Ik wil wel heel graag aansluitenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef marlieske het volgende:
So who's nextkom op meisjes kan nog meer bij
Ja en de lijst die er nu staat is natuurlijk veel te langquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef marlieske het volgende:
So who's nextkom op meisjes kan nog meer bij
Haha ja. Mijn viendin zei gister: Oh noem je hem Pieter of Ingequote:Op maandag 27 oktober 2008 09:29 schreef bumbaloe het volgende:
De werknaam is geworden speedy?
Speedy Gonzalez?
Mijne is net zo heel moeilijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik doe mijn best al niet eens meer om kloons te ontcijferen.
Ik kom er toch niet uit.
Ja, dat lees ik ook overal, maar ik ken er zelf geen voorbeelden van in mn omgeving hoor. Ik geloof daar dus eigenlijk niet zo in.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Nijna het volgende:
MG, leuk idee van het kaartje!
Ik lijk qua cyclus aardig gelijk op te gaan met mn beste vriendinnetje... misschien kunnen we in de toekomst wel een datumtweeling produceren.
Ik had overigens wel eens gehoord dat mensen die in het zelfde huis wonen enzo een zelfde cyclus kunnen krijgen... Maar dat werkt vast niet per telefoon.... Het is in elk geval wel grappig dat we ook allebei wachten op een tweede streepje
Dank je. Ik zelf ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:10 schreef owlet het volgende:
Mijn moeder, twee zussen en ik werden ook altijd gelijk ongesteld![]()
Ik vind het zo leuk voor mysterygirl!
hihi dat had ik ook....maar nu is vriendinnetje zwanger!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Nijna het volgende:
MG, leuk idee van het kaartje!
Ik lijk qua cyclus aardig gelijk op te gaan met mn beste vriendinnetje... misschien kunnen we in de toekomst wel een datumtweeling produceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |