hmm? ik volg hem niet helemaal, of althans, dat denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef mefke79 het volgende:
hihi karin...komt me bekend voor hoor. Ik probeer er echt niet aan te denkenmaar helaas...dat lukt niet altijd. Duimen draaien hier overuren. Huuphuup, je exceem heeft een andere reden dan de verwarming, goed...
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef mefke79 het volgende:
Huuphuup: mijn exceem speelt ook op, maar ik gooi het erop dat dat door de droge lucht van de verwarming op het werk komt. Al moet ik toegeven dat ik daar ook tijdens mijn vorige zwangerschap last van had.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef mefke79 het volgende:
Huuphuup, je exceem heeft een andere reden dan de verwarming, goed...
Deal!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hmm? ik volg hem niet helemaal, of althans, dat denk ik![]()
Ik denk dat ik "deal!" wil zeggen?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:39 schreef Nijna het volgende:
Zullen we dan met Saffier en de 2 poppe-en gewoon 8 streepjes piesen.... Zou leuk zijn... we wachten nog maar weer even af...
Hmmm ik hoop voor je dat je morgen een leukere post tevoorschijn tovert!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef Kersjes het volgende:
Hai, even snel vanaf het werk want weinig tijd:
Stiekem zondagochtend vroeg getest: negatief.
Vooralsnog geen duivels, wel enorme steken in mijn buik, maar die kunnen ook van de zenuwen komen![]()
Net een nieuwe test gekocht, vanavond misschien testen?
Ik hoop zo hard, wil het zo graag en zit al 2 uur mijn plas op te houden. Durref niet naar de wc
Hoop dat de test vanavond of morgen wél positief is! Ik duim in ieder geval heeeeeel erg hard voor je!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef Kersjes het volgende:
Hai, even snel vanaf het werk want weinig tijd:
Stiekem zondagochtend vroeg getest: negatief.
Vooralsnog geen duivels, wel enorme steken in mijn buik, maar die kunnen ook van de zenuwen komen![]()
Net een nieuwe test gekocht, vanavond misschien testen?
Ik hoop zo hard, wil het zo graag en zit al 2 uur mijn plas op te houden. Durref niet naar de wc
Oh dat duurt nog ffies, maandag NOD, maar test niet eerder als zaterdag (is in ieder geval het planquote:Op woensdag 12 november 2008 13:44 schreef Memmel het volgende:
Kersjes, ik hoop ook dat het raak is. En mocht het niet zo zijn, dat jullie de komende klusperiode allebei in topconditie zijn (en niet eerst de een en dan de ander griep).
Karin, spannend hoor!!! Wanneer weten we meer?
En dan tussen het knuffelen door even hier posten hequote:Op woensdag 12 november 2008 15:50 schreef Kersjes het volgende:
Ooooow, wat is dit spannend!!!!!!
Nog steeds niet ongi en ik ben supervrolijk en hyper![]()
Geen donderwolkjes, pessimistische gedachten of melancholie te bespeuren hier. Wel rare steekjes in de buikregio.
Om 20:00 uur vanavond heb ik besloten te testen. Kan ik daarna nog even lekker knuffelen met Devin als troost/kers op de taart.
HYPERDEHYPER
Ik hoor zo niet in dit topic thuis (lees af en toe wat mee) maar ik leef met je mee meid!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:50 schreef Kersjes het volgende:
Ooooow, wat is dit spannend!!!!!!
Nog steeds niet ongi en ik ben supervrolijk en hyper![]()
Geen donderwolkjes, pessimistische gedachten of melancholie te bespeuren hier. Wel rare steekjes in de buikregio.
Om 20:00 uur vanavond heb ik besloten te testen. Kan ik daarna nog even lekker knuffelen met Devin als troost/kers op de taart.
HYPERDEHYPER
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:12 schreef tessie het volgende:
Wat een onzin van die dokter bumbaloe, dat is echt niet eens waar. Je kan gewoon een lange cyclus hebben, en tot ehm 38 dagen geloof ik, wordt het zelfs nog gezien als normaal.
Je kan ook ongesteld worden en geen eisprong hebben trouwens, maar wat hij zegt slaat volgens mij echt nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |