abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63141069
Dit wordt weer een echt F5-topic Met hopelijk heel veel streepjes
pi_63141816
hihi karin...komt me bekend voor hoor. Ik probeer er echt niet aan te denken maar helaas...dat lukt niet altijd. Duimen draaien hier overuren. Huuphuup, je exceem heeft een andere reden dan de verwarming, goed...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63142362
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef mefke79 het volgende:
hihi karin...komt me bekend voor hoor. Ik probeer er echt niet aan te denken maar helaas...dat lukt niet altijd. Duimen draaien hier overuren. Huuphuup, je exceem heeft een andere reden dan de verwarming, goed...
hmm? ik volg hem niet helemaal, of althans, dat denk ik
Ik denk dat ik "deal!" wil zeggen?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63143174
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef mefke79 het volgende:
Huuphuup: mijn exceem speelt ook op, maar ik gooi het erop dat dat door de droge lucht van de verwarming op het werk komt. Al moet ik toegeven dat ik daar ook tijdens mijn vorige zwangerschap last van had.
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef mefke79 het volgende:
Huuphuup, je exceem heeft een andere reden dan de verwarming, goed...
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hmm? ik volg hem niet helemaal, of althans, dat denk ik
Ik denk dat ik "deal!" wil zeggen?
Deal!
(beetje rare tussen de regels doorlezen...maar zo wel duidelijk toch?)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63143325
Hahaha, ik dacht het al ja, maar ik lees wel vaker dingen die er niet zijn maar die ik wel wil lezen dus tsja

Deal! dan maar Maar dan moet jij wel mee, das dan de tegendeal ofzoiets
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63144450
KERSJES waar zijt gij oh KERSJES??

Wat een mooi rijtje NODs achter elkaar! Dat gaat hier weer elk uur even op fok spieken worden hoor!
Die van mij valt, als ik juist ben uitgegaan van de ovutesten, ergens rond die van Nijna, 23e ofzo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63145329
ah Poppejans....dan zitten de beide poppekes ook tegelijk in spanning Zullen wij bij deze ook maar vast een deal sluiten dan? 2 strepen voor 2 poppen? ik ben voor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_63145893
Zullen we dan met Saffier en de 2 poppe-en gewoon 8 streepjes piesen... . Zou leuk zijn... we wachten nog maar weer even af...
Fake it till you make it...
pi_63145990
alleen maar mooier! We pissen gewoon ineens t hele topic leeg!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_63146487
Zijn er inmiddels al 2 streepjes ? ik word een beetje ongeduldig

Kom op Kersjes je hoeft niet meteen een 7 gangen diner met je man te gaan doen om het te vieren
Mama van Isa en Ties
pi_63149546
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431

vlindur, hier moet je zijn, en dan een van die meisjes een pm sturen met je gegevens
grt bumba
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63149883
Hihi misschien heeft Kersjes wel een paar daagjes Parijs of Londen ofzo cadeau gekregen van manlief? En is ze daar nu allemaal baby-meuk aan het inslaan
Vooralsnog maak k me geen zorgen. Maar k ben wel nieuwsgierig

Hier niets te melden. De dagen dat ik het écht spannend vind beginnen nu wel te komen geloof ik. Steeds een stemmetje in mn achterhoofd van áls je iets zou voelen dan kun je het vanaf nu waarschijnlijk wel voelen. Terwijl ik ook heel goed weet dat er zat vrouwen zijn die de hele zwangerschap doorfietsen zonder klachten... Zo dubbel allemaal.
Eczeem jeukt nog steeds als een tierelier. Nouja, we wachten wel af. (wat anders )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63151631
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:39 schreef Nijna het volgende:
Zullen we dan met Saffier en de 2 poppe-en gewoon 8 streepjes piesen... . Zou leuk zijn... we wachten nog maar weer even af...
Echt leuk hier dat we nu weer 2 spannende rijtjes hebben achter elkaar, ik heb iig mn best gedaan begin van de maand hoor hahaha.
Ik heb wel sinds Implanon eruit is echt bijna dagelijks dat ik gekke dingen voel, dus dit keer probeer ik eens netjes af te wachten en me niet zo gek te laten maken, OF ik moet natuurlijk heel misselijk worden, dan maak ik wel een vreugdedansje hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63155866
Ik probeer heel hard om het te negeren en te denken van och stel je niet aan, het is niets, je beeld het je maar in. Maar ik voel me toch echt als sinds ik wakker ben een beetje misselijk.
Niet het misselijk van goh ik kan ieder moment gaan kotsen ofzo. Maar dat knoop in je maag gevoel dat af en toe in vlagen er doorheen trekt zeg maar.
Mn zenuwen, wat doe je haha. En nu zit ik mezelf toch op te fokken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63156634
Ik heb deze maand best wel twijfels of we wel een beetje op het goede moment hebben geklust... maar nu is er toch niks meer aan te doen .
En wat duurt wachten nog lang... Kers al boven water?
Fake it till you make it...
pi_63157245
Bumbaloe, Bedankt, maar bij nader inzien ga ik niet mn toekomst in de handen leggen van iemand die ik niet ken en niet zie. Ze kan er wel van alles van maken.

* Vlindur duimt voor de dames die vol ongeduld zitten!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63157372
Hai, even snel vanaf het werk want weinig tijd:
Stiekem zondagochtend vroeg getest: negatief.
Vooralsnog geen duivels, wel enorme steken in mijn buik, maar die kunnen ook van de zenuwen komen
Net een nieuwe test gekocht, vanavond misschien testen?
Ik hoop zo hard, wil het zo graag en zit al 2 uur mijn plas op te houden. Durref niet naar de wc
.... met gevoel voor drama....
pi_63157416
Whahaha ik kreeg vanmo de wijkverpleegkundige op de koffie, en die vroeg of ik in verwachting was! Ze had gewoon zo'n gevoel. Ik hoop dat het zo is hihi( al heb ik het natuurlijk ontkend), ze dacht het te zien aan de manier van staan??? hiel apart

Leuke rijtjes zo, dat wordt gezellig in Z&G
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63157455
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef Kersjes het volgende:
Vooralsnog geen duivels, wel enorme steken in mijn buik, maar die kunnen ook van de zenuwen komen
Ik hoop zo hard, wil het zo graag en zit al 2 uur mijn plas op te houden. Durref niet naar de wc
Hmmm ik hoop voor je dat je morgen een leukere post tevoorschijn tovert!
Wel een leuke verjaardag gehad??
  woensdag 12 november 2008 @ 13:44:23 #220
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63157575
Kersjes, ik hoop ook dat het raak is. En mocht het niet zo zijn, dat jullie de komende klusperiode allebei in topconditie zijn (en niet eerst de een en dan de ander griep).
Karin, spannend hoor!!! Wanneer weten we meer?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63157652
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef Kersjes het volgende:
Hoop dat de test vanavond of morgen wél positief is! Ik duim in ieder geval heeeeeel erg hard voor je!
pi_63157746
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:44 schreef Memmel het volgende:
Kersjes, ik hoop ook dat het raak is. En mocht het niet zo zijn, dat jullie de komende klusperiode allebei in topconditie zijn (en niet eerst de een en dan de ander griep).
Karin, spannend hoor!!! Wanneer weten we meer?
Oh dat duurt nog ffies, maandag NOD, maar test niet eerder als zaterdag (is in ieder geval het plan )
pi_63159539
Kersjes, hopelijk ben je te vroeg geweest, waah ik blijf heeeel hard duimen op een verlaat verjaardagskado voor je hoor!

Karin, wow, ben benieuwd of je echt zo lang kunt wachten met testen, hopelijk wordt dan het wachten zeer goed beloond
pi_63160170
Ik wil eigenlijk wel zo lang wachten, ten eerste omdat ik dan zeker ben van de juiste uitslag, en niet hoef te denken of ik misschien te vroeg zou hebben getest. En ik vind het ook wel leuk dat mijn vriend er dan ook bij kan zijn....detail
pi_63160958
Wauwie, het is hier nog steeds heul spannend! Ik heb zo'n voorgevoel dat er nu weleens een streepjeswolkbreuk zou kunnen komen... gezellig, zo voor alle feestdagen! Maarja, ook mijn voorgevoelens zijn onder invloed van de hormonen.
Huup, misselijk zijn... tsja, ik had het vorige maand ook echt. Toch was het geen zwangerschapsmisselijkheid, je lijf kan je alle kanten op sturen. Maar natuurlijk hoop ik voor je dat het voor jou het goede soort misselijkheid is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')