dit berichtje is absoluut niet om je te ontmoedigen hoor, de kans is net zo groot dat jij straks gewoon een 2e streepje plast zonder al dat gedoe!!
pi_62379205
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef CalamityJane het volgende:
En het is ook meer dan eens gebeurd bij iemand die "er nog helemaal niet op zat te wachten", want pas net een paar maanden een relatie of een relatie met een nog getrouwde kerel...
Nou nog 1 reactie dan, dan ga ik hierna weer gewoon lurken
Het schijnt dat de kans dat je zwanger raakt groter is wanneer het allemaal stiekem gebeurd, wanneer er meer spanning is.
Dus zegmaar, de kans dat je zwanger raakt als je bijvoorbeeld vreemdgaat is groter dan de kans dat je zwanger raakt van je eigen vriend. Apart heh!
pi_62379489
Serieus...? Als in: wetenschappelijk onderbouwd?
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62379735
@CalamityJane, ik zal even een bron zoeken, maar het schijnt inderdaad wel echt wetenschappelijk te onderbouwen zijn. Iets met dat je 1 of ander hormoon aanmaakt wanneer je vreemdgaat ofzo.
Maar pin me er niet aan vast, ik moet eerst even dat artikel zoeken!

Edit: dit is niet het bewuste artikel, maar dit zegt ook wel iets. http://www.alforto.nl/index.html?vrouwenontrouw.html
Edit 2: dit is óók niet het bewuste artikel, maar komt nog dichter in de buurt van wat ik zei: http://www.polyamory.nl/forum/viewtopic.php?t=681
quote:
Uit het rapport 'Human Sperm Competition: Copulation, Masturbation and Infedility' van Mark Bellis en Robin Baker uit 2002 blijkt het volgende:
- 6 tot 10% van de kinderen is niet van hun 'vader';
- een vrouw raakt eerder zwanger van iemand met wie ze een losse affaire heeft dan van seks met haar reguliere partner. Men suggereert dat ontrouw genetisch bepaald is, tijdens de ovulatie gaan vrouwen vaker vreemd omdat vrouwen dan meer vallen op typische mannelijke kenmerken.

[ Bericht 22% gewijzigd door Zweefvliegje op 14-10-2008 16:15:16 ]
pi_62379876
Haha iedereen nu spontaan doen alsof ie vreemd gaat.

Komt straks in huis:" Een vreemde man in mijn huis. He wil je neuken? "

En maar denken, wat wil ze toch van me!!

dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:19:14 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_62379975
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef CalamityJane het volgende:

[..]

Ik ook. Hoe meer verhalen je hierover hoort, hoe minder je ze gelooft.

Als je bedenkt dat de kans met ac slechts ongeveer 2% is, dan vraag ik me altijd af hoe dit percentage in mijn kennissenkring van rond de 30 zo veel hoger kan liggen...

Nou, dat is heel simpel te verklaren: omdat ac standaard is.
Dat kan simpelweg betekenen dat je te weinig hormonen binnen krijgt om het effectief te laten zijn (je hebt bijvoorbeeld een zwaardere pil nodig). Het kan zijn dat je de pil op een verkeerde manier slikt waardoor je niet goed beschermd bent. Het kan zijn dat je lichtelijk aan de schijt bent en dat je denkt dat het wel meevalt, maar waardoor de pil toch niet opgenomen wordt. Kortom: dat is bij de pil allemaal prima te verklaren

Ik werd dwars door de nuvaring heen zwanger. Waarom? Omdat mijn lichaam sinds mijn operatie hormonen minder makkelijk opneemt Waar mijn huisarts mij aanraadde om te stoppen met de pil omdat ik die compleet weer zou uitpoepen, en vooral aan de nuvaring te gaan, bleek uiteindelijk dat die ook niet werkt. Enige optie voor mij zou het spiraaltje zijn of niet-hormonale anticonceptie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:24:16 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62380141
Nou ehm... mensen die 'per ongeluk' zwanger raken na diarree of antibiotica of weetikveel wat voor kutsmoesjes vind ik voornamelijk dom en niet per ongeluk heel eerlijk gezegd.
Als je nou nog niet weet dat dat soort dingen risico's kunnen opleveren...

Is wel heeeeeeeul erg off-topic.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:26:05 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_62380197
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:24 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ehm... mensen die 'per ongeluk' zwanger raken na diarree of antibiotica of weetikveel wat voor kutsmoesjes vind ik voornamelijk dom en niet per ongeluk heel eerlijk gezegd.
Nee, maar die zien zelf niet in dat ze het zelf in de hand hebben gehad EN dus zeggen ze dat het per ongeluk was.

Ach, ik ken ook meerdere mensen die "per ongeluk" dwars door de anticonceptie heen zwanger werden, maarja, het is dan ook de bedoeling dat je die pil in je mond stopt en doorslikt en niet door de gootsteen spoelt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62380475
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:24 schreef Brighteyes het volgende:
Meestal zeggen ze dan ook echt volkomen serieus dat de pil gewoon niet goed werkt
Terwijl ze dus een nacht zijn gaan stappen, zich vol hebben gegoten met liters drank, daarna 3 dagen hebben liggen kotsen en bij een plotselinge zwangerschap is de pil gewoon niet 100% werkend, uh-huh
pi_62381528
Ik wrijf toch in mijn handjes dat ik nooit door de pil heen zwanger ben geraakt.
(ik ben vrijwel altijd aan de diarree vanwege de CU)
Mama van Isa en Ties
pi_62381820
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:30 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat heb ik dus precies hetzelfde!

En hier volgens mij ook ontpillen hoor, ben 6 jaar aan de pil geweest en daarna 2 jaar Implanon maar mn cyclus is echt grote bagger, na 77 dagen toen gelukkig ongesteld geworden, nu op dag 45 nog steeds niks
Ik denk dan dat het door ontpillen komt, hopelijk niks anders engs, maar ik word er wel heel erg onzeker van.
En volgens mij was het prinseszondererwt die het hier ook al eens zei: mij kan het dus ook allemaal niet snel genoeg gaan

[ Bericht 0% gewijzigd door DustinHenderson op 14-10-2008 18:39:26 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62382774
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:42 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Ik heb ruim 6 jaar de pil gebruikt. Toen ik m'n laatste strip de deur uit had gedaan, werd ik gewoon ongesteld in de "stopweek". Ook daarna werd ik na een week of 4 weer ongesteld. Daarna echter van april tot oktober niet Toen wist ik wat ontpillen was. Pffff!!
Toen ik in oktober eindelijk weer ongesteld werd, had ik wel direct een hele regelmatige cyclus van een dag of 28 maar wel vreemd dat ik toen ineens in maanden niks had.
Maar volgens mij is het voor iedereen anders, en maakt het niet eens zoveel uit hoelang je de pil hebt gebruikt.

En dit berichtje is absoluut niet om je te ontmoedigen hoor, de kans is net zo groot dat jij straks gewoon een 2e streepje plast zonder al dat gedoe!!
Jeeeutje Dat moet een lange zit voor je geweest zijn zeg
Ja, ik weet ook wel dat ik me er eigenlijk gewoon niet te druk over moet maken en het maar moet "zien" zeg maar, maar toch, je wilt zo graag hè Maar ik las zoveel verschillende verhalen of ja meer visies zeg maar over ontpillen, de een noemde het ontpillen als de cyclus wat van slag is en de ander spreekt pas van ontpillen als er uberhaupt geen cyclus is.
Nouja ach, ik ga in ieder geval met frisse moed van start straks En ik neem gewoon jou als lichtend voorbeeld dat ook als je een cyclus hebt om ziek van te worden dat het dan toch helemaal goed komt met die zwangerschap

En over die mensen die ineens zwanger zijn, mja, ik weet niet, de neef van mijn vriend was 28 ofzo en zijn vriendin van toen 30 had al een miljoen keer gezegd dat ze heul hard rammelde, maar ze waren net een paar maandjes samen ofzo dus neef wilde er nog niet aan. En toen ineens was ze zwanger. Gek hè? Ook zoiets waarvan ik toen dacht van hmmm ja ja... maar goed, stel je eens voor dat je wel altijd trouw de pil hebt geslikt en dat jij en je vriend wel een kinderwens hebben maar besluiten toch nog een jaar of wat te wachten en dat je dan toch door de pil heen zwanger raakt; het kan immers zoals Troel al zei; dan zou je toch bijna depri worden van al die mensen die denken dat jij "ineens" zwanger was en je vriend nu met een kind opscheept? Dus ik probeer daar meestal maar niet ál te hard over te oordelen, maar er zijn natuurlijk altijd gevallen waarvan je denkt

Oh en @ Poppejans t komt goed!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62383771
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:01 schreef huuphuup het volgende:

Oh en @ Poppejans t komt goed!
Wat lief! Ik denk het ook wel, we gaan gewoon gauw een tweede streepje piesen hoor, samen gerammeld en samen zwanger straks!
Oordelen is inderdaad wel makkelijk, ikzelf sta ook vaak al met een (voor)oordeel klaar als ik over een ''per ongeluk zwanger'' geval hoor,maar niet iedere situatie is hetzelfde.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62384033
Ja samen zwangeren
Deal, ik teken voor een streepjeshoos hoor! We hadden et al zo vaak afgesproken die streepjesregen en steeds kwam ie maar niet.. Dus het wordt tijd!

Trouwens, Kersjes, hoe is t bij jou? Je NOD zit er bijna aan te komen toch als het lijstje klopt?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62388597
De van Kersjes is nogal ziek geweest tijdens de klusdagen, dus dat werd geloof ik niks deze ronde...

Ik doe ook weer mee hoor, voor de streepjeshoosbui!
pi_62388700
ohja dat was ook zo. Hmm maar misschien was t eitje wel een paar dagen eerder of later wie weet
Ik blijf gewoon duimen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62388922
Tjonge, ben 2 dagen niet op Fok! geweest, gelijk 3 pagina's verder
Geen nieuws hier, heb niet zo'n goed gevoel over deze maand, vorige week de vruchtbare dagen geweest, maar druk druk druk, en helemaal kapot aan het eind van de dag...dus slapen!
We zien wel wat volgende week gaat brengen......zit nu op dag 22 geloof ik
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:59:45 #275
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62389087
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:43 schreef happyme28 het volgende:
Checken dmv temperatuur of ovulatietesten zou ik dus wel willen aanraden
En ik denk dan; 'Maar het moet toch ook nog een béétje leuk en spontaan blijven? Om nou meteen in ronde 1 'al' met temperaturen en ovulatietesten aan de slag te gaan vind ik een beetje overdreven (als er geen voorgeschiedenis is). Je moet jezelf ook niet meteen gek maken denk ik dan. Dat is ook een reden waarom ik anderhalf jaar heb gewacht tot ik in dit topic mee ging posten, ik wil mezelf gewoon niet knettergek maken met elk dingetje wat ik voel en zou kunnen voelen. Maar dat is dus mijn mening.

Hier zijn de klusdagen voorbij en ik denk mijn eisprong te hebben gevoeld . Wie weet hoe het gaat deze ronde.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:06:31 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62389356
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:59 schreef Saffier het volgende:

[..]

En ik denk dan; 'Maar het moet toch ook nog een béétje leuk en spontaan blijven? Om nou meteen in ronde 1 'al' met temperaturen en ovulatietesten aan de slag te gaan vind ik een beetje overdreven (als er geen voorgeschiedenis is). Je moet jezelf ook niet meteen gek maken denk ik dan. Dat is ook een reden waarom ik anderhalf jaar heb gewacht tot ik in dit topic mee ging posten, ik wil mezelf gewoon niet knettergek maken met elk dingetje wat ik voel en zou kunnen voelen. Maar dat is dus mijn mening.

Hier zijn de klusdagen voorbij en ik denk mijn eisprong te hebben gevoeld . Wie weet hoe het gaat deze ronde.
Dat had ik dus ook toen. Ik moest van mezelf toch eerst een half jaar bezig geweest zijn voor ik ook maar iets mocht gaan doen en dat werd dus temperaturen idd in de 7e of 8e maand en de persona er toen bij.
Verder dan dat zijn we nooit gekomen.
Wel zaadjes getest toen we een jaar bezig waren en ik stond op het punt om een nieuwe afspraak te maken toen ik toch zwanger bleek.
Ik ben ook pas met een jaar mee gaan posten, ik had zo gehoopt dat ik gewoon 'zomaar' kon komen melden dat ik zwanger was.

Het is een persoonlijke keuze, maar als ik zie hoe snel mensen al aan de ovulatietesten ga krab ik me ook wel eens op mijn hoofd hoor. Dan is de lol en de spontaniteit er wel heel snel vanaf.
Maar het pas wel een beetje in de huidige 'we willen alles onder controle hebben-cultuur'. Ook omdat het natuurlijk allemaal heel makkelijk kan tegenwoordig.

Voor jou nu weer 2 spannende weken! Wacht ze!
pi_62389500
Ik wilde ook niet meteen gaan tempen en ovulatie testen gaan halen, ik werd al gek van die dagen op het einde van je cyclus.... nog meer gedoe zou ik zelf denk ik niet trekken zeker niet die eerste maanden.
Overigens haalt dat ook meteen het spannende er een beetje vanaf, voor ons was het nog redelijk spannend van : zouden we het op het juiste moment gedaan hebben, en misschien hebben we nu wel raak geschoten.
Zo'n ovulatie test haalt die spontaniteit er wel een beetje af.

Prima trouwens met een vreemde cyclus of na bv 8 maanden aan rommelen maar om dat al na 2 maanden te doen ?¿
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:13:15 #278
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62389608
Ik ben blij te lezen dat ik er dus niet als enige zo over denk! Bij Tobias kon ik ook meteen naar Z&G door, had ook gehoopt dat het nu weer zou kunnen, maar nu zo af en toe toch hier even meepraten. En wachten ja, dat gaat wel lukken, geduld genoeg eerst nog naar de gyn maandag, ben benieuwd wat hij te melden heeft
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:48:02 #279
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62390802
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor, dat hebben wij ook gedaan. Pas na 8 maanden ofzo ovulatietesten geprobeerd. Toen dus 2 maanden geen positieve test gezien en toen een afspraak bij de gyn gemaakt wat ong. nog 3 maanden wachten was, en toen dus een jaar verder wat nu inmiddels alweer 3 maanden later is.

Ik bedoel dus dat het op een gegeven moment geen kwaad kan om te checken of je inderdaad een goede cyclus hebt omdat het soms op het eerste oog lijkt dat je een regelmatige goede cyclus hebt en je dus kunt wachten op een 2e streepje tot je een ons weegt
pi_62390891
Mwah, is maar hoe je daar zelf mee omgaat vind ik, ik ben dus ''meteen'' ovulatietesten gaan aanschaffen omdat ik werkelijk geen idee heb wanneer ik een eisprong zou kunnen hebben, en het handig kan zijn als ik die wel zou vinden dmv testen om wat meer inzicht in cyclus te hebben.
maar no way dat ik dan mn man verplicht het bed in sleur hoor, geen zin/aan t werk/ziekjes is dan jammer, ik zou echt niet treuren om een maand met geen/weinig kansen.
pi_62390918
Oh ik kan me voorstellen dat er zo over gedacht wordt hoor, heel goed zelfs.
Maar mijn vriend en ik vinden het nu eigenlijk juist leuk om er op deze manier actief mee bezig te zijn. We rammelen allebei al zo lang zo hard en we vinden het zo leuk dat het op die manier vorm krijgt en tastbaar wordt. Ik was niet van plan om te gaan temperaturen, wel om de ovulatietesten te gebruiken. Maar zoals ik eerder al gezegd heb is dat voor mezelf eerder omdat ik dat soort testjes wel een soort van leuk en spannend vind. i'm weird like that
Wat mijn vriend en mij betreft, het plan was hier om er sowieso een flink feest van te maken komende maand, dat in combinatie met hoe wij tegen die testen aankijken zorgt er voor dat het wel gewoon spontaan en leuk blijft.
Mocht het deze ronde niet direct lukken (zo heel goed kunnen natuurlijk), dan weet ik ook niet of ik er direct een nieuw setje tegenaan gooi, maar voor nu vinden we het allebei leuk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62391092
vond ik ook hoor huuphuup, zelfs dat temperaturen (en de daaruit voortkomende curve) vond ik reuze interessant. toen het na een aantal maanden maar niks opleverde werd ik een tikkeltje ongeduldig maar ik bleef 't wel volgen. 't is toch ook hartstikke bijzonder waar je lijf kennelijk elke maand weer mee bezig is, en dat dat allemaal zomaar gebeurt (meestal dan...).
pi_62391412
Tis ook leuk om te zien wat je lichaam allemaal kan/doet.
En ik ben blij dat jij het kan handelen huuphuup, ik zou dat dus niet kunnen zou met er knettergek mee maken ben ik bang, en daarom ben ik er misschien wat terughoudend mee.
Mama van Isa en Ties
pi_62391438
Ik vond dat temperaturen ook juist wel interessant, leuk zo'n curve haha! Zit er ook aan te denken om die ovulatie-tests aan te schaffen.... misschien voor volgende maand...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62391867
Ja zo'n curve begin ik niet aan uit zelfbescherming
Ik zie mezelf al een excel bestand maken met temperatuurtjes erin en kwaaltjes en gewicht-fluctuaties en meer van dat

Dus voorlopig vind ik die testjes wel leuk zat

Iemand nog tips voor goede vitamine D + calcium tabletten met hoge doseringen voor zwangere vrouwen? Ik wil daar eigenlijk nu al mee beginnen omdat ik zelf nauwelijks zuivel binnen krijgen. Ik ben lactose-intolerant maar slik verder niets, in principe hou ik mezelf wel staande met schaaltjes yoghurt en brocolli enzo, maar das natuurlijk niet helemaal genoeg voor de baby-in-de-maak.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62392685
Ik zweer bij de gravitamon tabletten vooral omdat die niet het formaat HUGE hebben wat die van VSM wel hebben, die dingen zaten vaak vast halverwege mijn keel brrrrr word er weer akelig van
Mama van Isa en Ties
pi_62395583
Het kopen van een ovulatietest zou bij mij echt puur zijn om te kijken of er wel een eisprong is. Als er niets aan de hand zou zijn zou ik ze niet kopen, denk ik.

Ja Marlieske, gravitamon krijg ik ook wel weg. Die andere pillen zijn idd veul te groot.
pi_62395661
Ik had 1st alleen foliumzuur maar gebruik sinds van de week Fem natal van Davitamon.

Ik ben trouwens ook helemaal niet aan het tempraturen of ovulatie testen aan het doen,nog niet iig,we gaan het 1st maar een paar maanden zo doen,vind het wel intressant om te weten hoe het allemaal werkt hoor.Ik tel wel uit wat ongeveer mijn meest vruchtbare periode is.Ik heb zoiets van we willen er nu voor gaan dus wil ik dat wel een beetje in de gaten houden
01-08-2008
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:01:21 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62396049
Overigens weet ik trouwens niet wat ik een 2e keer zou doen.
Ik vond de 14-16 maanden van de vorige keer net even te lang voor de leuk dus ik geloof niet dat ik het nu weer zo lang op zijn beloop zou laten. Dan zou de thermometer wel wat sneller eraan te pas komen geloof ik. En mss zelfs wel ovulatietesten...
pi_62396342
Dat is idd wel erg lang,ik hoop toch wel dat het hier binnen nu en een jaar raak is.

Wat is trouwens de gemiddelde leeftijd hier? Ik ben (sinds een paar weken) 32 en we gaan voor ons 1e kindje.
01-08-2008
pi_62396732
27 hier!
pi_62397404
Ik ben vandaag 34 jaar geworden!
pi_62397618
Ik word nog deze week 25, en wij gaan voor ons eerste kindje
Gefeliciteerd Happy!!
pi_62399258
24, januari word k 25. Ook hier gaan we voor een eerste kindje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62399418
net 30
Fake it till you make it...
pi_62400418
29, in januari als we voor onze eerste samen gaan word ik 30.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62401588
Happy fijne verjaardag meid!

Ik ben 29 nog net geen 30 als bij ons de 2de komt, de eerste is geboren toen ik 28 was.

ooh en BE als het bij ons zo lang zou duren zou ik inderdaad ook gaan tempen en testen gaan halen hoor, ik heb het echt over het eerste half jaar dat je probeert zwanger te raken, kan me voorstellen dat er na 6 maanden een beetje gevoel komt van hé gebeurt er wel iets.
Maar om je na 2 maanden al zo enorm te fixeren op iets.... niet mijn ding maar ach.
Mama van Isa en Ties
pi_62402305
29 en ook hier we gaan we voor ons eerste kindje!
pi_62402359
Bij de eerste heb ik het ook allemaal niet gebruikt. Daar was het ook niet nodig. Maar nu is de situatie heel anders dus vind ik het wel fijn dat ik misschien er iets aan kan doen dat we toch de natuur een beetje helpen. Anders had ik het ook nog niet gedaan!!

moet donderdag potje inleveren
pi_62402477
Ik ben 24.

Ik ben vanochtend geweest: Mijn Follikel is 3 cm en nog niet gesprongen. Ik zie het somber in deze ronde.

Happy, Van harte!!!!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')